arkadaşlar plaka, ruhsat işlemleri vs. ne kadar tutuyor. bir de istediğimiz plakayı alabilir miyiz?
arkadaşlar plaka, ruhsat işlemleri vs. ne kadar tutuyor. bir de istediğimiz plakayı alabilir miyiz?
caracal caracal hastası oldum bu motorun şu borçlarım bitsin ilk işim caracalımı almak olcak nasıl geçecek 18 ay onsuz bilmiyorum...
geçmiş olsun ya.. nasıl oldu ki öle
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:49 PM ----------
tabiki bunda bu forumun katkıları çok büyük yalnız pek krem rengini kullanan yok galiba bana daha hoş gibi geldi..
bide ben yeniyim motorsiklet hakkında bu sissy bar neresi oluyor acaba..
gece bi bakkalda durdum, bindiğimde arka lastikte tek cm küp hava kalmamış, bi pompa bulup deliği bulmaya çalışırken, sibobun dibinden kaçırdığını gördüm.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
önüne geçmek için ne yapılmalıdır bu sibop çatlamasının?
sıbop lastıgı vardır dibinde,
sanırım o iyice eskımış ve çatlamış olabılır,
sanıyorum çifti 5 lira olması lazım onların,
yenileri ile değiştirirsen sorun çözülecektir...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
90 la giderken olsaydı? tırsdım, ya tekrarlarsa
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
kardeş hayırlı olsun bende de seyhan 150c war çok memnunum ama satmayı düşünüyom yer sorunu oldu istemeye istemeye satcam motorumu çin malı falan diolar ama gerçekten düzgün kullanırsan bi sorun çıkarmicaktır bana da çok kötülediler ama 1.5yıldır bniyorum hiç bi sorunu yok9000 bine geldfi
lastikçiye gittim, dublex mi şamriyel mi dedi, servise gittim, arka KESİN dublex önü bilmiyorum dedi, lastikçiye gittim düblex dedim, malzemesini aldı cenazenin yanına geldik, baktı, bu şamriyel dedi, döndük aletleri getirip tekeri söktük götürüp yaptık, taktık, servise gittim, lastikler şamriyel aklında bulunsun dedim sibopta sorun yokmuş, lastik biyerden patlamış havayıda mecbur sibop dibinden vermiş, 2 kişi olduğumuzdan, basınçtan hava kaçacak yer bulamamış, biz inince inmiş. nasıl olduğunu anlamamıştım.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
şamrıyel lastik dipleri ile,
dubless lastik dipleri farklıdır zaten,
ama sen yıne lastıkcıne soyle,
benım jantlarım çelık,
bunları bu lastık ıle dubless yapabılırmıyız dıye,
siboplar değişince oluyormuş dıye hatırlat...
bız braderın motoruna yaptın,
yukı 125-9 vardı,
çelık jantlı ve 5 lıraya cevırdık...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
bu fotoğrafı snaırım bu başlıktan buldum, netten de bulmuş olabilirim ama çok hoşuma gitti.
biraz renkleriyle oynayıp size takdime deyim dedim.
eğer bu motorun sahibi aramızdaysa gerçekten çok güzel motoru varmış bildirmek itserim.
http://img529.imageshack.us/i/big101...8014eqa84.jpg/
bu motorun ön tekerinin bulunduğu maşanın açısı değiştirilebiliyor mu? biraz daha ileriye doğru açmak mümkün mü?
lastikçi lastik değişmesi lazım dedi, en sağlıklısıda o . doğuştan dublex olsun bizim olsun.
maşa büyütmek kesip kaynatmadan, uzatmak eklemeden olmaz kanımca
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
direksıyondakı KROMLU mıllerın uzunlarını alır ve takarsan halı ıle,
ilerıye uzayacaktır,
ama motorda yukarı yukselecektır,
dier bir işlemde,
orjınal şasiyi kestireceksın ,
ve dıreksıyon gobegı ile şasiye parça yapılacak ve oyle olacak,
ama astarı yüzünü geçer,
yani şasi çok sağlıklı malzeme olmadıgından kaynakta daha zayıf kılacaktır,
yani değmez oynamaya,,,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
bazılarının açısı geniş olabilir çünkü öyle üretiliyorlar. ayarlanan bi mekanizma yok. açı sabittir, bu açıyı bi yerden sonra artırmak dengeyi zorlaştırır ki bu şahsi yorumum değil, bizzat discovery de izlediğim chopper progamlarındaki mühendislerin lafı, fantezi dışında bi yararı yok, ha güzel görünür, bende isterim. ama kestirip biçtirmeden olmaz. zati çin malı aerodinamiği çok hesaplanan aygıtlar değil, bide maşayı açarsan dengede sorun olabilir. gel vazgeç yada geniş açılı, iyi mühendisliği olan (marka) bi motor al.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
peki arkadaşlar sesi nasıl bu motorların, tek silindirden fazla performans beklemiyorum ama sinek vızıltısı gibi de olmasın bence.
sinek vızıltısı gibi olan motorların hepsi 2 ZAMANLI motorlardır,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)