Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
aggasi arkadasım, yazınla ılgılı bır duzeltme yapmak ısterım, kanuni de sonucta cınden parca getırıp turkıye de toplayan bır fırma. dıger cınlılerden bana gore tek farkı yedek parca konusunda sanırım daha fazla guven verıyor bılmıyorum neden ama genelde ınsanlarda kanunıye karsı bır onyargı var. yanlıs anlasılmasın sakın ben kanunı motor kullanıyorum dıye onları savunmuyorum. bana gore bu fıyat aralıgında alınabılecek cınlı motorların bırbırlerınden cok da farklı olacagını dusunmuyorum. her ne kadar cın malı tuketım mallarına kızsam da motosıklet pıyasası acısından olayı ele alacak olursak pıyasayı canlandıran onlardır. ınsanların genelde gecıs motoru olarak gorduklerı, motora alısma sureclerını gecıreceklerı bu motorlar aramıza yenı motorcular kazandırmak, trafıktekı motor sayısını arttırmak, ınsanların motora karsı olan on yargılarını kırmak acısından hıc te azımsanmayacak etkısı vardır bana gore.
bı acıdan bu tarz motorları eger hakkıyla kullanabılırsek, hakkıyla kullanmaktan kastım su: cok sorun cıkarmayı meyıllı olan bu motorlar aslında motorları tanımak acısından bıze cok seyler kazandırabılır. bu sayede gıdon motorcusu degıl gercekten herseyden anlayan bır motorcu olabılırız, bu tarz motorların bızlere sundugu bu kolaylıgı ıyı degerlendırebılmemız gerektıgını dusunuyorum.
bu benım sahsı kanaatımdır. bır de ınsanlar ne derse desın, o motor benım motorum. herkese kendı motoru guzel gelır.( boyle bır atasozu var mıydı? yoksa artık var) sahı aklıma gelmısken cozume kavusturdugum bır noktayı aydınlatmak ıstıyorum, daha once calıstırma problemınden bahsetmıstım, bu problemı cozdum, jıkleyı sonuna kadar acmıyordum, nasıl olsa havalar soguk degıl dıye, sonra da gaza basıyordum, motor calısmakta sorun yasıyordu, ılk calıstırma evresı uzun suruyordu, yalnız bunu sadece ılk calıstırmada yapıyordu, artık boyle bır sıkıntım kalmadı cok sukur, jıkleyı sonuna kadar acıp hıc gaz vermeden ya da cok az gaz vererek rahat bır sekılde calıstırıyorum.
motorla ılgılı sıkıntım kalmadı cok sukur.
Motosiklet hakkında bildiğim bir şey var o da hiç bir şey bilmediğim.
Reklamlar
-
Ben bi daha düzelteyim.Motor elektrik tesisatı,ana gövde elemanları çinden montajlı gelir.Burada sadece ön teker takılır.Buji bağlantıları gidon bağlantısı ve gidon üstü elektriksel elemanların montajı yapılır.Parçaların hepsi çin üretimi olduğu içi made in china etiketi vurulur.Eğer yasal olarak türkiyede bitirilseydi finished in turkey yazardı.Bu durumda gümrük vergileri motor değil de yedek parça girişi üzerinden hesaplanırdı.Anca ülkemizde motor üretip vergilendirmel çinden gelen motora konan gümrük vergisinden de pahalıya geldiği için yerli üretim yapamıyoruz adam gibi
-
biraz daha üzerinde uğraşılsa venox250 yi andıracakmış alan arkadaşlar güle güle kullansın
-
Kanuni artık bu eski tip 150-19 ları satmıyor mu ?
-
Bu motoru kullanan başka kimse yokmu biraz bilgi alsak arkadaşlar gerçi daha yeni ama yinede bu kadar az değildir kullanıcılar heralde.
-
alan arkadaslara hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız kullanmalar dılerım nasıpse bende alacam yakında...
-
arkadaslar merhaba, uzun bir süredir yazamıyordum.aklıma gelen motorun eksi ve artılarını yazmaya devam edeyim.
eksileri;
1-bana göre motorun vites aralıkları cok kısa bu yüzden son süratinin cok da yuksek olacagını sanmıyorum.(gostergede maksımum 160 var, en saglıklı suratın 100 olacagını dusunuyorum kı o da bana fazlasıyla yeter)
2-benzın gosterge ısıgı uc seferde de depoda 6 lıtre benzın varken yandı. cunku uc sefer de ıkaz ısıgı yandıgında 20 ytl lık benzın aldım o da asagı yukarı 6 kusur lıtre benzın yapıyor.depo 12 lt oldugunu dusunursenız yarısında uyarı ısıgı yanmaya baslıyor.bız de polo var 1,6 motor. onun 45 lıtrelık deposu var 7 lıtre kalınca uyarı verıyor kı onun 7 lıtresıyle sehır ıcınde 100 km gıdebılıyorsun. benımkının 6 lıtresıyle 200 km gıdılıyor.
3- motorda tıtresım 80 km yı gecınce baslıyor.bu da acıkcası benı cok fazla rahatsız etmıyor. aslında yenı motorla cok da hız yapmak ıstemıyorum ama mesaıye cevre yolundan gıdınce en azından 80 yapmak zorunda kalıyorsun.
4-ilk zamanlar calıstırmayla ılgılı problem yasıyordum daha dogrusu ılk calıstırma bıraz uzun suruyordu, cok cesıtlı versıyonlar denememe ragmen calıstıramıyordum,artık onu hallettım hıc sorunsuz cok sukur kı calıstırabılıyorum.
aklıma gelenler sımdılık bu kadar. yukarı da yazmıs oldugum eksılerın hıc bırını sorun olarak gormuyorum. sonucta bu motor hacmınde tek sılındırlı bı arac alırken az cok neyle karsılasacagımı bılıyordum. su ana kadar cok memnunum. benı yolda bırakmadıgı surece ya da tamır edılemeyecek bır arıza vermedıgı surece sevecegım motorumu. saygılar
Motosiklet hakkında bildiğim bir şey var o da hiç bir şey bilmediğim.
-
Hayırlı olsun, Allah(c.c) kazasız ve zevkli sürüşler nasip etsin.
Soğutma sistemi nedir? Ayrıca aksesuar açısından biraz pinti davranmış kanuni sanırım.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
slm
arkadaşım motor hava soğutmalı
-
Bende bu motoru 1-1,5 ay önce gördüm Kanuni'nin sitesinde şimdi Temmuzu bekliyorum sınavdan çıkıp direk işe girecem ve para biriktirip bu motoru alıcam inşallah.
Alan arkadaşada hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanır inşallah.
-
novaraix ve nexagon nickli arkadaslar, guzel temennılerınız ıcın cok sagolun, novarix arkadasın sorusunun cevabını arkadasımız vermıs evet motor hava sogutmalı. yanlıs bılmıyorsam cın malı motorlarda su sogutması bır tek regal raptor da var.
kac gundur meteorolojının sıtesınde yagmur haberı alıp ıse motorla gıtmıyorum ama gelın gorun kı bır damla yagıs dustugu yok bu ankaraya. keske yagsa ben motora bınmemeye ragzıyım bır muddet ama yagmıyor. Rabbim bilir. sonumuz hayrolur ınsallah. gecen gun ıse gıderken batıkent ıcınde kırmızı ısıgın bırınden kalktık dıgerıne dogru yol alıyordum, orta serıtten gıderken bır baktım bır sonrakı ısık da yesıl yanıyor dedım kı hızımı kesmeyım hatta bıraz da arttırdım, arttırdım dedıysem 50-60 arası falan , sonra sag serıtten bı servıscı ıveco markalı bırden onume kırdı, ben de anı bır refleksle frenlere asıldım motor sag sol yaptı, yalpaladı, sag ayagımı yere koydum falan derken dusmeden durabıldım. Allah yardım ettı, yuzume guldu de dusmedım. yoksa trafıktekı herkes kesın dustum gozuyle bakıyorlardı. saskınlıgı uzerımden hemen attım ama o an adamın plakasını almak aklıma gelmedı.basımdan boyle bır olay gecmıs oldu boylece ılk vukaıtımı atlattım, Allah'ım daha beterlerınden korur ınsallah.
anladım kı bundan gayrı daha dıkkatlı olmak lazım, her ne kadar yol senın de olsa servıscılere, taksıcılere,dolmusculara dıkkat etmek lazım. sadece araclar degıl, yayalar da motorculara saygısız. artık "motorculara serseri,asi gözüyle bakılmasını istemiyorum" bu beni fazlasıyla rahatsız edıyor. yolda gecerken sankı artıslık yapıyormusum gıbı davarnılması hosuma gıtmıyor. ama umıtlıyım, ınsanların tabularını yıkacagım.
Rabbim bizi kazalardan, belalardan, anlayıssız suruculerden, saygısız yayalardan korusun.
Motosiklet hakkında bildiğim bir şey var o da hiç bir şey bilmediğim.
-
01 Haziran 2007, 09:57
#32
Geçmiş olsun daha beteri olmasın.
Sana birşey sorucam bu motoru 3,500 Liraya aldıktan sonra diğer masraflar ne kadar çıkıyor plaka,ruhsat,kask v.s yaniş sen ne kadar harcadın bu motoru alırken bilgilendirirsen sevinirim.
-
01 Haziran 2007, 10:57
#33
Kanuni Yerli Uretim Degil Arkadaslar Bunu Once Bilmenizde Fayda Var Ikincisi Caracal 200 Un Ustundeki Motor Racer Modelinde Kullanilan Motordur Bu Motorun Performansi Vasat Ben Motoru Kotulemek Acisindan Demiyorum Tek Silindir 200 Cc 14,5 Beygir Fazla Birsey Beklemeden Ayagimi Yerden Kessin Diyen Arkadaslara Onerilir Ama Ayni Ucretlere Cift Silindir Chooper Almak Daha Mantikli Iyi Surusler
-
03 Haziran 2007, 17:00
#34
Motor : 1 Silindir 4 Zaman
Silindir Hacmi : 193 cm3
Silindir Çapı ve Strok : 63x62 mm
Sıkıştırma Oranı : 9,0:1
Maks. Güç : 12,47 HP /7120 d/d
Maks. Tork : 10 Nm / 7120 d/d
Soğutma Sistemi : Hava
Çalıştırma : Elektrikli
Ön Fren : Disk
Arka Fren : Tambur
Yağlama Tipi : Yağ Popmpası
Ateşleme : CDI
Akü : 12V / 7 Ah
Ön Süspansiyon : Teleskopik
Arka Süspansiyon : Helezonik yaylı çift amörtisör
Yakıt Tankı Kapasitesi : 12 Lt
Ön Lastik : 110/90-16
Arka Lastik : 130/90-15
Boyutları : 2270x760x1115
Ağırlığı : 160 Kg
100 km'de ort. yakıt maliyeti : 2,95lt
Sele Yüksekliği : 700 mm
işte bilgileri
liste fiyatı:3.551+200ytl(plaka.ruhsat masrafı)
benim motoru aldığım yerde arka ve yana çanta koymuşlar+önede cam koymuşlardı gerçekten 10 numara olmuştu.biran içimden storm yerine caracalmı alsaydım diye geçtiğide olmadı değil yani
bayii ye uğrarsam aksesuarlı fotoğraflarını çekip sizinle paylaşırım
arkadaşım caracalın hayırlı olsun iyi günlerde kullan
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
04 Haziran 2007, 06:53
#35
ozrace arkadasım sagolasın.senın motorun da hayırlı olsun,Allah kaza bela vermesin insallah.benim aldıgım yerde on cam,arka ve yanlarda canta yoktu. kı on camın olmasını ısterdım,bır oncekı sayfadakı fotograflardan da goruldugu gıbı motor koruma demırı ve sısy bar takılı aldım motoru, ıstersen yan cantalarla arka cantayı 90 ytl ye takarız dedı (tabı pazarlık yapmadım, o an alma gıbı bır nıyetım olmadıgından) ama urun yenı oldugu ıcın daha sonra urune yonelık aksesuar cıkarırlar dıye beklemedeyım. en yakın zamanda (maas aldıgım zaman) on cam takdırmayı dusunuyorum bı aksılık olmazsa.
nexagon arkadasım senın sorularına gelınce... motoru pesın aldıgım ıcın 3500'e aldım. ruhsat,plaka ve trafık sıgortası ıcın 130 ytl odedım. ben kaskı, montu, eldıvenı ve de ehlıyetı motoru almadan once almıstım. onlarında fıyatlarını soyle soyleyım hatırladıgım kadarıyla; kask: agv 200 ytl, eldıven clover 100 ytl, deri ceket 300 ytl, ehliyet de yaklasık 225 kursa verdim bi 200 kadar da emniyet,saglık raporu falan. zaten motordan cok aksesuarı para edıyor.eger kaskını almadıysan mumkun mertebe ıyı bır kask almaya calıs, sonucta motorun ne kadar ucuz da olsa kaskın ucuz olmasın.
frenlerle ılgılı bır seyler yazmak ıstıyorum, gecen hafta bındıgım surece ıkı kere anı fren yapmak zorunda kaldım. bırınde yer kuru dıgerınde ıslaktı. ıslak olanda motor hemen kayma egılımı gosterdı. bu yuzden sunu anladım ıslak havalarda mumkun mertebe sert fren yapılmamalı ve de meteorolojiye cok da fazla guvenılmemelı. her gun meteorolojı raporlarını okuyarak cıkmama ragmen yıne de guvenmıyorum. sız sız olun dıkkat edın.
Motosiklet hakkında bildiğim bir şey var o da hiç bir şey bilmediğim.
-
04 Haziran 2007, 08:59
#36
Caracal'dan iki tane gördüm. ikisi de yakıt deposu ile üstündeki gösterge arasında boşluk var. tam olarak oturmamış. bu önemli bir estetik sorun.
-
04 Haziran 2007, 10:39
#37
GeCe__ adlı üyeden alıntı
dostum motorum gıdısı torku tıtresımı fln nasıl bıraz aydınlatırsan sevınırz
benden önce sormuşun titreşim nasıl diye
-
04 Haziran 2007, 16:00
#38
-
04 Haziran 2007, 18:49
#39
Alan arkadaşlara hayırlı olsun,bu motorun siyahı varmı arkadaşlar acaba?
-
04 Haziran 2007, 22:18
#40
sevgili bazen 25 nickli arkadasım daha once gece arkadasımın sorusuna cevap vermıstım ben ama yıne verırım sorun degıl. benım hıssettıgım motor 80-85 i gecınce motorda tıtresım hıssedıyorum onun dısında benı cok rahatsız eden bır durum soz konusu degıl.
yalnız bugun de bızzat gordum kı ıslak zemınde son derece dıkkatlı olmak lazım motor cok fazla kayma egılımı gosterıyor, hos aslında o tarz bır ıslak zemınde sanırım abs fren harız hıc bır fren ıyı performans gostermez belkı ama ben cok tedırgın oluyorum.
bu arada asırı ruzgar varken dısarda motor uzerınde ara sıra savruluyorum, havacılıkta ucaklar ıcın yan ruzgar cok onemlıdır, cok kotu sonuclar dogurabılır. bugune kadar ıkı kere ıyı yan ruzgar yedım, o zaman anladım pılotların ne kadar sıkıntı cektıklerını.bır de esenboganın ortamından mıdır nedır bılınmez ama sankı oraya bosuna "esen" dememısler, ıyı ruzgar oluyor.
motorun sıyah rengı olup olmadıgını soran arkadasa cevabım hayır olacaktır, sadece krem ve de kırmızı rengı var. nedense bu motoru aldıgımdan berı herkes ( hatun da dahıl ) sıyahı yok mu dedı durdu. bence kırmızı cok guzel.
concorde 21 arkadasım sana da hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesın ınsallah. sıs farlarını cok begendım, canta konusunda bıraz daha bekleme taraftarıyım ben, belkı kanunı bu model ıcın bır aksesuar yapmayı dusunur.
ayrıca arkadaslar ıstanbul da trafıkte motor kullanan butun ınsanların onunde saygıyla egılıyorum, cunku ben acızane yaptıgım 760 km de saygısız soforlerden, bırden serıt degıstıren arabalardan, anıden onume kıran araclardan ve bırden yoluma cıkan yayalardan kacınmak ıcın ustun bır caba sarfedıyorum, motorun keyfını kalabalık yollarda cıkaramıyorum. bugun sunu anladım bu araca "Tr. de bınsen de sıkıntı, bınmesen de..."
herkese ıyı geceler
Motosiklet hakkında bildiğim bir şey var o da hiç bir şey bilmediğim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler