Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha XCITY 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1041
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazı değişiklikler olmuş duyduğum kadarıyla.(Elektronik bileşenlerde. Beyin v.s.) Fakat bunlar dışarıdan görülebilecek şeyler değil. Yapılması gereken önemli değişiklikleri bir tık üst model olan XMAX'ta bile yapmıyorlar. O nedenle bir şey beklememek lazım. (Örneğin kaliteli arka süspansiyon sadece TMAX'ta var.)
    Değişiklik yapmamaları benim gibi motorunu uzun süre elinde tutanlar için daha iyi aslında. Motorum 4 yılda güncelliğinden hiçbir şey kaybetmedi

    Bu arada XCITY250 servis manual'ini kitap olarak bastırdım. Tam 330 sayfa. Bu kitaptaki bilgilerle motoru en küçük parçasına kadat dağıtıp toplamak mümkün. Tabii yerse Japon farkı işte burada. Her somununa kadar tork değeri kitapta var. Örneğin serviste "Arka fren diski aşınmış. Değişecek" dediler. Kitaba baktım. "4,5 mm. ye düşünce değiştir" diyor. Ölçtüm. 5mm. geldi. 5-6 ay daha kullanacağım. Hatta ukalalık yapmak bile aklıma geliyor. Serviste usta "ön amotrisörde 200cc yağ olur" demişti."Hayır 207 cc" diyecektim. Son anda kendimi frenledim. "Ukalalık yapma !" diye.
    https://sporcu.files.wordpress.com/2...515_102457.jpg
    bende pdf şeklinde attım iş yerindeki bilgisayara canım sıkıldıkça açıp okuyorum bu arada benim city 2012 model. hiç fren hidrolkleri ve radyator sıvısı değişmedi. acaba değiştirmeme gerek var mıdır? frenlerden ve hararetten yana herhangi bir sıkıntım yok. sadece değişmesi gerekir mi diye merak ediyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1042

    Üyelik
    15 Nisan 2016
    PDFnin linkini paylaşa bilirmisiniz bende indirip okumak isterim. fren hidroliği ve radyatör sıvısı konusu km ile alakalı benim ikinci motor 94 model klr 250 daha 20binde( adı üstünde ikinici motor dağda, bayırda, ovada biniyorum sadece) daha ne fren hidroliği nede antifrizi değişti her sezon 1.5litre yahını değiştiriyorum ve sezonda bin km anca yol yapıyorum yapmıyorum.

  3. #1043
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    Alıntı halitozbasli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    PDFnin linkini paylaşa bilirmisiniz bende indirip okumak isterim. fren hidroliği ve radyatör sıvısı konusu km ile alakalı benim ikinci motor 94 model klr 250 daha 20binde( adı üstünde ikinici motor dağda, bayırda, ovada biniyorum sadece) daha ne fren hidroliği nede antifrizi değişti her sezon 1.5litre yahını değiştiriyorum ve sezonda bin km anca yol yapıyorum yapmıyorum.
    özelden mail adresinizi yazarsanız göndereyim.

  4. #1044
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı bulut59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende pdf şeklinde attım iş yerindeki bilgisayara canım sıkıldıkça açıp okuyorum bu arada benim city 2012 model. hiç fren hidrolkleri ve radyator sıvısı değişmedi. acaba değiştirmeme gerek var mıdır? frenlerden ve hararetten yana herhangi bir sıkıntım yok. sadece değişmesi gerekir mi diye merak ediyorum.
    Fren Hidrolik yağını bir kaç yılda bir yenilemekte fayda var. Sadece yağ değil fren kaliperinin de bakımı faydalı olur. Soğutma suyu service manual'e göre her 20.000 km.de değişmeli.

  5. #1045

    Üyelik
    15 Nisan 2016
    Bu gün 1000 bakımı için kuşadasına götürdüm sıpayı. Adaya vardığımda arka jantın yağlı olduğunu fark ettim servisteki çocuklar fazla yağını atmıştır abi falan dediler aklıma yatmadı sıfır motorun şanzumanına fabrika fazla yağ neden koysun. Boşaltalım yeniden dolduralım dediler içinden gri renkli bir yağ çıktı servisteki çocuk senin şanzumana su girmiş dedi nasıl su girer anlamak güç. 15w55w motul yağ koydular tüm servis 180 TL tutu. servis sonrası makinanın akışı rahatladı dönüş yolunda kasılmak sızın düzde 140'a çıktı ama 120ila 130 arası daha huzurlu gidiyor.

  6. #1046
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    Alıntı halitozbasli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu gün 1000 bakımı için kuşadasına götürdüm sıpayı. Adaya vardığımda arka jantın yağlı olduğunu fark ettim servisteki çocuklar fazla yağını atmıştır abi falan dediler aklıma yatmadı sıfır motorun şanzumanına fabrika fazla yağ neden koysun. Boşaltalım yeniden dolduralım dediler içinden gri renkli bir yağ çıktı servisteki çocuk senin şanzumana su girmiş dedi nasıl su girer anlamak güç. 15w55w motul yağ koydular tüm servis 180 TL tutu. servis sonrası makinanın akışı rahatladı dönüş yolunda kasılmak sızın düzde 140'a çıktı ama 120ila 130 arası daha huzurlu gidiyor.
    15w55 yağ nasıl biraz fazla kalın değil mi sizce? ben tavsiye edildiği icin 9000 km de 5w40 mobil super 3000 koydum ama pek memnun değilim. rolantide fazla titreşim ve eskiye nazaran sesli çalışma hissettim. performans olarak ta bir artısını gormedim. 10000 km de 5w30 tam sentetik denemeyi dusunurken sizin 15w55 ten memnun kalmanız kafamı karıstırdı. sanırım bizim motorlar biraz kalın yag seviyorlar.

  7. #1047

    Üyelik
    15 Nisan 2016
    Selam . Benim bildiğim bu baş ve sondaki derecelere ortam hava ısısındaki viskositesini sabit tutabildiği dereceler diye biliyorum yani hava 15 derece ile 55 derece arası bu yagın akışkanlığı aynı kalıyor. Servisteki çocuk abi k.adasındada çok xmax var bize hergün bu motordan geliyor servis için kronik bir sorunu yok bu yağ bizim buralar için ideal sende göreceksin dedi. Rodaj yağı ince idi üst devirlerde titreşim yoktu şimdi ince bir titreşim bende hissediyorum üst devirlerde; yağ biraz yansın o titreşim kesilir diye düşünüyorum. Şuan için makinanın akışı güzel bu arada yağ filitresini değiştirmediler normal mi?

  8. #1048
    Mustafa ÖZEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2008
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    YAMAHA X MAX 250 2020
    Aldığımdan beri ıpone 10/40 kullanıyorum. Çokda memnunum.

  9. #1049
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Motor ve şanzıman yağını kendim değiştiriyorum.
    Motor yağı

    şanzıman yağı

    Her ikisinden de bir şikayetim yok. Motul da şöyle bir fark gözlemledim. Şehir içi sıkışık trafikte motor harareti daha az yükseliyor.
    Valvoline şanzıman yağında ise fark şu: Sıfır aldığımdan beri gözlemlediğim çok nadir olsa da arka jant üzerinde gördüğüm şanzıman yağı damlaları artık yok. Bu yağ daha kalın olduğundan bir yerlerden sızmıyor olabilir.
    bulut59 bunu beğendi.

  10. #1050
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Scarabeo'mda kullandığım X-city ana fren merkezine gidona uzaklığı ayarlanabilen fren kollarından taktım. Ürünü aliexpress'ten almıştım (link)


    Kolu yuvasına oturtabilmek için fren müşürü tarafına gelen kısımları biraz törpülemem gerekti. Bunu yapmadan takmaya çalışırsanız oturtabilmek için pistonu ittirmeniz gerekiyor. Törpülenmeden takılması balataların diskle sürekli olarak temas halinde kalarak yanmalarına sebebiyet verebilir.

    Fren müşürüne gelen kısım dizayn olarak daha iç tarafa yakın duracak şekilde yapılmış ve bundan ötürü müşüre tam karşılıklı denk gelmiyor. Öte yandan böyle olması müşürün çalışmasıyla ilgili olarak herhangi bir sorun oluşturmadı.

    Kolun uç kısmını da törpüledim biraz

    Orijinal halinde tek parmakla fren yaptığım zaman kolun ucu parmaklarıma temas ediyordu. Şu an öyle bir sorunum kalmadı.

    Kendi kullanımım için çok başarılı oldu diyebilirim. Eğer fren kolu kaza anında yukarı doğru katlanabilecek şekilde üretilmiş olsa perfect olurdu ama bu haliyle de çok başarılı. Özellikle de fiyatını düşününce. Orijinal kolun teki 70-80 lira falan sanırım. Bunun çifti 50 liraya geldi. Henüz sürüş yapmadığım için bir sorunu var mı yok mu %100 net olarak bilmiyorum ancak yukarıda linkini verdiğim sayfada X-max'ine takmış olan var ve perfect diye yazmış.
    bulut59 bunu beğendi.

  11. #1051

    Üyelik
    15 Nisan 2016
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor ve şanzıman yağını kendim değiştiriyorum.
    Motor yağı
    http://motul-motors.com/wa-data/publ...66/166.970.jpg
    şanzıman yağı
    http://valvoline-spb.ru/sites/defaul...0lc_ANGLED.jpg
    Her ikisinden de bir şikayetim yok. Motul da şöyle bir fark gözlemledim. Şehir içi sıkışık trafikte motor harareti daha az yükseliyor.
    Valvoline şanzıman yağında ise fark şu: Sıfır aldığımdan beri gözlemlediğim çok nadir olsa da arka jant üzerinde gördüğüm şanzıman yağı damlaları artık yok. Bu yağ daha kalın olduğundan bir yerlerden sızmıyor olabilir.
    Muhtemelen 15w55w kalın geldi rodaj yağıyla bu makina bu kadar fan açmıyordu şimdi az biraz trafikte bekleyince fan devreye giriyor. Diğer motorlarda ki gibi fanın ısısı insanın apış arasını pişirmediği için sıkıntı yok. Lakin çok sıcak günler yakın sürekli fan açık gitmez umarım yoksa olmadık yerde risk doğura bilir bir bin km daha gideyim olmazsa yağı 10w40 ile değiştiririm.

  12. #1052
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Scarabeo'mda kullandığım X-city ana fren merkezine gidona uzaklığı ayarlanabilen fren kollarından taktım. Ürünü aliexpress'ten almıştım (link)
    http://s33.postimg.org/dcruqwx3f/CAM00118.jpg

    Kolu yuvasına oturtabilmek için fren müşürü tarafına gelen kısımları biraz törpülemem gerekti. Bunu yapmadan takmaya çalışırsanız oturtabilmek için pistonu ittirmeniz gerekiyor. Törpülenmeden takılması balataların diskle sürekli olarak temas halinde kalarak yanmalarına sebebiyet verebilir.
    http://s33.postimg.org/r3fbwa7bf/CAM00123.jpg
    Fren müşürüne gelen kısım dizayn olarak daha iç tarafa yakın duracak şekilde yapılmış ve bundan ötürü müşüre tam karşılıklı denk gelmiyor. Öte yandan böyle olması müşürün çalışmasıyla ilgili olarak herhangi bir sorun oluşturmadı.

    Kolun uç kısmını da törpüledim biraz
    http://s33.postimg.org/85g1p0k97/CAM00120.jpg
    Orijinal halinde tek parmakla fren yaptığım zaman kolun ucu parmaklarıma temas ediyordu. Şu an öyle bir sorunum kalmadı.

    Kendi kullanımım için çok başarılı oldu diyebilirim. Eğer fren kolu kaza anında yukarı doğru katlanabilecek şekilde üretilmiş olsa perfect olurdu ama bu haliyle de çok başarılı. Özellikle de fiyatını düşününce. Orijinal kolun teki 70-80 lira falan sanırım. Bunun çifti 50 liraya geldi. Henüz sürüş yapmadığım için bir sorunu var mı yok mu %100 net olarak bilmiyorum ancak yukarıda linkini verdiğim sayfada X-max'ine takmış olan var ve perfect diye yazmış.
    sizin beo ya yaptıklarınızı kendi başlığında hayranlıkla izliyorum. x city e gecmeyi dusunmez misin?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor ve şanzıman yağını kendim değiştiriyorum.
    Motor yağı
    http://motul-motors.com/wa-data/publ...66/166.970.jpg
    şanzıman yağı
    http://valvoline-spb.ru/sites/defaul...0lc_ANGLED.jpg
    Her ikisinden de bir şikayetim yok. Motul da şöyle bir fark gözlemledim. Şehir içi sıkışık trafikte motor harareti daha az yükseliyor.
    Valvoline şanzıman yağında ise fark şu: Sıfır aldığımdan beri gözlemlediğim çok nadir olsa da arka jant üzerinde gördüğüm şanzıman yağı damlaları artık yok. Bu yağ daha kalın olduğundan bir yerlerden sızmıyor olabilir.
    ben de haftaya ipone 10w40 scoot4 dolduracam. tr de satılan jaso mb onaylı tek scooter yağı bu sanırım. yabancı forumlarda jaso mb onaylı motor yaglarının özellikle kuru debriyajlı scooterler de kullanılmak uzere hazırlandığını ve motoru farkedilir derecede rahatlattıgından bahsediyorlar. 9000km ye kadar hep yamalube fs4 kullandım. 9000 de denemek icin cok tavsiye edilen mobil super3000 5w40 koydum ama motorun sesini bile değiştirdi. tabi olumsuz anlamda. ve rolantideki titreşim farkedilir derecede arttı. ipone dan sonra tekrar yorum yaparım.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

    Alıntı halitozbasli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhtemelen 15w55w kalın geldi rodaj yağıyla bu makina bu kadar fan açmıyordu şimdi az biraz trafikte bekleyince fan devreye giriyor. Diğer motorlarda ki gibi fanın ısısı insanın apış arasını pişirmediği için sıkıntı yok. Lakin çok sıcak günler yakın sürekli fan açık gitmez umarım yoksa olmadık yerde risk doğura bilir bir bin km daha gideyim olmazsa yağı 10w40 ile değiştiririm.
    halit bey 15w55 yuksek sıcaklıkta çalısan scooter motorları icin bile fazla kalın. bence turkiye sartlarında guney bolgelerde 40 kuzeyde ise 30 numara kullanılması gereken max yag viskoziteleridir. bu diyagramdan bolgenizdeki hava sıcaklılklarına gore kullanmanız gereken yag derecelerini inceleyebilirsiniz.


  13. #1053
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Alıntı bulut59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizin beo ya yaptıklarınızı kendi başlığında hayranlıkla izliyorum. x city e gecmeyi dusunmez misin?
    Teşekkür ederim X-city'ye geçmeyi şu an için düşünmüyorum. Hediye ederseniz bir tane binerim ama orası ayrı Şaka bir yana scooterların ayak zeminindeki boşluk bana çok işlevsel geliyor ve pek kopamıyorum bundan. Eğer tek bir motosikletim olacaksa onda bu özelliğin bulunmasını istiyorum. X-city'ye geçmem için kullanım kriterlerimin değişmesi lazım. X-city ile daha önce ufak diyebileceğim bir tecrübem olmuştu. Servis dökümanlarından ve internetten falan da incelemiştim. Sizler kadar olmasa da biraz bilgim var bu motorla ilgili. X-city'nin sınıfındaki en iyi, konforlu ve stabil motorlardan biri olduğunu düşünüyorum eskiden beri. Ama tam şu an bana "Scarabeo mu, yoksa X-city mi" diye sorsanız, ben yine Scarabeo derim

    Üst komşum Agility, Scarabeo ve 2 tane X-max sonrasında X-city'ye geçti. Bu motorlar arasında en uzun süre X-city'de kaldı ve onunla devam etmekte. Arkadaşım CRF250L satıp X-city aldı; o da memnun olduğunu söylüyor. Scarabeo'dan geçiş yapanlar da evvelinde yazmış çok daha güven veriyor falan diye. Sizlerin de bu motorla ilgili yorumları aynı zaten. Motorunuz çok güzel. Olay kafa rahatlığı ise alınabilecek en ideal maxi scooter bence. Yamaha bazı özelliklerini revize etse çok daha hoş olabilir. Belki ben de bir gün dahil olurum bu gruba. Sorunsuz sürüşler diliyorum şimdilik

    Bu arada fren maneti mesajım biraz havada kalmış. Buradaki kullanıcıların daha işine yarayabilir diye buraya yazdım o mesajı. Eklemiş olayım o kısmı da yani :]

  14. #1054
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim X-city'ye geçmeyi şu an için düşünmüyorum. Hediye ederseniz bir tane binerim ama orası ayrı Şaka bir yana scooterların ayak zeminindeki boşluk bana çok işlevsel geliyor ve pek kopamıyorum bundan. Eğer tek bir motosikletim olacaksa onda bu özelliğin bulunmasını istiyorum. X-city'ye geçmem için kullanım kriterlerimin değişmesi lazım. X-city ile daha önce ufak diyebileceğim bir tecrübem olmuştu. Servis dökümanlarından ve internetten falan da incelemiştim. Sizler kadar olmasa da biraz bilgim var bu motorla ilgili. X-city'nin sınıfındaki en iyi, konforlu ve stabil motorlardan biri olduğunu düşünüyorum eskiden beri. Ama tam şu an bana "Scarabeo mu, yoksa X-city mi" diye sorsanız, ben yine Scarabeo derim

    Üst komşum Agility, Scarabeo ve 2 tane X-max sonrasında X-city'ye geçti. Bu motorlar arasında en uzun süre X-city'de kaldı ve onunla devam etmekte. Arkadaşım CRF250L satıp X-city aldı; o da memnun olduğunu söylüyor. Scarabeo'dan geçiş yapanlar da evvelinde yazmış çok daha güven veriyor falan diye. Sizlerin de bu motorla ilgili yorumları aynı zaten. Motorunuz çok güzel. Olay kafa rahatlığı ise alınabilecek en ideal maxi scooter bence. Yamaha bazı özelliklerini revize etse çok daha hoş olabilir. Belki ben de bir gün dahil olurum bu gruba. Sorunsuz sürüşler diliyorum şimdilik

    Bu arada fren maneti mesajım biraz havada kalmış. Buradaki kullanıcıların daha işine yarayabilir diye buraya yazdım o mesajı. Eklemiş olayım o kısmı da yani :]
    iyi dileklerin icin tesekkurler anladıgım kadarıyla safkan scooter seviyorsun. o zaman umarım bir gun sh300 un ustunde goruruz seni

  15. #1055
    baran.altun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2014
    Motosikleti
    Yamaha X City , Suzuki V storm 650
    İpone işi bana baya pahalıya patladı :D İpone koyduktan yaklaşık 900 km sonra motor conta patlattı. Yamaha servisin dediğine göre ya yağda sorun vardı yada fazla yağ koydular ölçüye baktığımızda pek fazla konmuş gibi durmuyor. belkide daha yağ boşalmamıştı diyorum vs. bence yamalube tamamdır. ;)

  16. #1056

    Üyelik
    15 Nisan 2016
    Alıntı baran.altun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İpone işi bana baya pahalıya patladı :D İpone koyduktan yaklaşık 900 km sonra motor conta patlattı. Yamaha servisin dediğine göre ya yağda sorun vardı yada fazla yağ koydular ölçüye baktığımızda pek fazla konmuş gibi durmuyor. belkide daha yağ boşalmamıştı diyorum vs. bence yamalube tamamdır. ;)
    Yağda sorun olması conta patlatmaz krank sardırır, Yağın fazla olmasıda yine conta patlatmaz motorun kulbürotör kapağı içinde krank havanadırması vardır fazla yağ emme manifoltunca emilir yakılır ve duman olarak dışa atılır. Bence sizin motorun conta patlatacağı varmış. Yağ değişimine denk gelmiş olan bu. Yağın kalın olması motoru üst devirlerde yorar, ince olması ise eksik yağlanmaya aşınmaya sebep olabilir. Motorun ilk rodajındaki yağ inceymiş mesela makina hakkıyla aşınsın ilk 1000km diye sonrasında kalın daha kalın yağ koyuyorlarmış. Bu makineye ne yağ koyarsan koy tam sentetik veya madeni yağ fark etmez çünkü yağ değişim aralıkları kısa( Arabaya göre) ve makine 7.500dd geçmiyor benim KLR 6.500de 110 yapıyor 140da 9.000 dd çeviriyor. Yine mt serisi ve r serisi makineler yüksek devirde yüksek beygir elde ettikleri için tam sentetik yağ dışında yağ önerilmiyor. ŞEhir içinde hararet dışında kalın yağlı motor kullanmamın bir zararı olacağı kanısında değilim Lakin bu makina sürekli fan açık gitmeye başlarsa önümüzdeki günlerde termostat su koymasın diye yağı inceltme yoluna giderim.

  17. #1057

    Üyelik
    12 Şubat 2016
    7 Haziranda motorumun 7.000 km. bakımını Düzce Dadaş Motorda yaptırdım. Sadece yağ ve hava filtresi değişti. 165 lira tuttu. Motorumun üstünde fabrika çıkışı gelen standart lastiklerimi Michelin City ile değiştirmek istiyorum. Uygun fiyatlı bir yer tavsiye eder misiniz?

  18. #1058
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı prof7500 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7 Haziranda motorumun 7.000 km. bakımını Düzce Dadaş Motorda yaptırdım. Sadece yağ ve hava filtresi değişti. 165 lira tuttu. Motorumun üstünde fabrika çıkışı gelen standart lastiklerimi Michelin City ile değiştirmek istiyorum. Uygun fiyatlı bir yer tavsiye eder misiniz?
    Düzce için bir tavsiye veremeyeceğim. 3 yıl 22bin km. dir kullandığım Michelin City Grip ön lastiğimi bu hafta Kabataş Buz Motor'da değiştirdim. Montaj dahil 240 TL aldılar. Arka lastik olarak Michelin'i 120 km/h üzerindeki stabilitesini beğenmediğim için Sava MC 28 Diamond kullanıyorum. Michelin'e göre daha sert hamuru var. Ön ve arka lastiğim farklı desen ve hamurda olması tavsiye edilmeyen bir durum. Fakat, ben kendi bildiğimi okuyorum. Mevcut lastik kombinasyonu 110 km/h de yaptığım panik fren uygulamasından bile tam not aldı benden. İyi sürüşler...

  19. #1059

    Üyelik
    15 Nisan 2016
    Birçok turingci ön arka farklı yumuşaklıkta ve markada lastik kullanır aslında.Seninde keşvetiğin gibi motorun düz çizgide gezmemesi iyi yağmur drene etmesi gibi sebeplerden. Sava deyince bakındım bir çok markadada bu ebat ve çapta lastik var ama sadece savanın ve michelinin lastikleri xcitynin talep ettiği yük gurubunda. Öne piyasada satılan en yumuşak lastiği arkayada iyi su drene edebilen bir lastik takacağım ilerde. Motorun limitlerde kıçtan kopması kafadan kopmasında 100 kat iyidir.

  20. #1060

    Üyelik
    02 Aralık 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda NC750D Integra
    1 hafta kullanmadığım makinemi birileri keşfetmiş anlaşılan. Kilidin etrafındaki korumayı kırıp çıkarmışlar ve anladığım kadarıyla epeyce de uğraşmışlar ama direksiyon kilidi dayanmış. Bir kaç gün sonra bakıma götürdüğümde ön karenajın da tüm tırnaklarını kırıp açtıklarını fark ettik. Yerine öylece oturttukları parça biz dokunur dokunmaz tamamen ayrıldı bağlantı yerlerinden.

    Zaten biraz işleri vardı. O da yapılacak bu arada.

    Ufak bir depomuz vardı içinde ıvır zıvır olan. Orayı boşalttım. Artık oraya koyuyorum motosikleti. Evime çok yakın olduğu için içine bir de kablosuz kamera taktım (http://www.banggood.com/Zmodo-720P-HD-WiFi-Mini-Color-Sensor-Home-Security-IP-Night-Vision-Camera-ZM-SH75D001-p-991775.html). Eğer bir hareket olursa 3 tane foto çekip buluta atıyor. Ayrıca telefona uyarı geliyor.

    Bundan sonrası şans artık.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)