slm............ bi katkıda benden olsun yukarılara taşıylım
bu arada Bülent abi ordamısın sesin çıkmadı hiç,motora bakımmı yapıyon daha
slm............ bi katkıda benden olsun yukarılara taşıylım
bu arada Bülent abi ordamısın sesin çıkmadı hiç,motora bakımmı yapıyon daha
hayırlı olsun ben bu motordan almayı düşündüm ama babamın zoruyla honda aldım ama güzel motor caracal
bugün seyir halindeyken, motor koruma demirinin üstteki vidası çıktı, demir 2. kere çaburluğa çarptı, dikkat edin.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
tabiki buyrun hoşgeldiniz burada herkese yer var. önemli olan dostluk ve arkadaşlık
hayırlısı olsun sende ikinci motorunu caracal alırsın
bence çıkart koruma demirini!!çünkü dar yerlerden geçilmiyor.abartılı bir koruma demiri takmışlar zaten yakışmıyor ben çıkarttım titreşim neredeyse yarı yarı'ya azaldı
ferotr, koruma demiri benim hoşuma gidiyor, güzel bi aksesuar ve koruma, haklısın şehir içinde sorun belki titreşimde yapıyordur ama seviyorum ben,yine sölediğin iyi oldu. ve koruma demiri acayip dandik, üzerindeki boya yer yer açılmaya başladı altından küf görünüyo, şimdilik belli değil ama ilerde boyası kahverengi olacak galiba, çin malı işte.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
CAracal fizik sel olarak hoş güzel görünüm lü klas ın daki diğer Çin liler den belki bir gömlek üstün bir motosiklet tir..MAlzeme kalitesi ve mekanik durumu ve kullanım konforu hakkında yorum yapamam çünkü kullanmadım..
Fakat,
CBF 150 cc gitmez muhabbeti ; boş muhabbet tir...
cbf 150 cc yeri geldiğinde 120 km /saat hızı görür (1,5 yıl kullandım da biliyorum)
hatta 130 km/saat hız görüp km telini koparan arkadaşım da vardır ve hala cbf kullanmaktadır...
Bilgi ve tecrübe sahibi olmadan FİKİR sahibi olup insanları yanlış yönlendirmeyin...
CBF 150 cc nin 120 km / saat hız için mekanik , fizik sel ve areodinamik bir sorunu engeli yok tur..
ilerde başka bir motosiklet alacak olursam honda shadow 750 olacak, araştırdım ettim, kendi sınıfının en iyisi.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
ya arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım..
ya ben caracal almayı düşünüyorum ama tavsiye edermisiniz yorum yazarsanız çok memnun olurum.haaa bide 2. el mi yoksa 0 km mi alsam ankarada bulabilirmiyim acaba yardım ederseniz çok memnun olurum.. şimdiden herkese çok teşekkürlerimi sunarım...
ankaralı.
boş muhabbet değil bursa yolu mezitleri geçince düzlükten sonra dik bir rampa var tam gaz 2 kısı 110 u zor gorduk
yeri geldiğinde dediğin yer uzun ve dik bir rampa olmak zorunda
cbf 150 ye 1 sene bındım ( arkadasların motorları) kalkıs harıka sonra sonuyor kimseyi yönlendirmiyorum cbf 150 soyledır boyledır demıyorum . honda kalıtesı altında uretuılmıs bır motordur . adını duyurmus bır fırma sonucta ama ben pek sevmedım herkesın zevkı almamamın 2. sebebı belimde rahatsızlık var eğik oturamıyorum motosiklette ama kullanan arkadaslar kıymetını bılsın makınenın kıvrak bır makıne ama bıraz da gıtse ıyı olacak belkı o hız kavramı rodaja baglıdır .
sunu sorayım suan uretılen motorların buyuk racıngler yada 500 cc ustu makıneler harıc hangısı japon malı
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
ben tavsiye ederim caracalı ama sıfır al bence ..bayiler burada..http://www.kanuni.com.tr/tr/Bayiler.aspx?ilid=ANKARA
bence onun yerine daha küçük bi koruma demiri taksak daha iyi olacak
Konu cbf nin veya caracal ın hangi ülke menşei olduğu değildir...
CBf sadece eğim de değil düz yolda da 120 km / saat hızı görür.
Tecrübe ile sabittir...
CBF güvenilir , kullanımı çok konforlu lazım olduğunda da hız lı ve çevik bir makinedir...
Düz yolda cbf de 100 km / saat hızı göremeyen ,kusuru ilk önce kendin de sonra yaptığı rodaj da ve periyodik bakımlar da yapılan işlemler de arasın...
ama o koruma demiri değil, döver biçer maşşallah abartılı biraz evet.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
arkadaşlar bu koruma demiri ve titreşim yapması üzerine;
benimde nikelajları kalktı ve evet garantiden değiştiriyorlar.
benim söyleyeceğim bu titreşimi azaltamazmıyız acaba.
motorun dinamiğine birşey yapmak sözkonusu değil ama en azından bağlantılarda araçlarda olduğu gibi lastik takozlu bağlantı olamazmı acaba?? titreşimi en çok artçı hissediyor.onun sebebide eksozun civatasının tam o noktadan bağlı olması.ve eksoz doğrudan manifolt çıkışına ve artçının ayak basma yerine bağlı.
topu topu 2 yerden bağlı.
eğer buraya lastik takozlu (yada araç alt takımlarındaki lastik burçlu)bağlantı yapsak ne olur acaba.
aynı durum motorun motosiklet şasisine bağlandığı noktalar içinde yapılsa.özellikle motorun ön bağlantısı civataları lastik burçlu olsa bence kalkış daha yumuşak,sarsıntı daha az olurdu.ama niçin yapılmıyor bilmem
bunu bire KARDAĞ a sormak lazım??
havalarda ısındı kimsenin bilgisayar başına geçtiği yok galibaaa
bence motorda titreşim yok. ön taraflarda bişeylerin benzini içine çekip o benzini 9 da birine küçülttükten sonra patlattığını hissetmek bi motorcuya zevk verir. ama zevkler farklı tabi
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
bülent abi senin parçalar geldi 2 gün oldu haberin olsun,titreşimi kesmek içn motorun üstten egsantirikli olması lazım yoksa zor ama lastik takoz işi olur bulabilirseniz tabi dediğiniz yerlere uygun takoz
vaaaay kardeşim gelmiiiiiş selam kardağ.parçalar geldi demek.saolasın valla.
bu arada harbiden takoz yapmayı düşünüyorum ha.sendende teknik konuda destek alabilirim
bakarsın kuralkanda beğenir ne dersin haa???
motoru gövdeye 2 önde 2 arkada birde depo altından bağlamışlar gördüğüm kadarıyla değilmi kardağ??
buraya opellerin arka da kullanılan bir burç var onu deniycem bakalım.tabi biraz ön bağlantıda revizyon ister ama onu napcaz bilmiyorum(garantiden çıkmaması için
aslında bu tarz (chopper,cruiser)motosiklet'lerde koruma demiri pek olmaz ama caracal'da var sonuçta klasik bir motosiklet'o olanlarda var ama!!benim hoşuma gitmiyor solmyr arkadaşımızında dediği gibi biçer döver kimin maşşalah ben hem sisi'yi hemde koruma'yı çıkardım...
eray neredesin be!! yine yoksun piyasada
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)