bülent abi olayı çözdün sen bak anlamam diyodun,nasıl anlıyon enjeksiyon olduğunu,engüzel yönüde o 29 beygir ve caracal kadar ancak yakar
bülent abi olayı çözdün sen bak anlamam diyodun,nasıl anlıyon enjeksiyon olduğunu,engüzel yönüde o 29 beygir ve caracal kadar ancak yakar
GV250 deki motoru caracala monte etsek? ne dersiniz sizcede güzel olmazmı? biz buna kısava GV250Caracal deriz.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
bence binilir be abi benim pek çapır merakım yok ama gv 250 niyeyse çok çekici geldi bana,çok tatlı duruyo,ve üzerindeki motor çok süper ya,
bazı şeylerin orjinaline dokunmamak lazım.ben seviyorum motorumu arkadaşlar. ilerde allah sağlık sıhhat versin alırız bakalım bir st.ya nasip!!
enjeksiyonlu motor hoş olur sanırım.
forumların birinde okumuştum ,birisi 2. el tiger almış ama enjeksiyonluymuş motor.aldığı adam kimse o yaptırmış. elimde bi dünya enjektör var kardağ,birde basip bir PIC programladımmı caracal olur enjeksiyonlu haa; ))))
bazen sadece ne özellikleri var diye pahalı motorların teknik özelliklerini okuyorum. adamlar neler yapıyor yahu.el ısıtması,koltuk ısıtmasıiyok radyo,yok abs varda var.paraya göre mal var memlekette.burda bir motorlar var aklllara zarar.nette bile bulamıyorum bazılarını.bu arada daha hiç caracal görmedim bu diyarlarda.tiger de 1,2 adet var gördüğüm kadaryla.
valla ferotr suda çıksa pislikte, piyasada enjeksiyon kullanmayan motorlu araç kalmadı artık.motorlardada belli bir ekonomik grupta karbüratör kaldı.yoksa oda yok.yani enjeksiyona geçiş er veya geç kaçınılmaz..
caracalı olmayana yasak demedım , caracalı tartısmadık cbf yı tartıstık , cbf yı konu etmedım hakkındakı goruslerımı yazdım , çinli miş hahaha sankı altında kı cbf japon 2004 yılından sonra cıkanların buyuk bır bolumu çinli nerden anladın dersen ybr 125 ve cbf 150 vs kataloglara baktıgımda MADE İN CHİNA yazıyordu .
dikkat ette o diken eline batmasın sonra cıkmaz allah korusun ve allah sana da japon motorunla kaza bela vermesın
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
ondan şüphemiz yok zaten yavaş yavaş karbüratörlü makinalarda kalkıyor zaten..
gv 250 nın cok yaktıgını duydum
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
doğru enjeksiyonlu motosiklette çok dikkat etmek gerek yakıttan tasarruf edim derken,enjeksiyon masrafından çıkar valla
bülent abi bende gazladım seni ama enjeksiyon takacağını düşüneceğin hiç aklıma gelmedi,gel sen bekle bi kaç yıl daha bu enjeksiyon olayına girme
bende japon diye aldım ybr'yi çin çıktı namussuz iyimi ama konumuz bu değil caracal..caracal hakkında düşüncelerimizi ve bilgilerimizi paylaşıyoruz burada nankör arkadaşım sende katılabilirsin aramıza dediğin gibi hiç kimsede sana karışamaz ama bu meseleyi burada kapatalım. artık konumuz ne cbf'olsun nede ybr
daha yeni çıktı bunlar biraz yaygınlaşşın ,forumlara takılsın,yakıtı,sorunu ,artısı eksisi ne varsa anlarız zaten .şuan en karizmatik motor caracaaaaall
JAPONU ÇİNİMİ kaldı be artık dünya globalleşti kawasaki bile çinde yaptırıyo artık ucuza mal ediyolar.saf kan japon yok yani artık.kitapçığı bırakın çatılarında kocaman MADE IN CHENA yazıyo,dahada kimse inanmıyosa yapacak bişey yok,
yok be kardağ şaka dedim ben zaten.şahin görünümlü doğan yapmak değil amacımız.geyik olsun yani)) caracalımız güzel yav
eray arkadaş.varmı eskişehirde bu makinadan.inceledin sen sanırım
bu veri enjeksiyonsuz olan sanırım,enjeksiyon 0.5 litre kadar daha düşürür tahminime göre 100 km ye 3 - 3.5 litre yakar
neyse caracalcılar siz para biriktirin hem ozamana kadar motorlar denenir tanınır,sonra bütün caracal ailesi bu 29hp lik makinalara toplu geçiş yaparız
caracal'a bir görüşte aşık olanlardanım ben ..rüyalarıma girer olmuştu artık onunla çok süper ikiliyiz şu aralar ben ona iyi bakıyorum o'da bana ister çinli olsun ister japon sonuçta benim motorum bizim motorumuz
valla aynen öyle kardeş.motorumuz hem hesaplı hem kaliteli.hemde yakıtı iyi.
kardağ bu arada sana ne diycem.
sırf meraktan motoru bilgisayarlı emisyon cihazına bağladım.hem düşük hm yüksek devirlerde ölçüm yaptım.sonuç şaşırtıcıydı.
sen teknik elemansın bilirsin. lambda değeri araçlarda 1 civarındadır. ancak motorda bu değer 2,5-3 civarında.karbüratörü ayarladım ama yinede karışım zenginleşmiyor.yani lambda oranını 1 yapmayı bırak 2 nin altına bile düşmüyor.bence karışım çok fakir olduğu için ilk çalışma jiklesiz mümkün olmuyor!!
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)