BMW F650 (1994-2000 arası) paylaşımları
-
09 Eylül 2010, 03:19
#201
Öncelikle burdaki tüm kullanıcılara kazasız ve sorunsuz keyifli sürüşler diliyorum...
Ben Uludağ Üniversitesinde okuyorum ve öğrenimim uzun olduğu için pek pahalı makinalara yeltenemiyorum. Bir cross makinam vardı ÇİN malı tabi motora bindim neye bindim onu da pek anlamadım... 7 yaşından bu yaşıma kadar ilk kendi motorum bu oldu ve her zaman dikkatli oldum.
Burda ve diğer yerlerde yazılarım hepsini okudum... Ben bir tane güçbela bir 1994 model BMW F 650 GS almaya karar verdim bunun içinde birisiyle anlaştım.
GENEL OLARAK BU MARKA BU MODEL İÇİN YAZILANLAR BUNLARDI
Genel kanı zaten sorunlu motordur bunlar diye başlayıp şu sırayla devam ediyor ...
1- Yağ müşürü problemi
2- Motor gaz yemiyor veya tekliyor ne yapmalıyım
3- Hava filtresinde benzin vardı
4- Radyatöre su koyma yeri nerde bulamıyorum veya o küçük bölümde var gözüküyor diyor ancak hararetten conta yakıyor ( çünkü o küçük radyatör su göstergesinden tüm radyatör belli olmuyormuş arada bulunan küçük kanal tıkanıp su var gözükebiliyormuş)
5- Konnektör problemi ( selenin altında bulunduğu için iyi hava alamayarak problem çıkarıyormuş)
6- Tam bilmiyorumda yağ pompalayan bir bölümü varmış sanırım ve burada bir problem çıktığında yapılması zormuş ve yapılsada olmuyormuş kesin çözümüde yeni blok almak gerekiyormuş)
7- Akü problemi ve elektrik sorunu
8- Motorun verimi ve sesi fazla gaz verince patlama sesi duyuluyormuş
9- En önemlisi rotax diyorlar bu doğru yani tam bir BMW den bahsetmiyoruz zaten baştan
1. Sorum : Burda kullanan bu işlerden anlayan birileri var mı ? Nedir ne değildir bu acaba ? Varsa bu sorunlar başlarına gelenler yazabilir mi ? Bu sorunlar çok para harcamadan çözebileceğimiz rutin sorunlardan mıdır ? Ve sorun yaşamadan bunlar için önlemler alsak yeterli olur mu?
2. Sorum : Konuştuğum motor sahibinin motorunun dış kaplaması genel olarak güzel 2012 kadar muayenesi de var. Ancak enterasan bir kaç durum vardı ?
- Motoru çalıştırıp gazına fazla basınca 3.000 ve 4.000 devirlerde patlama sesi duydum
- Motorun yağı olmasına rağmen yağ ışığı yanıyordu usta bişeyler dedi pek anlamadım
- Motor sahibinin usta arkadaşı motora garanti veriyor iyidir carttır curttur die
- Motor bloğunun sağ kapağının üzerinde BMW kabartması sol kapağında yoktu
- Motorun deposunu temizlemek için motordan gelen bir tane silindirik tüp vardı depodan almıyordu benzinin bize depoyu temizlemek için dedi
- Birde usta morotu gösterirken bize deponun ttam önünde yağı ve onu pompalayan kısımda bak yağ burdan gidiyor pompası çalışıyor gördün mü dedi ? Bu ne demek ?
- Motoru bırakınca sustu yaklaşık jikleyibıraktıntan sonra 3-4 dakika içinde
- Son olarak motorun sağ sinyal grubuna basınca yanıyor güzel ancak sol tarafı yakınca sağ ön lamba hafif çalışıyor geri kalan elektrik tesisatı normal
Benim gördüklerim
Genel Fiziki Durumu : İyi
Ses senkrenizasyonu : İyi
Motor Blok Görünümü : Bir kaç kez açılmış tamir görmüş yani
Gaz Yeme : İdare Eder - Kötü 3.000 devirde ama usta depo temizleniyor diyip bir tüp bağlamış
Muayeneden Geçme : Geçmiş
Zincir : İyi
Balatalar : İyi yeni değişmiş
Akü : iyi değişmiş ( 26 amper akü yerine 28 mi ne takılmış 2 amper büyüğünü takmışlar nedenini bilmiyorum )
Almayı çok istiyorum ancak korkularımı bu motor için tüm söylenenleri buraya yazdım... Anlayan motorseverler varsa lütfen bu konularda buraya bişeyler yazabilirlermi acaba ? Sizce bu motoru alsam neler olur tüm bu bilgilerin ışığında ???
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:12 ----------
Öncelikle burdaki tüm kullanıcılara kazasız ve sorunsuz keyifli sürüşler diliyorum...
Ben Uludağ Üniversitesinde okuyorum ve öğrenimim uzun olduğu için pek pahalı makinalara yeltenemiyorum. Bir cross makinam vardı ÇİN malı tabi motora bindim neye bindim onu da pek anlamadım... 7 yaşından bu yaşıma kadar ilk kendi motorum bu oldu ve her zaman dikkatli oldum.
Burda ve diğer yerlerde yazılarım hepsini okudum... Ben bir tane güçbela bir 1994 model BMW F 650 GS almaya karar verdim bunun içinde birisiyle anlaştım.
GENEL OLARAK BU MARKA BU MODEL İÇİN YAZILANLAR BUNLARDI
Genel kanı zaten sorunlu motordur bunlar diye başlayıp şu sırayla devam ediyor ...
1- Yağ müşürü problemi
2- Motor gaz yemiyor veya tekliyor ne yapmalıyım
3- Hava filtresinde benzin vardı
4- Radyatöre su koyma yeri nerde bulamıyorum veya o küçük bölümde var gözüküyor diyor ancak hararetten conta yakıyor ( çünkü o küçük radyatör su göstergesinden tüm radyatör belli olmuyormuş arada bulunan küçük kanal tıkanıp su var gözükebiliyormuş)
5- Konnektör problemi ( selenin altında bulunduğu için iyi hava alamayarak problem çıkarıyormuş)
6- Tam bilmiyorumda yağ pompalayan bir bölümü varmış sanırım ve burada bir problem çıktığında yapılması zormuş ve yapılsada olmuyormuş kesin çözümüde yeni blok almak gerekiyormuş)
7- Akü problemi ve elektrik sorunu
8- Motorun verimi ve sesi fazla gaz verince patlama sesi duyuluyormuş
9- En önemlisi rotax diyorlar bu doğru yani tam bir BMW den bahsetmiyoruz zaten baştan
1. Sorum : Burda kullanan bu işlerden anlayan birileri var mı ? Nedir ne değildir bu acaba ? Varsa bu sorunlar başlarına gelenler yazabilir mi ? Bu sorunlar çok para harcamadan çözebileceğimiz rutin sorunlardan mıdır ? Ve sorun yaşamadan bunlar için önlemler alsak yeterli olur mu?
2. Sorum : Konuştuğum motor sahibinin motorunun dış kaplaması genel olarak güzel 2012 kadar muayenesi de var. Ancak enterasan bir kaç durum vardı ?
- Motoru çalıştırıp gazına fazla basınca 3.000 ve 4.000 devirlerde patlama sesi duydum
- Motorun yağı olmasına rağmen yağ ışığı yanıyordu usta bişeyler dedi pek anlamadım ( yeni elektrik tesisatı çekilmiş motora sanırım ondan çünkü yağı vardı motorun )
- Motor sahibinin usta arkadaşı motora garanti veriyor iyidir carttır curttur die
- Motor bloğunun sağ kapağının üzerinde BMW kabartması sol kapağında yoktu
- Motorun deposunu temizlemek için motordan gelen bir tane silindirik tüp vardı depodan almıyordu benzinin bize depoyu temizlemek için dedi
- Birde usta morotu gösterirken bize deponun ttam önünde yağı ve onu pompalayan kısımda bak yağ burdan gidiyor pompası çalışıyor gördün mü dedi ? Bu ne demek ?
- Motoru bırakınca sustu yaklaşık jikleyibıraktıntan sonra 3-4 dakika içinde
- Son olarak motorun sağ sinyal grubuna basınca yanıyor güzel ancak sol tarafı yakınca sağ ön lamba hafif çalışıyor geri kalan elektrik tesisatı normal
Benim gördüklerim
Genel Fiziki Durumu : İyi
Ses senkrenizasyonu : İyi
Motor Blok Görünümü : Bir kaç kez açılmış tamir görmüş yani
Gaz Yeme : İdare Eder - Kötü 3.000 devirde ama usta depo temizleniyor diyip bir tüp bağlamış
Muayeneden Geçme : Geçmiş
Zincir : İyi
Balatalar : İyi yeni değişmiş
Akü : iyi değişmiş ( 26 amper akü yerine 28 mi ne takılmış 2 amper büyüğünü takmışlar nedenini bilmiyorum )
Almayı çok istiyorum ancak korkularımı bu motor için tüm söylenenleri buraya yazdım... Anlayan motorseverler varsa lütfen bu konularda buraya bişeyler yazabilirlermi acaba ? Sizce bu motoru alsam neler olur tüm bu bilgilerin ışığında ???
Reklamlar
-
11 Eylül 2010, 21:14
#202
Emre kardeşim , oldukça uzun yazmışsın elimden geldiğince cevaplamaya çalışayım:
Öncelikle "genel kanılar" olarak yazdığın şeylere değinmek gerekirse ;
-yağ müşürümde sorun yok ,
-gaz yeme sorunum yok , arada olursa da motordan değil yakıttan kaynaklı olabiliyor ( özellikle yakıt bitmeye yaklaştığında seviyeden dolayı düşen basınç yüksek devirlerde gaz yememe gibi sonuçlara sebep olabilir ) , yakıtta ki pislik , karbüratörün uzun süre temizlenmemesi ..vs gibi sebepler bulunabilir.
-Hava filtresinde ki benzinin sebebi karbüratör çıkışında motora benzini gönderen kısım da ki yayların gevşemesinden oluyor , eğer motoru birkaç saat kullanmıyacaksan yakıt musluğunu kapatarak bu sorunu aşabilirsin ( yayları dahi ellemeden soruna geçici çözüm olur) , ki yayları değiştirir veya biraz esnetirsen o sorun da aşılır , bende bir kere oldu düzelttim şu an sorun yok.
-Radyatöre direk ağzından su koymak çok kolay , kolay kolay da su eksiltmiyor , biraz önce 750 km'lik br geziden geldim ( ki toroslarda gezdim çoğunlukla , yani performansı yüksekti ) hiç su ile ilgili sorun yaşamadım , eksilmede olmadı. Dİrek gidonun altından bir pet şişe yardımı ile kolayca ekliyebilirsin , sadece hava yapmamasına dikkat etmek gerek.
-Konnektör sorunum da yok ve selenin altında konnektörüm , sorun yaşarsan da alırsın dışarıya çok zor bir konu değil.
- Valla benim sorunum yok akü veya elektrikle ilgili , 2 sene önce aküde sorun yaşayan bir arkadaşım 15 Tl ye çin malı bir akü takmıştı , halen çalışıyor , Genel elektrik sorunundan kastın nedir anlamadım ama yaşlı bir makine olduğundan kablolarda kopukluk veya korozyon olabilir söker değiştirirsin , öyle gizli saklı yerlerde değil kablolar. ( Ben kornanın kablosunu değiştirdim mesela )
-Motor değerleri 55 Hp 60 Nm gibi bir değerdi sanırım , ama bu verimi almak zor tahmin edersin bu yaştan sonra , ama şahsi deneyimim olarak yazabilirim , torosları tırmandım geçtiğimiz birkaç gün , bayırda araba solladığımda , hızlanması çok güzel , 3 . vites ile başladığım bir bayırda çok rahat 4 ve 5 . viteslere geçebiliyorum , 60 dan 100 küsürlere çıkıveriyor. Bayırda ki bu örneği düz yolda sen düşün. Ama zorlamamak gerektiğine inanıyorum , dediğim gibi çok genç bir motor değil elbette , düz yolda 100 sabit hızla gidiyorum gerektiğinde 120 -130 a çıkıyorum , daha fazla zorlamamaya gayret ediyorum , bir arkadaşım 170 yaptığını iddia ediyor ama dediğim giib ben zorlamama taraftarıyım , . Patlama sesi viteste gaz kestiğinde yapar ara sıra , mesela bayır aşşağı motor freni ile saldığında arada patırdama olur , ama gaz verdiğinde olmaması lazım , oluyorsa çiğ benzin alıyordur , dikkat etmeni öneririm . Genel kültür bilgisi olarak şunu da ekliyim karbüratörlü motorlar gaz kestiğiniz de enjeksyonlular gaz açtığınızda eksozdan patlama sesi gelir , herzaman olmasada gelmesi normaldir....
-Rotax konusu doğru olabilir , ama bmw ismini koyduysa üstüne benim için yeterli bir kalite ölçüsüdür. Aksi düşünce sahibini bağlar .
Sorularına gelicek olursak :
- Öncelikle sorun yaşamak konusunu çok kafana takmıcaksın , sorunsuz yaşamak istiyorsan araba kullanmanı öneririm . En yeni motorlar bile ufak bir elektrik hatasından beyin yakıyor dağ başında bırakabiliyor veya olmuyacak bir anlık hatadan başka sorunlar çıkabiliyor , bunlar bu işin göze alman gereken parçaları.
Elbette üstte de birçok kez dediğim gibi yaşlı motor , sıfır motorlardan daha fazla bakıma ihtiyaç duyar . Yalnız önünde mükemmel bir kaynak mevcuttur , yıllardır kullanılmış bir motor olmasının verdiği avantaj olarak . www.f650.com mesela , her soruna cevap bulabileceğin bir yer , elinden geliyorsa kimseye ihtiyaç duymazsın , parça gerektiğinde yurtdışı sitelerde birçok orjinl ürün ve muadil mevcut . Borusanda da var en son çare olarak . En basit yaz başında birkaç plastik dişli lazım oldu ingiltereden sipariş ettim 1 haftada geldi , maliyeti bana 50 tl filan çıktı.
Bunun dışında hiç problem çıkarmaz dersem yalan olur , ama uğraşırsan aşamıyacağın sorun yok.
-Motorla ilgili yazdıkların ilginç şeyler , birçoğunu anlıyamadım doğrusu , mesela depoyu nasıl temizliyormuş merak ettim . Görmediğim motor hakkında ön yargılı olmak istemem , ama ince eleyip sık dokumanı öneririm . Çok kötü durumda olursa kısa zamanda F650 bakımı üzerine türkiye çapında isim yapabilirsin ...
İyice araştırmanı öneririm sonuç olarak , uzun yazmışsın uzun cevaplamaya çalıştım , hem diğre arkadaşlara da bilgi olur , ekstra şeyler olursa cevaplamaya çalışırım.
İyi forumlar herkese...
“Köpeğe atılan bir kemik yardımseverlik değildir. Yardımseverlik, en az köpek kadar aç olduğunda etini onunla paylaşmaktır.” Jack London
-
13 Eylül 2010, 09:36
#203
Daha önce bir arkadaşta sormuş; alternatör kapağının içinden yağ buharı çıkıyor ve kapağı kirletiyor. Sorunmudur?
-
13 Eylül 2010, 23:39
#204
azgurbuz adlı üyeden alıntı
Daha önce bir arkadaşta sormuş; alternatör kapağının içinden yağ buharı çıkıyor ve kapağı kirletiyor. Sorunmudur?
Alternatör'ün fazla ısınmasına yorulabilir mi acaba ? Pek rast gelmediğim bir arıza ama normalde olmaması gerektiğini farzedersek sorun yaratabilir , enazından yağ eksiltmesine sebep olabilir.
Ayrıntılı cevap bulursanız paylaşırsınız umarım..
“Köpeğe atılan bir kemik yardımseverlik değildir. Yardımseverlik, en az köpek kadar aç olduğunda etini onunla paylaşmaktır.” Jack London
-
22 Eylül 2010, 15:51
#205
arkadaşlar merhaba ben bursa'dan katılıyorum.
şu anda bir ybr125 kullanıcısıyom fakat motorumu değiştirmek istiyorum.düşündüğüm model de ya f650 ya da gs modeli.f650'nin düzünü alsam bana sorun çıkarır mı 94 model bu arada motor.
hangisini alsam önemli değil de benim boy sorunum var boy=1.63 bacak boyu=70cm. şimdi ben bunu alsam benim ybr kadar rahat kullanbilirmiyim.benim ybr pek fazla dengeli motor değil.bazen duruş esnasında düştüğümde oldu bacaklarımın kısa gelmesinden dolayı.ben mbunu ybr'nin lastiklerinin ince olması ve ağırlık nokatsının da motorun üstlerğinde olmasına bağlıyorum.sizce f650'nin ağırlık noktasının yere yakın olmasından dolayı bir avantajım olabilir mi?haha rahat kullanabilirmiyim.motor sürme konusunda kendime güveniyorum fakat işte boy büyük bir problem.
bir defasında f650'ye bindim sadece üstüne oturdum.parmak üçlarım ile değiyorum.
size sormak istediğim bu f650'nin selesini daha aşağıya alma imkanımız var mı mesela 700mm ile 730mm...
arkadaşlar cevaplarınızı ve yardımlarınızı bekliyorum.
saygılar kazasız belasız sürüşler dilerim.
-
22 Eylül 2010, 20:42
#206
gerekli tecrüben varsa sıkıntı çekmezsin , çok dengeli bir motordur...
“Köpeğe atılan bir kemik yardımseverlik değildir. Yardımseverlik, en az köpek kadar aç olduğunda etini onunla paylaşmaktır.” Jack London
-
Merhaba F650 Kullanıcıları,
Benim de 97 model Beyaz bir F650'm var. Sorun şu ki; kısa bir arazi maceram sırasında ön disk'i yamulttum. Fiyatı 500 TL civarında. Bu fiyat da Borusan değil, piyasada uygun fiyatlar sunan Bempar gibi bir kaç firma araştırmam sonucunda. Sahibinden'de ikinci el ve sıfır olarak üreten 2-3 kişi var, burda da fiyatlar 250 - 350 TL civarında.. Tornaya girmesi de mümkün değilmiş (Bizzat sanayide ustalarla görüşüldü).
Sizin çözüm önerilerinizi de merakla bekliyorum??
-
Ön disk konusu şakaya gelmez , çok fazla alternatiflere yönelmeden en kaliteli seçenek ile arızayı aşmakta yarar var bence ..
“Köpeğe atılan bir kemik yardımseverlik değildir. Yardımseverlik, en az köpek kadar aç olduğunda etini onunla paylaşmaktır.” Jack London
-
09 Kasım 2010, 12:58
#209
Daha önceki linkler sağlam mı bilmyorum ama bmw manual kitabı , ingilizce :
http://www.upload.gen.tr/d.php/s16/y...p/Bmw.pdf.html
“Köpeğe atılan bir kemik yardımseverlik değildir. Yardımseverlik, en az köpek kadar aç olduğunda etini onunla paylaşmaktır.” Jack London
-
11 Kasım 2010, 19:50
#210
Sevgili 2000 model öncesi F650 kullanıcıları,
10 puanlık bir uzmanlık sorusu daha sormak istiyorum. Geçen hafta web'den yaptığım debriyaj ve fren manetleri maalesef f650 Gs in olduğu için motora uymadı. F650 ve F650 Gs'in manetleri farklıymış.. F650 için olanını nerden bulabilirim??
-
12 Kasım 2010, 00:59
#211
Huckle adlı üyeden alıntı
Sevgili 2000 model öncesi F650 kullanıcıları,
10 puanlık bir uzmanlık sorusu daha sormak istiyorum. Geçen hafta web'den yaptığım debriyaj ve fren manetleri maalesef f650 Gs in olduğu için motora uymadı. F650 ve F650 Gs'in manetleri farklıymış.. F650 için olanını nerden bulabilirim??
http://www.motobins.co.uk adresinde bulabilirsin , sanırım 20 pound civarındaydı , 5 -10 gün arasında elinde oluyor , ancak kayıtsız yolluyorlar ptt kargoda "kaybolduğu" oluyor , gerçi sağolsunlar tekrar yolluyorlar ...
Kayıt filan istemeden direk kredi kartı üzeride halledebiliyorsun...
“Köpeğe atılan bir kemik yardımseverlik değildir. Yardımseverlik, en az köpek kadar aç olduğunda etini onunla paylaşmaktır.” Jack London
-
12 Kasım 2010, 11:13
#212
rasta07 adlı üyeden alıntı
http://www.motobins.co.uk adresinde bulabilirsin , sanırım 20 pound civarındaydı , 5 -10 gün arasında elinde oluyor , ancak kayıtsız yolluyorlar ptt kargoda "kaybolduğu" oluyor , gerçi sağolsunlar tekrar yolluyorlar
...
Kayıt filan istemeden direk kredi kartı üzeride halledebiliyorsun...
Çok sağol üstadım.. TR'de bulabilmek pek mümkün değil galiba.. Velomoto'da da bir çok parçası var ama bizimkilerin parçaları için Yurtdışı alternatiften ziyade zorunluluk olmaya başlıyor gibi sanki..
-
12 Kasım 2010, 11:30
#213
Doğrusu Tr den bulmakla dışardan bulmak arasında bir fark yok , inan yurtdışından alırken başın ağrımaz , malzemeyi kutu ile değilde zarf ile yollamalarını rica et gümrük sorunuda yaşamazsın ...
Çok ivedi birşey değilse vida'yı dahi yurtdışından alma taraftarıyım , sonradan çıkan sorunlarla başın ağrımıyor...
“Köpeğe atılan bir kemik yardımseverlik değildir. Yardımseverlik, en az köpek kadar aç olduğunda etini onunla paylaşmaktır.” Jack London
-
15 Kasım 2010, 02:42
#214
Bilmeyenler için aktarayım, 2000 e kadar olan F650 lerin konjektörleri sele altında olduğu için ısınma ve bozulma sıkıntıları yaratabiliyor. Sıklıkla da karşılaşılabiliyor. Orjinali oldukça pahalı bir parça. Borusan dan test edildi onaylandı. Bu motora Sanel SRR 685 Lombardini Su motorunun konjektörü uymaktadır. Fiyatı da 25 lira gibi bir şey idi. Bağlantı girişleri biraz farklıdır ama ustanız kolaylıkla o farklılığı halledebilir. Bilginiz olsun. Başka bir forumda bu bağlantı ile ilgili detaylı bir konu da var. Burada paylaşmak yasak mı bilmiyorum o nedenle paylaşmadım. Ufak bir google araması ile bulabilirsiniz.
-
06 Aralık 2010, 12:38
#215
Bir uzman sorusu daha
Her ne kadar her ustadan farklı bir cevap alıp kendi kafama göre yapsam da, ön ve arka lastik basınçlarını kaç psi basıyorsunuz?
-
06 Aralık 2010, 15:16
#216
Ön 28 , arka 30 basıyorum , 2 kişi yada yükle gidiceksem ön 30 arka 32 ...
Şimdiye kadar bir sıkıntı çekmedim. Zaten hava basıncı iyi olmazsa kullanıma yansıyor hemen...
“Köpeğe atılan bir kemik yardımseverlik değildir. Yardımseverlik, en az köpek kadar aç olduğunda etini onunla paylaşmaktır.” Jack London
-
08 Aralık 2010, 12:38
#217
rasta07 adlı üyeden alıntı
Ön 28 , arka 30 basıyorum , 2 kişi yada yükle gidiceksem ön 30 arka 32 ...
Şimdiye kadar bir sıkıntı çekmedim. Zaten hava basıncı iyi olmazsa kullanıma yansıyor hemen...
Cevap için teşekkürler, ben tek kişilik kullanımda ön 30 - arka 32 kullanıyorum fakat f650.com sitesinde iyice kafam karıştı. Abiler 34 - 40 kullanıyorlarmış.
Ben de geçenlerde 32 - 38 bastım ama özellikle virajlarda avantaj yerine sanki dezavantaja dönüştü.. Yine bildiğimizden devam etmekte fayda var sanırım..
-
lieber_mann adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba ben bursa'dan katılıyorum.
şu anda bir ybr125 kullanıcısıyom fakat motorumu değiştirmek istiyorum.düşündüğüm model de ya f650 ya da gs modeli.f650'nin düzünü alsam bana sorun çıkarır mı 94 model bu arada motor.
hangisini alsam önemli değil de benim boy sorunum var boy=1.63 bacak boyu=70cm. şimdi ben bunu alsam benim ybr kadar rahat kullanbilirmiyim.benim ybr pek fazla dengeli motor değil.bazen duruş esnasında düştüğümde oldu bacaklarımın kısa gelmesinden dolayı.ben mbunu ybr'nin lastiklerinin ince olması ve ağırlık nokatsının da motorun üstlerğinde olmasına bağlıyorum.sizce f650'nin ağırlık noktasının yere yakın olmasından dolayı bir avantajım olabilir mi?haha rahat kullanabilirmiyim.motor sürme konusunda kendime güveniyorum fakat işte boy büyük bir problem.
bir defasında f650'ye bindim sadece üstüne oturdum.parmak üçlarım ile değiyorum.
size sormak istediğim bu f650'nin selesini daha aşağıya alma imkanımız var mı mesela 700mm ile 730mm...
arkadaşlar cevaplarınızı ve yardımlarınızı bekliyorum.
saygılar kazasız belasız sürüşler dilerim.
merhaba lieber mann öncelikle söyleyeyim bi f650 kullanıcıs değilim.şu aralar almaya ciddi niyetlendim.bir yerde motorun bir parçasını ayarlayarak(amortisörleri diycem yanlış ise affola ) sele yüksekliğinin düşürüldüğünü okumuştum.o kadar çok sayfa okuyorumki inan nerede gördüğümü hatırlamıyorum.biraz tararsan forumları görebilirsin...
çok yakında bir f650 kullanıcı olarak deneyimli arkadaşların bilgisine sıkça başvuracağımın sinyallerini de vereyim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:54 ----------
Huckle adlı üyeden alıntı
Cevap için teşekkürler, ben tek kişilik kullanımda ön 30 - arka 32 kullanıyorum fakat f650.com sitesinde iyice kafam karıştı. Abiler 34 - 40 kullanıyorlarmış.
Ben de geçenlerde 32 - 38 bastım ama özellikle virajlarda avantaj yerine sanki dezavantaja dönüştü.. Yine bildiğimizden devam etmekte fayda var sanırım..
acaba daha yüksek basıldığında yakıt tasarrufu mu sağlıyor ki? bir satılık f 650 ilanında 100 km de 10 tl yaktıgı yazışmış.çok şaşırdım,gerçekliğini de sorguladım bakalım sahibinden nasıl bir cevap gelecek
-
Geçen hafta düşük devirlerde yağ lambasında göz kırpma dediğimiz yanıp sönme olayı oluyordu . Müşürden şüphelenmiştim ancak farklı bir yerdeymiş sıkıntı . F650lerde şaseden yağ çıkışı kısmında metal bir filtre var , o dolmuş . Yağ değişimi yapıcaktım zaten üstüne denk geldi. Yağ değişimi ile birlikte onu da temizledim hava tutarak , sorun kalmadı .
Bu tip bir sorun yaşayanlara örnek olsun , yağ müşürü değilse sorun dediğim filtre olabilir.
“Köpeğe atılan bir kemik yardımseverlik değildir. Yardımseverlik, en az köpek kadar aç olduğunda etini onunla paylaşmaktır.” Jack London
-
Birşey sormak istiyorum.Bmw F650 lilerin km saat gösterge takımının fiyatı hakkında bilgisi olan var mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)