Yamaha XCITY 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Mayıs 2012, 22:00
#381
Sağolun teşekkürler, cümleten kazasız belasız sürüşler.
Camı iki kademe indirdim evet, epey kurtardı ama rüzgar kaska dayandı.
Rodajda 60 km/s'i geçeceğim evet zorunlu durumlarda.
Bugün teslim aldığımız yere sordum hararet olayını, fan devreye girdiği sürece sorun olmaz dedi, sıcaklık artmaya başlayınca fan da tam hız çalışıyor kesintisiz, bakalım ne olacak.
Kappa K35 (35 litre, kasklık) arka çanta montajı yaptım, bu yollara dayanır mı bilinmez.
1991-2005 Kinetic (İlk göz ağrım) > 2005-... ZN 150T (Foresight'ın Çinli kopyası) > 2007-2010 CBR125R (Düz vites öğrendik) > 2007-2009 XMax (Kaza buna denk geldi) > 2012-... XCity (Uzun yol) > 2012-... CB125E (İstanbulda trafik-park-benzin) > ?
Reklamlar
-
25 Mayıs 2012, 23:49
#382
metepinar adlı üyeden alıntı
Sağolun teşekkürler, cümleten kazasız belasız sürüşler.
Camı iki kademe indirdim evet, epey kurtardı ama rüzgar kaska dayandı.
Rodajda 60 km/s'i geçeceğim evet zorunlu durumlarda.
Bugün teslim aldığımız yere sordum hararet olayını, fan devreye girdiği sürece sorun olmaz dedi, sıcaklık artmaya başlayınca fan da tam hız çalışıyor kesintisiz, bakalım ne olacak.
Kappa K35 (35 litre, kasklık) arka çanta montajı yaptım, bu yollara dayanır mı bilinmez.
normal olup olmadığını anlayabilmemiz için fanın ne zaman devreye girdiğini takip edip yazabilirmisiniz?
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
27 Mayıs 2012, 03:03
#383
+125 km/h sonra motorun rodeo yapmasini napacagiz?
-
27 Mayıs 2012, 21:52
#384
Nfs adlı üyeden alıntı
+125 km/h sonra motorun rodeo yapmasini napacagiz?
eğer süspansiyon ayarın en yumuşaktaysa 1 veya 2 kademe sertleştirerek yüksek süratlerdeki zıplamayı azaltabilirsin,birde lastik havalarınıda ön 26 arka 30 şeklinde düzenleyip tekrar dene ama bu motor ile 120km üzeri bence tehlike konforlu sürüş hızı 110 dan sonra bitiyor
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
28 Mayıs 2012, 21:23
#385
3 kardeş yanyana (Majesty - XCity -XMax )
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
29 Mayıs 2012, 02:29
#386
Sevgili Tolme: Suspansiyonlar en yumusakta, lastik havalarida kullanim kitapcigina gore on 28 psi arka 32 psi olarak oneriliyor, ben havalar isindigi icin usta tavsiyesini dinleyip 2 ila 3 psi fazla hava basiyorum.. Motorun ideal maksimum hizi 115 ila 120 km/h aslinda ama yogun saatlerde cevre yolu trafigini atlatmak icin mecbur uygunsa aciyorum gazi, tavsiye icin tskler.
-
29 Mayıs 2012, 13:49
#387
Nfs adlı üyeden alıntı
Sevgili Tolme: Suspansiyonlar en yumusakta, lastik havalarida kullanim kitapcigina gore on 28 psi arka 32 psi olarak oneriliyor, ben havalar isindigi icin usta tavsiyesini dinleyip 2 ila 3 psi fazla hava basiyorum.. Motorun ideal maksimum hizi 115 ila 120 km/h aslinda ama yogun saatlerde cevre yolu trafigini atlatmak icin mecbur uygunsa aciyorum gazi, tavsiye icin tskler.
dostum süspansiyonu bir veya iki kademe sertleştir ve hava ayarını 26-30 a indir lastiklerin çok şişik bu yüzdende zıplama yapar,usta tavsiyesini salla ,ben türkçe kullanım kitapçığına bile pek güvenmiyorum tercüme hataları olabiliyor, en sağlamı orjinal ingilizce kullanıcı kitapçığındaki öneri tek kişi biniliyorsa 25-28 ,2 kişi biniliyorsa 26-30 şeklinde,lastiklerin soğukken gidip ayarını yapman gerekiyor,sıcakken içerideki hava 2-3 atmosfer genleşme yaptığı için yanıltır.
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
29 Mayıs 2012, 22:11
#388
Tolme adlı üyeden alıntı
dostum süspansiyonu bir veya iki kademe sertleştir ve hava ayarını 26-30 a indir lastiklerin çok şişik bu yüzdende zıplama yapar,usta tavsiyesini salla ,ben türkçe kullanım kitapçığına bile pek güvenmiyorum tercüme hataları olabiliyor, en sağlamı orjinal ingilizce kullanıcı kitapçığındaki öneri tek kişi biniliyorsa 25-28 ,2 kişi biniliyorsa 26-30 şeklinde,lastiklerin soğukken gidip ayarını yapman gerekiyor,sıcakken içerideki hava 2-3 atmosfer genleşme yaptığı için yanıltır.
Lastik havalarının konfara direk etki ettiğine bende katılıyorum. 25-28ps en ideal olabilir. denemekte fayda var.
-
29 Mayıs 2012, 23:56
#389
X-City 250 mi bugün Yamaha Kardeşler Motosiklet'e 1000km bakımına götürdüm.
Bakım yapılırken Yamaha Cygnus L modelini inceledim. Hatta deneme sürüşü yaptım. X-City'den sonra tüy gibi hafif geldi. Hafifliğinin yanısıra oldukça çevik. Süspansiyonları yumuşak. Frenleri oldukça iyi. 100 km.de 2LT civarı tüketimi varmış.
-
30 Mayıs 2012, 02:00
#390
acemi60 adlı üyeden alıntı
X-City 250 mi bugün Yamaha Kardeşler Motosiklet'e 1000km bakımına götürdüm.
Bakım yapılırken Yamaha Cygnus L modelini inceledim. Hatta deneme sürüşü yaptım. X-City'den sonra tüy gibi hafif geldi. Hafifliğinin yanısıra oldukça çevik. Süspansiyonları yumuşak. Frenleri oldukça iyi. 100 km.de 2LT civarı tüketimi varmış.
http://www.yildizticaret.com/images/...t/Big/1703.jpg
bende daha önce cygnus rs modelini 2-3 defa kullanmıştım,şehiriçi için on numara motorlar çok atik ve az yakıyorlar
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
30 Mayıs 2012, 12:58
#391
Tolme ve ozeronder tavsiyelerinizi dikkkate alicagim...Tesekkurler..
-
30 Mayıs 2012, 22:31
#392
bugün ilk kez motorumu sağanak yağış altında kullandım,yaklaşık 30 kmlik yolu yağış altında gittim,sürüşümü 70 ile 90km sürat arasında yaptım,bazı yerlerde yoğun sağanak yağışdan dolayı yolun su tutmasına rağmen ,motorun yol tutuşunda herhangi bir problem, kayma sorunu yaşamadım, üzerinde gelen pirelli demon sport lastiklerin yağışlı ortamlarda aşırı süratli gidilmediği ve dikkatli şekilde virajlara girildiği sürece güvenilir bir sürüş sağladığını düşünüyorum,bu arada ilk 97 oktan benzin aldım deneme için, motor daha sessiz çalışıyor ve rolanti deki sarsıntı azalıyor,çekişte pek fark göremedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------
pazar günü yaptığım geziden bir kare
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
04 Haziran 2012, 23:11
#393
hafta sonu yaptığım gezinin tüketim değerlerini paylaşayım 10,20 lt benzin ile 290 km yol yaptım şehiriçi,şehirlerarası karışık performanslı bir kullanım oldu, ortalama tüketimim ise 3,51lt 100km şeklinde
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
08 Haziran 2012, 14:23
#394
arkadaşlar internette gezinirken Yamaha X City Bacak Koruyucu 5B2-W0720-00-00 koduyla bir aksesuar gördüm,bunu aranızda alan kullanan oldumu? tam olarak ne işe yarar bilgisi olan varsa, paylaşırsa sevinirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
google da görsellerden buldum arkadaşlar,ürün yanlara takılarak önden gelen rüzgarın ayaklarınıza vurmasını engelliyor
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
08 Haziran 2012, 20:35
#395
Tolme adlı üyeden alıntı
arkadaşlar internette gezinirken Yamaha X City Bacak Koruyucu 5B2-W0720-00-00 koduyla bir aksesuar gördüm,bunu aranızda alan kullanan oldumu? tam olarak ne işe yarar bilgisi olan varsa, paylaşırsa sevinirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
google da görsellerden buldum arkadaşlar,ürün yanlara takılarak önden gelen rüzgarın ayaklarınıza vurmasını engelliyor
http://tm-zagreb.hr/image/cache/data..._1-500x500.jpg
Ben 5 yıldır kullanıyorum, öncelikle bacak bölgesine gelen rüzgarı tamamen kesiyor. Birde motosiklet yan yatarsa grenajların çizilmesini engelliyor. Tabi kendisi boyasız olduğundan fazla bir çiziği belli etmiyor.
-
08 Haziran 2012, 21:06
#396
ozeronder adlı üyeden alıntı
Ben 5 yıldır kullanıyorum, öncelikle bacak bölgesine gelen rüzgarı tamamen kesiyor. Birde motosiklet yan yatarsa grenajların çizilmesini engelliyor. Tabi kendisi boyasız olduğundan fazla bir çiziği belli etmiyor.
kışın sürenler için güzel bir aparatmış gerçekten, biraz fiyatı tuzlu ama kışa alabilirim
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
08 Haziran 2012, 23:26
#397
bu çantada çok güzel görünüyor ,ah birazcık şu durumları düzeltebilsem neler alcam :D
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
09 Haziran 2012, 11:30
#398
Bacak koruyucuyu bende kullanıyorum. Aldığımdan beri takılı olduğu için ne farkettiğini söyleyemiyorum. Fakat, görsellik, bacaklara gelen rüzgarı kesme, motoru yatırınca koruma olarak yeterince fonksiyonel bir parça.
Bu arada 1300 km ye geldim. Bir işime yetişebilmek içim gaz açmam gerekti. 120 km/h hızı denedim. Hiç zorlanmadan bu hızda seyrediyor. Ve bu hızda son derece güvenli ve dengeli. Önceki motorum 100km/h den sonra "Yandım Allah!.." diye bağırıyordu. Hızını yeterli bulmadığım için gözümü daha yüksek cc lere çevirmiştim. X-City 140 km/h ye kadar çıkabildiğine göre benim için fazlasıyla yeterli.
-
13 Haziran 2012, 05:45
#399
en son tüketim verilerim,2kişi 80-100km süratle sakin şehirlerarası kullanımla 181 km yol yaptım,benzini 95 oktan 4,26tl den aldım, 5.87lt benzin aldı, 25 tl ödedim, 100 kmde 3,25lt ortalama tüketimim olduki bu şuana kadarki en düşük tüketimim , benzin fiyatlarındaki düşüşünde etkisiyle ortalama 15 krş a gelen kmdeki tüketimim 13,8 krş a indi
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
18 Haziran 2012, 01:11
#400
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)