en son tüketimim 3.35lt/100km ,2 kişi 80-100km arası süratle şehirler arası yolda yapıldı
en son tüketimim 3.35lt/100km ,2 kişi 80-100km arası süratle şehirler arası yolda yapıldı
Gayet güzel rakam. Valla arada 5 bin lira kadar fark olmasaydı ben de Xcity'ye meyletmiştim ama kısmetim yine Scarabeo'daymış.
Lastiklerini Michelin City Grip ile değiştirmelisiniz, veya değiştirilmiş bakmanızı öneririm. Üzerinde gelenler iyi ısınmamış halde ve ıslak zeminde problem yaratır. Geçen sene 400 + takma parası ödemiştim.
Aklınızı karıştırmak niyetinde değilim ama topcase olmayınca olmuyor, sele altı bagajı çok sığ ve hacmi az. Markalı bir çanta takmayı düşününce toplam 1000 lira gibi maliyet eklemelisiniz.
Hep bakımlı yazılır, masrafsız yazılır, 100 lira arka fren balatası, fiyatlarını hatırlamıyorum hava ve varyatör filtresi, kullanıma bağlı olarak 20.000 km. değişmesi gereken varyatör kayışı (200 mü, 300 mü bilmiyorum) mutlaka değişmesi gerekir gibi düşünülmeli, değişmiyorsa parası bonus kalır. Seceresi bilinen bakmakta fayda var.
Verdiğiniz linktekini fazla incelemedim, haddim de değil.
Kararınız HAYIRLI OLSUN.
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
buji nerededir nasıl sökülür bilen var mı?
1000 km bakım bugün yapıldı.95 TL tuttu. ön takımda sorun vardı hiçbişey anlamadım bu kadar zayıfmı bu motor? heryerinden zıngır zıngır ses gelmeye başladı kaza yok bela yok düşme yok kalkma yok! telmaşa mı sanki?
zıngıldar hemde deli gibi, servise gitmişken tüm vidaları sıktırsaydanız, benim başıma geleni söylim adamlar gidonunu sıkmamıştı, servise götürdüm usta dedi yaw bunun ön taraf değişik duruyor, bende özellikle herşeyinin kontrol edilmesini istemiştim, meğer gidon civataları gevşek bırakılmış yani yolda giderken gidonu alime almam an meselesiydi, göstergeden falan ses gelir bazen sorun etmeyin, makine güzel ben satıcam ama nasıl satıcam bilemiyorum elim ayağım olmuş
Gösterge panelinin olduğu kısımdan ses gelebiliyor. Açıp gerekli vidalar sıkılınca ses kalmıyor. Ön süspansiyon zaman zaman sesli çalışır. Benim gibi yapın. Sesli çalışmasına izin verin. XCITY her yerinden ses gelen telmaşa bir motor değildir. Benim gibi 20.000 km devirin veya başka bir motora geçin o zaman anlarsınız. Piyasanın 250cc değişik türde bi dünya motorla dolduğu bu günlerde bile XCITY'e alternatif bir motor görmüyorum.
@hercul3367
Hoşgeldiniz. Kararınızdan pişman olmayacaksınız. Tekeriniz düz bassın...
selam arkadaşlar,5 yıllık xt660r enduro tecrübesinden sonra ekenomik bir motor olarak x city aldım
birkaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.
1.daha önce cup tarzı kullandım,yatmada hiç sıkıntı yoktu,ama xcity illede yatmam diyor,doğrumu.
virajlarda bu gönülsüzlüğe rağmen yatırırsak tehlike varmıdır.
2.sıfır beton(petrol önleri vs) veya hafif stabilizede ani gaz verince arka pati çekiyor,normal mi.
3.fren kullanımı nasıl olmalıdır.
4.bozuk yollarda motor çok sarsıyor,amörtisör yumşatma nerden yapılabilir.
5.lastik havası,26-30 yaptım iyimidir.
6.motoru çalıştırınca,yukarıda bahsedildiği gibi kafa zangırdıyor.
7.motoru yeni aldım,hiç bir şeyine baktırmadım,yarın Gaziantep turuna çıkacağım
yağından başka nelerine baktırmam gerekir.
8.enduro motordan sonra scooter hiç rahat gelmedi,innova cup kullandım 2 sene o bile bundan rahattı sanki.
xenter denedim geçen hafta oda rahat gelmişti.uzun yolda rahat olacağı kesindir,benim bahsettiklerim şehir içi kısa mesafe.
vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler ederim.
1. Az biraz doğru, XCity'nin viraj kabileyeti çok iyi değil ama doğru çizgide ve alışınca sorun olmuyor,
2. hiç başıma gelmedi, lastiklerin havası fazla ve hem lastik hemde zemin soğukluğundan olabilir,
3. Genelde 2 freni beraber kullanırım ama genelde hafif yavaşlamalar ve motoru trafikte kullanırken arka frenle dengeliyorum,
4. Biraz sarsar motor yeniyse, sele ve amortisörler zamanla yumuşar, genelde orta sertlikte oluyor,
5. lastik havası havaların da ısınmasıyla birlikte 24-26'ya çekilebilinir,
6. Evet ilk çalıştırınca zıngıldıyor,
7. Frenlerde ve lastikte sorun yoksa bişey olmaz, yolda bırakmaz,
8. Kendi görüşürüm olarak piyasada fiyat - performans- konfor anlamında en iyisi XCity,
Bende motoru ilk aldığımda epey sövmüştüm ama zamanla oturuyor herşey, en kötü olayı aynasıdır xcity'nin aralardan geçerken ciddi anlamda rahatsızlık verir, geriye kalan herşeyi 10 numara olmasada güzel motor
anlaşıldı hocam alışmayı bekleyeciz biraz.
kavisli ve bozuk yollardaki tepkileri değişti, ön takımla alakalı sorun hallolmuş gibi.amortisor vs.daha istikrarlı.sürekliliği ne şekil arz olacak bakacaz! vida vs.bakmadığım yer kalmadı gevseklik yok zangırdamalara alışacaz bu anlaşıldı en nihayetinde dışı full plastik ve bağlantı noktaları vidaları vs.dolu telmaşadan kastım bu yönde, ama yollarımız malum çukura gir çık hopla zıpla normal görmem gerek diye şartlandırıyorum kendimi.onun dışında ben genel olarak performansından memnunum.gerek manevra gerek viraja yatma vs.türlü özelliği, tecrübe edindiğim onca model ve kullanım alışkanlıklarıma ters bir cevap vermedi hiç bir tedirginlik oluşturmadı.bugün biraz zorladım 130 kmh gayet rahat ve istikrarlı.140-150 kmh varım diyor ama gerek yok bence 250 cc nin hakkını yeterince veriyor.90-120 kmh arası sıkıntısız! rodaj süreci ölçümlerime görede 100 km.de 4 lt tüketim var. 41 lt benzin ile 1015 km.total / km.de 19 krş gibi bi tüketim mevcut demek.hiç fena değil!
@hercul3367
1. Aynı fikirdeyim. Motor çok kolay yatmıyor. Yada biz yatırmayı öğrenemedik.
2. Normaldir.
3. Frenleri doğru teknikle kullanırsanız bir şikayetiniz olmaz.
4. Arka amortisörler biraz sert. 4 kademeli. En yumuşak ayarda kullanabilirsiniz.
5. Lastik havasını uygun yapmışsınız.
6. Rölantide titreşim oluyor. Malum tek silindir.
7. Gevşek cıvata varmı, Fren hidrolik yağ seviyeleri, motor yağı seviyesi, soğutma suyu seviyesi motor yeni de olsa her türlü hataya karşı kontrol etmekte fayda var.
8. Amortisörlerin sertliği nedeniyle bozuk yollardaki konforuna bir şey diyemem. Fakat uzun yol konforu bence harika. Pert olmadan bir günde 822km yaptığım oldu.
Merhaba,
Goldwing kullanıcısıyım.Ancak İstanbul trafiği içinde kullanma amacıyla 2.motor olarak önce Yamaha D'elight aldım. Herşeyinden çok memnundum ancak E5 gibi yollarda slalom yaparak giden araçlardan kaçmak için 97cc yeterli güce sahip değildi.D'elight'ı 1 yıl kullandıktan sonra Xcity 250 ye geçtim. Şu anda tüm beklentilerimi karşıladığını söyleyebilirim.
İstanbul içi sakin gazlamalı karışık 4lt/100km yakıyor. Yani 30 TL benzinle 160km gidiyor. Lastikleri Pirelli ve D'elight'a göre çok iyi. D'elight ıslağı gördüğü anda kızak moduna geçerdi.
Yüksek oturuş pozisyonuyla gerçekten Enduro gibi his veriyor. Virajda dengeli, yolda oturaklı, Öne touring camı taktığım halde yan rüzgarlardan Goldwing kadar etkilenmiyor desem belki gülersiniz. Herhalde kütle ve yüzey meselesi.
Tek sorunum; 10-15km şehir içi kullanım ile birlikte vücudumun oturma bölgesinde uyuşma başlaması. Aynı şikayeti artçı binenlerde söyledi. Acaba uzun yolda değişirmi bilemiyorum. Bu motorla yurtdışı gezenler var. Onlar herhangi bir sorun bildirmemişler. Bu veya benzer sorunu yaşayan başka kullanıcı varmı?
İlginize teşekkürler.
arkadaşlar,2013 model motorumun garantisi yedinci aya kadar devam ediyor.
yalnız garanti kitapçığı yok,servisler üzerinden hiç bir bilgiye ulaşamadım.
illede kitapçığı olması lazım diyorlar.
bir diğer konu ön amörtisörden lıkırtı sesi geliyor bozuk yollarda.
Ben aynı bakımı İzmir de 145 TL ye yaptırdım, motor+şanzıman yağını değiştirdi servis. Sizinki ucuza çıkmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
Poponun ağrıması bende de oluyor bir süre sonra, sanırım sele biraz sert Xcity'de.
Sele zamanla yumuşuyor, motosikletleriniz yeniyse normal
Öncelikle herkeze merhaba. Ben Diyarbakır'da ikamet ediyorum. 2012 kanuni merlin s kullanıcısıyım. Motorumu 2012 temmuz ayında aldım, şu an 18000'e dayandı. Son 1 yıl içinde çok masraf çıkardı ve bende yeni ve daha yüksek model bi scooter bakmaya başladım. Önce 2. el Kymco Dowtown 300'ü çok beğendim hemen hemen tüm forumlarda takip ettim ancak en son servis ve parça sorunu nedeniyle vazgeçtim. Aklımda olan xcity modelini en son görüştüğüm ve scooterini almaya niyetlendiğim Dowtown sahibi bir arkadaş "benim makineyi alma git xcity al deyince fikrimi tamamen değiştirdi. Son 10 gündür 1. sayfadan başlayarak zaman buldukça okudum ve şu an bitirdim ve kesin olarak bi xcity almaya karar verdim. Ancak motorumun 2. eli 2000-2500 civarı ve elimde birikimim yok taksitle almaya niyetlendim yamaha satış noktasına gittim adam peşin para istedi, kredi kartına taksitle satış yapmadığını söyledi. Şu an çevre illerden araştırma yapıyorum inşallah uygun fiyatta taksitli satış yapan bir bayi bulabilirim. Armor rengini çok beğendim olursa bu renk olsun istiyorum. Bakalım hayırlısı. Bu arada paylaşımda bulunan tüm katılımcılara ayrı ayrı teşekkür etmek gerek, aklıma takılan tüm sorulara kimseyi yormadan cevap bulabildim. Hakkımızda hayırsı diyelim.
@ali gur
XCITY selesinin 10-15 km lik sürüşlerde kalçada uyuşmaya neden olması marjinal bir durum. Bir günde 822km yol yaptığım oldu. Yine de kalçam uyuşmadı. Çok mızmız olan artçımın uzun yolda seleden şikayeti olmadı. Fakat tabii ki her insan aynı olamaz. Belki de siz Goldwing konforundan sonra adaptasyon sorunu yaşıyorsunuzdur.
@hercul3367
Servis fişlerini götürüp kaşeletmek mümkündür herhalde. Amortisörler için iki çözüm var;
1. Sesli çalışmasına izin vermek.
2. Yağ ilavesi yapıp amortisörleri sertleştirmek.
Ben birincisini yaptım çok memnunum.
@ömerson
İnşallah uygun şartlarda bir XCITY alırsınız...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)