Yokmu yardim edebilecek kimse
Yokmu yardim edebilecek kimse
Üstad Kocaelili olmadığım için bir yorum yapmadım halbüse okudum mesajını,
Lakin telefonda sana "5dk çalışıyor sonra stop ediyor" demiş sahibi burdan herhangi bir çıkarımda bulunamayız ki?
Hani yakında değiliz gidip bakalım beraber,
Bu yüzden öncelikle BMW f650 alırken hele ki 2000 öncesi f650 alacaksan çok ama çok dikkatli olmalısın,
hatta bence almamalısın heleki yeni başlıyorsan bu işe sebebine gelince ise bu motorların çok el değiştirmiş olması ve her alanın ibrenin sonunu görme isteğidir,
temizini bulmak samanlıkta iğne aramaktan beter,
ha alayım ömür boyu binerim kendim uğraşırım diyorsan peyderpey yaptırır yine binersin ama bu seferde sağlam usta faktörü giriyor işin içine..
Yani ayrıacağın bütçeyi söyle eski bir f650 kullanıcı olarak bende yardım etmeye çalışayım,
Hatta bulduğun baktığın motorların ilanını buraya koy ki yorum yapabilelim..
ANGARAJ
Cevabiniz icin tesekkur ederim.Motora dun baktim calistimaya calistik calismadi.Sahibide ustaya goturmus mottoru acmamiz.lazim demisler.Asli.da lip ugrasmak istiyorum ama beni yolda biraksinda istemiyorum adapazari veya istanbulada goturebiliri
Motoru baktirmak icin.motoun linki assagida.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-meraklisina-f-650-118956852/detay
Merhaba adım Akın, Honda cbr 250r kullanıcısıyım. Maddi sebeplerden dolayı motorumu satıyorum pazartesi, gözüme bu motor ilişti ve araştırmaya başlarken bu sayfaya denk geldim arkadaşlar. gördüm ki motorların bazıları site üyelerince tanınıyor, ya da en azından görüntüden de bazı eksiklikleri yapabiliyorlar tamamen hakim oldukları için motora. benim sorum bu motor olacaktı http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44892216/detay
2000 öncesi f650 alacağınıza aynı paralara 2003 pegaso almak daha mantıklı bence (ki öyle geldi ki geçen gün aldım )
Km konusunda orjinal olduğuna güvenim yok zaten, fotoğraflar ise sadece bende yüklenmiyor diye düşünüyordum
aprilia dan uzak duruyorum maalesef, hayatımın içine eden bir rs 125 tecrübesi geçirdim daha yeni. ve motoru adam edene kadar aldığım kadar bi para üstüne harcadım. parça büyük sorun. gerçi onda iki zamanlı olmasının da etkisi vardı.
Rs 125 ile klasman ÇOOOOOOOOOOOK alakasız kalmış ne yazık ki. Karşılaştırma yapmamanızı tavsiye ederim. Bu makineler uzun yol için gerçekten çok ideal ama tabi karar sizin. BMW'de de bolca parça sıkıntısı çekileceğini düşünüyorum.
BMW de parça sıkıntısı yok,
borusan 1 hafta içinde yurtışından parçayı getirebiliyor,
ha parça var ama fiyat nasıl o konu tartışılır.
Pegasolar ise benim aklımı kurcalayan enjeksiyonlu modeller,
yakıt tüketimini araştırdığımda karşıma çok farklı çok alakasız değerler çıktı bu konu hakkında bizi aydınlatırsan çok sevinirim
ANGARAJ
İnanın aydınlatmayı çok isterdim ama şuan toplasanız 200 km yol yaptım üzerinde. Havalar biraz sıcaklarsa ya da müsaade ederse uzun yol vb. paylaşmayı ben de çok isterim. Açıkçası forumlarda yazılanlara çok aldırış etmiyorum. Motosikletlerin ne durumda olduğu belli değil. Aynen şuan benim de yazdığım gibi Kapalı kutu. Uzun yolu depo vs. dolu başlayıp dönüşte tekrar doldurup (aynı pompa aynı kademe) ölçerek bilgi vereceğim.
Teveccühünüz. Yine tam kanaat getirmeyi uygun bulmasam da peggy'nin hiç de tek silindirli bir makine karakteristiğinde olmadığını söyleyebilirim. Titreşim yok gibi birşey. (hatta yok) 2 kişi 140 ı saniyeler içerisinde görüyor (tıkalı hava filtresi ile). Bujisi FIAT grubu Lancia'da kullanılan bir buji. Daha doğrusu üzerinden çıkan oydu. Çıkan çift tırnaktı ancak ben tek tırnak olduğunu düşünüyorum. Lastiklerim çok kötü durumda o yüzden viraj kabiliyeti hakkında birşey söyleyemeyeceğim. Ancak tam anlamıyla bir YOL motosikleti. Özellikle su soğutmalı olması çok hoşuma gitti (xt 600 E'den sonra gemi gibi ).
XT tam bir kısayol makinesi :D Tabii bahsettiğim makine 94 model ve metal yorgunluğu var ancak bilya yatak vb. oynak tüm parçalar orjinal ölçülerinde ekstra hiç bir oynaması yok. XT ile artçılı en uzun yolum Gölcük - İnegöl (bursa) arası oldu. Telef olduk Özellikle de eşim telef oldu Peggy ise dediğim gibi yine tam bir yol makinesi. Eşim daha 15-20 km kadar bindi, ben ise 200 km kadar bindim. Gerçekten otomobil kadar rahat. F650 serisini bilemiyorum. Söylenenler titreşimin hissedilir miktarda olduğu yönünde. Ancak peggy de gerçekten böyle birşey yok. Keşke yakın olsak da denetebilsem...
(Az sonra kovalayacaklar beni hadi bakim peggy forumuna naaaş diye! )
Yok yahu
Bu konu çok canlı bir konu değil senelerdir takip ederim,
F650de115-120den sonra titreşimhafiften rahatsız ediyordu sürücüyü ama artçı bunu daha fazla hissediyordu bunu söyleyebilirim,
gerçi benim 1000likde de artçı 200kmden sonra hafifden söylenmeye başlıyor oturmaktan hareketsizlikten ama f650ye göre hem arkası yayla gibi hemde daha titreşimsiz,
ayrıca 2000 öncesi f650ler ile 2003 pegasonun motoru farklı benim bildiğim zira senin peggyde 5supap benim f650de 4 supap var diye biliyorum ben.
GS ile mi aynı yoksam düz olan ile mi ? Yoksam Gs ile düz olan aynı makineye mi sahip? Eskisi de enjeksiyonlu mu? :O
arkadaşlar herkese merhaba;
bir haftadır büyük bir sıkıntı içindeyim bir gün düz yolda giderken motorsikletim bir anda yolda sanki benzin bitmiş gibi tekleyip stop etti kenara çektim baktığımda içinde benzinde vardı çalıştırdım çalıştı fakat gaz verdiğimde 2000 devirin üzerine çıkmayıp motor susmaya çalışıyor elimi gazdan çektiğimde rolantide sayıyordu gaz verdimmi susuyordu derken evin oraya çektim bu sefer karbüratördeki benzini tahliye ettim pislik olabilir düşüncesi ile motoru tekrar çalıştırdım düzeldi gibi ama bu arada sürekli bir patlama sesi var pat çat patlıyor egsozdan ses geliyor bir kaç gün gittim geldim sıkıntı yoktu ve yine yapmaya başladı bu sefer karar verdim depoyu,benzin musluğunu söktüm balata temizleyici ile güzel temizledim karbiratörü sökmedim onun yerine benzini tahliye ettim vidaları sıkıp balat temizleyiciyi içine sıktım doldurdum ağzımla hortuma hava verip çektim güzelce temizleme yaptım tahliye ettim içindeki temizleyiciyi hepsini taktım gittim temiz benzin aldım koydum çalıştırdım ilk çalışmada cikleyi tektim 10-15 sn sonra yine egzosun oradan patlama sesleri başladı ama bir sıkıntı vardı egsoz alev topuna dönmüş turuncu renkte kızgın demir gibi olmaya başladı hemen kapattım motoru ve şuan hala sorun devam ediyor ve rolantide iken rolanti yavaş yavaş düşüyor ve kapanıyor rolantiyi ne kadar yükseltirsem yükseltim bi şekilde yavaş yavaş düşüp motor kapanıyor bu nedir ben bi türlü anlam veremedim?
Arkadaslar merhaba 1997 model F650 almayı düşünüyorum 57.000 kmde nelerine dikkat etmemi önerirsiniz alırken? Ve sizce 97 model bir bmwden temizse eğer uzun ömürlü bir kullanım bekliyebilir miyim ?
şöyle birşeyler yazmışım,
Elin anahtar tutuyor ise bütçe de ayırabilirim parçalara vs ye diyorsan al derim ama alırken 2 kere düşün demeyide unutmam,
Heleki krank mevzusuna çok dikkat derim,
ayrıca KM oynanmış çok motor var piyasada 97 model bir motorun 57k kmde olması garip değil mi?
kabaca 57.000/17=3352 km eder yıl başına yani ben gülerim
zira benim 8 yaşındaki motorum geldi 70 bine..
Motor sesine dikkat et derim birde gidişine gaz tepkisine ve özellikle ilk çalıştırıp stop ederken ki marş motoru ve ruble sesine dikkat et çatırdama patırdama var ise fiyattan düş bunları.
motorun geçmişini irdele,
Plakayı sorgulat,
kazası varmı öğren,
ilanı var ise paylaş ki daha spesifik yorumlar yapabilelim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)