Ben 3.7 nin altına hiç dusuremistim
Ben de şaşırdım 2 yıldır ilk defa bu kadar düşük, ilerleyen günlerde kontrola devam edecegim,
hep 80 le gitmeye razıyım
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------
ama 3.70 zaten aşırı fazla, ben 3.2 cıvarlarında harcıyordum bugüne kadar
3.7 lt. Hiç fazla değil. Tüketim sürücüye ve şartlara göre değişir. Fakat ben uzun yolda bile 3.5 lt nin üzerinde yakıyorum. Şehir içi 4 lt civarlarında oluyor. Filtrelerimi de 3000 km de değiştiririm. CBF150 de bile 3lt nin üzerinde yakıyordum. Farklı sürücülerin farklı tüketim yapmaları normaldir.
bende 3.5 4 litrenadir oluyor da ondan yazdım, ben genellikle 3-3.5 litre arası yakarım
yumuşak bir tarzla sürüyorum, ondan herhalde
@Tolme, @Mustafa ÖZEN; teşekkür ederim güzel temennileriniz için.
@vp250, 250 cc kategorisinde 3lt'nin bu kadar altında bir tüketim pek olağan değil, hesaplamada bir terslik yok ise sürüş tekniğinizin yanı sıra motor bakımı ile ilgili daha detaylı bilgi vermeniz faydalı olacaktır. Bir sonraki ölçüm değerlerinizi de merakla bekliyorum.
Saygılarımla,
Benim ortalamam şehir içinde 4.5, şehir dışında 3.5lt civarı.
3lt yaktığım da oldu fakat yüz kmyi aralıksız 90km hız civarı gitmek gerekiyor :D
Motorum henüz 7000 km ye dün geldi, şehirlerarası yolculuktaydım dün, yola çıkmadan önce hava ve varyatör filtreleri yenilenmişti ve yolda 80 km hız ile sürdüm,
ben de bir yanlışlık olmasın diye şüphe ettim ama benzincinin fişindeki litre miktarı, litre fiyatı ve yaptığım km ile program böyle hesapaldı
sonraki ölçümleri de yazarım ama az kulanıyorum hergün değil dolayısıyla biraz zaman alır
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
şu programı kullanıyorum
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dinopis.otoyakit&hl=tr
tamer abi 2,6lt pek mümkün değil bir hesap hatası yapmışsındır, ama 3,1 -3,2 lt leri bende gördüm 70-80 arası sakin sürüşlerde o değerlere iniyor
Herkese selamlar;
İlginç şekilde bir ayna sorunum var benim. Şubat ortasında kasımpaşaya inerken sol aynam elimde kaldı. Kendi kendine ufak ufak düştü. Elimde yedek sap vardı değiştirdim çünkü gidon birleşim vida yerinden kırılmıştı. Heralde ofisin orda biri çarptı dedim ilgilenmedim. Bugünse havalimanına gideken sağ aynam aynı şekilde kırıldı. Bu zamana kadar ağır bir darbe almadım ufak çarpmalar dokunmalar. rüzgardan elimde kaldı iki aynada. Yeni aynayı ofise sipariş ettim dönünce takacam ama böyle ikidir yolda aynasız kalma durumu saçma oluyor, özellikle otoyolda giderken. Aynalarınızı kontrol edin valla.
@baran.altun yakın bir arkadaşımın 2014 model X-City'sinde de aynaların direksiyon bağlantı yerleri her gun gevşiyor. Can sıkıcı ve güvenlik açısından önemli bir sorun. Daha önce de buna benzer sorunlar okumuştum. Nedenini ogrenirseniz paylaşmanız cok iyi olur.
Saygılar
kendimce cevabım şu; yedek parçayı satın alırken satıcıyıda aradım söyledim durumu. ayna çubuklarının metalin pekte sağlam bir metal olmadığını zaman içinde darbeler, Tek silindir motor olmasından kaynaklı vibrasyonlar vs. ile bu durumun gerçekleştiği fikrine ortak kanı olarak vardık. Yani aynalarımız dandik dikkat edin :D Gevşeme içinde birileri bızıklıyordur. arkadaşda arada sırada aynalar ile oynuyordur bundan dolayı gevşeme olur gibi bir kanım var.
Aynalardan çok memnunum. Aynaların gidonun dışına taşması sayesinde mükemmel görüş sağlıyor. Gevşeme kolun gidona bağlandığı yerde değil, aynanın kola bağlandığı mafsalda oluyor. Buradaki 3 vidayı sıkınca bir daha da gevşeme yapmıyor. Yani aynalar dandik değil. Durduğu yerde devrilen motorumda ayna kolu yamulmasına rağmen gidon bağlantı yerinde en küçük bir problem olmamıştı.
merhaba arkadaşlar,
35 yaş itibarı ile 2 seneden sonra bugün 7.motorum olarak 2015 model 0 km siyah x-city alarak aranıza katıldım.anadolu yamaha dan akşam üstü teslim alıp 50 km kadar yol yaptım...ilk izlenimlerim atak ve seri tabi henüz rodaj da 80-90 km hızı geçmedim...amortisorlerin sertliği hariç bi rahatsızlık hissetmedim.tecrübelerinizden faydalanmak isterim.
2 hafta önce yaptığım yolculuktan bir kare XCity'mi çok seviyorum ama trafikte aralardan geçmek zorlayıcı oluyor, bu nedenle satıp daha ufak birşey alacağım, henüz ilana koymadım motorumu 2014 model ve 9000km'ye yaklaştı, ilgilenen arkadaşlar mesaj atabilir.
arnavut kaldırım taş ve bozuk yollarda kullanmak resmen işkence! 290km oldu henüz ön amortisörün sertliği bitirdi beni umarım düzelir gidonu tutamıyorum resmen, ayrıca gösterge içinden tıkır tıkır ses geliyor kronik sorunu anladığım kadarı ile...fakat düz yol ve asfaltta kullanımı keyfli çok çabuk süratleniyor,virajlara güzel giriyor çizgisini bozmuyor...henüz geçemiyorum fakat çok çabuk 100 e ulaşıyor.maks.90 ı geçmemeye 700 km daha sabredelim bakalım.
Selamlar...
X city alma arefesindeyim. 2. el 2012 temiz görünen bir tane buldum sanırım.
Fakat durum şu ki motor 23 binde ve 20 bin bakımında kayış ve bagaları değişmemiş daha iş yapar gerekçesi ile. Bunları kısa süre içinde değiştirmem gerekmesi durumunda masrafı ne kadar tutar? Alır almaz değiştirmem gerekir mi?
Bilen arkadaşlarımız cevaplarsa çok sevinirim...
xt 660 r dan sonra ekenomik rahat bir scooter arayışlarım
hep x city 250 ye çıktı arkadaşlar.yorumlarınızda benim karar vermemde
etkili oldu diyebilirim.aşağıdaki motoru model/fiyat bakımından
değerlendirirseniz sevinirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...05970816/detay
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)