Yamaha XCITY 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Eylül 2011, 21:33
#181
slm özer verdigin cevaplar için tşk ederim.motorum 1600 km de roda jı bittirdim.makina şuan iyi gidiyor hızlanması falan.yanlız motorun ilk kalkışı biraz titreşimli oluyor.bu genel bir durum mu yoksa sadece benim motorun fabrikasyonla ilgilimi.bide arka sisibar taktıracam servis siparişle 230 getirtebilirim dedi.bunun gerçek fiyatından bir haberin varmı.benim hep gönlüm sh 300 te vardı ama seleden dolayı tercihimi xcity den yaptım.bu iki motor arasında performans atiklik kıvraklık hangisi daha agır basıyor
Reklamlar
-
28 Eylül 2011, 21:50
#182
adibendesakl adlı üyeden alıntı
slm özer verdigin cevaplar için tşk ederim.motorum 1600 km de roda jı bittirdim.makina şuan iyi gidiyor hızlanması falan.yanlız motorun ilk kalkışı biraz titreşimli oluyor.bu genel bir durum mu yoksa sadece benim motorun fabrikasyonla ilgilimi.
Varyator sisteminden dolayı (bence) kalkışta hafif bir titreme bütün Xcity lerde var, ama bu rahatsız edecek kadar artarsa bunu bir sorun olarak görebilirsin. Sorunu tabiki varyator bakımı baga değişimi ve balata temizleme gibi yöntemlerle azaltabilirsin.
bide arka sisibar taktıracam servis siparişle 230 getirtebilirim dedi.bunun gerçek fiyatından bir haberin varmı.
Malesef orjinal parçalar biraz abartılı fiyatlarla satılıyor ama kaliteleri tartışılmaz.
benim hep gönlüm sh 300 te vardı ama seleden dolayı tercihimi xcity den yaptım.bu iki motor arasında performans atiklik kıvraklık hangisi daha agır basıyor
Henüz çevremizde veya nette ciddi bir değerlendirme yapacak kullanıcıya rastlamadık ve bende senin gibi merak ediyorum. Ama fiyatı o kadar pahalı ki bu merakımı olabildiğince frenlemeyi düşünüyorum..
-
30 Eylül 2011, 14:20
#183
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Çok Teşekkür
İstanbuldaki arkadaşlar Hangi servisi kullanıyorlar? Servis ve yedek parça kısmı sıkıntılı olduğu konuşuluyor uzun zamandır
İstanbulda motolab sanırım yetkili servis istersen bir araştır..
-
30 Eylül 2011, 22:15
#184
-
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------
-
-
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------
-
-
-
"Dönüşte Menemen Keyfi" Mükemmel Oldu Doğrusu...
-
Slm güzel ve eğlenceli bir gezi olmuş resimler ortam sahane.ah bizim zaman ve vakit olsaydı böyle uzun yol yapsaydık.benim motorda bugün kısa uzun button tuş bir iki defa basmadan sonra takılı kalıyor.motor daha yeni sanki gidondaki tuş takımları dandik gibi bu garantiye girermi değişimi yada tamiri?
-
İnşallah Size daha güzel geziler nasip olur.
Düğme konusunda garantiden onarım yapacaklardır. Değişime gerek olacağını sanmıyorum..
-
Merhaba,
Ben bu sorunu 11bin km civarında yaşamıştım senin başına hangi km de geldi.
Km 24000 civarıydı sanırım.
1000-5000-10000 gibi gider yada senede bir.Yağ haznesi büyük olduğundan 2 litre ye yakın yağ alıyor oda 50 tl yamahalube.buji 25 tl.
Her 3000 km' de yağ değişir. Motor 1200cc yağ alır. Ben 20w50 castrol kullanıyorum (kitapçığında kullanılabilecek yağlar arasında yazıyor). Yağ kalın olduğu için motor daha sessiz çalışıyor (ya da bana öyle geliyor) Litresi 5-10 Tl gibi birşey. Buji, hava filtresi, varyatör kayışı her 20000 km' de bir değişir.
motorun ilk kalkışı biraz titreşimli oluyor.bu genel bir durum mu yoksa sadece benim motorun fabrikasyonla ilgilimi
Özellikle soğuk havalarda debriyaj ısınıncaya kadar benim motosiklet de kalkışlarda çok titrer.
ÖZellikle fren tutma mesafesi beni hiç tatmin etmedi.önümde durmaya çalışan arabalardan zar zor duruyorum
Fren performansı bence gayet iyi. Aşağıda kendi yapmaya çalıştığım fren testleri ile ilgili bilgiler bir fikir verebilir:
Zemin : Yıpranmamış (parlaklaşmamış), kuru ve temiz sıcak asfalt, hava sıcaklığı yaklaşık 20 C, eğim sıfıra yakın
90 km/sa -> 0 km/sa yavaşlama: (yaklaşık değerler)
Sadece ön fren : 40 metre
Sadece arka fren : 50 metre
Ön+arka : 30-33 metre
Yedek parça tedarikini İstanbul Delta motosikletten yapıyorum. Servis Konya Zevk motosiklet (eski yetkili servis)
Selamlar.
-
Kalkıştaki titreme sorunu yüzünden ben iki kez varyator kayışı iki kez baga bir kez de debriyaj takımı değiştirdim.
Daha sonra varyatorun bagalarını olduğu kısımında fazla aşınma olduğunu düşünerek yukarıdakı parçalardan 10-13-11-6-5-7-4-8 numaralı olanları değiştirmemiz gerektiğine karar verdik.
Ama bu parçaların temininde problem yaşadığım içinde birde şansımı denemek amacıyla j.costa varyatorü aldım.
Şimdi fark ediyorum ki problem tamamen varyatorle ilgiliymiş, eski debriyaj takımını atmamıştım varyatoru değiştirince tekrar denedim ve kalkışta en küçük bir titreme yaşamadığım gibi 0-100 hızlanması müthiş fark etti.
Şimdi sana J.costaya o kadar para ver demiyorum. Ama kalkıştaki titreme ve performansta sorunun varsa bu yukarıdakı parçalardan 10-13-11-6-5-7-4-8 numaralı olanları değiştir diyorum.
O zaman bu parçaların toplam fiyatı 250 TL civarındaydı. orjinal paçaları bulabilirsen şansını bir dene. Ben şuan yaptığım seçimden oldukça memnunum ama j.costa gerçekten çok pahalı.
-
Slm forumdaki arkadaslara şuan x-city 250 performansi beklentilerimin üstünde çıkmaya başladı motorun kontraya verdiği tepki hızlanmasi atikligi acayip hoşuma gitti sürüş zevkide bir o kadar güzel ve dengeli artı frenlerin gücünün ne kadar yerinde olduğunun farkına vardım.yanlız x-max 250 arasında performans farkı ne kadar x-max 250 elektronik yakıt enjeksiyon,x-city 250 yakıt enjeksiyonu.elektronik yakıt enjeksiyonu ile yakıt enjeksiyonu arasında ne fark var.xmax 4 supap bizim motorda supap sayısı yok bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar cevap olsa.ben ilk 1600 km bakımda yamaha nin 10-40 yamaLube hem motor hemde 250 ml karterde aynı 10-40 biraktilar bir sorun olurmu bu şekilde.bu yag değişiminde 25 tl ödedim başka ödemedim
-
Benim bildiğim kadarıyla x-max ile x-city birebir aynı motoru kullanıyor. Dolayısıyla enjeksiyon sistemi de subap sayısı da aynı.
10-40 da kullanılabilecek yağlar arasında.
-
adibendesakl adlı üyeden alıntı
Slm forumdaki arkadaslara şuan x-city 250 performansi beklentilerimin üstünde çıkmaya başladı motorun kontraya verdiği tepki hızlanmasi atikligi acayip hoşuma gitti sürüş zevkide bir o kadar güzel ve dengeli artı frenlerin gücünün ne kadar yerinde olduğunun farkına vardım.yanlız x-max 250 arasında performans farkı ne kadar x-max 250 elektronik yakıt enjeksiyon,x-city 250 yakıt enjeksiyonu.elektronik yakıt enjeksiyonu ile yakıt enjeksiyonu arasında ne fark var.xmax 4 supap bizim motorda supap sayısı yok bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar cevap olsa.ben ilk 1600 km bakımda yamaha nin 10-40 yamaLube hem motor hemde 250 ml karterde aynı 10-40 biraktilar bir sorun olurmu bu şekilde.bu yag değişiminde 25 tl ödedim başka ödemedim
Benim Arkadaşta 2008 model Enjeksiyonlu XMAX var kalkışta da son hızda da beni geçiyor. Gerçi arkadaş benden 17-18 kg zayıf bununda etkisi var ama yinede bence alçak olmasının bir avantajıda yok değil..
-
01 Kasım 2011, 13:37
#198
ozeronder adlı üyeden alıntı
Benim Arkadaşta 2008 model Enjeksiyonlu XMAX var kalkışta da son hızda da beni geçiyor. Gerçi arkadaş benden 17-18 kg zayıf bununda etkisi var ama yinede bence alçak olmasının bir avantajıda yok değil..
Motorları değiştirip denerseniz bence net bilgiye ulaşmış olursunuz...Sanırım karbüratörlü xmax bu serinin içinde en hızlısı ama yakıt tüketimi de ona göre yüksek oluyor...
-
01 Kasım 2011, 14:04
#199
son hızda da beni geçiyor.
X-max' ların hız göstergelerinin normalden fazla gösterdiğini duymuştum. Ne kadar doğrudur onu bilemem.
-
01 Kasım 2011, 14:08
#200
mcerci adlı üyeden alıntı
X-max' ların hız göstergelerinin normalden fazla gösterdiğini duymuştum. Ne kadar doğrudur onu bilemem.
Hemen hemen çoğu scooter da gösterge sapması vardır...Karbüratörlü olanlar için bu oran daha fazla diye söyleniyor...Ama bu karbüratörlünün emsallerinden daha hızlı olduğu gerçeğini değiştirmiyor...
Yani kasa xmax ımı piaggio gurubu bir motor la test ettik 100 ve 140 km7h sürat te ikiside aynı çıktı...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)