huysuz bu konuda shadow 750 diyorum ben . inceledim honda sınıfının en iyisi .
sakın kymco alma 200 den 250 ye bın :D istedıgın kada hp olsun
ya ds 650 -100 yada shadow 750-1300
huysuz bu konuda shadow 750 diyorum ben . inceledim honda sınıfının en iyisi .
sakın kymco alma 200 den 250 ye bın :D istedıgın kada hp olsun
ya ds 650 -100 yada shadow 750-1300
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Huysuz kardeş; Merhabalar
Sana bende fikirlerimi Hyosung GV 250 kullanıcısı olarak açıklamak isterim. Şu an motorumu 2200 km kullandım.
1. Suzuki Intruder 250 cc fiyatı 11000 ytl civarındadır. Destek hizmeti süper. Sonuçta suzuki. Parça ve firma sorunu yaşamazsın. Ancak çok ama çok klasik. Hala iç lastik kullanılıyor. 4 sübab ve rakibi Hyo GV 250 cc nin yanında teknik tabloda geride..
2. Hyo GV 250, ithalatçı firma problemi var. Kanuni de aynı motoru ithal ediyor. Hemde enjeksiyonlu.. Ama motorlarda kimisi karbüratör kimisi enjeksiyon tercih eder. Fiyatı suzukiye oranla nerdeyse yarı yarıya. Hyosung yıllarca suzuki ye motor üretmiş ve hala üreten marka. Şase konusunda yeniler. Ancak hyo denge, güç, ekonomi demek... Tavsiye ederim..
3. DS 650 cc güzel bir makina. Ancak alacağın 2. el en az 20000 km de olacak. Yakıtıda Hyo yada ıntruder ın 2 katına yakındır. Lakin başta diyoruz ya! Yakıtın bir önemi yok ben buna zevk olsun diye biniyorum. Kurye değilim falan filan savları varya! Ben buna pek katılmıyorum. Nedeni bugün 2200 km yi geçtim. Benzinliğe girdim. 9.65 lt yakıt aldım. Full oldu. Bu arada km saati 270 km idi. Yani 100 km de 3.57 lt şehir içi daha yoğun olmak üzere benzin yaktı. Şehir dışı sanırım 3.5 lt ye iner. Lakin 28 ytl para verdim. Aynı motor sanırım 750 cc lik shadow olsa idi; 5 lt yaksa 45 ytl benzin parası verecektim. Hatta bazı 1000 cc lik motorlar araba gibi yakıyor. 7 lt falan. Arkadaşlar zevk mevk ama 3-5 defa benzin alımından sonra benzine 50-60 ytl arabaya verir gibi verince bence tüm keyf kaçacaktır. Sonuçta burası Japonya değil ki! Türkiyedeyiz. Tüm vergiler benzinden alınıyor. Bu kısım hep basit gibi halledilir gibi görünüyor ama bir yerde aynı mesafeye 30 lira diğerinde 50 lira ödemek var. Bazen motorumuza 100 liralık aksesuar alırken bile 1 ay düşündüğümüz göz önüne alınırsa.. Değil mi?
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
abi sana şöyle söyleyim..ben ds'yi yaklaşık 10'km felan kullanmıştım şehir içinde (marmaris'te) motoru hareket ettirdikten sonra bisiklet gibi bişey oluyor desem abartmış olmam herhalde bana öyle geldi valla caracal'dan ağır ama manevrası ve dengesi gerçektende çok üstün.. gidonu biraz daha kısa belkide dengesini üstün kılanda bu
honda shadow 750 diyorum abi . inceledim en iyi o içlerinde 750 cc lik olanı 500 cc ye yakın yakıyor
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Selamlar Selka,
yazılarını ve gv'ye karşı tutumunu hyosung sayfalarında okudum takdir ediyorum. Bencede gerçekten guzel bir makina teknik olarak ne kadar iyi olursa olsun japon yerini tutmayacaktır gibime geliyo, hyusungfanclup sitesinde dolaştım ''kronik'' denilen sebebini henuz çözemedikleri gaz kesme problemi beni çok düşündürüyo, karbürator diyen var, cdı diyen var. Birde su dönemde stkanuni olması ve aslında mahkemelik olması falan hep beni düşündüren sebepler. Sonuç olarak bu alacağım son motor olacak.
shadow 750 bana buyuk gelir gibime geliyo hatta 650 bile bana buyuk çünkü hızla hiçbir işim yok benim. ben gerçek anlamda gezmek için alıyorum motoru, sehirler arası gezide benim işim icabı zor olduğundan 100km ye çıkan caracal bile işimi fazlasıyla görüyo, sadece bu motora yatırım yapmak istemiyorum, şimdi airbrush'dı eksoz'du derken 1000ytl para harcıcam en az, bunu son makinama yapmak daha doğru geliyo.
Bu yuzden ds650 en mantıklısı geliyo bana.
Selka ayrıca sende ve bende olan kucuk bir problemi belirtmek istiyorum kırılmazsan, 2mizinde ilk motoru olması ve bize problem çıkartmaması farklı motorlar kullanmamamız sanırım bizi motorlarımıza bağlıyan faktör, bende senin gibi caracal'ı çok överdim eskiden ama artık daha notr davranmaya çalışıyorum çünkü japon makinaların kalitesini bilmiyorum oyuzden caracal'a çok iyi motor diyemem.
Bir laf vardır, kötü olmadan iyinin değeri anlaşılmaz diye. Enaz 2-3 tane farklı motor kullandığımda caracal hakkında daha doğru yorum yapacağımı biliyorum.
Sonuç olarak şuara ds650 sayfalarını aşındırıyorum yanında bide shadow sayfası aşındırcam belli oldu :D
8000ytl ile ya 10 yaşına bir Dragstar alabilirsin.Ben eski GV250 kullanıcısı olarak tavsiye ederim.sonuçta yeni modele bineceksin ve performans olarakta çok iyi tatmin eder seni.bence 5000 YTL civarı temiz bi hyo al ve 3000 YTL cebine kalsın.Ama 10000 YTL ye çıkabilirsen 2-3 yaşında Dragstar şahane olur tabi
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Mrock dediğin gibi sahibinden araştırma yapıyorum piyasada 10000'e bir hayli var, ben sabırlıyım hani ihtiyactan falan satacak olur atlarım kaparım diyorum 8000'e 2-3 yaşında :D
Tabi bunlar kısmet işi.
aslında honda'nın genel mudurlerinden biri herhafta içtiğimiz, çok yakın bir arkadaşım, bana istersem shadow'u türkiyeye giriş fiyatına verebilceğini soledi o bile pahalı geleceğinden 2nci el aramaktayım hep..
arkadaşlar bmw 650 gs ye bakıyorum da çok hoş motor bende bir karar veremedim ama eninde sonunda vt 750 ve arkasından bir harley davidson alacagım . ds 650 egsozu actınmı çoook harika ses geliyor yada egsoz aldınmı
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
BWM 650 farklı sınıf bir motor ama çok guzel bir motor, bu sınıfta varadero, transalp(eski kasa) göz önüne alınacak motorlar. ben onlaradaayrıca bitiyorum
Enjeksyon + tek silindirli motor diyelim biz ona.
Tek silindirli makineler her daim daha az yakarlar.
---
Cruiser'ı enine boyuna tartışıyoruz gördüğüm kadarıyla. Bende birşeyler eklemek istiyorum.
Cruiser dediğimiz makineler ömürlük makinelerdir. Bu yüzden bir cruiser kullanıcısını yolda bırakmamak adına BASİT olmalıdır. Ne kadar basit; o kadar iyidir..
Karburatörlü, şaftlı, hava soğutmalı...
Evet, eski teknolojiler gibi geliyor kulağa ama işin asıl boyutu bu basitliğin makineleri UZUN ÖMÜRLÜ kılmasıdır.
Olaya enjeksyon, sıvı soğutma sistemi, zincir vb.. girince arıza potansiyeli artar. Ne kadar parça ve teknoloji o kadar arıza potansiyeli demektir.
Harley Davidson makineler onlarca yıldır aynı motor teknolojisini kullanırlar. Bugün 60-70 model harleyler hala 0 alacağınız bir Shadow yada Intruder gibidir, diridir..
Bu yüzden bence Cruiser sınıfında önemli olan uzun ömürdür, basitliktir. Ben yolda kalırsam açar karburatörü temizler yoluma devam ederim. Peki ya o makinenin enjeksyon sisteminde sorun çıkarsa..? Enjeksyonu tornavidaylamı tamir edicez?
Yada yine yolda makinenin sıvı soğutma sistemi bozuldu.. Napıcaz..?
Dragstar yaklaşık 27 senedir aynı teknolojiyle üretiliyor. Hava soğutmalı olması sizi ürkütmesin.. 8 yıldır 2 teker üstündeyim, birkere olsun "benim dragstar uzun yolda şişme yaptı" diyen birini duymadım! Unutmayalımki Harley'lerde hava soğutmalı ve 300-350.000km'de makinesine anahtar değmemiş harleyler var..
Ağırlık konusuna gelince.. Cruiserlar denge makineleridir. Ağırlıklarını sürücülerine hissettirmezler. Ama bu makinelerden bir scooter kabiliyetide beklememek lazım. Çünkü buda aslında ebat değil, ağırlıkla ilintili bir durumdur.
Ayaklarınızı yerden kestiğiniz anda bir scooterdan farksızdır. Özellikle aşırı rüzgarlı ortamlarda (köprüler ve viyadükler) büyük avantajdır. Yol tutuş konusunda da artı puan sağlar.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
valla senin alacağın enjecsiyonlu makine de honda veya yamaha kalitesi altında üretileceği için ne enjecsiyon tıkanır ne de radyatör bozulur .
yolda karbüratörü temizleyecek kadar tecrüben varsa helal küçücük parçalar alet hedevat olmadan çok zor ... ds650-1100veyashdow750-1300 harleydavidson a zaten para yetmez bizim gibi tuzsuz eti butu belli insanlar için
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Novarix sana katılıyorum az teknoloji uzun ömür
DS650'yi tüm forumlarda okudum en ufak sorunla karşılaşmadım, şimdi shadow forumlarında dolanıyorum onlarıda bir yiyip yutaym, busene yurt dşı gezisi çıktı başıma sanırım bu sene motor yatacak, seneye sezonda sanırm 2010'da yani maddi sıkıntıyı üzerimden atacağımdan sağlam karar verebilrilm.
O güne kadar forummları dolanıp fotolara bakar dururum artık
Eray bu arada sahibinden deki lanını okudum, arka lastiki değiştirmişsin sana ne kadara mal oldu? yol tutuşta farkettimi?
Allah nasip ederse okulu bitirdiğimde almak istediğim makine budur!!
Yamaha Midnight Star!!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Abi çok guzel motor ama Türkiyede varmı bu?
yurtdışından mı getirticeksin?
yamaha cok guzelmis. ben intruder'ciyim. 800 cc olani mukemmel.
valla adamım . lastık konusunu iyi araştır . bazı an geliyor . vantuz gibi yapışıyor . bazen fren yapıp kızaklayınca daha hızlı gidiyor :D
ben 80 ytl ye duro aldım . arka lastıgı dubelles yapmak için sökmeye 20 ytl para ıstedıle kafam attı kendim söküp taktım :D
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
yaa arkadaşlar bence o verilerde bi hata var doğru ise gerçekten komik bir durum var
honda 125 cc makinadan 5000rpm de 10nm tork üretiyor bu makina 200cc 7000rpm de 10nm veriyor haa 20hp olurda o tork düşer ama hpde yüksek değil bence o veriler yanlış
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
yanlıs degıl o honda muhendıstlıgı . o motor caraclla aynı para 125 cc lıkte muhendıstlık var kı caracal 200 parası
şimdi bir abimin suzuki intruder inin sesini dinledim . harikaydı isteyene atabılrıım sesi
ve birde harlet davidson vardı bugun bnm mekanda 1350 cc super ses ve güç var ama benzin canavarı . üzerine oturdum uçak kokpiti gibi konfor enfes
caracalcılar nerdesiniz yaaaaa
kimse yokmu aloooooooooooooo
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)