onu ustaya sorucan. 20den fazla derse yaptırma
karbüratörün sol tarafında bir vida var, onu bir tornavida ile oynayarak rolantiyi istediğin gibi ayarlarsın. 2000deviri geçme 1600 idealdir.
onu ustaya sorucan. 20den fazla derse yaptırma
karbüratörün sol tarafında bir vida var, onu bir tornavida ile oynayarak rolantiyi istediğin gibi ayarlarsın. 2000deviri geçme 1600 idealdir.
tamam abi teşekkur ederim :D bi türlü bulamadım o vidayı :D
eski modeller iyice KURUDU...
artık alternatif motor çoğaldı,
o sebeptendir'ki elinde olanlarda satıyor ve yeni modeller alıyor,,,
açıkçası bende bayılmıyorum bu motora maddiyat el verse yarın değiştiririm. bu arada serkan, haftaya istanbul'a geleceğim, müsait olursan bir genel bakıma gelmek isterim uzun zamandır ustalara itimadım kalmadı. sen forumda olduğuna göre mesleğin yanında hobi olarakta uğraşıyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------
............
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
elbette ne zaman istersen,
VIALAND hangi taksiciye sorsan tarif ederler,
giriş caddesine gelince karşına mezarlık çıkacak,
veya gelince ara haberleşiriz,
benim garaj'a 5 dk mesafede...
0 535 939 20 86
şu an izmir'e döndüm. haftasonu için uşak-eşme'den çıkıp, yarım saat eskişehirde yarım saat bursa'daki arkadaşlarımla çay molası vererek istanbula gittim. çanakkale tarafından izmire döndüm. istanbul içi geilerle beraber 1250km yol yaptım ve hiç bir sorun çıkmadı. rutin bakımı sırasında zincir değişti.
bu motor bozulmayacak galiba
istanbul'un ne girişinde ne çıkışında tabela bulamadım. şehirin bir başlangıcı yok
Merhaba Arkadaşlar,
Foruma uzun süredir uğramadığımı fark ettim. 2010'dan beri Caracal 200 sahibiyim. Motorunuza nazik davrandığınızda sizi asla yarı yolda bırakmaz, yağını mutlaka ihmal etmeden 1.000km'de bir değiştirmeyi unutmayın. 23bin km'deyim.
Bilginize...
İyi sürüşler herkese...
arka lastik tubeless mi yoksa iç lastikli mi ? tubeless değilse nasıl yaptırabilirim maliyeti nedir?
fabrika çıkışı iç lastikli. 10liraya tubeless sibop takılıyor.
arkadaşlar dün ilk defa yağı full sentetik ile değiştirdim. çok memnunum. sürtünme azalmış olacakki motorun ısınma süresinin uzadığını farkettim. belki havaların soğumasıyla alakalıdır. vites geçişleri yumuşadı, devirlenmesi hızlandı gibi geliyor bana.
motoru aldığımdan beri 10 kere yağ değişimi yaptım. en uygununu bulabilmek için farklı marka ve kalitedeki yağları denedim. anladığım şudur ki, aman kaliteli yağ koyalım diye uğraşmayın, pek farketmiyor. son 7000km'dir 10liralık yağ kullanıyorum. en son yine 12liralık sentetik yağ ile değişim yaptım. yağa servet harcamayın
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
shell 10-40 (bu 2 defa, ilk bunu kullandım, garanti süresinde servis değiştirdi. bu hariç diğer yağları kendim değiştirdim.)
castrol 10-40 (bunu 4 kere kullandım )
motul 10-40
castrol 20-40
gulf 15-50
şampiyon 15-50 full sentetik (en son bununla değiştirdim)
galiba bu şekilde olması lazım markaların aynı akışkanlıkta farklı modelleri varsa eğer, en ucuz modelini aldım hep.
ön fren balataları bitti 20000km'de. bugün 25liraya değiştirttim. arka balataların daha 10000km gideri var. gerçi motorun benden başka aktif kullanıcısı kalmadı ama
admin'e söyliycem, bu başlığı benim üzerime yapsın.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)