Yamaha XCITY 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Aralık 2015, 00:26
#981
bulut59 adlı üyeden alıntı
dostum havalardan dolayı kimse adam gibi süremiyor başlığın durgunluğu bence ondandır. bu arada benelli için biraz daha araştır derim. çoğu kullanıcısı kurtulmaya çalışıyor. bence avusturya ya da japonya civarından pek uzaklaşma
yine de karar senin tabi.
Eğer kimse süremiyorsa forumların daha da dolu olması gerekir. Malum insanlar evlerinde falan.. İşin aslı o değil. Herkes Facebook müptelası olmuş. Günübirlik mesajlar ve anlık çözümler. Yazılan şeylerin hiçbir kalıcılığı yok. Yabancıların forumlarına bakıyorum; herkes bir şeyler paylaşıyor. Burada ise varsa yoksa Facebook. Kapalı gruplar ardında, mesajların onaydan geçirildiği bir sistem ve insanlar buna ilgi gösteriyor. Oralara yazılan şeyleri arama motorları indexlemiyor bile. Hiçbir zaman anlayamayacağım bu Facebook sevdasını.
Forumu okurken denk geldiğim için yazdım. Aynı dertten ben de Scarabeo kullanıcısı olarak muzdaribim çünkü.
Edit: Yabancı forumdan kastım Advrider, ktmtalk vs. falan.. Yoksa onların scooterın forumları da ölü (kymcoforum hariç )
Reklamlar
-
19 Aralık 2015, 19:51
#982
Bugün bir MT üyesi ile buluşup takas için Benelli TNT 250'sini inceledim. Kararım motorumla devam etmek oldu. Benelli TNT çok hoş görünümlü bir motosiklet. Sesi ise benzerlerinde yok. Oturuş pozisyonu dik. İnsanı yormaz. Sele kısa sürede rahatsız edecek kadar sert. İncelediğim kadarıyla orta ayak takılmasına uygun değil. Arkadaş da benim motorun üzerine oturduktan sonra bundan inip Benelli TNT kullanmazsınız dedi. Dönüşte Aksaray'a uğrayıp aldığım led fren ampullerini taktım. Orijinale göre daha güzel oldu. Akünün taşıdığı yük te azalmış oldu. Fotoğraf çekip koyacağım. Kazasız belasız sürüşler...
-
19 Aralık 2015, 20:33
#983
acemi60 adlı üyeden alıntı
Bugün bir MT üyesi ile buluşup takas için Benelli TNT 250'sini inceledim. Kararım motorumla devam etmek oldu. Benelli TNT çok hoş görünümlü bir motosiklet. Sesi ise benzerlerinde yok. Oturuş pozisyonu dik. İnsanı yormaz. Sele kısa sürede rahatsız edecek kadar sert. İncelediğim kadarıyla orta ayak takılmasına uygun değil. Arkadaş da benim motorun üzerine oturduktan sonra bundan inip Benelli TNT kullanmazsınız dedi. Dönüşte Aksaray'a uğrayıp aldığım led fren ampullerini taktım. Orijinale göre daha güzel oldu. Akünün taşıdığı yük te azalmış oldu. Fotoğraf çekip koyacağım. Kazasız belasız sürüşler...
resimleri bekliyorum. bundan bir kaç ay önce aliexpress ten bi çift led stop getirtmiştim. 15 cree ledli baya sağlam bişeye benziyordu. farları söktüm ledleri taktım ve kontağı açmamla beraber arkadan dumanlar tütmeye başladı. ondan beridir sağlam ledli stop arıyorum. karanlıkta biraz uzaktan çekilmiş resimleri de eklerseniz sevinirim.
bu arada city le devam etme kararı yerinde olmuş.
-
20 Aralık 2015, 18:54
#984
Led stop-fren ampulunun fotoğrafı aşağıda. Bir ışığa karşı fotoğraf çekmek zor. Ne kadar uğraştıysam da daha iyi bir foto çıkmadı. Frene basınca flaşör yapanlardan değil. Frende sadece ışık gücü artıyor. Ben Stop yanıkken fotoğraf çektim. Işık gücü epey iyi. Kazasız belasız sürüşler...
Resim için Tıkla
-
20 Aralık 2015, 19:10
#985
Beyler CBF 250 ' den Xcity 250' e geçmeyi düşünüyorum . Memnun musunuz
-
20 Aralık 2015, 19:35
#986
X-Slim adlı üyeden alıntı
Beyler CBF 250 ' den Xcity 250' e geçmeyi düşünüyorum . Memnun musunuz
Eh, idare eder işte
-
20 Aralık 2015, 20:11
#987
acemi60 adlı üyeden alıntı
Led stop-fren ampulunun fotoğrafı aşağıda. Bir ışığa karşı fotoğraf çekmek zor. Ne kadar uğraştıysam da daha iyi bir foto çıkmadı. Frene basınca flaşör yapanlardan değil. Frende sadece ışık gücü artıyor. Ben Stop yanıkken fotoğraf çektim. Işık gücü epey iyi. Kazasız belasız sürüşler...
Resim için Tıkla
valla ışığın kuvveti gayet iyi gözüküyor. satın almak için marka model ya da web sitesi verebilir misin? bu arada ön farlar da gayet kuvvetli gözüküyor onları da değiştirdiniz sanırım. ben uzunları osram night breaker plus ile değiştirdim. ufkum aydınlandı resmen. çok farketti.
-
20 Aralık 2015, 20:52
#988
@bulut59
Yanan kısa far. Standart ampul. Kısa far sürekli yandığı için özellikle uzun yolda(8-10 saat süreli) yüksek performanslı ampullerin neredeyse hepsini denedim ve patladı. O yüzden standart ampul kullanıyorum. Fakat uzun far sürekli kullanılmadığı için yüksek performanslı ampul takılı.
-
20 Aralık 2015, 22:42
#989
Bu üründe güzel, tavisye edebilirim.
-
20 Aralık 2015, 22:54
#990
zuluman adlı üyeden alıntı
bi web adresi yazaydın daha kolay bulurduk
-
22 Aralık 2015, 22:00
#991
acemi60 adlı üyeden alıntı
Eh, idare eder işte
Mesela ne gibi sikintilar açabilir başima
-
22 Aralık 2015, 22:46
#992
X-Slim adlı üyeden alıntı
Mesela ne gibi sikintilar açabilir başima
Sıkıntısı çoktur. Mesela XCITY250 sahipleri forumlarda yazmak yerine gezmeyi tercih ettikleri için forumlarda durum sıkıntılıdır. Forumlarda, yok stop ediyor, yok şu arıza çıkarıyor muhabbetleri de yapamazsınız. Eski motorumu(Honda CBF150) çok arıyorum. Bir kaç günde bir yağ seviyesini kontrol ederdim. Bunda insanın içinden gelmiyor kontrol etmek. 29.000 km-üç buçuk yıldır durum böyle. CBF150 yi sıfır almıştım fabrikasyon karbüratör arızası yüzünden forumlarda heyecanlı yazışmalar yapmıştım. İstanbul, Kuşadası, Bodrum Honda Yetkili servislerinde tekleme arızası ile ilgili heyecanlı dakikalar geçirmiştim. Honda Türkiye ise ayrı bir efsane. Kendileri ile sürekli görüşür olmuştum. Hiç canım sıkılacak zaman olmamıştı. XCITY250'de hayat yok. Çok sıkıcı. Sadece bin git. Böyle motor mu olur :(
-
23 Aralık 2015, 14:14
#993
Merhabalar ,
Bende X City alarak bu kervana katılanlardanım.Motorum henüz 180 km de Ancak çok doğru bir seçim yaptığımı düşünüyorum. Daha önce çeşit çeşit motorlara bindim. Bu arada ne normalde Naked ciyim ancak ekonomi yönünden bir süreliğine scooter kullanmam gerek. Daha önce racing naked maxi scooter küçük scooter bir sürü motorum oldu. Ve şimdi de bu makina. Bence fiyat performans olarak piyasada alınabilecek en güzel scooter bu. Benim araştırmalarıma göre bu fiyata bu özellikte ve güzellikte motor yok. Sağından solundan gelen tıkırtılar hariç hiç bir sıkıntısı yok bana göre . Bunu da illaki çözeceğim bir çok scooterımda bu durum başıma gelmişti X evo 250 imde vs... Dolayısı ile rodaj bitene kadar neresinden ne geliyorsa gelsin daha sonrasında baştan aşağı el atılacak motora. Ben henüz 180 km olmasına rağmen çok güzel günler yaşayacağımı hissediyorum bununla . Güzel kaçıyor velet Bu önden gelen seslere vs herhangi bir çözüm üreten var mı aramızda ?
-
23 Aralık 2015, 21:00
#994
öncelikle hayırlı olsun motorunuz. ses için ben sele altındaki akü bölmesini açıp altına yumuşak bir malzeme yayıp sabitledim ve oradan gelen ses baya azaldı. arka çamurluğun hava filtresine çarpmasıyla oluşan tıngırtıları da arasına yapışkanlı küçük keçelerden yapıştırarak hallettim. şu an sadece ön konsol parke yoldan geçerken tıngırdıyor. söküp baksam onu da çözerim de üşeniyorum
bu arada hep içimde kalan bi skuterdir zevo 250. 180 km olmuş gerçi ama ufak bi karşılaştırma istesem?
-
24 Aralık 2015, 21:53
#995
acemi60 adlı üyeden alıntı
Sıkıntısı çoktur. Mesela XCITY250 sahipleri forumlarda yazmak yerine gezmeyi tercih ettikleri için forumlarda durum sıkıntılıdır. Forumlarda, yok stop ediyor, yok şu arıza çıkarıyor muhabbetleri de yapamazsınız. Eski motorumu(Honda CBF150) çok arıyorum. Bir kaç günde bir yağ seviyesini kontrol ederdim. Bunda insanın içinden gelmiyor kontrol etmek. 29.000 km-üç buçuk yıldır durum böyle. CBF150 yi sıfır almıştım fabrikasyon karbüratör arızası yüzünden forumlarda heyecanlı yazışmalar yapmıştım. İstanbul, Kuşadası, Bodrum Honda Yetkili servislerinde tekleme arızası ile ilgili heyecanlı dakikalar geçirmiştim. Honda Türkiye ise ayrı bir efsane. Kendileri ile sürekli görüşür olmuştum. Hiç canım sıkılacak zaman olmamıştı. XCITY250'de hayat yok. Çok sıkıcı. Sadece bin git. Böyle motor mu olur :(
Anlaşilan o ki aradağim türden motor tam kendisi
Sizinkinin Modeli kaçtir ben 2009 düşünüyorumda
-
25 Aralık 2015, 16:55
#996
Tabii karşılaştırayım. Şimdi her ikisini de sıfır aldım . X evo italyan stilini güzel yansıtıyor. Motor tıkır tıkır saat gibi çalışıyordu. Süren için çok keyifli ve kalite hissini veren bir motor. Direksiyondan açılan arka bagaj ve sele altı bagajı gayet yeterli lüks bir kullanım sunuyor. Yakıt olarak ben hiç bir motorum da bir test yapamadığım için yakıt konularını karşılaştıramayacağım. X evoda aynalar gidona değilde kasaya sabit olduğu için daha stabil görüş sağlıyor. bir birine göre küçük eksi artı ları var ama aralarında uçurumlar yok. Sadece X city X evoya göre daha bir tel maşa gibi geldi bana yanı piaggio daha kaliteli hissi veriyor kullanırken . Ama Yamaha motor olarak hız olarak hızlanma olarak kesinlikle daha iyi evo dan. Özetlemek gerekirse ve iki motor arasında kalındıysa eğer X city almak daha mantıklı. Çünkü Fiyat olarak en uygun ve kalitelisi yamaha x city dir.
-
28 Aralık 2015, 08:28
#997
2007 model xcitym var. ön farlar çok az yanıyor. Uzun ömürlü ve patlamadan en çok ışık veren bir marka - model önerir misiniz? Ayrıca ön far değişimi kolay mıdır? kısaca tarif ederseniz sevinirim.
-
28 Aralık 2015, 21:43
#998
siberpeace adlı üyeden alıntı
2007 model xcitym var. ön farlar çok az yanıyor. Uzun ömürlü ve patlamadan en çok ışık veren bir marka - model önerir misiniz? Ayrıca ön far değişimi kolay mıdır? kısaca tarif ederseniz sevinirim.
ben "osram night breaker plus" kullanıyorum ve şiddetle yavsiye ederim. aydınlatma en az %30 arttı diyebilirim. ön farı kendim değiştirdim ve çok basit. sadece vidaları söküp kafa grenajını söküyorsunuz ve tüm teşkilat karşınıza çıkıyor. switch leri söküp yeni ampulu takıyorsunuz ve aynı şekilde kafa grenajını takıp devam ediyorsunuz. max 20 dk nızı alr.
-
XCITY250'nin ağır bakımlarını kendisi yaparak resimlerle anlatan bir kişi var. Çok faydalı buldum. LİNKİ TIKLAYIN.
-
03 Şubat 2016, 13:53
#1000
Ben şahsen motorumun neresinden ses geldiğini daha doğrusu beni rahatsız eden sesin neresinden geldiğini buldum ve çözdüm. Ben motorla birlikte orijinal çantasını da taktırmıştım. Sesin geldiği yerde arkadaki o çanta. Çantanın alt kısmında motorun üzerindeki yere geçen kancalı bir sistem var . Çantanın alt kısmında kalan o kilit mekanizmasının demiri boşluklu parmakla bastırdığınız zaman tıkır tıkır içeriye girip geri geliyor. Seyir halinde sesi yapan oymuş. Söktüm ilgili kilit kısmının köşelerine plastik para lastiklerinden kesip sıkıştırdım şuan beni rahatsız eden o ses kalktı ortadan. Bilginize
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)