Yamaha Xt 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
22 Haziran 2007, 19:57
#61
emredvm adlı üyeden alıntı
Dediğin fiyatlara XT 600'ler var zaten 2000 model falan.Ama temizliği tartışılır, genelde rent çıkışlı.Bence de söylediğin fiyatlar çok düşük bu arada.XT 660 2007 model anahtar teslim fiyatı Beldeyama internet sitesinde 16000 YTL civarında.2005 model nasıl 8500-9000 oluyor orası bana garip geldi.Bazıları belki mecbur kaldıklarından düşük fiyat istiyorlar ama bence 2000 model temiz(gerçekten) bir XT 600 6500-7000 YTL'den aşağı etmemelidir.Şöyle söyleyeyim sana bende 86 model var ki çok zor durumda kalmadıkça satmayı düşünmüyorum.Bir de 91 model var XT 600 E.Motoru herşeyiyle yeni toplandı..ilk kez rektefiye oldu ve bana 6000 YTL'ye mal onu bugünkü haline getirmek ve ben 4500 YTL istiyorum.Sence çok mu istiyorum?Daha aşağı satmayı düşünemiyorum çünkü harcadığım para bir yana ameleliğini de ben yaptım toplarken.Ama kimisi çok sıkışmıştır, kimisi de ucuza almıştır ucuza satar...sonuçta serbest piyasa ekonomisi
Not: Yanlış biliyormuşum yada yeni yapılmış bir değişiklik..herneyse XT 660 X 15.950 YTL, XT 660 R 14000 YTL. Aralarında 2000 YTL fark olduğunu bilmiyordum.Ama yukarıda makul gördüğümü gördüğüm fiyatlar benim için halen geçerli
kardeş ihtiyaçtan veya başka sebepten sonuçta bu fiyatlarda alınıp satılıyor. bende kasası 90 model motoru 96 model zzr-1100 vardı, 5500 e verdim. Problemsiz masrafsız bir makinaydı. Tarzım olmadığı için sattım. vadeli şartlarda daha fazla fiyat veren de vardı ama, acele ettim bir an evvel enduro alıyım diye. Sonuçta modele göre fiyat veriliyor, ben de üzerine lastik taktım, boya yaptırdım onlar cebimden gitti. Kimse sen şu kadar masraf etmişsin demez. Modele km ye bakar.
Reklamlar
-
22 Haziran 2007, 20:15
#62
Ne diyeyim ki şimdi sana umarım istediğin motoru istediğin fiyata alırsın..Motora ne kadar masraf etmiş diye bakmayanlar ise motoru aldıktan sonra yapılmamış masrafları, yapmaya başladıklarında da aynı şekilde düşünürler mi acaba...5500 YTLye ZZR 1100 verdiğini görsem almaya çalışırdım herhalde.Ama senin motorunu ucuza satman, alacağın motorun da ucuz olacağı anlamına gelmiyor maalesef, bunu da birkaç defa yaşamışlığım var.
-
26 Haziran 2007, 11:40
#63
ama gerçekden 2. el satanlar cok yüksek fiyat istiyolar... 9000 ytl ye 2006 model 660x varken gidipde 2003 model xt 600 e 7.500 ytl istemesi biraz fazla bence...
Arada enjeksiyon farkı var ki bence bu cok onemli... 6500 ytl ye ideal alınabilir xt 600 2003 model...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
01 Temmuz 2007, 01:43
#64
Geçen gün ankaradaki bi arkadasımla konusurken kıs aylarında 2005 model Xt 660 R motoru adam 7,700 ytl Ye satıyormus... Adam paraya sıkısmıs ama
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
03 Temmuz 2007, 10:36
#65
Ben kafayı kırdım, gittim kanuni tiger aldım zaten. Az bir titreşim farkı var onun harici gayet güzel, eski chevroletler gibi yayla mubarek. 4 kişi bin 130-140 da sürat yapıyor zorlanmadan. Race, turing, naked, kros motorsiklet kullanan biri olarak hoşuma gitti, bununla da kaldırıma çıkabiliyorum, pati bile çekiyor. Uzun bir süre kullanırım heralde. O arada Yamahanın piyasası da tam oturur.
-
03 Temmuz 2007, 11:35
#66
hayırlı olsun abicim ne diyelim.. ama keske 10 15 gün daha bekleseydin de temiz bi xt 600 bulsaydık sana...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
09 Temmuz 2007, 15:59
#67
KLR 650 mi Yoksa XT 600 mü??
Ben genel anlamda Sehir içikullanım fazla, cok nadir arazi ve cok nadir de uzun yola cıkabilecegim güvenli bir motor arıyorum... Yakıtı az olması tercihimdir...
Bu iki modelden birisi mi ? Yoksa Farklı bi model tavsiye edebilir misiniz???
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
10 Temmuz 2007, 17:10
#68
myheart adlı üyeden alıntı
KLR 650 mi Yoksa XT 600 mü??
Ben genel anlamda Sehir içikullanım fazla, cok nadir arazi ve cok nadir de uzun yola cıkabilecegim güvenli bir motor arıyorum... Yakıtı az olması tercihimdir...
Bu iki modelden birisi mi ? Yoksa Farklı bi model tavsiye edebilir misiniz???
Arkadaşım Klr650 sana fazla gelir bu XT600 sana hayli hayli fazla gelir. 250 cc işini görür al bi twister işine gücüne bak.
XT660 R ile XT600 arasında teknolojik bir fark olduğu hepimiz biliyoruz. Bu teknoloji arazide ancak başınıza dert açar. XT600 offroad kullanımda XT660 dan daha başarılıdır. XT660 şehiriçinde kaldırımdan hoplamalarda zıplamalarda kullanabilirsiniz. Ama arazide sert koşulların makinası XT600 dür.
-
11 Temmuz 2007, 10:52
#69
evet fazla gelir biliyorum ama ben naked motor da istemiyorum.. yenı model ikinci el 400 cc civarı bi enduro istiyorum.piyasada da cok az sayıda bu motorlardan var ki yakıtları 600 cc motorlara cok yakın.. xt 600 ile klr 650 arasında kaldım... Yada iki kişi rahat uzun yol yapabilecegim husaberg tipi bi motorda olabilir...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
12 Temmuz 2007, 19:07
#70
xt yedek parça konusunda klr 650 lere gore hem daha ucuz hemde her yerde bulabilecegimizi duydum doğrumu acaba??
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
15 Temmuz 2007, 03:01
#71
xt 125?
Selam arkadaşlar.Konu Yamaha XT den açılmışken bir şey sormak istedim.Ben de yeni motora başlayacağım,Enduro motor istiyorum.Yamaha XT 125 R nasıldır,alsam bir süre sonra sıkılırmıyım?Yoksa ikinci el daha yüksek cc li bir Enduro ile başlayıp devam etsem daha mı iyi?Bu arada ,boy 180,86 kg,yaklaşık 6.000 ytl bütçem var motor için.
-
18 Temmuz 2007, 00:11
#72
o paraya cok harika motor alabilirsin... Bence Xt 125 sana ogrenmen için ideal bi motor ama yedek parçaları pahalı... Birde sıfır makineye heleki 125 cc lik bi makineye o kadar para verilmez ki kimsede vermiyo zaten.. Yamahanın xt 125 modellerinin cogu elinde patladı... Bence senin oğrenmek için baslayacagın en iyi motor ikinci el saglam bi çin malı cross... Bin oğren düş kalk herseyi yap.. 2000 ytl ye cok güzel motorlar bulabilirsin... Sonra iyice piştigine inandıktan sonrada 400 veya 600 cc lik bi enduroya geçiş yaparsın... En mantıklı ve karlısı bu bence...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
23 Temmuz 2007, 12:18
#73
mrb arkdaslar
arkadslar ben suanda 200 cc cross kullanıyorum ama motorumu deıstırcem allah nasıp ederse agustos basında ama 2 motor arasında gelıp gıdıyorum suzukı gs 500 ve yamaha xt 600. cross kullanan bırısı olarak naked motorda zorlanırmıyım kıyaslamak gerekırse sızce hangısı dersınız yardımlarınıza ıhtıyacım war arkadaslar yardım edersenız sevınırım ha bıde xt 600 35000 km de herhangı bır sorun olurmu 2001 model ne dersınız fıyat 5,500 ytl
-
23 Temmuz 2007, 12:26
#74
Cayirti bende 200cc. crossumu henüz 1 ay önce aldım. Ama bende ileride, değiştirme aşamasına geldiğimde aynı senin gibi bir ikileme gireceğimden eminim. Ayrıca bende hep Alman yada Japonlarda 30-40bin km.ye gelmiş motorların akibeti nedir? Satın alınıp bi 30-40bin km.daha kullanılabilirmi diye merak etmişimdir. Cevapları bende takip ediyor olacağım
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
24 Temmuz 2007, 10:03
#75
moto aslanko da yedek parçalar var xt için bi fiyatlarına bakın hiç yoktan fikir edinirsiniz.
-
24 Temmuz 2007, 20:44
#76
yardım
allah askına yardımcı olacak bı allahın kulu yokmu bı fıkır werın be yaw
-
25 Temmuz 2007, 10:11
#77
cayirti ben nisan ayında üye oldum foruma ama şubattan beri de takip etmekteyim. Sanırım yazın herkes gezmekten foruma yazmaya vakit bulamıyo. Akşam eve pestili çıkmış halde dönmekten hatta bazıları dönmemekten foruma bakamıyolar bile bence.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
25 Temmuz 2007, 10:32
#78
bence tamamen renk ve zevk meselesi:
kullanım şeklin sürekli asfalt ve düzgün yolsa suzuki gs 500(xt ye göre nazik kullanım gerektirir.)
ama
dağa bayıra gitmeyi arasıra yoldan çıkmayı seviyorsanda xt 600(eger çok düşen kalkan biri isen en ideali)
-
25 Temmuz 2007, 11:26
#79
alplion, moto aslankoya baktım XT600 yedek parçaları hakkında gerçekten fikir sahibi oldum. Benim gözüme rakamlar yüksek geldi ama normali bu olabilir onu bilemem tabi. Motosiklet satın almadan önce yedek parça fiyat ve bulunabilirlik araştırması yapmak gerekir tabi aslında önemli bir konu. Özellikle ikinci el alırken motoru oplduğu gibi teslim alıp kabul etmiş oluyosunuz. Aldığınız kişiyi 1 saat sonra dahi arayıp hesap soramazsınız. Dolayısıyla bu motorun en çok nereleri değişmesi gerekebilir? Bunlar kaç para tutar.. gibi ihtimalleri de hesaplasak yararımıza olur mutlaka
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
25 Temmuz 2007, 11:37
#80
xt 600 yedek parça mol motor tamiratı kolay... Klr 650 de düşünebilirsin... Gs 500 endurodan geçiş biraz zor olur.. Cünkü arazi seviyorsundur ki enduro motor almıssındır... Gerisinide xt 600 ile devam ettirebilirisin..
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler