Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
75. sayfa BirinciBirinci ... 25657374757677 ... SonuncuSonuncu

Yamaha XCITY 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1481

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı kivanc34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2012 x city sahibiyim, mischel city grip lastik aldım da ön ve arka hava basıncı ne olmalı sizce?
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post4578819

    Kendi açtığınız konulara gelen cevapları okumuyor musunuz acaba?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1482
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Aralık 2019
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    görmedim özür dilerim, gelen mesajlar bildirimle gelmiyor ki bu forumda. Buraya yazdıgınızı da tesadufen şimdi okudum.

  3. #1483
    aviregal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2014
    dostlar 2014 yılı motorumun epey cizikleri var ve birkac grenaj tamiri gerekli istanbul avrupa yakasında tavsiye edeceginiz bir yer varmı? yoksa direk maslakmı????

  4. #1484

    Üyelik
    20 Mart 2020
    Herkese merhaba. Yakında Hataydan istanbula otobüsle gitmeyi, giderkende otobüste X City mi almak istiyorum. İstanbuldan sonra İznik-Çanakkale-İzmir ve henüz karar vermediğim bir iki şehire daha motorsikletim ile gitme planım var. Planımı gerçekleştirebilirsem isem burada paylaşırım.
    Motorsikletim 14000 km de. 3000 km dir kullanıyorum. Varyatörün ordan çatırtı olarak ses geliyor. Abartı değil ama daimi. Ve sesin beni rahatsız etmesi dışında bakım yapmak istiyorum. Usta bu sesin çoğu scooterda olduğunu, alışmam gerektiğini söylemişti ama bence artıyor. Sanırım önceki sayfalarda paylaşılan yüksek ısıya dayanıklı sıvı gresi alıp ustaya bagaları greslemesini rica edecem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

    Sayın @AzÇok baga bakımı için Speedol Lityum Kompleks Mavi Gres iönermiştiniz. Ancak hiçbir sitede bulamıyorum, sadece bir yerde 14 kg olan modeli çıkıyor Sizin verdiğiniz linkte sanki sprey hali vardı.
    Önerebileceğiniz bir site vy alternatif gres var mı ? Keşke önceden alsaydım diyecem ama bagaların oradaki ses yeni artmaya başladı. Ve motorsikletin km sinin düşük olmasına güvendim. Şimdide eylülde uzun yola çıkacağımdan tutuştum

  5. #1485
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Alıntı DENİZ ÇOLAK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba. Yakında Hataydan istanbula otobüsle gitmeyi, giderkende otobüste X City mi almak istiyorum. İstanbuldan sonra İznik-Çanakkale-İzmir ve henüz karar vermediğim bir iki şehire daha motorsikletim ile gitme planım var. Planımı gerçekleştirebilirsem isem burada paylaşırım.
    Motorsikletim 14000 km de. 3000 km dir kullanıyorum. Varyatörün ordan çatırtı olarak ses geliyor. Abartı değil ama daimi. Ve sesin beni rahatsız etmesi dışında bakım yapmak istiyorum. Usta bu sesin çoğu scooterda olduğunu, alışmam gerektiğini söylemişti ama bence artıyor. Sanırım önceki sayfalarda paylaşılan yüksek ısıya dayanıklı sıvı gresi alıp ustaya bagaları greslemesini rica edecem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

    Sayın @AzÇok baga bakımı için Speedol Lityum Kompleks Mavi Gres iönermiştiniz. Ancak hiçbir sitede bulamıyorum, sadece bir yerde 14 kg olan modeli çıkıyor Sizin verdiğiniz linkte sanki sprey hali vardı.
    Önerebileceğiniz bir site vy alternatif gres var mı ? Keşke önceden alsaydım diyecem ama bagaların oradaki ses yeni artmaya başladı. Ve motorsikletin km sinin düşük olmasına güvendim. Şimdide eylülde uzun yola çıkacağımdan tutuştum
    Sesi duysak daha net bir şekilde yorum yapabiliriz ama duymadan tarif ettiğiniz ses hafif ara gaz vermelerde oluyorsa bu kilometrelerde kayış yıpranmaya başladığı için kayışın oluşturduğu çırpma sesi olabilir. Şehir içi ağırlıklı kullanıyorsanız bu kilometrelerde hafiften ses yapmaya başlaması normal diyebiliriz. Size sorun çıkaracağını sanmıyorum ama yine de kontrol etmek ve Varyatör bakımlarını yaptırmak, bakımları yaparken de baga,debriyaj balataları ve kayışın durumunu görmek ve değişim gereken parçaları değiştirmek önem arzeder. Çünkü zincir dişli gibi dışardan göremediğimiz kapalı bir kutu olduğu için önlenebilecek arızaları göremiyoruz. Ayrıca xmax im de ön Varyatör ü hem kuru hemde yağlı kurulum yaparak denedim. Kesinlikle bagalara yağ sürerek kurulum yapmayın. Eğer yağlı kurulum yaparsanız ilk 1000 km iyi olsa da Varyatör sisteminin çalışma prensibinden dolayı zamanla Varyatör e giren kayış ve balata tozları yağ ile birleşip çamurlaşacak ve sağlıklı çalışmasını engelleyecektir. Kuru kurulumda ise kalkışlarda zamanla titreşim yapabilir. Bunu da ilk kalkışta gazı hafif fazla vererek hem bagaların hızlı açılmasını hemde dabriyaj balatalarının hızlıca kavramasını sağlayarak titreşimin önüne geçebilirsiniz. Eğer bu kilometreye kadar Varyatör ve debriyaj bakımı yapılmadıysa bakımlarını max 10 binde bir yaptırmalısınız. Ben kendim yaptığım için max 3 binde bir yapardım.

  6. #1486

    Üyelik
    20 Mart 2020
    Alıntı Thesinner83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sesi duysak daha net bir şekilde yorum yapabiliriz ama duymadan tarif ettiğiniz ses hafif ara gaz vermelerde oluyorsa bu kilometrelerde kayış yıpranmaya başladığı için kayışın oluşturduğu çırpma sesi olabilir. Şehir içi ağırlıklı kullanıyorsanız bu kilometrelerde hafiften ses yapmaya başlaması normal diyebiliriz. Size sorun çıkaracağını sanmıyorum ama yine de kontrol etmek ve Varyatör bakımlarını yaptırmak, bakımları yaparken de baga,debriyaj balataları ve kayışın durumunu görmek ve değişim gereken parçaları değiştirmek önem arzeder. Çünkü zincir dişli gibi dışardan göremediğimiz kapalı bir kutu olduğu için önlenebilecek arızaları göremiyoruz. Ayrıca xmax im de ön Varyatör ü hem kuru hemde yağlı kurulum yaparak denedim. Kesinlikle bagalara yağ sürerek kurulum yapmayın. Eğer yağlı kurulum yaparsanız ilk 1000 km iyi olsa da Varyatör sisteminin çalışma prensibinden dolayı zamanla Varyatör e giren kayış ve balata tozları yağ ile birleşip çamurlaşacak ve sağlıklı çalışmasını engelleyecektir. Kuru kurulumda ise kalkışlarda zamanla titreşim yapabilir. Bunu da ilk kalkışta gazı hafif fazla vererek hem bagaların hızlı açılmasını hemde dabriyaj balatalarının hızlıca kavramasını sağlayarak titreşimin önüne geçebilirsiniz. Eğer bu kilometreye kadar Varyatör ve debriyaj bakımı yapılmadıysa bakımlarını max 10 binde bir yaptırmalısınız. Ben kendim yaptığım için max 3 binde bir yapardım.
    Cevabınız için teşekkürler. Ses hafif gaz vermelerde de oluyor, motorsikleti şehir içinde 15 dk kullandıktan sonra da başlıyor. Varyatör bakımını 2500 km önce yapmıştım. Bakım derken varyatör filtresinin ve filtre yerinin temizliğini yaptı usta. Muhtemelen ben de ancak o kAdar bakım yapabilirim evde.
    Varyatör bakımında özellikle başka ne yapılabilir ?
    Siyah plastik kapağı söküp kayışı kontrol etmeye çalışacam yakında. Belki dediğiniz gibi yıpranmıştır.
    Sayın AzÇok bagalar için yüksek ısıya dayanıklı sprey gres işe yaradı deyince ben de denemek istedim. Ama bahsettiği gresi sprey olarak şu an için piyasada göremedim. Siz de kuru kullanın demişsiniz. Bakalım , yakında varyatör kapağını evde söker tozunu alırım, bir şeyler netleşir.

  7. #1487
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Selamlar, bende 2hafta önce aldım bir tane. 19binde aldım ve kayış bakımı geldi maalesef. Kalkışta çok silkeliyor ilk çalışmada ısınınca azalıyor, fakat ısındıktan sonrada lak lak ses yapıyor boşta çalışırken rolantide. Bide arka fren kaliperleri zırzır zırlıyor yolda disk aşınıp inceldiğinden yapar mı? Keyifli sürüşler...

  8. #1488
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı tbk_1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, bende 2hafta önce aldım bir tane. 19binde aldım ve kayış bakımı geldi maalesef. Kalkışta çok silkeliyor ilk çalışmada ısınınca azalıyor, fakat ısındıktan sonrada lak lak ses yapıyor boşta çalışırken rolantide. Bide arka fren kaliperleri zırzır zırlıyor yolda disk aşınıp inceldiğinden yapar mı? Keyifli sürüşler...
    Dururken ses yapması kayış bollasmasi olabilir. Zirlama dediğiniz ses, sürtünme gibi ise muhtemelen balata bitmesi. Kitapçığını bulursanız orada minimum disk kalınlığı yaziyordur, kumpas ile ölçün disk kalinliginizi.

  9. #1489
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Alıntı DENİZ ÇOLAK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevabınız için teşekkürler. Ses hafif gaz vermelerde de oluyor, motorsikleti şehir içinde 15 dk kullandıktan sonra da başlıyor. Varyatör bakımını 2500 km önce yapmıştım. Bakım derken varyatör filtresinin ve filtre yerinin temizliğini yaptı usta. Muhtemelen ben de ancak o kAdar bakım yapabilirim evde.
    Varyatör bakımında özellikle başka ne yapılabilir ?
    Siyah plastik kapağı söküp kayışı kontrol etmeye çalışacam yakında. Belki dediğiniz gibi yıpranmıştır.
    Sayın AzÇok bagalar için yüksek ısıya dayanıklı sprey gres işe yaradı deyince ben de denemek istedim. Ama bahsettiği gresi sprey olarak şu an için piyasada göremedim. Siz de kuru kullanın demişsiniz. Bakalım , yakında varyatör kapağını evde söker tozunu alırım, bir şeyler netleşir.
    Filtrenin temizliği çok yüzeysel bir temizlik olur. Bunun faydasını sadece varyatör sistemine hava daha rahat gireceği için daha rahat soğumasına yarar. Sistem temizliği için filtre kapağı, ardından dış plastik kapak sökülür. Bunlar için yıldız tornavida yeterli. Bunlar söküldükten sonra döküm malzemeden yapılma ayrı bir muhafaza ortaya çıkacak o korumayıda 10 lokma ile sökebilirsiniz. Yalnız orta kısımda iki adet vida var ve bu vidalar biraz derinde kaldığı için sökmek sizi zorlayacak. Zorlamamak istiyorsanız 10 lokma şeklinde bits uçlar var. O bits uçlardan ve T saplı sağlam bir bits tutucu olması lazım(ben izeltaş kullanıyorum). Döküm kapağı da söktükten sonra varyatör sistemi karşınıza çıkacak. Ön Varyatör ve debriyaj kısmının sökülebilmesi için bijon anahtarı kullanabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam 19 numaraları kısmı ile. Debriyaj ı sökmek için bir koruma daha var. Onun da sökülmesi lazım. Youtube da videoları var. İzleyip oradan fikir edinebilirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------

    Alıntı tbk_1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, bende 2hafta önce aldım bir tane. 19binde aldım ve kayış bakımı geldi maalesef. Kalkışta çok silkeliyor ilk çalışmada ısınınca azalıyor, fakat ısındıktan sonrada lak lak ses yapıyor boşta çalışırken rolantide. Bide arka fren kaliperleri zırzır zırlıyor yolda disk aşınıp inceldiğinden yapar mı? Keyifli sürüşler...
    Kayış değiştirirken varyatör ve debriyaj bakımını güzel şekilde yapılırsa silkeleme ortadan kalkacaktır. Bakım yaptırmadan silkelemenin önüne geçmek istiyorsanız kalkışlarda gazı biraz fazla açın. Mesela kalkışta direk 3500 devir civarlarına getirin devri. Eğer zırlamanın fren kısmından geldiğine eminseniz. Balataların kalipere takılmadan önce kaliper e takılan ve balataları bastıran ince sac tan yay görevini gören bir parça var. Bir önceki balata değişimin de bu yay takılmadıysa zırıltıya sebep olabilir.
    tbk_1980 bunu beğendi.

  10. #1490
    ahmetmert58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 S
    arkadaşlar merhaba. Xcity alma arifesindeyim. bildiğim kadarıyla xmax ile birebir aynı bloğa sahip. fakat yedek parça konusu biraz tuzlu ve kolay bulunmuyor sanırım. ikinci el piyasasıda sanırım biraz yavaş. ama ben satmak için değil uzun süre binmek için almayı düşünüyorum. artısı ve eksisi nedir bu motorun ? aldığım da uzun vadede beni üzermi acaba ?

  11. #1491

    Üyelik
    20 Mart 2020
    Alıntı Thesinner83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Filtrenin temizliği çok yüzeysel bir temizlik olur. Bunun faydasını sadece varyatör sistemine hava daha rahat gireceği için daha rahat soğumasına yarar. Sistem temizliği için filtre kapağı, ardından dış plastik kapak sökülür. Bunlar için yıldız tornavida yeterli. Bunlar söküldükten sonra döküm malzemeden yapılma ayrı bir muhafaza ortaya çıkacak o korumayıda 10 lokma ile sökebilirsiniz. Yalnız orta kısımda iki adet vida var ve bu vidalar biraz derinde kaldığı için sökmek sizi zorlayacak. Zorlamamak istiyorsanız 10 lokma şeklinde bits uçlar var. O bits uçlardan ve T saplı sağlam bir bits tutucu olması lazım(ben izeltaş kullanıyorum). Döküm kapağı da söktükten sonra varyatör sistemi karşınıza çıkacak. Ön Varyatör ve debriyaj kısmının sökülebilmesi için bijon anahtarı kullanabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam 19 numaraları kısmı ile. Debriyaj ı sökmek için bir koruma daha var. Onun da sökülmesi lazım. Youtube da videoları var. İzleyip oradan fikir edinebilirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------



    Kayış değiştirirken varyatör ve debriyaj bakımını güzel şekilde yapılırsa silkeleme ortadan kalkacaktır. Bakım yaptırmadan silkelemenin önüne geçmek istiyorsanız kalkışlarda gazı biraz fazla açın. Mesela kalkışta direk 3500 devir civarlarına getirin devri. Eğer zırlamanın fren kısmından geldiğine eminseniz. Balataların kalipere takılmadan önce kaliper e takılan ve balataları bastıran ince sac tan yay görevini gören bir parça var. Bir önceki balata değişimin de bu yay takılmadıysa zırıltıya sebep olabilir.
    İyi geceler. Fırsat bulsam fotoğraf yüklerdim. Evde filtrelere ve kayışa baktım. Kayışın durumu gayet güzel. Deforme , çatlama yok. Kayışın gerginliği yeterli gelmedi ama usta değilim, bana öyle gelmişte olabilir.
    Filtreler kötü idi, hava vurdum sonra gidip değiştirdim hemen. Yağın zamanı gelmemişti ama değiştirdim. AzÇok un dediği gibi Motulün MB sini bulamadım. MA ile değiştirdim. Ama yakında netten MB sini seçip alacam. Evde değiştiririm artık. 2 defa tamircide değiştirmek yeterli bence. 1.3 lt eklediler. (Zamanından önce değiştirdiğim için yolda giderken yağ değişim lambasının yanması muhtemel. Servis kitabına bakıp nasıl söndürüleceğini öğrenecem)
    Perşembe otobüs ile İstanbula, pazar günü de İstanbuldan Çanakkaleye motorsiklet ile geçmeyi planlıyorum. Foto çeker ilk fırsatta eklerim.
    Hayırlısı diyelim

  12. #1492
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Teşekkürler, balatanın içinde saçyay olamaması muhtemel, nasıl bişi nerden temin edilir fikriniz var mı acaba?

  13. #1493
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Alıntı DENİZ ÇOLAK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi geceler. Fırsat bulsam fotoğraf yüklerdim. Evde filtrelere ve kayışa baktım. Kayışın durumu gayet güzel. Deforme , çatlama yok. Kayışın gerginliği yeterli gelmedi ama usta değilim, bana öyle gelmişte olabilir.
    Filtreler kötü idi, hava vurdum sonra gidip değiştirdim hemen. Yağın zamanı gelmemişti ama değiştirdim. AzÇok un dediği gibi Motulün MB sini bulamadım. MA ile değiştirdim. Ama yakında netten MB sini seçip alacam. Evde değiştiririm artık. 2 defa tamircide değiştirmek yeterli bence. 1.3 lt eklediler. (Zamanından önce değiştirdiğim için yolda giderken yağ değişim lambasının yanması muhtemel. Servis kitabına bakıp nasıl söndürüleceğini öğrenecem)
    Perşembe otobüs ile İstanbula, pazar günü de İstanbuldan Çanakkaleye motorsiklet ile geçmeyi planlıyorum. Foto çeker ilk fırsatta eklerim.
    Hayırlısı diyelim
    Öncelikle kazasız belasız iyi yolculuklar dilerim. Eğer kayış orjinal kayışsa ve motor 20 bin km boyunca sadece şehir içi dur kalklı değilde karma bir yol yaptıysa çok rahat 25-26 bin km leri görür. Ama şahsen her ne kadar durumu iyi de olsa 22-23 binden fazlasını zorlayıp riske atmazdım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

    Alıntı tbk_1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler, balatanın içinde saçyay olamaması muhtemel, nasıl bişi nerden temin edilir fikriniz var mı acaba?
    Anlatmaya çalıştığım yay şu şekil birşey ama bu yolladığım size uyar mı emin değilim xmax ı satmasaydım üşenmez söküp bakardım.
    http://www.google.com/imgres?imgurl=...ce=sh%2Fx%2Fim
    tbk_1980 bunu beğendi.

  14. #1494
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Teşekkür ederim tekrar. Yolda zırıltı canımı sıktı, grenajlarla oynadım yok. Orta sejbada gazverip denerken, debriyaj titremesi yaptığında kaliperin zırzır sallanarak ses yaptığını farkettim. Kurcalarkende iki parmağımı fant ve kaliper arasına kaptırdım. Yıllarca zincir yağladım parmak bukuatım olmadı bir otomatik koparacaktl ikiliyi.

  15. #1495

    Üyelik
    16 Nisan 2015
    Motosikleti
    14' Yamaha Xcity 250
    Merhabalar, 2014 yılında 0km aldığım motorum ile genel olarak sorunsuz ilerliyorum. 15.970 km.ye geldik.
    Bakım 16 bin ve sonraki 4 bin km sonra 20 bin midir diye sormak isterim.
    Motorda bakımda belirteceğim 2 problem var. Birisi sağ aynam iyice gevşedi, muhtemelen brandanın ağırlığından dolayı, ayarladığım gibi kalmıyor ve yolda ara ara düzeltmem gerekiyor. Bunu değiştirmek mi gerekli yoksa bir çaresi var mıdır? Kendim bakarken kolu kaplayan lastik kılıf da zarar gördü, bunlar nasıl temin edilir? Biraz orjinalci bir insanım derme çatma iş sevmiyorum
    İkincisi ise arka frenim sıkınca çok geliyor ve güçlü tutmuyor, neredeyse direksiyona değecek. Bir önceki bakımda aynı sorunu belirtince servis direkt fren merkezi komple değişecek dedi, bu da epey para mantıklı da gelmedi. Tamir edin dedim uğraştılar havasını aldık dediler çok iyi olmuştu ama şimdi yine çok geliyor. Bunu yaşayan ve çözüm üreten var mıdır?
    Katkınız için çok teşekkürler, herkese Xcity'ler ile güvenli güzel sürüşler.

  16. #1496
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Alıntı big_planner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, 2014 yılında 0km aldığım motorum ile genel olarak sorunsuz ilerliyorum. 15.970 km.ye geldik.
    Bakım 16 bin ve sonraki 4 bin km sonra 20 bin midir diye sormak isterim.
    Motorda bakımda belirteceğim 2 problem var. Birisi sağ aynam iyice gevşedi, muhtemelen brandanın ağırlığından dolayı, ayarladığım gibi kalmıyor ve yolda ara ara düzeltmem gerekiyor. Bunu değiştirmek mi gerekli yoksa bir çaresi var mıdır? Kendim bakarken kolu kaplayan lastik kılıf da zarar gördü, bunlar nasıl temin edilir? Biraz orjinalci bir insanım derme çatma iş sevmiyorum
    İkincisi ise arka frenim sıkınca çok geliyor ve güçlü tutmuyor, neredeyse direksiyona değecek. Bir önceki bakımda aynı sorunu belirtince servis direkt fren merkezi komple değişecek dedi, bu da epey para mantıklı da gelmedi. Tamir edin dedim uğraştılar havasını aldık dediler çok iyi olmuştu ama şimdi yine çok geliyor. Bunu yaşayan ve çözüm üreten var mıdır?
    Katkınız için çok teşekkürler, herkese Xcity'ler ile güvenli güzel sürüşler.
    Fren hidrolikleri hiç değişti mi acaba eğer değişmediyse ilk önce hidrolik sıvısını değiştirin böylece daha rijit bir frene sahip olacaksınız hem bu arada sistemde hava mevcut ise havasını da almış olursunuz. Tabi bu değişim esnasında sisteme hava yaptırmamaya özen gösterin. Youtube da videoları mevcut.
    Ayna içinse ayna camını kırmadan çıkartabilirseniz eğer. Camın arkasında ayna demirinin ucu bilya şeklindedir. Ve bu bilya şeklinin etrafında aynanın dış plastiğinin sabit durmasını sağlayan 3 vida var bunları sıkıştırıp camı yeniden monte edin. Eğer ki camı kırmadan sökemezseniz. Bir camcıya gidip aynı ölçüler de yana kestirip takabilirsiniz. Bu kadar uğraşamam derseniz ve para konusunda sıkıntı yoksa orjinalini alıp taktırırsınız.

  17. #1497

    Üyelik
    16 Nisan 2015
    Motosikleti
    14' Yamaha Xcity 250
    Motoruma bakım yaptırdım, arka freni havasını almak sureti ile düzelttiler. Ayrıca aynamı da sıkmayı başardılar artık oynamıyor gayet güzel oldu. Yağ değişimi de yapıldı artık 19bin kmye kadar rahatız. Bakım serviste 150 TL tuttu.

  18. #1498
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı big_planner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoruma bakım yaptırdım, arka freni havasını almak sureti ile düzelttiler. Ayrıca aynamı da sıkmayı başardılar artık oynamıyor gayet güzel oldu. Yağ değişimi de yapıldı artık 19bin kmye kadar rahatız. Bakım serviste 150 TL tuttu.
    Bakım dediğin sadece yağ değişimi herhalde. Yıllar önce 2 katından fazla ödüyordum.

  19. #1499

    Üyelik
    20 Mart 2020
    Herkese günaydın.
    Covide yakalandığım için onca hazırlık yaptıktan sonra yolculuğa çıkamadım. Ve etkileri ben de bulanık görme, baş dönmesi, mide sorunları olarak ortaya çıktı. 1 aydır hala çekiyorum. Anlatma sebebim uyarı mahiyetindedir. Çok Çok dikkat etmek lazım arkadaşlar. Basit bir grip olarak algılayan oluyor ve belki de bazılarında öyle seyrediyor ama herkeste değil maalesef.
    Sağlıcakla kalın.

  20. #1500
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı DENİZ ÇOLAK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese günaydın.
    Covide yakalandığım için onca hazırlık yaptıktan sonra yolculuğa çıkamadım. Ve etkileri ben de bulanık görme, baş dönmesi, mide sorunları olarak ortaya çıktı. 1 aydır hala çekiyorum. Anlatma sebebim uyarı mahiyetindedir. Çok Çok dikkat etmek lazım arkadaşlar. Basit bir grip olarak algılayan oluyor ve belki de bazılarında öyle seyrediyor ama herkeste değil maalesef.
    Sağlıcakla kalın.
    Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim.


75. sayfa BirinciBirinci ... 25657374757677 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)