Yamaha XCITY 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Temmuz 2015, 20:22
#901
baran.altun adlı üyeden alıntı
Selamlar;
20 bin bakımını son dönemde yaptıran var mı? ortalama maliyet ve nedir ? birde 20 bin bakımından sonra uzun yolda çıkmak doğru olur mu ? Yoksa söyle 1-2 geçsinde öyle mi çıksam diyorum...
20 bin bakımını Haziran ayında yetkili serviste yaptırdım. 640 TL tuttu.
Yapılanlar;
- Soğutma sıvısı değişimi
- Yağ değişimi
- Balata ve fren hidrolik yağı değişimi
- Baga vs değişimi
- Kayış değişimi
Bakımdan sonra beklemeye gerek yok uzun yolyapabilirsin.
Reklamlar
-
06 Temmuz 2015, 09:24
#902
baran.altun adlı üyeden alıntı
Selamlar;
20 bin bakımını son dönemde yaptıran var mı? ortalama maliyet ve nedir ? birde 20 bin bakımından sonra uzun yolda çıkmak doğru olur mu ? Yoksa söyle 1-2 geçsinde öyle mi çıksam diyorum...
20bin de kayış ve bagalar değişiyor kalanı aynı(yağ filtre balata vs.) serviste yaptırırsan en az bir 500lük olursun. bakımdan sonra 1-2 gün beklemenizin manasını anlayamadım? direkt gidebilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------
bu arada ben de hafta sonu 7000 bakımını yaptırdım.
önceki bakımdan elimde yağ kaldığı için 1lt yamalube full sentetik 10w40 yağ(35tl) + ben söylemememe rağmen değiştirilen varyatör filtresi(45tl) + orjinal arka balata(80tl) + işçilik(40tl) = 200 tl.
yamahanın bu aşırı pahalı sarf malzemelerini asla anlayamıyorum.
2005 model astrha h cdti nin bile 30.000 periyodik bakımı bu kadar tutmuyor. ki bu bakımlarda 3 filtre + 4 lt yağ ve işçilik var.
-
06 Temmuz 2015, 13:27
#903
Merhaba, motorumu maalesef satıyorum, yarışçak motor lazım, sezon bitince geri alcam
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-tadini-bilene-en-guzel-scooter-220463147/detay/
-
06 Temmuz 2015, 14:03
#904
gorefest adlı üyeden alıntı
Merhaba, motorumu maalesef satıyorum, yarışçak motor lazım, sezon bitince geri alcam
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-tadini-bilene-en-guzel-scooter-220463147/detay/
Hayırlı satışlar. Bu motosiklet için sizin gibi deneyimli bir sürücünün olumlu yorumlar yapması çok güzel. Yeterli bütçe oluşturabilsem Tmax almayı düşünürdüm. Fakat geçen 3 yılın sonunda hala motorumdan bıkmadım.
-
06 Temmuz 2015, 15:08
#905
Teşekkürler, öyle çok deneyemim yok aslında idare edip, hergün birşeyler öğrenmeye çalışıyoruz tüm motorcular gibi, motorumu seviyorum, bu satış geçici, ekonomiyi zorlamak için satıyorum, yarış sezonu bitince yine satıp scooter alcam, param olsa ilk tercihim bv 350 olur, 2. olarak X-City, alışınca bağımlılık yapıyor
-
10 Temmuz 2015, 16:35
#906
ben x-city yi artçılıyken kullanamıyorum, motorda hakimiyetim çok zayıflıyor. gidon bir sağa bir sola huysuz at gibi tepki veriyor ben 95 kiloyum kask mont ile 100kg olsam 70-80 kg artçı olsa toplam 180kg. 125cc lik scooterlarda artçılı rahatrahat gidiyorlar görünce deli oluyorum. sorun benden mi yoksa x-city uzun olduğundan ön hakimiyet zayıflıyormu
-
10 Temmuz 2015, 16:47
#907
zuluman adlı üyeden alıntı
ben x-city yi artçılıyken kullanamıyorum, motorda hakimiyetim çok zayıflıyor. gidon bir sağa bir sola huysuz at gibi tepki veriyor
ben 95 kiloyum kask mont ile 100kg olsam 70-80 kg artçı olsa toplam 180kg. 125cc lik scooterlarda artçılı rahatrahat gidiyorlar görünce deli oluyorum. sorun benden mi yoksa x-city uzun olduğundan ön hakimiyet zayıflıyormu
sorun sende değil, ama bahsettiğin problem düşük hızdayken oluyor, bende sinir oluyorum o duruma, gazla ve arka frenle çözülüyor problem
-
14 Temmuz 2015, 23:30
#908
dün 20,000 bakımı yapıldı bagalar kayış değişti. debriyaj değişcekti stok yoktu balataları tam bitmediği için gelene kadar idare edelim dedik. bugünde ufak bir tura çıktım . tur boyunca asla 120 km üzerine çıkamadım yokuşlarda 110 gördüğüm motor asla 90 geçemedi. 120 görmekse tam bir macera şanslıysam 2-3 dakika sürdü sanki o hıza ulaşmam. ne olmuş olabilir acaba. debriyaj kaçırsa hissederim diye düşünüyorum. çok saçma bir mevzu sanki bagalarda bir hata bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
baran.altun adlı üyeden alıntı
dün 20,000 bakımı yapıldı bagalar kayış değişti. debriyaj değişcekti stok yoktu balataları tam bitmediği için gelene kadar idare edelim dedik. bugünde ufak bir tura çıktım . tur boyunca asla 120 km üzerine çıkamadım yokuşlarda 110 gördüğüm motor asla 90 geçemedi. 120 görmekse tam bir macera şanslıysam 2-3 dakika sürdü sanki o hıza ulaşmam. ne olmuş olabilir acaba. debriyaj kaçırsa hissederim diye düşünüyorum. çok saçma bir mevzu sanki bagalarda bir hata bence.
,
Şimdi fark ettim ki takılması gereken baga ve slider kodları ile takılanların parça kodları birbirinden farklı. Takılan xmax 250 2005 modele ait.
-
14 Temmuz 2015, 23:34
#909
baran.altun adlı üyeden alıntı
dün 20,000 bakımı yapıldı bagalar kayış değişti. debriyaj değişcekti stok yoktu balataları tam bitmediği için gelene kadar idare edelim dedik. bugünde ufak bir tura çıktım . tur boyunca asla 120 km üzerine çıkamadım yokuşlarda 110 gördüğüm motor asla 90 geçemedi. 120 görmekse tam bir macera şanslıysam 2-3 dakika sürdü sanki o hıza ulaşmam. ne olmuş olabilir acaba. debriyaj kaçırsa hissederim diye düşünüyorum. çok saçma bir mevzu sanki bagalarda bir hata bence.
Buji değişmedi mi? servis kitapçığında 20.000 de değişim yazıyor.
-
15 Temmuz 2015, 12:12
#910
zuluman adlı üyeden alıntı
Buji değişmedi mi? servis kitapçığında 20.000 de değişim yazıyor.
buji değişmişti yeni değiştiği için dokunmadık. benim gereksiz kuruntum ile değişmişti.
-
15 Temmuz 2015, 13:18
#911
zuluman adlı üyeden alıntı
ben x-city yi artçılıyken kullanamıyorum, motorda hakimiyetim çok zayıflıyor. gidon bir sağa bir sola huysuz at gibi tepki veriyor
ben 95 kiloyum kask mont ile 100kg olsam 70-80 kg artçı olsa toplam 180kg. 125cc lik scooterlarda artçılı rahatrahat gidiyorlar görünce deli oluyorum. sorun benden mi yoksa x-city uzun olduğundan ön hakimiyet zayıflıyormu
aşırı yavaş(10km altı) süratlerde ben de ilk başta artçıyla çok zorlanıyordum. sonra gidonu aşırı sıktığımı farktettim. şimdi yavaş giderken sadece dokunuyorum gidona ve kontrol aşırı kolaylaştı. belki sizinde bu şekilde yanlış yaptığınız bi şey vardır.
baran.altun adlı üyeden alıntı
dün 20,000 bakımı yapıldı bagalar kayış değişti. debriyaj değişcekti stok yoktu balataları tam bitmediği için gelene kadar idare edelim dedik. bugünde ufak bir tura çıktım . tur boyunca asla 120 km üzerine çıkamadım yokuşlarda 110 gördüğüm motor asla 90 geçemedi. 120 görmekse tam bir macera şanslıysam 2-3 dakika sürdü sanki o hıza ulaşmam. ne olmuş olabilir acaba. debriyaj kaçırsa hissederim diye düşünüyorum. çok saçma bir mevzu sanki bagalarda bir hata bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
,
Şimdi fark ettim ki takılması gereken baga ve slider kodları ile takılanların parça kodları birbirinden farklı. Takılan xmax 250 2005 modele ait.
büyük ihtimal daha hafif baga kullanıldı. peki akselerasyonda bir iyileşme farkettiniz mi?
-
15 Temmuz 2015, 14:35
#912
bulut59 adlı üyeden alıntı
aşırı yavaş(10km altı) süratlerde ben de ilk başta artçıyla çok zorlanıyordum. sonra gidonu aşırı sıktığımı farktettim. şimdi yavaş giderken sadece dokunuyorum gidona ve kontrol aşırı kolaylaştı. belki sizinde bu şekilde yanlış yaptığınız bi şey vardır.
büyük ihtimal daha hafif baga kullanıldı. peki akselerasyonda bir iyileşme farkettiniz mi?
Bir iyileşme söz konusu değil tersine kötüleşme söz konusu. ilk hızlanma bir tık belki ama 60 üstüne çıkmak oldukça uzun sürüyor.
-
16 Temmuz 2015, 22:45
#913
4.000km bakımını 250 km.gecikmeli kardeşler yamaha da yaptırdım, arka fren balatası değişimi dahil 192 tl tuttu...gayet memnun kaldım cidden servis kalitesi iyi, bi kere adamlar herşeyden önce esnaf! ilgi alaka sohbet muhabbet olması gerektiği gibi.bakım harici dainese yazlık mont ve eldiven de aldım ki hiç hesapta yoktu güzel parçalandık!
-
25 Temmuz 2015, 12:35
#914
Bende dün x citymle aranıza katıldım. Kafamın karıştığı nokta şu. Motor 2015 model 750 km de bu sabah 140 yapıp hemen gazı bıraktım. Sizce bi zarar-ı olmuşmudur. Her hangi bir aksilik olmadı. Saygılar
-
02 Ağustos 2015, 16:38
#915
arkadaşlar öncelikle herkese kolay gelsin. ben yaklaşık 2 yıldır çalıştığım resmi kurumun aracı olan 2013 model x city kullanıyorum.
kurum motosikletinin lastiklerini değiştirmenin zamanı yaklaştı da acaba fabrika çıkışında takılı olan sport demon dan daha iyi bir lastik önerisi olan varmı? mesela pirelli rosso 2 ayarında yada o kaliteye yakın bir lastik marka ve modeli.
şimdi sport demon da fena değil diyenler olacaktır ama onların biraz geç ısındığını düşünüyorum ve gerek x city nin ağırlık merkezinin arka tarafta olması gerek türkiyedeki yol koşulları gerekse benim usta bir kullanıcı olmamam nedeniyle ön fren kullanımının tehlike arz ettiğini düşünüyorum bu sebeple daha iyi bir lastik arayışındayım.
motosiklet 9000 kilometrede ama iki sezondur tüm mesaim motosikletin üzerinde geçiyor. 10 km çapında bir alanda çalıştığım için 2 sezonda sadece 9000 kilometre yapabildim işim genellikle sokak aralarında ve sıkışık trafikte.
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
-
03 Ağustos 2015, 00:17
#916
yvz23 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelikle herkese kolay gelsin. ben yaklaşık 2 yıldır çalıştığım resmi kurumun aracı olan 2013 model x city kullanıyorum.
kurum motosikletinin lastiklerini değiştirmenin zamanı yaklaştı da acaba fabrika çıkışında takılı olan sport demon dan daha iyi bir lastik önerisi olan varmı? mesela pirelli rosso 2 ayarında yada o kaliteye yakın bir lastik marka ve modeli.
şimdi sport demon da fena değil diyenler olacaktır ama onların biraz geç ısındığını düşünüyorum ve gerek x city nin ağırlık merkezinin arka tarafta olması gerek türkiyedeki yol koşulları gerekse benim usta bir kullanıcı olmamam nedeniyle ön fren kullanımının tehlike arz ettiğini düşünüyorum bu sebeple daha iyi bir lastik arayışındayım.
motosiklet 9000 kilometrede ama iki sezondur tüm mesaim motosikletin üzerinde geçiyor. 10 km çapında bir alanda çalıştığım için 2 sezonda sadece 9000 kilometre yapabildim işim genellikle sokak aralarında ve sıkışık trafikte.
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
Michelin City Grip sizin işinize uygundur.
-
03 Ağustos 2015, 00:37
#917
acemi60 adlı üyeden alıntı
Michelin City Grip sizin işinize uygundur.
yardımınız için teşekkür ederim.
hocam mazur görün city grip in özelliklerini bilmediğim için soruyorum city grip daha mı yumuşak hamurlu zira ben daha yumuşak hamurlu daha iyi fren mesafesi sağlayan bişey arıyorum.hani soruyu sorma sebebim de yanlış hatırlamıyorsam bu forumdan bir iki arkadaş city gripten memnun olmadıklarını tekrar sport demon a geçmeyi düşündüklerini yazmışlardı (tabi ne sebeple memnun olmadıklarını belirtmemişlerdi) size zahmet beni bu konuda da aydınlatırsanız ona göre kararımı verecem de. teşekkürler.
-
03 Ağustos 2015, 14:10
#918
yvz23 adlı üyeden alıntı
yardımınız için teşekkür ederim.
hocam mazur görün city grip in özelliklerini bilmediğim için soruyorum city grip daha mı yumuşak hamurlu zira ben daha yumuşak hamurlu daha iyi fren mesafesi sağlayan bişey arıyorum.hani soruyu sorma sebebim de yanlış hatırlamıyorsam bu forumdan bir iki arkadaş city gripten memnun olmadıklarını tekrar sport demon a geçmeyi düşündüklerini yazmışlardı (tabi ne sebeple memnun olmadıklarını belirtmemişlerdi) size zahmet beni bu konuda da aydınlatırsanız ona göre kararımı verecem de. teşekkürler.
dostum ülkemizde x city için başka alternatif malesef yok. bir de sava mc 28 var ama onu da ara ki bulasın. zaten yurt dışı kullanıcıları da hiç memnun değil. onu direk eliyorum. o yüzden ya sport demon takacaksın ya da city grip. ben 7.500km civarı pirelli sport demon kullanıcısıyım. ne ıslakta ne de asfaltta bir sorun yaşamadım. ısındıktan sonra yol tutuşu gayet başarılı. öyle yavaş kullanan bir insan da değilim. sadece lastiğin sınırlarını bilmek ve defansif sürüş yapmak lazim. ancak ön lastiğimde sport demonların kronik sorunu olan yarılmalar başladı. en son 1300km lik ege turundan sonra baktım ki tornavida açılan yarıktan içeri doğru tekere 3 cm civarında giriyor. bir daha bu lastiklerle uzun yola çıkacağımı sanmıyorum. bundan sonra benim de tercihim city grip olacak.
sport demon;
+ 140 üstü yüksek hızda bile stabil sürüş.
+ ısındıktan sonra kuruda çok başarılı yol tutuş.
+ yol çizgilerinden fazla etkilenmiyor.
- geç ısınıyor.
- ıslakta pek güven vermiyor.
- 7500km de yarılmalar başlıyor. ömrü çok çok çok az.
city grip(bunlar kullanıcıların yorumları):
+ ıslakta çok başarılı
+ yumuşak çabuk ısınan hamur.
- kuruda pirellilerin daha iyi olduğunu söylüyorlar.
- yumuşak hamur kolay zedeleniyor. patlamaya meyilli.
- bunlarda yarılma olmasa da hamurundan dolayı sport demon a göre çabuk tükeniyor.
- yüksek hızda güven vermediği söyleniyor.
-
04 Ağustos 2015, 15:55
#919
yvz23 adlı üyeden alıntı
yardımınız için teşekkür ederim.
hocam mazur görün city grip in özelliklerini bilmediğim için soruyorum city grip daha mı yumuşak hamurlu zira ben daha yumuşak hamurlu daha iyi fren mesafesi sağlayan bişey arıyorum.hani soruyu sorma sebebim de yanlış hatırlamıyorsam bu forumdan bir iki arkadaş city gripten memnun olmadıklarını tekrar sport demon a geçmeyi düşündüklerini yazmışlardı (tabi ne sebeple memnun olmadıklarını belirtmemişlerdi) size zahmet beni bu konuda da aydınlatırsanız ona göre kararımı verecem de. teşekkürler.
Aslında sabredip okusaydınız bu konudaki bütün bilgiler yazıldı. City Grip yumuşak hamurlu. Islakta fren mesafesi daha iyi. Hız yükseldikçe yol tutuşunun sport demon a göre kötü olduğunu düşünüyorum. İlk lastiğim Pirelli Sport Demon, ikincisi City Grip oldu. Bir sonraki alacağım marka Sava olacak. İyi sürüşler...
-
04 Ağustos 2015, 16:37
#920
arkadaşlar yamaha x city için tur camı satıyorum. detaylar ilanda belirtilmiştir.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...4436295/detay/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)