Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
40. sayfa BirinciBirinci ... 30383940414250 ... SonuncuSonuncu

Yamaha XCITY 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #781
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125, Motoran Vento 100
    Alıntı Mustafa ÖZEN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tolga bey yapıştırdığınız yer tam olarak neresi mümkünse bir foto üzerinde işaretleyerek gösterebilirmisiniz.
    mustafa bey kusura bakmayın çok geç gördüm ,doğru yere yapıştırarak tıkırtıyı kesmişsiniz bende aynı şekilde yapmıştım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

    Alıntı forza46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arada bir de olsa x-cityle çıkıp geziyorum, özellikle yağmurda çok güzel bi motosiklet.

    http://i.hizliresim.com/EzzAPD.jpg
    http://i.hizliresim.com/jvvNyg.jpg
    http://i.hizliresim.com/2YYoJO.jpg
    resimler çok güzel çıkmış kazasız belasız kullanın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------

    Alıntı zuluman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4000km x-city sahibiyim. marş a basınca göstergedeki ışıklar gidip geliyor. akü değerleri normal, ölçtüğümde 12,7v görünüyor, şarj voltajıda 14v küsür. bir arkadaşımda aynı scooter dan var ama bu sorunu yaşamıyor. bu sorunu başka yaşayan varmı, çözmek için nereye bakılmalı?
    marş yükünü daha rahat kaldırması için akünün yanına kapasitör takmayı düşünüyorum.? iş yapar mı ?
    başka bir akü takıp deneme şansınız varsa deneyin derim,genelde söylediğiniz sorun akü zayıfladığında oluyor
    İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #782
    Mustafa ÖZEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2008
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    YAMAHA X MAX 250 2020
    Alıntı Tolme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mustafa bey kusura bakmayın çok geç gördüm ,doğru yere yapıştırarak tıkırtıyı kesmişsiniz bende aynı şekilde yapmıştım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------



    resimler çok güzel çıkmış kazasız belasız kullanın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------



    başka bir akü takıp deneme şansınız varsa deneyin derim,genelde söylediğiniz sorun akü zayıfladığında oluyor

    Tolga bey keşke Boludada yağmur yağsada ara sıra çıkıp yağmurda dolaşsak. Şu an şehir içinde 1 metreye yakın kar var. Sadece ara sıra marşa basıp sesini duyabiliyorum.
    Tolme bunu beğendi.

  3. #783

    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Selamlar, ben de Tolme arkadaşımızın sayesinde yaklaşık 2 yıl önce Xcity sahibi olmuştum, motorum 6400 km de.
    Başlıktaki tüm yazışmaları okudum, motorumuz ile ilgili çok faydalı bilgiler buldum. Bundan sonra topiğin takipçisiyim

    Hepinize iyi günler, iyi geziler ...


  4. #784
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125, Motoran Vento 100
    Alıntı vp250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, ben de Tolme arkadaşımızın sayesinde yaklaşık 2 yıl önce Xcity sahibi olmuştum, motorum 6400 km de.
    Başlıktaki tüm yazışmaları okudum, motorumuz ile ilgili çok faydalı bilgiler buldum. Bundan sonra topiğin takipçisiyim

    Hepinize iyi günler, iyi geziler ...

    http://i117.photobucket.com/albums/o...102_160513.jpg
    hoşgeldin tamer abi
    İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"

  5. #785
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    ŞU yan çantalı x city nin deyatlı fotolarını alabilirmiyiz

  6. #786

    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Hoşbulduk Tolga'cım,
    aslında 2. kez üye oldum, şifremi hatırlayamadım maalesef,

    çantalara gelince, aslında onlar Beverly çantası, bir arkadaşımdan aldım, uygun taşıma demiri yaptırarak taktım,

    fotografta belli olmamış pek ama renkleri şu an lacivert ve üzerleri de eskiden kalma çiziklerle dolu, bir ara kapaklarını motorun rengine boyatmayı düşünüyorum, ancak kendim de şu anda çanta genişliğine tam alışamadığım için dar yerlerde sürerken sık sık bir yerlere sürtüp çizdiriyorum, dolayısıyla boyatmakta acele etmedim.

    FOTOGRAFLAR İÇİN ŞİFRE 123456 dır.






    iç taraftaki sivri vidaları sonradan kısalttık,









    Tolme bunu beğendi.

  7. #787
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Teşekkür ederim resimler için.
    vp250 bunu beğendi.

  8. #788

    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Benim motor 6400 km de, hep asfaltta kullanırım ama gene de filtreler çok kirlenmiş, yag değiştirme ile birlikte 6400 km de varyatör ve hava filtreleri değişti, halbuki el kitabında 10 000 km de bir değişir yazıyor

    acaba bunlar yıkanıp temizlenip kullanılıyor mu, yoksa sizler de 6000-7000 km de yeniliyor musunuz filtreleri ?

    Onceki sayfaların hepsine baktım da filtrelerle ilgili bir bölüme rastlamadım.

  9. #789
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125, Motoran Vento 100
    Tamer abi filtreleri 10 bin km de bir değiştir nedense bizim yollarda çok çabuk kirleniyorlar ve kompresor ile yeterince temizlenmiyor
    İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"

  10. #790

    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    6400 de değişti , 10 000 e gerek kalmadan

  11. #791
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Motorum 19.000km yi geçti. Filtreleri 3.000km.de bir değiştirdim. Türkiye şartlarında çok çabuk kirleniyor.

  12. #792
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125, Motoran Vento 100
    Dün bir arkadaşım ile birlikte motora bakım yaptık ve eskiyen varyatör bagalarını değiştirdik,bakım sonrası kalkarken titremeden eser kalmadığı gibi ivmelenmede fark etti

  13. #793

    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Alıntı Tolme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün bir arkadaşım ile birlikte motora bakım yaptık ve eskiyen varyatör bagalarını değiştirdik,bakım sonrası kalkarken titremeden eser kalmadığı gibi ivmelenmede fark etti
    Kaç km deyken değiştirmiş oldun acaba, ilk kez mi değişti ?

  14. #794
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125, Motoran Vento 100
    Alıntı vp250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaç km deyken değiştirmiş oldun acaba, ilk kez mi değişti ?
    22 bine geliyor galiba o civarda sanırım km ye pek bakmiyorum , hep trip metrede kullanıyorum
    İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"

  15. #795

    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    iyiymiş, güle güle kullan

  16. #796

    Üyelik
    13 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Merhaba, ben de 2013 model X-City ile aranıza katıldım.
    İlk motorum olduğu için alım sürecinde (yaklaşık 1 yıllık bir süre) X-City ile birliklte farklı motosikletlerle ilgili paylaşımları yakından takip ettim. Bu noktada tüm forum üyelerine paylaşımları için teşekkür etmek istiyorum. -Tolme kullanıcısına gerek Scarabeo gerekse X-City paylaşımları için ayrıca teşekkür ediyorum, paylaşımlarınız gerçekten yol gösterici oldu-

    Benim gibi ilk motor arayışında olan veya X-City almak isteyen diğer motorcu arkadaşlara yol göstermesi adına ben de düşüncelerimi aktarmak istedim.
    Bir yıllık araştırma sonunda X-City'yi seçme sebeplerimi şu şekilde sıralayabilirim.
    1. Tekerlek çapının büyük olması ki bunun yol tutuşu ile kontrolü artırdığı ve virajlarda güven verdiği söyleniyor. Başka motor tecrübem olmadığı için karşılaştıramıyorum ancak, güvenli hissettirdiğini söyleyebilirim.
    2. Yerden yüksekliği muadilleri ile kıyaslanınca önemli bir avantaj. Malumunuz ülkemizin yolları oldukça engebeli ve bozuk.
    3. Selenin hem artçı hem sürücü için konforlu olması. X-max, scarabeo, pcx, xenter, xevo ile kıyaslandığımda (sürüş tecrübesi olmadan) daha rahat olduğunu gördüm.
    4. Tekerlek çapının ve yerden yüksekliğinin fazla olmasına rağmen, 173 cm boyunda birinin rahatlıkla tabanlarıyla yere basabiliyor olması da ilk motorunu arayan biri için önemli bir kriter.
    5. Topcase için standart taşıma demirinin olması önemli.
    6. Bu süre zarfında ikinci el pazarının da makul fiyatlar çerçevesinde canlı olduğunu gördüm.

    Bu nedenlerden dolayı X-max, scarabeo, pcx ve xevo'yu değil X-City'yi tercih ettim. Şimdilik 1000km'lik kısa mesafe şehir içi tecrübem oldu.
    İlk izlenimlerimi ise şu şekilde sıralamak isterim:
    1. Yakıt tüketimi 100 km'de 4-4,5 litre arasında değişiyor. Elbette, genellikle artçılı ve İstanbul'un en yoğun trafiğinde (Şişli-Levent-Taksim-Beşiktaş-Ortaköy) kullanıyor olmamı göz önünde bulundurmak gerekiyor.
    2. Artçılı olmama rağmen belirttiğim bölgedeki dik yokuşlarda dur-kalkta hiç sıkıntı yaşamadım.
    3. Sele altı bagajının kask almaması önemli bir dezavantaj, ancak 2 kişinin eldiven ve mafsalsız dizliklerinin yanı sıra zincir+ 2 adet kilidi rahatlıkla alıyor.
    4. Ön camın ayarlanabiliyor olması ve rüzgarı engelleme performansı iyi.
    5. Maksimum hız için 120-125 diyebilirim. Sonrası için mücadele etmek ve gözü biraz karartmak lazım ki benim yapamayacağım bir şey.
    6. Torpido gözü dizaynı başarısız. Daha verimli kullanılabilirdi.
    7. Benzin deposunun ağzını kapayan plastik kapak ve torpidonun kilit mekanizması da amiyane tabir ile dandik.
    8. Torpidonun üstündeki askı iş görüyor ancak, depo nedeniyle ayak kısmında bulunan tümsek nedeniyle çok da verimli kullanılamıyor.
    9. Dengeli deniyordu ki sanırım gerçekten fark yaratacak kadar dengeli zira, acemi olmama rağmen üzerinde oldukça rahatım.

    Çok uzun oldu. Toparlayacak olursak, X-City'den memnunum. İlk motor olur, uzun yolda rahat gider, aralardan kaçar, dengesi iyi, rahat, artçılı kullanıma uygun, orjinal topcase'i 2 kask alır, yakıt tüketimi sorunsuz (250 cc'lik motor ne kadar yakıyorsa o)
    Saygılar,

  17. #797
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125, Motoran Vento 100
    Alıntı bematist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, ben de 2013 model X-City ile aranıza katıldım.
    İlk motorum olduğu için alım sürecinde (yaklaşık 1 yıllık bir süre) X-City ile birliklte farklı motosikletlerle ilgili paylaşımları yakından takip ettim. Bu noktada tüm forum üyelerine paylaşımları için teşekkür etmek istiyorum. -Tolme kullanıcısına gerek Scarabeo gerekse X-City paylaşımları için ayrıca teşekkür ediyorum, paylaşımlarınız gerçekten yol gösterici oldu-

    Benim gibi ilk motor arayışında olan veya X-City almak isteyen diğer motorcu arkadaşlara yol göstermesi adına ben de düşüncelerimi aktarmak istedim.
    Bir yıllık araştırma sonunda X-City'yi seçme sebeplerimi şu şekilde sıralayabilirim.
    1. Tekerlek çapının büyük olması ki bunun yol tutuşu ile kontrolü artırdığı ve virajlarda güven verdiği söyleniyor. Başka motor tecrübem olmadığı için karşılaştıramıyorum ancak, güvenli hissettirdiğini söyleyebilirim.
    2. Yerden yüksekliği muadilleri ile kıyaslanınca önemli bir avantaj. Malumunuz ülkemizin yolları oldukça engebeli ve bozuk.
    3. Selenin hem artçı hem sürücü için konforlu olması. X-max, scarabeo, pcx, xenter, xevo ile kıyaslandığımda (sürüş tecrübesi olmadan) daha rahat olduğunu gördüm.
    4. Tekerlek çapının ve yerden yüksekliğinin fazla olmasına rağmen, 173 cm boyunda birinin rahatlıkla tabanlarıyla yere basabiliyor olması da ilk motorunu arayan biri için önemli bir kriter.
    5. Topcase için standart taşıma demirinin olması önemli.
    6. Bu süre zarfında ikinci el pazarının da makul fiyatlar çerçevesinde canlı olduğunu gördüm.

    Bu nedenlerden dolayı X-max, scarabeo, pcx ve xevo'yu değil X-City'yi tercih ettim. Şimdilik 1000km'lik kısa mesafe şehir içi tecrübem oldu.
    İlk izlenimlerimi ise şu şekilde sıralamak isterim:
    1. Yakıt tüketimi 100 km'de 4-4,5 litre arasında değişiyor. Elbette, genellikle artçılı ve İstanbul'un en yoğun trafiğinde (Şişli-Levent-Taksim-Beşiktaş-Ortaköy) kullanıyor olmamı göz önünde bulundurmak gerekiyor.
    2. Artçılı olmama rağmen belirttiğim bölgedeki dik yokuşlarda dur-kalkta hiç sıkıntı yaşamadım.
    3. Sele altı bagajının kask almaması önemli bir dezavantaj, ancak 2 kişinin eldiven ve mafsalsız dizliklerinin yanı sıra zincir+ 2 adet kilidi rahatlıkla alıyor.
    4. Ön camın ayarlanabiliyor olması ve rüzgarı engelleme performansı iyi.
    5. Maksimum hız için 120-125 diyebilirim. Sonrası için mücadele etmek ve gözü biraz karartmak lazım ki benim yapamayacağım bir şey.
    6. Torpido gözü dizaynı başarısız. Daha verimli kullanılabilirdi.
    7. Benzin deposunun ağzını kapayan plastik kapak ve torpidonun kilit mekanizması da amiyane tabir ile dandik.
    8. Torpidonun üstündeki askı iş görüyor ancak, depo nedeniyle ayak kısmında bulunan tümsek nedeniyle çok da verimli kullanılamıyor.
    9. Dengeli deniyordu ki sanırım gerçekten fark yaratacak kadar dengeli zira, acemi olmama rağmen üzerinde oldukça rahatım.

    Çok uzun oldu. Toparlayacak olursak, X-City'den memnunum. İlk motor olur, uzun yolda rahat gider, aralardan kaçar, dengesi iyi, rahat, artçılı kullanıma uygun, orjinal topcase'i 2 kask alır, yakıt tüketimi sorunsuz (250 cc'lik motor ne kadar yakıyorsa o)
    Saygılar,
    öncelikle aramıza hoşgeldiniz,genel olarak yazdıklarınızın hepsine katılıyorum,kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim

  18. #798
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Bende bu mereti 14000km kullandım süper bir motordu, cok güzel viraj a giriyordu. Çok severdim kendisini

  19. #799
    Mustafa ÖZEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2008
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    YAMAHA X MAX 250 2020
    Hayırlı olsun. Tekerin düz bassın kardeşim.

  20. #800

    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    yakıt tuketimimiz 100 km de 2.60 litre olabilir mi,
    bugün uzun yolculukta ölçüm yaptım
    hava filtreleri de yenilendikten sonra hatırlatsınız,

    bir kere ilk defa ışık bu kadar geç yandı 282 km de benzin uyarı ışığı yandı,
    282 km de 7.35 litre yakmışım, daha önce de iyice doldurtmuştum depoyu, hesabı yapınca 100 km de 2.60 litre çıkıyor, bugüne kadar hiç 3 litrenin altında olmamıştı, bana fazla düşük gibi geldi, doğruysa ne mutlu bize



    bu arada genellikle 80 km hızla gitmiştim onu da belirteyim


40. sayfa BirinciBirinci ... 30383940414250 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)