Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Ağustos 2010, 16:42
#3281
bluesharki adlı üyeden alıntı
Ben bu aralar Bodrum'dan İzmir ve biraz daha yukarıya gidip yarım ege turu atmayı düşünüyorum
Katılmak isteyen var ise rotayı uzatabilirim?
Selamlar...
Geçen pazar 2 caracal 377 kilometre yol yaptık ...
Sabah 10dan,akşam 12 ye kadar yollardaydık...
İstanbuldan Kırklareli Kıyıköye gittik...
Özellikle akşam yolculuğu çok keyifliydi...
Biraz üşüdük ama olsun ..:D:D
Sen biraz uzak kalmasan aslında güzel olabilirdi ...
3 caracal yollarda...:D
Reklamlar
-
27 Ağustos 2010, 01:52
#3282
Selam arkadaşlar. Dün itibari ile benim de bir Caracal'im var. Oldukça temiz ama iç lastikli lastiklerim var. Adana'dan Urfa'ya 360 km yol gideceğim. Yolda sakatlık çıkar mı diye düşünüyorum. Bu uzunluktaki yol için tavsiyeleriniz nelerdir?
-
27 Ağustos 2010, 02:08
#3283
turanthefirs adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar. Dün itibari ile benim de bir Caracal'im var. Oldukça temiz ama iç lastikli lastiklerim var. Adana'dan Urfa'ya 360 km yol gideceğim. Yolda sakatlık çıkar mı diye düşünüyorum. Bu uzunluktaki yol için tavsiyeleriniz nelerdir?
hayırlı olsun, hepimizin motoru iç lastikli, bildiğim kadarıyla güzergahınız otoban o yüzden sorun olmaz diye düşünüyorum, ancak orada havalar sıcaktır bence 10-17 saatleri arası sürüş yapmayın ve diğer saatlerde sürerken de 6000 deviri fazla geçmeyin ve hep aynı devirde sürerek motoru sıkıştırmayın yani arada debriyaja basıp gazı kesip motoru rahatlatın, bakımları tam mı onu da öğrenin, bilhassa yağını değiştirmenizde ve gaz fren debriyaj tellerini kontrol etmenizde fayda var, zincire de bakın, gerekiyorsa yağlayın.
-
27 Ağustos 2010, 13:28
#3284
-
28 Ağustos 2010, 16:15
#3285
arkadaşlar herkese selamlar.. bir arkadaşım caracal 200 aldı 2nci el. Lastikleri çok kaydırıyor, değiştirmek istiyor. Önerebileceğiniz lastik var mı acaba? Şimdiden teşekkürler..
Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın
-
28 Ağustos 2010, 17:13
#3286
bluesharki adlı üyeden alıntı
Selam, ne güzel walla iki caracal gezmişsiniz çok keyifli geçmiştir tahmin ediyorum
Ben bu zamana kadar hep yalnız çıktım yollara
Yine öyle olacak sanıyorum
Aslında biraz zaman problemim var olmasa Ege üzerinden Marmara oradanda Karadeniz tarafına geçmeyi planlıyordum. Tabii yalnız gitmek keyifli değil özellikle Karadenizde yağmur bastırırsa çok can sıkıcı olabilir
İletişim halinde kalalım belki siz buralara tatile gelirsiniz? Caracal takımı kurarız sonra ben sizi yarı yola kadar yolcu ederim
Eşdeğer bir motorla sürüş daha keyifli oluyor işin açıkcası...
Ne diğer arkadaşın yoruluyor nede sen ...
Arasıra yolda motorları değiştirip birazda gırgıra vurduk meseleyi..:D:D
sizin oralara gelmeyi çok isterim işin açıkcası ...
Aslında heryere gitmeyi çok istiyorum ..:D:Dgezenti bir tip oldum bu aralar...:D
seneye enduro aldığımda gelirim o taraflara artık...
genede belli olmaz..:D:D:D
-
28 Ağustos 2010, 20:10
#3287
dostlar makinalarınızdan genel olarak memnunmusunuz? aranızda en çok kaç kilometre yapan var?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
29 Ağustos 2010, 02:49
#3288
@blues: ben duymadım zincir koparan inşallah da duymam ve yaşamam çok da iyi bir tecrübe olmaz, zincir kolay kolay kopmaz bakımını yaparsan o yüzden yıprandığında değiştirmek daha mantıklı.
@koromako: hocam lastikte ucuza kaçılmaz, üzerinde tartışılan lastiği alma, görüş birliği olmayan lastiği alma, çünkü şakası yok.
metzeller, michelin öyle bir marka al.
-
29 Ağustos 2010, 03:17
#3289
NoVaRiX,
Benim biraz canımı sıkmaya başladı motor. İlk aldığımda arada bir hafif tekleme yapıyordu yani çalışırken ileri geri silkeleniyordu. Sonra karbüratörün hassas olduğunu ve uygun benzin kullanmamın gerektiğini öğrendim hep dikkat ederek benzin istasyonlarını seçip performansı test edip öyle kullanmaya başladım ama geçen gün 2.150 km civarı yine aynı problem ortaya çıktı karbüratörü temizlediler olduğu gibi söktüler taktılar falan ama karbüratörden gelen fabrika hatası varmış yenisini talep etti servis değişecek ve sorun kalmayacak umarım. Bu ara km yapamaz oldum :( Parçayı bekliyorum....
Lastikler çok fena. Benzin istasyonuna girdim benzin alacağım artçımda var arkada adamlar yeri yıkamış frene bir bastım durmadı kayıyor motor ayaklarımı yere koydum ne olacak spor ayakkabı o da kayıyor 1.5 metre falan kaydık öyle durduk sonra pompaya geri yanaştım. Birde bir defasında yine arkamda artçı var bayır çıkarken bayırın ucunda durmam gerekti aniden ön freni yaptım ama motor olduğu gibi geriye geliyordu lastikler tutmadı yine :( yer ıslak değildi...
Bende bir sonraki sezona mutlaka değiştirmeyi düşünüyorum lastikleri. Aman diyorum dönüşlerde suya falan denk gelirseniz sakın motoru hafifte olsa yatırmayın hızınızı düşürün ve dik şekilde geçin biraz yol kat ettikten sonra lastiğin kuruduğuna inanıyorsanız hızınızı tekrar yükseltin.
Goodyear lastiklerinde fiyatlarının uygun olduğunu duydum. Metzeller en pahalısı sanıyorum. Avrupa üretimli seçmeye özen gösterin, piyasada Kore malı lastikler var bana onları önermişlerdi (Antalya'da) Dubleks lastik biçimde çifti 180TL civarıydı...
-
29 Ağustos 2010, 04:04
#3290
evet lastiği kesinlikle dubleks dıye tabır edılen içsiz lastıklerden alın, ve ıslak dönüşlerde hızınızı ayağınıza yere koycak kadar yavaşlatın ve dik geçin, dik geçmezseniz kayıyor benim de başıma geldi.
-
01 Eylül 2010, 19:00
#3291
Bir sorum olacaktı;
Merhaba;
Bende yeni bir caracal kullanıcısı olarak sormak istediğim bir soru olacak ; sol arka tarafta selenin altında bir anahtar deliği car; o anahtarla açılan kilite benzer yer nedir? ne işe yarar ?
kullanma Kılavuzunda da bulamadım ne işe yaradığını.
-
01 Eylül 2010, 21:23
#3292
artçı selesinin altındaki kısmı diyorsanız o kask kilididir. onu açıp sağa çekip kaskı kilidinden geçirirsiniz ve kilitlersiniz tekrar.
-
03 Eylül 2010, 00:44
#3293
Arkadaşlar benimde bir sorum var motorum 12.000 de ilk günler(11.700 de iken :D ) ilk basışta marş basıp motoru çalıştırıyordum , şu anda marşa basıyorum ilk seferde çalışmıyor tekrar basıyorum birkaç saniye motosiklet çalışıp duruyor sonra 3. kez basışımda çalışmaya başlıyor , ne dersiniz bujimde filan bir sıkıntı olabilir mi ? (2. seferde motor dururken tank diye bir ses geliyor sol taraftan )
-
09 Eylül 2010, 20:48
#3294
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
dostlar makinalarınızdan genel olarak memnunmusunuz? aranızda en çok kaç kilometre yapan var?
selam arkadaslar herkese hayırlı bayramlar diliyorum.
ben motorumu yeni aldım ve 600 km yaptım antalya sakarya arası(yagı bujısi hava filtresi degştirerek ve zinciri frenlerı kontrol edilerek)
9 saate geldım 5 kere durdum yolda afyonda bır yarm saat durdum otekılerı 10 ar dk tı.
115i gordum yolda tek kişi.fakat cok yaktı.280 km de ısık yanacagına 210 da yandı ısık.
toplamda 70 tl lık benzınle 620 km yol geldim.kütahya sakary arası hıc durmadım 2 saat 40 dk 90 100le geldım(bu arada cok yaktı zate)
önerileriniz nelerdir bu motor ıcın.?
cok dusuk rölantide kacıncı vıteste olrsa olsun kalkarken sılkeme yapıyor?
motorda cok sesli calısyor gibime geliyor.mctden sonra baya sesli geldi.motorcuya sordugumda tek sılındır ve itecekli oldugundan seslıdır dedi.
egsozları acan varmı acaba aramızda arkadaslar?susturucuları cıkrnca nasıl bır ses olur acabaa?
cevaplarınız ıcın sımdıden tesekkurlerrr
hayırlı bayramlar
-
09 Eylül 2010, 22:54
#3295
ben uzun yol kullanınca daha az yakıyor ama 280'de yanmasını bekleme, kitapçıkta zaten 100 km'de 3lt yazıyor, yani 300 litre zaten en fazla gideri var ama genelde 270-250 arası gidiyor.
benim rolanti ayarım biraz yukarıda ve 2 000'e çok yakın bende silkme gibi bir olay yok, motor seslidir haklısın, tek silindir olduğu için baya bir bağırıyor mct'ye göre.
yine tek silindir olduğu için egzostu açtırınca hem rahatsız edici bir ses çıkar hem de çekişten düşer.
-
12 Eylül 2010, 00:52
#3296
merhaba, sitenin bu bölümünde belki her sayfayı okudum ve bende bir karanar aldım... ilk motorum ve 2. motor surusumdu :D:D gercekten guzel bir motor hatta geçen bir ayda ufak modifikasyonlar bile yaptım... resimlerini musait olunca yuklerim. acık hava filtresi taktım ve de on camurlugu tumden soktum biraz daha chopper oldu sanki :D:D yada wintage :D:D dersek daha dogru olur
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:48 ----------
Wolker adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benimde bir sorum var
motorum 12.000 de ilk günler(11.700 de iken :D ) ilk basışta marş basıp motoru çalıştırıyordum , şu anda marşa basıyorum ilk seferde çalışmıyor tekrar basıyorum birkaç saniye motosiklet çalışıp duruyor sonra 3. kez basışımda çalışmaya başlıyor , ne dersiniz bujimde filan bir sıkıntı olabilir mi ? (2. seferde motor dururken tank diye bir ses geliyor sol taraftan )
dostum akunun durdugu yerde aku kutup başları şaseye degmeye cok musait ve tum sase ground yani (-) uc :D dogal olarak arac giderken dahi aku + kutbu saseye degerse arac kısa devre yapar ve anı guc kaybı durmaya neden olabilir. birde sanırım şarj dinamosu biraz kucuk farlar acıkken aku pek iyi sarj olmuyor. az sarjın varsa çok fazla marşa basamaman da normal..
-
12 Eylül 2010, 23:32
#3297
arkadaslarr herkese hayrlı aksamlarr.caracalın arka ve ondişlisi kaçlıktır acaba?
birde motorum düşük rolantideykn hangı viteste olrsa olsun bi silkeleme olyuo 4 bın devire kadarr?
birde bu motordan cok mu ses gelıyor acaba gır gır gır.egsozları kaptınca motorun stop etmesı lazm degıl mı?kapatınca benm motor stop etmıyo.acaba motorun egsoz cıkısndakı kelepcelerdemı bısı var?
yardımlarınızı beklıyorumm
-
13 Eylül 2010, 00:53
#3298
motorun benzin yüzünden fark ettigine bende şahit oldum arkadaşlar haklısınız ...
-
15 Eylül 2010, 10:46
#3299
Uzun bir süredir forumu takip etmekte ve bu başlığı okumaktayım. Neredeyse bütün sayfalar bitti. Bu yakınlarda motor almayı planlamaktayım ve ön araştırma yapıyorum. İlk başta baya Tiger'a takılmış olsam da arada ki fiyat farkından dolayı Caracal'a yönelmiş durumdayım.
Merak ettiğim ve bu başlık altında konuşulmayan bir kaç şey var onları sormak istiyorum;
- Bu motorun lastiklerinin kaydığını herkes söylemiş. Bende motora yeni başlayan biri olarak kaymaya veya hata yapmaya oldukça açık biriyim bu yüzden motoru ilk aldığımda Metzeller veya Pirelli'nin bir lastiği ile değiştirsem lastikleri sizce nasıl olur ?
- Yokuştaki performansını merak ediyorum motorun? Özellikle de çimleri sulayacağım diye yollar sulayan belediyelerimizin ıslattığı yokuşlarda nasıl idare ediyor motosiklet ?
- Motorun gece yol aydınlatması yeterli midir ?
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
-
15 Eylül 2010, 11:04
#3300
lastiği değiştirirsen güzel olur, iyi olur. ancak pirelli'nin de hamuru sert, yola yapışan iyi bir lastik almalısın.
iki kişi ankara'nın en sert yokuşlarında (seyran civarları) rahatlıkla kalkıyor, düşük devirlerde torku çok yüksek, çekişi çok iyi ama dün ilk kez dediğiniz gibi ıslak yola geldim ve önümdeki araba bile yokuşta patinaj çekti, artçımla beraberdik ve korkmadım desem yalan olur, hemen arkamdakinden yol isteyip motoru tekerleklerin ıslattığı kısımdan yolun orta kuru kısmına aldım ve birinci vites, düşük devirde çıktım. ıslak yokuşlarda sert sürmezsen, düşük devirde gidersen sorun olmaz.
ilk başta far aşağıdaydı ancak ayarladım, şimdi gayet iyi ancak ışıklandırmasız yola tek başıma hiç çıkmadım, çok da stabil olcağını sanmıyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler