Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3461

    Üyelik
    23 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...lassifiedTitle

    gördüğünüz üründen aldım, bir iki güne gelmesi lazım, eski plakalığı söküp yerine bunu takıyım diyorum ancak stop lambasının bulunduğu yer gözüme batıyor, öneriniz var mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3462

    Üyelik
    12 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    caracal 200
    ürün güzelmiş hayırlı olsun şimdiden. bende baya uzun bir suredir bizim motorları inceliyorum neden bu motor cirkin gorunuyor diye :D egzos dedim önce kısaltılsa bobber gibi kalan boruyada aspiratorler için olan tel filtrelerden konsa sesi cok artmaz ama tonu cok guzel olabilir. birde en önemli ve motoru boktan gosteren sey bence motor blogunun hemen yanındaki elektroniklerin bulundugu iki parlak plastik. o yuzden konik filtre aldım filtre kutusunun yeri bos oraya metal bir kutu kaynatıcam akü elektronik alarm zartingen zortingen ne varsa koyucam içine motor kucuk mucuk ama gorunsun biraz belki kabloları da frame den geçirim. başka fikri olan yada benim planımın olmaz yanları varsa bunları bilenler yardımcı olursa :D:D

  3. #3463

    Üyelik
    23 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    sen belli ki parlak motor sevmiyorsun halbuki bu motoru tercih edenlerin çoğu fatboy'a benzediği için ve parladığı için tercih ediyor hele dediğin parlak kapakları parlatmaktan ayrı bir zevk aldığımı belirteyim

    ürünüm geldi, yeni plaka da yaptırdım, montajı yapıp buraya koyarım fotoğrafını.

    iyi süürşler herkese.

  4. #3464
    turanthefirs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul - Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Roadstar 250
    sevgili mterayes26,

    Motorunu satmış olmana üzüldüm. Senin gibi bir Caracalciyi nerede bulacağız

    Bu arada geçen hafta arka lastiğimi değiştirdim IRC marka TUBELESS ile (85 TL). İç lastik iptal olduğu için 2 TLye bir sibop alıyorsunuz. Tıkır tıkır işliyor gerisi. Yol tutuşunun çok daha iyi olacağı kesin orjinal lastiklere göre.

    Son viteste 6-70 bin devirde 100-110 anca gidiyor. Ölecek gibi bağırıyor bu esnada. Benim egsozlarım delinmiş sesi yükselsin diye. Bundan dolayı çekişte hafif düşme olur dediler. Ama 120 den fazla gideceğini de sanmıyorum ben. Zaten gerek de yok bu motorda.

    Kış ayında cikleyi çektiğimde motorda sol tafafta ciklenin tuttuğu dilin tam çekilmediğini farkettim. Orayı elimle itince ilk marşta basmaya başladı motorum. Hiç sorun çıkarmadı.

    Önümüzdeki hafta için Şanlıurfa'dan Ağrı - Erzurum - Malayta - Adıyaman şeklinde bir tur yapmayı planlıyordum aylardır. Seçim karışıklığı nedeni ile rotayı batıya çevirebilirm

    Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 ----------

    Alıntı Nexagon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam

    stop lambam komple kırıldı, yeni stop lazım, kanuni sitesinde 60 lirave maalesef şu anda stokta yok. bizimkine benzer başka bir stop aldım ancak onun da saplamaları kısa ve farklı yerlerde.

    çözüm önerebilecek var mı?
    Hocam, saplamaların olduğu yerden işaretleyin, birer delik açın. ince vida kullanarak çamurluğun içerisinden pul ve somun ile sabitleyin. İşe yarayacaktır. Yeni stop lambanızın eskisinden küçük olmaması gerekiyor tabi bu durumda. yoksa eski saplama delikleri görünebilir.

  5. #3465

    Üyelik
    23 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    arkadaşlar bizim gidon kalınlığımızı bilen var mı?

    http://www.ozenmotor.com.tr/HIGHWAY-...GER_918.html#0

    şöyle birşey düşünüyorum da.

  6. #3466

    Üyelik
    23 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    selam herkese;

    motorumun aküsü geçenlerde bitti, ama daha önceden de aküsüz çalıştırabiliyordum motoru fakat bu sefer çalışmadı. bu işlerden anlayan bir arkadaşımla yeni bir konjektör alıp onu denedik sonuç yine aynıydı. başka bir akü ile çalıştırdık, şarjını ölçtük ve motor şarj etmiyordu. daha sonra statör kablosunu çıkararak forumdan racer 2000 arkadaşımızın da yönlendirmesiyle şarj dinamosunu kontrol ettik (bir kablo ile ampul yakma yöntemiyle)ve çalışmadığını gördük. yarın gidip konjektörü verip statör alacam.

    ancak buraya da bir soruyum istedim sizce başka bir sorunu var mıdır?

  7. #3467
    Wolker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2010
    Motosikleti
    Caracal 200
    Merhaba arkadaşlar benimde size bir sorum olacak , uzun bir gezi sonrası evee dönerken ön tekerden takırdı tukurtu gelmeye başladı ama sanki ön teker yampalıyor gibi oluyordu indim baktım tekerde birşey yok. Daha sonra usta gördü biraz hafifler gibi oldu şimdi tekrar yapmaya başladı takur tukur ediyor sanki hafif dön tarafın dengesi bozulur gibi oluyor ama sonuçta sinir ediyor bu durum neyle alakalı olabilir yada başına benzer bir durum gelen var mı , teşekkürler ... (ustanın yorumu tamir öncesi mafsalın kırılmış olduguydu)
    Içerisinde Koruyacak Bir Beynin Yoksa , Kaskında Bir Anlamı Yok Tabiki ... Allah Muhafaza ...

  8. #3468
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    motorun hiç çalışmadı ise eğer statördeki ateşleme sorunu oluşmuş olabılır,
    fakat şunuda unutmayın elektronık parcanın gerı alımı değişimi olmaz,
    elektronık parcaları mumkun oldukca ustasının yanı tamırcının yanında yaptırın...
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    gidon kalınlıkları standart sayılır,
    yanı pek cok gidon kalınlıgı bırebır aynıdır,
    uyacaktır emın olabılırsın...
    __________________________________________________ __________________________________________________ ______________
    Ön tekerden gelen sesin sebebi,
    ön jant rulmanların dağılmış olabılır,
    ön amortisör keçelerinden yağ eksiltmiş olabılır ve yaylar bir birine yağsız vuruyor olabılır,
    ve birde sen ön tekerden gelıyor sandıgın ses belkide direksiyon rulmanından gelıyorda olabılır...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  9. #3469

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı turanthefirs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili mterayes26,

    Motorunu satmış olmana üzüldüm. Senin gibi bir Caracalciyi nerede bulacağız

    Bu arada geçen hafta arka lastiğimi değiştirdim IRC marka TUBELESS ile (85 TL). İç lastik iptal olduğu için 2 TLye bir sibop alıyorsunuz. Tıkır tıkır işliyor gerisi. Yol tutuşunun çok daha iyi olacağı kesin orjinal lastiklere göre.

    Son viteste 6-70 bin devirde 100-110 anca gidiyor. Ölecek gibi bağırıyor bu esnada. Benim egsozlarım delinmiş sesi yükselsin diye. Bundan dolayı çekişte hafif düşme olur dediler. Ama 120 den fazla gideceğini de sanmıyorum ben. Zaten gerek de yok bu motorda.

    Kış ayında cikleyi çektiğimde motorda sol tafafta ciklenin tuttuğu dilin tam çekilmediğini farkettim. Orayı elimle itince ilk marşta basmaya başladı motorum. Hiç sorun çıkarmadı.

    Önümüzdeki hafta için Şanlıurfa'dan Ağrı - Erzurum - Malayta - Adıyaman şeklinde bir tur yapmayı planlıyordum aylardır. Seçim karışıklığı nedeni ile rotayı batıya çevirebilirm

    Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 ----------



    Hocam, saplamaların olduğu yerden işaretleyin, birer delik açın. ince vida kullanarak çamurluğun içerisinden pul ve somun ile sabitleyin. İşe yarayacaktır. Yeni stop lambanızın eskisinden küçük olmaması gerekiyor tabi bu durumda. yoksa eski saplama delikleri görünebilir.

    Ben net başına oturdukça burdayım dostum , Kavasaki vn 800 alacağım nasıpse ve son surat choppera dvm . En iyi usta kendınızsınız bunu unutmayın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

    Alıntı Wolker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar benimde size bir sorum olacak , uzun bir gezi sonrası evee dönerken ön tekerden takırdı tukurtu gelmeye başladı ama sanki ön teker yampalıyor gibi oluyordu indim baktım tekerde birşey yok. Daha sonra usta gördü biraz hafifler gibi oldu şimdi tekrar yapmaya başladı takur tukur ediyor sanki hafif dön tarafın dengesi bozulur gibi oluyor ama sonuçta sinir ediyor bu durum neyle alakalı olabilir yada başına benzer bir durum gelen var mı , teşekkürler ... (ustanın yorumu tamir öncesi mafsalın kırılmış olduguydu)

    hemen servise götür garanti kapsamında mafsal değişmezse fabrikayı ara , caracalda şangırtı gelince heeemmmen zincire bi bakın gerekırse gerın . 17-18-19 anahtarla gerılıyor . Yağ değişimi 17 ile oluyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

    Alıntı Nexagon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam herkese;

    motorumun aküsü geçenlerde bitti, ama daha önceden de aküsüz çalıştırabiliyordum motoru fakat bu sefer çalışmadı. bu işlerden anlayan bir arkadaşımla yeni bir konjektör alıp onu denedik sonuç yine aynıydı. başka bir akü ile çalıştırdık, şarjını ölçtük ve motor şarj etmiyordu. daha sonra statör kablosunu çıkararak forumdan racer 2000 arkadaşımızın da yönlendirmesiyle şarj dinamosunu kontrol ettik (bir kablo ile ampul yakma yöntemiyle)ve çalışmadığını gördük. yarın gidip konjektörü verip statör alacam.



    ancak buraya da bir soruyum istedim sizce başka bir sorunu var mıdır?

    o kadar çok deneme yanılma yöntemı var ki . Akü takılı iken bağla voltmetreyi çalıştır rölantide 12-12.5 gaz verdiğinde 14 hatta 15 i görmesi gerek . Konjektör 20-25 tl statör 60 tl . racercı serkanda vardı bi tane satmadıysa

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------

    adama racercı dedik 600f almış bile tekerin düz bassın biraderim . kavasaki vn 800 alacagım kısmetse
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  10. #3470
    bluesharki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    Bodrum / Gümüşlük
    Motosikleti
    Caracal 200
    Arkadaşlar merhaba,
    Uzun süredir yazamıyorum size Doğubeyazıt'ta askerdeyim. Bitsin yine son sürat buralara geleceğim Şuanda izindeyim. Motorum 8bin km'ye geldi maşallah canavar gibi, kanuninin sitesine baktım ne tiger kalmış ne de caracal modeller arasında anladığım kadarıyla 150cc üstü motor yok Bir de askere gidiyorum diye motorumu satmayı düşünmüştüm geldim çalıştırdım canavar yeniden uyandı :D Aman ha siz siz olun elinizden çıkarmayın çok güzel motor...

    Herkes iyi mi? Kendinize iyi bakın Eylül sonu askerliğim bitiyor, görüşmek üzere....

  11. #3471

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Ölmüş burası yaaa . :(
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  12. #3472

    Üyelik
    19 Ekim 2010
    Şehir
    ankara
    Arkadaşlar merhaba. Bir sorum olacak. Bugün motorun marşına bastığımda çok kısa bir süre marş motoru çalıştı sonra birden sustu. Ayak marşıyla çalıştırdım.

    Şuanda motorun kornası çok zayıf çalışıyor. Farlar zayıf yanıyor. marşa basınca hiç ses gelmiyor. sorun aküde mi yoksa başka bir sorun mu ?

  13. #3473
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Eray Tüm TOPIC'ler aynı,
    Sezon Yaz Oldugundan Kimse Evınde Durmuyor
    __________________________________________________ __________________________________________________ ______________

    Şu anda sorunun aküde gibi anlaşılıyor,
    fakat Kontrol edılmesı gerekıyor!!!
    acaba motorun çalışırken şarj ediyormu dıye???
    büyük ihtimal konjektörün veya düşük ihtimal statöründe sorun olabilirde,
    yani tamirciye git ve derdini anlat illaki değiştirmen şart değil param yok dersın başka zamana veya başka tamirciye atarsın zamanı...

    Geçmiş Olsun...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  14. #3474

    Üyelik
    19 Ekim 2010
    Şehir
    ankara
    Teşekkür ederim cevabın için. Sorun halledildi. Aküye giriş yapan kablolardan biri kopmuş

  15. #3475
    frt13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2009
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    CARACAL 200 + F650GS + DOMİNAR 400 + NC750XA

    üzülerek caracal' ımı satıyorum

    arkadaşlar çok üzülüyorum ama caracalımı satmak zorundayım. ilgilenmek isteyen arkadaşlar bana ulaşabilir. MOTORUM 2009 model, ilk sahibiyim, 12200 km' de Allah'a şükür ne kazam, ne de yatırmışlığım var. arka lastiği tubeless yaptım, diğeride ilk gün ki haliyle mevcut duruyor. bakımı yapılalı yaklaşık 800- 1000 km falan oldu. eskişehirde ikamet ediyorum, akşam 7 den sonra ve pazar günleri tüm gün görmek istediğinizde makineyi gösterebilirim.

    Feridun AYDIN

    0 532 505 56 98
    YOL ÖĞRETİR!!!

  16. #3476
    Wolker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2010
    Motosikleti
    Caracal 200
    Arkadaşlar merhaba, bende yakın zamanda frenlerime bakım yaptırdım , bakımın ardından arka frenlerim deli gibi ötmeye başladı. Spreydi zımparaydı derken az toparlar gibi oldu sonra aynen tekrar kaldığı yerden ötmeye başladı ama bu ötüş insanın sinirini bozacak şekilde ses çıkartıyor. Bu konu hakkında yardımcı olabilirseniz cidden çok duamı alırsınız , teşekkürler ...
    Içerisinde Koruyacak Bir Beynin Yoksa , Kaskında Bir Anlamı Yok Tabiki ... Allah Muhafaza ...

  17. #3477
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    dostum takılan balatan piyasa malı ve ucuz bişiy olabılır,
    fren balatanın sıktıgı AYNA kısım derin çizikli oldugundan ötüyor olabılır,
    aşırı dik bi yokuştan 15,20 gün hep frenli indin ise balatan yanmış ve kömürleşmiş taş gibi olmuş olabılır,
    bunların hepsi bi ihtimal,
    bakılması gerekıyor aslında...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  18. #3478
    Wolker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2010
    Motosikleti
    Caracal 200
    Ustalar baktılar ama onlarda bir çözüm bulamadılar serkan hocam , olayın birazda kronik olduğundan bahsettiler ama motordan aldığım keyfi alıp götürüyor bu lanet ses açıkcası ... hhayırlısı olsun diyelim, teşekkürler cevap için
    Içerisinde Koruyacak Bir Beynin Yoksa , Kaskında Bir Anlamı Yok Tabiki ... Allah Muhafaza ...

  19. #3479
    rm125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2010 Kanuni Caracal 200 & 2001 Suzuki Volusia 800
    Uzun bir aradan sonra tekrar geldim. :D hem de caracal sahibi olarak... Uzun araştırmalar sonucunda caracal ile gv250 arasında kalmıştım.En çok ekonomik yönden beni tatmin etmeliydi(öğrenci olduğum için :D).Bir de havası olmalıydı.Beni bu seçimlere iten önemsiz bir sebeb vardı.Görüşlerinize saygı duyuyorum ama , motosikletine milyarlarca verip ,üstüne bir de marifetmiş gibi modifiye ettiklerini düşündükleri apaçi işi motosiklere binmek istemezdim.Bir de daha çok itici oluyor... Klasik bir şeyler istedim,bundan sonra tutacağım tek anahtar buji anahtarı olmasını istiyordum,bundan önceki motosikletim Daifo rm 125 (scooter)di. Eminim bundan daha kötüsü olamaz! İlk alındığında 2 defa şasi kırıldı.Benzin otomatiği ve emme manifolduna verdiğim paranın haddi hesabı yok... :( 2006 modeldi.0 almıştı babam araştırmadan... Servis ve yedek parça sorunu vardı... İş başa düşmüştü.takım taklavat ne varsa söküp takıyordum.Bilmediklerimi de hep buralara yazıp ,hallederdim.Defalarca yolda kaldım.arkadaşlarla bağlardık çekerdik eve... Artık sıkıldım bunlardan diyerekten biriktirdiğim paraya göre araştırmalara başladım.2,5 aylık araştırma sonunda caracal süper bir şeydi. :D Ailemle vidayı bile elmicem diyerekten anlaştık.dedem bile çok beğendi.Tüm dikkatlei üzerine çekebilen bi makina... :D 2.el aldık.2010 model 5800km de çantalarıyla birlikte 45 yaşındaki bi titiz amcadan aldım.satma nedeni ise virago alacakmış ,babam sonradan görmüş hatta motosikletiyle. :D yazın a2 yide aldım. ls2 kask ,eldiven vb. güvenlik ekipmanlarını da tamamladım.Kırmızı rengi çok harikaaa...crcalla liseye gidiyorsanız(benzin parası buldukça :D),hayat bi başka güzel oluyor...tek dezavantajı ise aynaların görüş açısı... Belki 'sen daha motor görmemişsin...' gibi cümleler kullanabilirsiniz ama benim için kısıtlı ekonomiyle eğlenebilmek,gezmek... ve en önemlisi de 5 yıl sonra baktığımda motorumda tek farklılık km sayacında rakamların sırasının değişmesidir...benden şimdilik bu kadar. sağlıcakla kalın!

  20. #3480

    Üyelik
    26 Ekim 2010
    arkadaşlar merhaba,
    motorum ateşleme yapmıyor bujiyi değiştireceğim ama bujinin nerede olduğu konusunda hiçbir fikrim yok, bilen bir arkadas yazabilir mi?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler