Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Temmuz 2008, 01:29
#1501
hakanım bak düz vitesli, aynı motorlu bi motosikletle drag yapabilirim
debriyaj ayarı, sık, araba geçsin bas, biraz hızla kökle vites at yawaşça bırak.......şu anda motoruma oturduğumda vücudumun bi parçası gibi oluyo, sana demek istediğim, ben yemeğimi kendim yerim ama sen sana yedirtilmesini seviyosun galiba, çünkü scooter tarzı motosikletlerde asla bu vucudunun parçası olma duygusunu tadamazsın. ben scooterlerden daha seri kullandığıma inanıyorum caracalı, scooter de kullandım, mesela mondi150hs bisiklet daha zevkli onu kullanmasından çünkü vitesli ve dengesi rahat. sese gelince scooterlerden kulağa hoş gelmeyen bi zırıltı sesi geliyo, ne kadar çok olursa olsun, zırıltı bu motor sesi değil, caracalda ses az ama motor sesi geliyo, gürültüyü seviyorsam bağıran bi adamı dinlemem, çook uzaklardan bağıra bağıra şarkı söyleyen adamı dinlemeyi seçerim. adamım niyetini anlıyorum, dediğin gibi bu 2 yazıyı okuyan herkes scooter mi vitesli mi almaya kesinlikle karar verecektir, ben alternatif bakış açısı sunmayı severim, ve umarım benzetmelerim yanlış anlaşılmaz.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Reklamlar
-
29 Temmuz 2008, 11:18
#1502
trncbulzun adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar
dün caracalı alıp kıbrısın beşparmak dağlarına sürdüm eşimle beraber.şu meşhur tankı görmeye gittim.hava sıcaklığı 40 derecenin üzerinde 2 kişi o dağ tırmanmasında banamısın demedi maşallah.tanka çıkan ilk caracaldır belkim
)
foto çektim ama ekleyebilirsem daha sonra ekliycem.
herkese kazasız belasız sürüşler
ben kıbrısa geleli 1 ay oldu kanuni caracal almak istiyorum ama nerden alıcağımı bilmiyorum bilen varsa yazarsa sevinirim bide fiyatlar nasıl ?
-
30 Temmuz 2008, 23:36
#1503
supap ayarları nasıl olmalı
dostlar.......
caracal sahibi olduktan sonra kendimi daha aktif hissediyorum..sesi bana canlılık veriyor , tok ve düşük devirlerde boğuk bir sesi var, özellikle düşük devirlerde seyir halindeyken (3000-3.500) sesi ile çok dikkat çekiyor ve motora bir karizma geliyor.
bu arada supap ayarlarını hangi ustaya yaptırıyorsunuz ve kaç olmalı?..biraz supap sesi gelmesi (şöyle tatlı tatlı şıkır şıkır) gerekiyor zaten ...ama supap ayarları ne kadar zaman sonra bozuluyor ?....
ben tam sentetik yağ kullanıyorum (mobil-1 0W30) motorun sesi bile değişti,birde bu motorda titreşim var diyorlar..4000 devirde kayar gibi gidiyor.
Sahi bizler kaç kişiyiz ?..
raptorcular kadar olamadık..şöyle toplanıp sürdükmü çıkan gürültünün keyfine doyum olmazdı
saygılar
dostum...
ben 4 aylık caracal sahibiyim ve inceleyip sık dokuyarak bilincim yerinde isteyerek her şeyini kabullenerek aldım...iyikide almışım...çok memnunum..
bir şey sormak istiyorum; stop ettikten 1-2 gün geçtikten sonra biraz zor çalışıyor..yani; bir kaç marştan sonra çalışıyor..sende bunu yaşıyormusun veya nasıl hallettin ?..jikleyide çeksem bazen farketmiyor, ne yapmalıyım,bu bir arızamı ? yoksa basit bir müdahale mi lazım ve neresine ?..
teşekkürler
-
31 Temmuz 2008, 14:31
#1504
marşa basmadan gazı kökle bırak sonra jigleyi asıl marşa bas tam ateşleme olmaya başladığı zaman gaza dokun, ben 0 derecede bile bikaç barşla çalıştırdım bu şekilde, marşa basmadan gazı fazla açık tutar yada bikaç kez yaparsan yine çalışmayabilir. akü zayıf.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
01 Ağustos 2008, 20:20
#1505
solmyr adlı üyeden alıntı
marşa basmadan gazı kökle bırak sonra jigleyi asıl marşa bas tam ateşleme olmaya başladığı zaman gaza dokun, ben 0 derecede bile bikaç barşla çalıştırdım bu şekilde, marşa basmadan gazı fazla açık tutar yada bikaç kez yaparsan yine çalışmayabilir. akü zayıf.
Katılıyorum aynı olay bende de oluyordu bu taktiği uyguladığımda sorun olmuyor.
Bu arada;
Bişey sormak istiyorum benim gaz kolunda biraz boşluk var sizlerde de böle bişey varmı? Yoksa bu durum normalmidir
-
02 Ağustos 2008, 00:03
#1506
-
02 Ağustos 2008, 00:05
#1507
evet..
gaz kolundaki boşluk bende de vardı, ama ben dert etmedim, sonuç olarak servisde hallettiler..
aranızda şanzıman çıkış dişlisini büyüten varmı ?..yani zincirin bağlandığı küçük dişli , şanzıman çıkışındaki dişli..sürat te ne kadar değişme oluyor ?..kalkışlarda silkeleme veya zorlanma olmuyormu ?..ya yokuşlarda kalkışlar ?..
arkadaşlar,caracal yazısını metal olarak nerede bulabiliriz acaba.ben volkswagenin "caravelle" yazısından birkaç takım alarak,harflari bölüp "caracal" haline getirip yapıştırmak istiyorum...peki kanuni nin metal amblemi varmı ?.. depo yanları için..
-
02 Ağustos 2008, 00:12
#1508
Marantzz kardeşim bende böyle bir boşluk yok bu arada benim motor 8000 km de bakıma girecek yarın
-
02 Ağustos 2008, 00:29
#1509
agdistis adlı üyeden alıntı
ben kıbrısa geleli 1 ay oldu kanuni caracal almak istiyorum ama nerden alıcağımı bilmiyorum bilen varsa yazarsa sevinirim bide fiyatlar nasıl ?
kardeş kıbrısa hoşgeldin.ne iş yaparsın nerelerdsin.ben motoru burdan almadım.silifkeden aldım.burda motorların yanına varılmıyor.elimden gelen yardım olursa yaparım.
-
02 Ağustos 2008, 10:46
#1510
tavsiye edebilceğiniz yağ varmı? bu servisin koyduğu çiçek yağından kötü.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
02 Ağustos 2008, 14:32
#1511
trncbulzun adlı üyeden alıntı
kardeş kıbrısa hoşgeldin.ne iş yaparsın nerelerdsin.ben motoru burdan almadım.silifkeden aldım.burda motorların yanına varılmıyor.elimden gelen yardım olursa yaparım.
tesekkürler lefkosada yım yeni işe başlıcam ve silifkenden motoru nasıl getirdin motor gümrük yol pilaka masrafları nekadar ayrı ayrı yazarmısın yardımcı olduğun için sağol (ona göre para biriktircem )
-
02 Ağustos 2008, 16:25
#1512
motor yağı
dostum solmyr...
ben otomotiv sektöründe bir yetkili servisin müdürlüğünü yapmaktayım...yani sabahtan akşama kadar tek gördüğümüz motor,parfümümüz egzost..
ben motorumda mobil-1 0w30 tam sentetik yağ kullanıyorum ve çok memnunum.motor rahat çalışıyor,kaydırıcılığı çok iyi,yüksek devirlerde elin yüreğine gitmiyor ve yağ geç kirleniyor...daha doğrusu kirlenme değilde , geç bozuluyor...
tavsiye ederim....hemde biraz fazla olmasında bir sakınca yok, caracal ın karter haznesi kataloğunda 1,1 litre demesine rağmen ben 1,5 litre koyuyorum.yağlama daha emin ve karter çırpmalı ve basınçlı olduğundan çırpma daha fazla oluyor..taa piston pimine kadar sıçratabiliyor o zaman..
yağın kirlenmesine aldırma , çok dayanıklı bir yağdır,arabalarda normal yağlardan 3/2 oranında daha geç değişiyor..
sAYGILAR
-
02 Ağustos 2008, 19:51
#1513
arkadaşın dediği mantıklı benım roadstarda da 1.5 falan yazıyo ama iki litre yağ koyuyorum bölece sıçratma esnasında daha bol yağ oldugundan parçalara daha iyi ulaşıyor
-
03 Ağustos 2008, 22:18
#1514
hakanbil24 adlı üyeden alıntı
caracal kullancısı olarak caracalın eksilerini şu topiği takip eden çoğu kullanıcının bildiğini sanıyorum fakat ilk defa vitesli motor alacak arkadaşlara sesleniyorum bence otomatik vitesli bir motor alın derim neden derseniz
şimdi yolda gidiyorsunuz bir kere yavaşlıyorsunuz yok debriyaja bas dur bekle araba geçsin yavaşça debriyajdan çek elini motor kalkana kadar yani dicekseniz bunu herkes biliyo tamam haklısnız herkes biliyo fakat ben zevk almak tak tak arabaları sollamak isityorum tak geçmeyi düşünüyorum otomatik vites burda işin içine giriyor scoter bakıyorum yav ben kalmadan beni sollamış geçmiş evine varmış yani caracalı kötülemek için değil eksilerini bende yazmayı düşünüyorum genel olarak şimdilik vites hakkında genel bilgi vereyim dedim. ama şimdi aklım olsa büyük bir motor almayı hiç düşünmüyorum scoter almak daha iyi olcak gibi geliyor yada otomatik vitesli dorado poseidon daha iyi olur bu bence bi sorun değil ama ben aklımı vites geçeyim mi debrijaja basıyım mı diye takmak istemiyorum diyenlere sesleniyorum
BENCE EKSİLERİNE GELİNCE ;
1.Kaza yapmak istemiyorsunuz bayır aşağı giderken ani fren yapmayın önünüze araba çıktığında hele yav yapmazsak kaza yaparız diceksiniz tekerlekler sanki kızak gibi kayıyor başıma geldi çünkü bide toprak yol dikkatli sürün hiç tavsiye etmem bu yollarda caracal ile geçmenizi istemem kaycak gibi bir his veriyo tekerlek sorunu zaten herkes biliyo bunu
2.Vites göstergesi yok ve vites geçişleri çok kısa bu ne sorun yaratır derseniz siz düşünün derim
3. Ağır motor bunu herkes biliyo diceksiniz tamam ağır ama bunu bilerek alanlar var ve daha sonra yav elimle bile zor iteliyorum geri gitsem özellikle daracık bi yerden canım çıkıyo diyebilirsiniz .
4. Egzoz hiç ses yok yav yanımdan scoter geçiyo motor bağattırıyo bizimki bebek gibi ınga diyor yolda gidiyorum insanlar yolda giderken sanki motor sesini duymuyorlar o kadar sessiz o zaman korna var ama ben sesini duyurmak istiyorum dicekseniz bu motor o motor değil kızmayın hemen çaresi var ama doğal her zaman güzeldir doğüallık bozulursa motor o motor olmaktan çıkar yani yok deldirme başka bir şey deneme olmasın derim
5. Arkadan özellikle giderken bi ses geliyo çözemedim sanki bi şey çıkmış gitmiş gibi o an arkaya bakıyorum herşey sağlam ama yolda olmuyo bi araba çıksa arkaya bakıyım derken allah korusun
bakın arkadaşlar kötülemek için yazmıyorum amacınızı belirleyin ona göre motor alın derim amacınız uzun yol ise düz ise tamam size göre amaç kısa mesafe o zaman dur bakalım engebeli yol bayırlı toprak çok kısa mesafe orda dur yani motor amacınız belirleyin bence ilk önce ona göre seçiminizi iyi yapın
2. ne kadar cok ıvır zıvır varsa o kadar zarar vites gostergesıne alısmamak gerek baska motorda zorluk cekersın
4. o egsoza scooterlara bagladıkları sahın egsozunu takarım gectıgım yerlerdekı camlar kırılır
korna gayette iyi çaldığım anda korkup çok kısı bana allah belanı versın dedı
giderken gelen sangırtı zincirin demıre carpmasından kaynaklanıyor . cozum yolu zıncırı gerdır . atrcının sol ayak koyma aparatının hemen arkasına zıncırın yoluna kaucuk bagla yapıstır yap bır seyler sorun kesılecektır ,
iyi geceler
scootech adlı üyeden alıntı
dostum solmyr...
ben otomotiv sektöründe bir yetkili servisin müdürlüğünü yapmaktayım...yani sabahtan akşama kadar tek gördüğümüz motor,parfümümüz egzost..
ben motorumda mobil-1 0w30 tam sentetik yağ kullanıyorum ve çok memnunum.motor rahat çalışıyor,kaydırıcılığı çok iyi,yüksek devirlerde elin yüreğine gitmiyor ve yağ geç kirleniyor...daha doğrusu kirlenme değilde , geç bozuluyor...
tavsiye ederim....hemde biraz fazla olmasında bir sakınca yok, caracal ın karter haznesi kataloğunda 1,1 litre demesine rağmen ben 1,5 litre koyuyorum.yağlama daha emin ve karter çırpmalı ve basınçlı olduğundan çırpma daha fazla oluyor..taa piston pimine kadar sıçratabiliyor o zaman..
yağın kirlenmesine aldırma , çok dayanıklı bir yağdır,arabalarda normal yağlardan 3/2 oranında daha geç değişiyor..
sAYGILAR
motosiklet yuksek devırlerde calıstıgı ıcın yaz aylarında 10-30 dusuk bır deger ben 10-40/50 kullanıyorum
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
07 Ağustos 2008, 01:43
#1515
[QUOTE=agdistis;1191068]tesekkürler lefkosada yım yeni işe başlıcam ve silifkenden motoru nasıl getirdin motor gümrük yol pilaka masrafları nekadar ayrı ayrı yazarmısın yardımcı olduğun için sağol (ona göre para biriktir
ARKADAŞIM BEN MOTORU GÜMRÜKSÜZ GETİRDİM.YANİ TC PLAKA.SENİN NE İŞ YAPTIĞINI O YÜZDEN SORMUŞTUM ZATEN.ONA GÖRE YOL GÖSTERİRİM SANA.SEN KKTC PLAKA YAPMAK İÇİN GETİRCKSEN GÜMRÜĞÜ YAKLAŞIK YARISI KADAR DAHA ÖDRSİN SANIRIM.SEN BUNUN İÇİN EN İYİSİ GÜMRÜK MÜD 10 DK UGRAYIP SOR.
MAİLİMDEN ULAŞABİLİRSİN BANA
bulzun@hotmail.com
-
07 Ağustos 2008, 14:19
#1516
şanzıman sesleri büyük problem oldu, bi arkadaşım (bi ara jinlun 150 kullanmıştı)
ondada sorun olmuş ama o sorun etmemiş artı bi kaç masraf değişen parçalarla 1000lira masraf oldu diyo. bi bilginiz varmı? ne yapsak şu şanzımanı.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
07 Ağustos 2008, 19:29
#1517
selam arkadaslar ben edirneden caracal kullanıcısıyım ayın 15inde istanbula gitmeyi düsünüyorum eger sizlerde toplanıp geziyorsanız haberleselim bi turlayalım diyorum eger sizden bir ses cıkmassa denize gidicem :D
Caracal ım artık yollarda ....kavuştum sonunda
-
07 Ağustos 2008, 20:25
#1518
arkadaşlar artık caracalı satmaya kara verdik eger caracal isteyen varsa bi görüşelim diyorum istanbuldan caracal almak isteyen bu biraz acele oldu ama en azından numaraları verim arayın konuşalım
0533 570 02 53
0544 775 90 19 sitede bir çok resmi mevcut tabi bulabilene
DRİFT RELİGİON
4 teker benenimi, 2 teker ruhumu taşır
-
08 Ağustos 2008, 02:06
#1519
erdincpolat adlı üyeden alıntı
arkadaşlar artık caracalı satmaya kara verdik eger caracal isteyen varsa bi görüşelim diyorum istanbuldan caracal almak isteyen bu biraz acele oldu ama en azından numaraları verim arayın konuşalım
0533 570 02 53
0544 775 90 19 sitede bir çok resmi mevcut tabi bulabilene
yani motorun süper moruk en iyisini yapmıssın
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
08 Ağustos 2008, 21:38
#1520
Teşekkürler arkadaşlar en kısa sürede gazdaki boşluğu gidermek için servis gideceğim.
Zincir sesi bazen geliyor bende de sölediğiniz gibi zincir gergin ama sanırım biraz daha gerilebilinir.
Ayrıca çok merak ediyorum motoru 5000 devirde vites değiştirmek için hızlandığımda sanki silindir bir yere değiyormuş gibi seri bir metal sesi geliyor acaba bu ses nedir?
Birde sabahları motoru çalıştırıp, ısınma için bir süre bekledikten sonra debriyaja bastığımda sürekli bir şangırtı geliyor ve vitese taktığımda kütürdeyip çokaz öne atıyor kendini sizce sebebi ne olabilir?
Teşekkürler....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler