Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Yamaha Xt 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #101
    canavar_hk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ/Merkez
    Motosikleti
    Çok YaKıNDa GeliYooo !!!
    arkadaşlar mrb....
    bende bu aralar bi motosiklet almayı dusunuyorum...
    tercihlerim şunlar ;
    1-) suzuki DR650se
    2-) yamaha XT600
    3-) KTM 400 SCX
    bundan yaklasık 1 2 ay once bi DR650'm vardı...ruhsatta cıkan sorunlardan dolayı motoru geri yolladım...DR650se burda bircok arkadasımda var yani benım cok hosuma gidiyo..ne biliyim torku görünüşü acısından hos bi motor...ama 2. el olarak o motordan yok denilcek kadar az..XT600 ise internette birsuru var...artık DR falan beklemiycem gibi duruyo...yani DR ile XT'yi kıyaslarsak ortaya neler cıkar merak ediyorum...
    mesela DR650'ye 10 ytl benzin koyuyoruz (benzin suan 3.30ykr) 60 km yol gidiyo ve genelde sehir içinde kullanıoyoruz...
    forumda okuduğuma göre XT bundan daha az yakıyo gibi bi durum söz konusu..
    tork ve hp meselelerine gelince DR650 mi önde gider yoksa XT600 mü..
    bu arada KTM'yi eledim giib bişey...onun parcası bakımları ve benzini baya fazla diye söylüyolar...
    XT ve DR hakkında bana görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim...
    Ona göre hemen gidip bi XT alıcam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Şubat 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Titan 125(mavilim), XT600(Haydut)
    delimavi(XT600) mi alalı yaklaşık 4 ay olmuş. Bu zaman zarfında 9000 km yol yapmışım. İlk merak ettiğiniz konu yakıt benim motrumda yakıt hesabım şu şekilde
    90 - 100 km sabit hızda gittiğiniz sürede 100 km de 3,7 litre yakıyor
    agresif kullanımda ise her türlü zorlamaya karşılık 100 km 4,5 litre benzin sarfiyatı var. Motorunda orjinalinden farklı olarak Lucak debriyaj balatası, ngk iridium buji, pro duro lazer egzoz ve kn hava filtersi
    Stablize ve bozuk yollarda süspansiyonu rahatsızlık vermiyor ve yol tutuşu çok iyi.
    Yüksek süratlerde (120 km) üstünde özellikle 140 tan sonra rüzgar varsa çok fazla kafa sallıyor dikkat
    Son hız 170 i gördüm ama bu hızda çok fazla yorucu bir makine. Virajlarda oldukça başarılı. Benim gibi acemi birinde bile her yoldan başarıyla çıktı. İyi bir kullanıcının altında harikalar yaratır. Virajlı ve satablize yollarda ve derelerde çok büyük bir keyif veriyor

    KN hava filtresi ve lucas debriyaj balatasından önceki veri

    Alıntı murti06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakıt konusu oldukça sık sorulmuş. Tabi durum kullanıma göre değişir aşşağıda fotoğrafladığım değer şehirler arası yolda ölçülmüş olup ortalama 90-110 km arası hız yapılarak çıkan sonuştur
    toplam 247 km 31,14 YTL yani 10,21 Litre
    100 km 4,13 lt yakıt sarfiyatı 1 kmde 12,6 kuruş

    Alıntı murti06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    delimavi(XT600) mi alalı yaklaşık 4 ay olmuş. Bu zaman zarfında 9000 km yol yapmışım. İlk merak ettiğiniz konu yakıt benim motrumda yakıt hesabım şu şekilde
    90 - 100 km sabit hızda gittiğiniz sürede 100 km de 3,7 litre yakıyor
    agresif kullanımda ise her türlü zorlamaya karşılık 100 km 4,5 litre benzin sarfiyatı var. Motorunda orjinalinden farklı olarak Lucak debriyaj balatası, ngk iridium buji, pro duro lazer egzoz ve kn hava filtersi
    Stablize ve bozuk yollarda süspansiyonu rahatsızlık vermiyor ve yol tutuşu çok iyi.
    Yüksek süratlerde (120 km) üstünde özellikle 140 tan sonra rüzgar varsa çok fazla kafa sallıyor dikkat
    Son hız 170 i gördüm ama bu hızda çok fazla yorucu bir makine. Virajlarda oldukça başarılı. Benim gibi acemi birinde bile her yoldan başarıyla çıktı. İyi bir kullanıcının altında harikalar yaratır. Virajlı ve satablize yollarda ve derelerde çok büyük bir keyif veriyor

  3. #103
    Apprentice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Ankara
    ankarada xt600 yok galiba
    "kick start my heart"

  4. #104
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Murti06 kullanıcı adlı üyemizde mevcut
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  5. #105
    Apprentice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Murti06 kullanıcı adlı üyemizde mevcut
    asker nedeniyle satıyordu bir ara ama sonra ne oldu bilmiyorum
    "kick start my heart"

  6. #106
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Şubat 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Titan 125(mavilim), XT600(Haydut)
    Alıntı Apprentice adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    asker nedeniyle satıyordu bir ara ama sonra ne oldu bilmiyorum
    vaz geçtim

    geri döndümmmm geri döndümmmm

  7. #107
    Apprentice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Ankara
    Alıntı murti06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vaz geçtim

    geri döndümmmm geri döndümmmm
    yapma ya
    tam da parayı hazırlamıştım
    ilanındaki gibi 9.350 ytl
    "kick start my heart"

  8. #108
    yelken_786 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza300 Abs 2017
    bu motorun hiç olumsuz yanı yokmuş gibi geldi bana yazılanlardan dogru mu?

  9. #109
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Doğru Toplantılara gelirseniz 60.000 KM'de bir tanesi ile tanışabilirsiniz
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  10. #110
    Apprentice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Ankara
    ben tanıştım bende nasıl durduğuna da baktım
    biraz ufak kaldı sanki
    "kick start my heart"

  11. #111

    Üyelik
    30 Ağustos 2008
    Motosikleti
    yamaha 97 xt 600 e
    97 model xt600 um war 37000 km civarı su ana kadar hic bi problem cıkarmadı ,yakıt tasarrufu fln bilmiorum cunku hic olcmedim ,diger motorlara gorede kıyaslayamam cunku daha oncedende kmx 125,xt 350 im ve bws100 um wardı gobekten yamaha cıyım gibi bisi .... bi arkadas rektefiyeye girmeden ne kadar gider die sormustu 80000 lik xt de gormustum tamircide ,,,saglam aletler ona katılıyorum dus kalk dewam et hic bisi olmadan...tek olay tabi iyi mi kotu mu bilmiorum ama su sogutmalı digildir bu alet ,,genellikle suzuki,kawasaki endurolarında hep su sogutma olur ama bunda yoktur...

  12. #112
    oğuz-antalya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA-konyaaltı&manavgat
    Motosikleti
    cbf 150 satıldı & cbr 125
    .................
    Manavgat şimdilik . . .
    oğuz-antalya & ChİpSEt07 ( erdal)

  13. #113

    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha fjr1300 '01
    Alıntı yelken_786 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorun hiç olumsuz yanı yokmuş gibi geldi bana yazılanlardan dogru mu?
    eksantrik yatakları bilyesiz olduğundan 25000 km den sora süpap sesine benzer bir şakırtı yapar ilk çalıştırmada ama sora kesilir o ses..

  14. #114

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    yamaha xt600
    egzantrik yatakları çoğu motorda olduğu gibi bundada rulmansız.Yalnız benim xt600 yaklaşık 60binde ve o yatak nası aşınmıyor hayretler içerisindeyim.Diğer ana işler parçalarıda aynen öle..15 yıl sadece parçaların rengini değiştirmeye yetebilmiş.

  15. #115

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Bu şakırtının en büyük sebebi hararet.yağ seviyesi yeterli olsada mil ile blok arasındaki malzeme farkı,arada genleşme farkı yarattığından düzensiz aşınma ortaya çıkıyor.xt660 da farklı dikkat ederseniz.ybr 125-250 xt 660 aynı teknikte külbütör e sahipler.Geniş çaplı ekzantrik dişlisi ,zincire düşen yükü azaltıyor,rulmanlı yataklarla birlikte minimum sorunlu külbütör.Bu üç modelde kullanılan sistem aslında rakipleri ile arasında muazzam bir ömür farkı yarattırıyor yamahaya.Y A M A H A DEVAM YAŞAMAYA

  16. #116
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    temiz bi xt bulamadım arkadaşlar.. Varmı çevrenizde satan birileri...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  17. #117

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    yamaha xt600
    Alıntı piranha4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu şakırtının en büyük sebebi hararet.yağ seviyesi yeterli olsada mil ile blok arasındaki malzeme farkı,arada genleşme farkı yarattığından düzensiz aşınma ortaya çıkıyor.xt660 da farklı dikkat ederseniz.ybr 125-250 xt 660 aynı teknikte külbütör e sahipler.Geniş çaplı ekzantrik dişlisi ,zincire düşen yükü azaltıyor,rulmanlı yataklarla birlikte minimum sorunlu külbütör.Bu üç modelde kullanılan sistem aslında rakipleri ile arasında muazzam bir ömür farkı yarattırıyor yamahaya.Y A M A H A DEVAM YAŞAMAYA
    rulmanlı olması sakin kullanım için şehirde oldukça iyi olabilir.Fakat xt600 ler dakar rally motoru.Çöl ortamında arazide motor komple rulman dağılması yüzünden işlevini yitirmesine nazaran yatak aşınmasını tercih etmiştirler mühendisler.Sonuçta da kolayda aşınmıyor yani (60bin-100bin km arasında)

  18. #118
    road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    Alıntı myheart adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    temiz bi xt bulamadım arkadaşlar.. Varmı çevrenizde satan birileri...
    http://www.sahibinden.com/zevkini_al...XQQdisplayitem
    MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.

    İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...

  19. #119

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    yamaha xt600
    alın arkadaşlar xt600 sübap ayarı..

  20. #120

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    fender_str
    rulmanlı olması sakin kullanım için şehirde oldukça iyi olabilir.Fakat xt600 ler dakar rally motoru.Çöl ortamında arazide motor komple rulman dağılması yüzünden işlevini yitirmesine nazaran yatak aşınmasını tercih etmiştirler mühendisler.Sonuçta da kolayda aşınmıyor yani (60bin-100bin km arasında)
    Şimdi.... haklı olabilirsin hocam da bu mühendisler bunca yıl sonra neden rulmanlıya dönmüşler........Rulaman =daha az sürtünme=daha az ısı degilmi??yoksa ben mi yalnış biliyorum.Komple kafayı mili degiştirmek mi daha maliyetli yoksa rulmanı mı degiştirmek.Mühendisler xt 600 ü yaparken kalıp maliyetinden ve kafa yükseltisinden tasarruf amaçlı yataklı (aslında yataksız-kızıl blezik bile yok)yapmış olmasınlar.yani biraz aceleye getirilmiş olmasın.Biraz da yedek parça satabilmek için.....Kolay gelsin


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler