BMW F650 (1994-2000 arası) paylaşımları
Reklamlar
-
18 Nisan 2013, 20:41
#301
İyi dileklerde bulunan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
Rüzgar ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götürecegi sadece tozdur.
Reklamlar
-
26 Nisan 2013, 14:20
#302
arkadaşlar merhaba bi arkadaşımın f 650 si var 98 model 2. vites arızalı direk üçe takıp dewam ediyor borusan dan başka bildiğiniz bir yer var mı tamir onarım için ya da yedek parça temini için bildiğiniz bir yer var mı yardımcı olabilirmisiniz ? şimdiden teşekkürler .
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------
arkadaşlar tembellik yaptım forumu okumamıştım :D okudum bi kaç yer bilgi edindim ama güncel bileniniz varsa giden tamir bakım yedek parça için önerinilerinizi bekliyorum teşekkürler
-
01 Mayıs 2013, 22:07
#303
Sevgili arkadaşlarım yakın tarihte motosikletimi vizeye götüreceğim motor numarasını bulamadım 99 model f650 motor numarası nerededir tarif edebilecek yada resim olarak atacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Herkese hayırlı sürüşler.
Rüzgar ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götürecegi sadece tozdur.
-
11 Mayıs 2013, 11:09
#304
Hallettim Senin İşi
-
22 Mayıs 2013, 20:56
#305
Merhaba,
Konuyu baştan sona defalarca okudum.Daha önce paylaşılmış ama silinmiş daha sonra sanırım.
Elinde 99 Model F650 için servis manueli olan var ise paylaşabilir mi acaba? Benim için çok önemli...
Şimdiden teşekkürler...
-
23 Mayıs 2013, 11:01
#306
any adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Konuyu baştan sona defalarca okudum.Daha önce paylaşılmış ama silinmiş daha sonra sanırım.
Elinde 99 Model F650 için servis manueli olan var ise paylaşabilir mi acaba? Benim için çok önemli...
Şimdiden teşekkürler...
Elimde vardı lakin şuan bulamadım Belki işyerimdeki Bilgisayarda vardır umarım silmemişimdir,
İşyerine geçince koymaya çalışırım,
Netten de şöyle bir link buldum,
şuan bende indiriyorum umarım işine yarar..
Edit:
Yeni GS ler içinmiş ve almanca bilginize..
ANGARAJ
-
02 Haziran 2013, 00:56
#307
2000 model f650 teklif ettiler takasla ama bu motor dayanıklimidir malum 13 senelik motor?
-
03 Haziran 2013, 12:28
#308
Herkese merhaba,
98 model F 650 için krank miline ihtiyacım var. Yeni aldığım motorun krank milini kaynakla doldurmuşlar. Yenilemek istiyorum. Yardımcı olursanız minettar olurum.
Herkese iyi günler
-
04 Haziran 2013, 15:48
#309
KutlayGül adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
98 model F 650 için krank miline ihtiyacım var. Yeni aldığım motorun krank milini kaynakla doldurmuşlar. Yenilemek istiyorum. Yardımcı olursanız minettar olurum.
Herkese iyi günler
hocam Allah yardımcın olsun,
borusandan direk isteyebilirsin o parçayı,
yahut motobins ve http://www.maxbmwmotorcycles.com/ buralara bir göz gezdir Türkiyeye gönderileri var diye biliyorum ben,
Muhtemelen senin krank ta ses yapmaya başladı ve işlem gördü..
ANGARAJ
-
04 Haziran 2013, 16:34
#310
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
hocam Allah yardımcın olsun,
borusandan direk isteyebilirsin o parçayı,
yahut motobins ve http://www.maxbmwmotorcycles.com/ buralara bir göz gezdir Türkiyeye gönderileri var diye biliyorum ben,
Muhtemelen senin krank ta ses yapmaya başladı ve işlem gördü..
Adresi hemen kontrol ediyorum teşekkürler. Motor yeni geldi. Sıkıntı yeni çıktı. Motoru açtık ve 3 cm çapında dolgu gördük :/ geçmiş oldu
-
11 Haziran 2013, 11:59
#311
Herkese merhabalar. Kullanmakta olduğum cbr 125 motorsikletimi F650 ile takas etmek istiyorum. 2008 model 15 km de motorsikletim.
Düşünen arkadaşlar istanbuldalarsa mesajla ulaşabilirler. herkese saygılar.
-
19 Haziran 2013, 16:12
#312
Merhabalar çok yakın bir zamanda 1999 85binde bir F650 almayı düşünüyorum.Öğrenci olduğum için beni en çok düşündüren parça fiyatları çok yüksek.Konuyu baştan sona okudum.Konjektör sorunu hariç bana problem çıkaracak bir motor mudur acaba.85binde olduğunu da göz önüne alırsaK.Yalnız motora yaklaşık 6-7 bin km önce orjinal parçalar kullanılarak sıfır motor yapılmış.şİMdiden yardımlarınız için çok teşekkürler.Bir de kullanan arkadaşlardan son benzin sarfiyatı bilgilerine alabilirseM.Ortalama 100km hızla şehir dışı yaklıt 4litreye düşebilir mi ve şehir içinde ortalama bir kullanmla ne çok devirli ne de tabiri caizse ölü gibi yakıt 5litrenin çok üstüne çıkar mı.
-
19 Haziran 2013, 16:57
#313
Deathghost adlı üyeden alıntı
Merhabalar çok yakın bir zamanda 1999 85binde bir F650 almayı düşünüyorum.Öğrenci olduğum için beni en çok düşündüren parça fiyatları çok yüksek.Konuyu baştan sona okudum.Konjektör sorunu hariç bana problem çıkaracak bir motor mudur acaba.85binde olduğunu da göz önüne alırsaK.Yalnız motora yaklaşık 6-7 bin km önce orjinal parçalar kullanılarak sıfır motor yapılmış.şİMdiden yardımlarınız için çok teşekkürler.Bir de kullanan arkadaşlardan son benzin sarfiyatı bilgilerine alabilirseM.Ortalama 100km hızla şehir dışı yaklıt 4litreye düşebilir mi ve şehir içinde ortalama bir kullanmla ne çok devirli ne de tabiri caizse ölü gibi yakıt 5litrenin çok üstüne çıkar mı.
Öncelikle yeni toplanmış bir motor diyorsun ama kim tarafından nasıl ne şekilde toplanıldı?
Ve yeni toplanmadan önce neden açılmıştı motor bunu bir irdele,
ha Borusanda toplanmıştır elinde kağıdı küreği serviste ne yapıldığına dair belge vardır o zaman al derim,
fakat herhangi bir yerde toplanıpda yarın 2 gün sonra herhangi bir sorun nüksettiğinde sen nasıl hakkını arayacaksın?
Kaldıki öğrenciyim dediğine göre de ucu ucuna denkleştirip alacaksın motoru benim düşüncem,
Ben şehirdışı 100kmde 4Lt civarına 1 kere düştüm,
şehiriçi de yaz kış bindiğimdem ortalama 6 lirtre civarı yakmaktaydı yani 5.5-6,
Ama imkanın varsa ufak cc temiz kullanılmış bir motor tavsiye ederim,
F650 piyangodur biraz zira çok el değiştirir ve kimin nasıl baktığı belli değildir..
Bu yüzden ben tavsiye etmiyorum..Heleki yeni toplanmış bir motor???
ANGARAJ
-
21 Haziran 2013, 02:15
#314
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Öncelikle yeni toplanmış bir motor diyorsun ama kim tarafından nasıl ne şekilde toplanıldı?
Ve yeni toplanmadan önce neden açılmıştı motor bunu bir irdele,
ha Borusanda toplanmıştır elinde kağıdı küreği serviste ne yapıldığına dair belge vardır o zaman al derim,
fakat herhangi bir yerde toplanıpda yarın 2 gün sonra herhangi bir sorun nüksettiğinde sen nasıl hakkını arayacaksın?
Kaldıki öğrenciyim dediğine göre de ucu ucuna denkleştirip alacaksın motoru benim düşüncem,
Ben şehirdışı 100kmde 4Lt civarına 1 kere düştüm,
şehiriçi de yaz kış bindiğimdem ortalama 6 lirtre civarı yakmaktaydı yani 5.5-6,
Ama imkanın varsa ufak cc temiz kullanılmış bir motor tavsiye ederim,
F650 piyangodur biraz zira çok el değiştirir ve kimin nasıl baktığı belli değildir..
Bu yüzden ben tavsiye etmiyorum..Heleki yeni toplanmış bir motor???
Öncelikle yardımın için teşekkürler.Evet fiyatı dediğin gibi ucu ucuna denkleştirdim.Yakıt tüketimi de şehir içi yaklaşık 6litreyse bu da beni üzebilir.Motor nerede toplandı bilmiyorum ama faturaları duruyor diyordu orjinal parçalar kullanılmış.En güzeli daha düşük cc de bir motosiklet bakmak şehir içi daha çok kullanacağım için.
-
25 Haziran 2013, 15:52
#315
arkadaşlar bi sorum olacak.... bujilerin hemen yanında küçük bir tahliye deliği gibi bir şey var bu delik ne işe yarıyor...
-
25 Haziran 2013, 16:48
#316
endüstri adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bi sorum olacak.... bujilerin hemen yanında küçük bir tahliye deliği gibi bir şey var bu delik ne işe yarıyor...
o benimde dikkatimi çekmişti ama anlamlandıramamıştım,
herhangi bir tel ile ne kadar derin olduğunu kontrol ettinmi acaba hiç?
Muhtemelen bujilerin ordaki su birikintisini tahliye amaçlı yapılmış olsa gerek?
ANGARAJ
-
25 Haziran 2013, 20:59
#317
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
o benimde dikkatimi çekmişti ama anlamlandıramamıştım,
herhangi bir tel ile ne kadar derin olduğunu kontrol ettinmi acaba hiç?
Muhtemelen bujilerin ordaki su birikintisini tahliye amaçlı yapılmış olsa gerek?
cumartesi günü ec nin festival alanına giderken önümdeki gs i kullanan arkadaşım rampa çıkarken o kadar kötü kullandıkı motoru nerdeyse hararet yapıyorduk ...çoğu zaman devirsiz kullanım sonucu yarım saat sonra durduğumda bu delikten 3-4 damla kadar yağ geldiğini gördüm...yağı temizledim tekrar olacakmı diye tekrarı olmadı....fakat aşırı zor şartlarda bazen devirsiz kullanım bazende yüksek devirli kullanım ve 10 km yol da hararet temp yazısını ortaladı ve bu sonuç oldu.... motorumda hiç bir problem yok her şey normal fakat olay olduğunda 3-4 damla kadar yağ sızıntısı oldu...açık bir tahliye deliği olsa her zaman yağ gelmeli....yani bujılerin su tahliye olayı değil sanırım çünkü yağ sızıntısı var...bu arada motor yağ değişimi yapan ustam sağ olsun bilmediğinden yağı taşırdı...ve sanırım 250 300 gram kadar fazla yağ var...cevaplarınız için teşekkür ederim....
-
26 Haziran 2013, 11:33
#318
endüstri adlı üyeden alıntı
cumartesi günü ec nin festival alanına giderken önümdeki gs i kullanan arkadaşım rampa çıkarken o kadar kötü kullandıkı motoru nerdeyse hararet yapıyorduk ...çoğu zaman devirsiz kullanım sonucu yarım saat sonra durduğumda bu delikten 3-4 damla kadar yağ geldiğini gördüm...yağı temizledim tekrar olacakmı diye tekrarı olmadı....fakat aşırı zor şartlarda bazen devirsiz kullanım bazende yüksek devirli kullanım ve 10 km yol da hararet temp yazısını ortaladı ve bu sonuç oldu.... motorumda hiç bir problem yok her şey normal fakat olay olduğunda 3-4 damla kadar yağ sızıntısı oldu...açık bir tahliye deliği olsa her zaman yağ gelmeli....yani bujılerin su tahliye olayı değil sanırım çünkü yağ sızıntısı var...bu arada motor yağ değişimi yapan ustam sağ olsun bilmediğinden yağı taşırdı...ve sanırım 250 300 gram kadar fazla yağ var...cevaplarınız için teşekkür ederim....
Benim f650mde orası hafif siyahtı ama hiç yağ geldiğini görmedim,
belkide ben farketmedim..
Yağ değişimi de xt600'ler ile aynı bu f650lerin,
önce 1.5lt yi koyduktan sonra motoru biraz çalıştırıyoruz ki şasedeki yağı kartere çeksin yani motor bloğunun içinde döndürsün ki şasede yer açılsın,
üzerinde de yağ filtresinin değişip değişmemesine göre
yanılmıyorsam 2.3lt (filtre değişmiş şekilde) olması gerekiyor(bunu teyid etmekte fayda var tam emin değilim)
bir husus daha var,
Şasenin motor bloğuna bağlanan yerinde 1 adet tel filtre olur,
ben benim motorda onu söküp temizleyememiştim,
zira ne anahtar yanaşıyor nede lokma,
imkan var ise onunda temizlenmesi taraftarıyım,
çünki çoğusu bilmez o filtreyi ve muhtemelen şimdiye kadar hiç temizlenmemiştir o filtre..
ANGARAJ
-
27 Haziran 2013, 15:37
#319
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Benim f650mde orası hafif siyahtı ama hiç yağ geldiğini görmedim,
belkide ben farketmedim..
Yağ değişimi de xt600'ler ile aynı bu f650lerin,
önce 1.5lt yi koyduktan sonra motoru biraz çalıştırıyoruz ki şasedeki yağı kartere çeksin yani motor bloğunun içinde döndürsün ki şasede yer açılsın,
üzerinde de yağ filtresinin değişip değişmemesine göre
yanılmıyorsam 2.3lt (filtre değişmiş şekilde) olması gerekiyor(bunu teyid etmekte fayda var tam emin değilim)
bir husus daha var,
Şasenin motor bloğuna bağlanan yerinde 1 adet tel filtre olur,
ben benim motorda onu söküp temizleyememiştim,
zira ne anahtar yanaşıyor nede lokma,
imkan var ise onunda temizlenmesi taraftarıyım,
çünki çoğusu bilmez o filtreyi ve muhtemelen şimdiye kadar hiç temizlenmemiştir o filtre..
yağ değişimi sizin anlattığınız gibi 2.2 litre yağ alıyor.filtre değişirse 2.3 lt.ama ustam bu olayı bilmiyormuş.....tel filtre dediğin gibi...benimki iptal edilmiş...fakat bu tahliye olayına bi anlam veremedim....
-
27 Haziran 2013, 18:39
#320
endüstri adlı üyeden alıntı
yağ değişimi sizin anlattığınız gibi 2.2 litre yağ alıyor.filtre değişirse 2.3 lt.ama ustam bu olayı bilmiyormuş.....tel filtre dediğin gibi...benimki iptal edilmiş...fakat bu tahliye olayına bi anlam veremedim....
niye?
harley'lerde direk yağ kutusu var mesela?
f650 de şasede dolanıyor yağ ve buda soğumasına katkı sağlıyor yağın.
ANGARAJ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)