Buna sevindim fakat yağlama olayında servis bir çığır açtı desem yerinde olur herhalde.
Forumda arkadaşlarımız 1.5 Litre yağ doldurmaktan bahsediyor, Kullanma kılavuzu 1.1 Litre olmalı diyor, Gittiğim servis sadece 900 Gram (0,9 Litre) yağ yeterli olduğun söyledi ve öyle yaptı.
Gerçi motor üzerindeki yağ göstergesi "H" seviyesine geldi.Acaba serviste bir hatamı var yoksa ben gereksiz yeremi telaşlanıyorum.Sizlerin fikrini almadan motoru kullanmak bile istemiyorum artık, bir sorun çıkar diye korkuyorum.Lütfen bu konuda bana fikirlerinizi ve görüşlerinizi iletin.Teşekkürler...
Evet evet "efeoktay" dostum sana tam katılıyorum bakımda
motorun tüm vidalarını sıktılar ve saolsunlar amortisör vidasını sıkarken eksoz üzerinde bolca ve derin çizik izileri bıraktılar hiç hoşuma gitmedi bu durum.
Benim Gördüğüm kadarıyla tekerleri tutan vidalar, motoru ve koruma demirini tutan vidalar, amortisör vidaları, gidon vidaları, ve yolcu ayaklığının yanındaki vidaları kontrol ettiler...
Öncelikle bilgilendirmeleriniz için çok teşekkürler;
*Buji olayında serviste aynı şekilde yapmamızı önerdi ve değiştirmedi.
*Zincir germe işlemi içinde sölediğiniz gibi deilde motor orta sehpaya alınarak yüksüz yapıldı.Ben hemen kontrol edeyim sizin sölediğiniz gibi çok gerilme olabilir.
*Zincir yağlama işlemi tozsuz asfatta devamlı kullandığım için 800 Km deki bir motor için sanırım erken olur, sizce zincir bakımı gerekirmi
Hatta bende o boru resimdeki kırmızı işaretli alandan geçirilmiş rüzgar ile sallanarak etrafa zarar vermesi engellenmiş.