Yamaha XCITY 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Nisan 2012, 18:33
#341
taş gibi makine hayırlı olsun
Reklamlar
-
30 Nisan 2012, 19:35
#342
X-City sürücülerine iki ipucu;
1) Direksiyonu kolay kilitlemek için gidonu tam sola çevirip anahtarı bastırarak tam sol yapın. Gidonu ve anahtarı hafif sağa doğru hareket ettirin. Tık sesi geliyor ve kilitleniyor.
2) Seleyi sadece anahtarla açmak isteyince anahtara baya bir asılmak gerekiyor. Anahtarı çevirirken selenin arka ucunu aşağı bastırınca anahtara kuvvet uygulamadan kolaylıkla açılıyor.
-
01 Mayıs 2012, 23:41
#343
Tolme adlı üyeden alıntı
hayırlı uğurlu olsun acemi60 kazasız belasız bin arkadaşım ,benim motorun aynısından almışsın bu renk çok güzel
yada bana öyle geliyor (kuzguna yavrusu şahin görünürmüş ) hazır motoliz den almışken arkaya birtane orjinal çanta alsaydın keşke en ucuz oradaydı ben 300tl ye almıştım
Teşekkür ederim. Bence de en güzel renk satürn gri.Topcase siparişi verdim. Gri renk kapaklı olanından. 2 haftaya kadar gelecekmiş.
-
02 Mayıs 2012, 23:34
#344
en son tüketim raporumu vereyim ortalama 80-110 arası sürat ile şehirler arası 165km 5.47lt benzin ile ortalama tüketim 100km de 3.34lt
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
03 Mayıs 2012, 18:46
#345
Tolme adlı üyeden alıntı
en son tüketim raporumu vereyim ortalama 80-110 arası sürat ile şehirler arası 165km 5.47lt benzin ile ortalama tüketim 100km de 3.34lt
Çok iyi bir tüketim miktarı. Önceki motorumda (CBF150) son tüketim ölçümüm 3.2 LT idi. Neredeyse aynı. 110 km/h üzeri hızlarda ne kadar yaktığını merak ediyorum. Birde otobanda motosikleti üzmeden uzun süre 120-130 km/h sabit gidermi onu merak ediyorum. Rodajda olduğum için bir süre bu bilgiyi öğrenme şansım olmayacak.
-
03 Mayıs 2012, 22:39
#346
Tolga Bey, merhaba ;
Benim size bir sorum olacak.Hayatımda bir çok motorsiklet kullandım .Fakat insan kullanmadan bir motorsikletin nasıl olduğunu anlayamıyor yada sormadan bilgi sahibi olamıyor.Yine motorsiklet almak için içim kıpır kıpır olmaya başladı.Şuan işimi görmesi açısından scooter almayı istiyorum.Ufak bir araştırmadan sonra Honda PSI 150 ve Aprilia Scarabeo 200 ie arasında kaldım.Aradaki f,yat farkı önemsenecek kadar değil.Bu yüzden en uygun tercihi yapmak istiyorum.Şuan Yamaha Xcity almışsınız motorunuzu satıp .Aprilia Scarabeo yu ilan verdikten kısa bir sürede ve istediğiniz fiyata satabildiniz mi?Çünkü 1 sene sonra durumum el verirse büyütmek isteyebilirim.Daha önce 2005 senesinde yamaha majesty 400 almıştım.O zaman bu motorsiklette genel bir beyin problemi olmuştu ve gaz kapatınca stop ediyordu.Tamamen beyin problemiymiş.Mesela bunun için yaklaşık 3 ay parça bekledim.Parça sorunu çok vardı.Aprilianın kronik sorunu varmıydı? Bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
-
04 Mayıs 2012, 00:33
#347
Onur Ertuğ adlı üyeden alıntı
Tolga Bey, merhaba ;
Benim size bir sorum olacak.Hayatımda bir çok motorsiklet kullandım .Fakat insan kullanmadan bir motorsikletin nasıl olduğunu anlayamıyor yada sormadan bilgi sahibi olamıyor.Yine motorsiklet almak için içim kıpır kıpır olmaya başladı.Şuan işimi görmesi açısından scooter almayı istiyorum.Ufak bir araştırmadan sonra Honda PSI 150 ve Aprilia Scarabeo 200 ie arasında kaldım.Aradaki f,yat farkı önemsenecek kadar değil.Bu yüzden en uygun tercihi yapmak istiyorum.Şuan Yamaha Xcity almışsınız motorunuzu satıp .Aprilia Scarabeo yu ilan verdikten kısa bir sürede ve istediğiniz fiyata satabildiniz mi?Çünkü 1 sene sonra durumum el verirse büyütmek isteyebilirim.Daha önce 2005 senesinde yamaha majesty 400 almıştım.O zaman bu motorsiklette genel bir beyin problemi olmuştu ve gaz kapatınca stop ediyordu.Tamamen beyin problemiymiş.Mesela bunun için yaklaşık 3 ay parça bekledim.Parça sorunu çok vardı.Aprilianın kronik sorunu varmıydı? Bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
honda psi mi aprilia mi derseniz elbette aprilia derim,scarabeo da parça sıkıntısı yaşamazsınız ,zaten kronik problemi olmayan çok nadir arıza yapan bir motor ,elbette her güzelin bir kusuru olur aprilia nında kusuru parça fiyatlarının pahalı olması,kaza yapmadıktan sonra aprilia ile mutlu bir evliliğiniz olur diyebilirim,aprilia yı 1 ay içinde sattım hemde sezon daha tam açılmamıştı,son hafta 3 müşteri sırada bekledi ,erken gelen aldı götürdü,değerinde sattığıma inanıyorum,yamaha nın parça problemi hakkında şuan birşey soyleyemeyeceğim motosiklet çok yeni ama diğer başlıklarda okuduklarımıza göre bazı modellerde parça sıkıntısı olabiliyormuş bence yamaha diğer yamaha başlıklarındaki arkadaşlarada sormak lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
acemi60 adlı üyeden alıntı
Çok iyi bir tüketim miktarı. Önceki motorumda (CBF150) son tüketim ölçümüm 3.2 LT idi. Neredeyse aynı. 110 km/h üzeri hızlarda ne kadar yaktığını merak ediyorum. Birde otobanda motosikleti üzmeden uzun süre 120-130 km/h sabit gidermi onu merak ediyorum. Rodajda olduğum için bir süre bu bilgiyi öğrenme şansım olmayacak.
motorunuz rodajı tamamladıktan sonra rahatlıkla devamlı 120km civarında gider ama benzin tüketimi ne olur bilemiyorum,tahminim 3,7-3,8lt görür gibi geliyor.
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
04 Mayıs 2012, 02:57
#348
Merhaba
Bizim Motorlar için powerchip varmış, gücü ve torku hatırı sayılır artırıyormuş. Benim gibi motoruna yeniden aşık olmaya çalışanlar için heyecan verici bu bilgiden haberi olan var mı.
Fiyatıda 150-180 euro gibiymiş. bunlar tamamen yabancı sitelerden toplama bilgi. Türkiye de bu konuda satış yapan bir yer bilen var mı?
-
04 Mayıs 2012, 16:40
#349
ozeronder adlı üyeden alıntı
Merhaba
Bizim Motorlar için powerchip varmış, gücü ve torku hatırı sayılır artırıyormuş. Benim gibi motoruna yeniden aşık olmaya çalışanlar için heyecan verici bu bilgiden haberi olan var mı.
Fiyatıda 150-180 euro gibiymiş. bunlar tamamen yabancı sitelerden toplama bilgi. Türkiye de bu konuda satış yapan bir yer bilen var mı?
http://www.tecno-power.it/
ürünün adı powerjet diye geçiyor 140 ile 200 euro arasında fiyatlar ,italyada üretiliyor ve satılıyor ,eğer tanıdık birisi varsa italyadan getirtilebilir
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
04 Mayıs 2012, 23:52
#350
işte onu bende diyorum yabancı sitelerde varda, bunu türkiyede satan servis veren bir şirket var mı acaba??..
Birde Melossi 180cc kit var aklım onada takılıyor ama dediğim gibi Türkiyede ne satan var nede servis...
-
05 Mayıs 2012, 00:50
#351
adam jcosta varyatör ile 125cc lik orjinal xmax e rampa aşağıda olsa 150 yaptırdığını iddia ediyor bende anlamadım valla
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
05 Mayıs 2012, 21:21
#352
Yamaha X-City de önceki motorlarıma göre fazlaca grenaj olduğu için ve kıyafetim ve üzerimdeki göğüs çantası bel çantası vs. gibi donanımlar yada dizliğimle 1 haftada motorda bariz çizikler oluşturdum. İnşallah motorun sağına soluna çizik atmaya devam etmem. Bugün arka çanta demiri olmasaydı stop lambaları kırılacaktı. Bir jip arkadan çarptı. Motordan hışımla indim. Arka çanta demiri geriye doğru epey bir uzantılı olduğu için motoru korumuş. Buna çok sevindim. Kazasız belasız iyi sürüşler...
-
06 Mayıs 2012, 03:06
#353
Tolme adlı üyeden alıntı
adam jcosta varyatör ile 125cc lik orjinal xmax e rampa aşağıda olsa 150 yaptırdığını iddia ediyor
bende anlamadım valla
Bende de j.costa varyatör var ama yokuş aşşağı 150 anca gidiyorum.
-
07 Mayıs 2012, 09:57
#354
Merhaba Tolga Bey;
Aprilia Scarabeo 200 hakkındaki verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.Fakat dün öyle bir rastlantı oldu ki Sıfır Scarabeo fiyatına 2000 km de bir xcity buldum.Bende fazla düşünmeden aldım.Bundan sonra bende sizin gibi Yamaha Xcity kullanıcısı oldum.Umarım iyi bir tercih olmuştur.Detaylı bilgileri sizlerden alacağım.
-
07 Mayıs 2012, 10:56
#355
Onur Ertuğ adlı üyeden alıntı
Merhaba Tolga Bey;
Aprilia Scarabeo 200 hakkındaki verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.Fakat dün öyle bir rastlantı oldu ki Sıfır Scarabeo fiyatına 2000 km de bir xcity buldum.Bende fazla düşünmeden aldım.Bundan sonra bende sizin gibi Yamaha Xcity kullanıcısı oldum.Umarım iyi bir tercih olmuştur.Detaylı bilgileri sizlerden alacağım.
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim; bir ben kaldım alamayan herhalde, bende aldımmı tamam olucaz
-
07 Mayıs 2012, 15:52
#356
Onur Ertuğ adlı üyeden alıntı
Merhaba Tolga Bey;
Aprilia Scarabeo 200 hakkındaki verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.Fakat dün öyle bir rastlantı oldu ki Sıfır Scarabeo fiyatına 2000 km de bir xcity buldum.Bende fazla düşünmeden aldım.Bundan sonra bende sizin gibi Yamaha Xcity kullanıcısı oldum.Umarım iyi bir tercih olmuştur.Detaylı bilgileri sizlerden alacağım.
Hayırlı olsun. Kazasız, belasız, keyfini sürersin inşallah.
Ben de epeydir motosikletimi değiştirmeyi düşünüyorum ama x city den vazgeçmek kolay olmuyor. Büyük ihtimalle bu yazıda X city le geçireceğiz
-
07 Mayıs 2012, 22:15
#357
Onur Ertuğ adlı üyeden alıntı
Merhaba Tolga Bey;
Aprilia Scarabeo 200 hakkındaki verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.Fakat dün öyle bir rastlantı oldu ki Sıfır Scarabeo fiyatına 2000 km de bir xcity buldum.Bende fazla düşünmeden aldım.Bundan sonra bende sizin gibi Yamaha Xcity kullanıcısı oldum.Umarım iyi bir tercih olmuştur.Detaylı bilgileri sizlerden alacağım.
hayırlısı olsun kazasız belasız ağız tadıyla binin motorunuza,resimleri bekliyoruz
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
07 Mayıs 2012, 23:19
#358
@Onur Ertuğ Kazasız belasız sürüşler dilerim...
-
09 Mayıs 2012, 12:27
#359
Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar.Fakat size bir sorum olacak.Süspansiyonu bana çok sert geldi yoldaki kabartıları ve çukurları çok hissetiriyor büyük tekerlekli olmasına rağmen.Ön ve arkanın ayarlaması var mı ?nasıl yumuşatılabilir?
-
09 Mayıs 2012, 15:58
#360
Haklısın. Ben arka amortisörleri en yumuşak konuma getirdim. Sele altında avadanlık takımının arasında arka amortisörleri ayarlamak için bir aparat var. Onu kullanarak ayarlama yapabilirsin. En yumuşak konumda bile pamuk gibi süspansiyon bekleme. Kötü yollarda yavaş kullanmak en iyi çözüm. Bu segmentteki motorlardan Kymco Xciting 250'de de aynı şekilde sert amortisör olduğu söyleniyor. X-City 250 süspansiyon hariç her bakımdan benden tam not aldı. Fakat kötü yola girince hızı iyice düşürmek şart.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)