Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Mayıs 2009, 13:16
#2621
CARACAL-TAL adlı üyeden alıntı
peki bunun başka yöntemi var mı zarar vermeden sesini nasıl birazda olsa toklaştırırız.. bir de kulağn ne durumda rahatsız oluyor musun ...kısacası pişman oldun mu aydınlatırsan sevinirim... bir sorum daha var motora yağ dışında bir kaydırıcı filan eklesek bir fayda sağlar mı...
dostum baska bir yolu oldugunu sanmiyorum. motorun orjinalindeki sesin tonu iyi degil. ama daha kotusu volum cok dusuk. o yuzden ses istiyorsan mudahale edeceksin egzoza. benim gibi cahilce mudahale etme. al eline uzun uclu bir matkap, egzozun ustteki deliklerine cok dikkatlice ve YAVASCA sok. yavas yavas ve abartmadan delik ac. eger ittirerek, bastirarak yaparsan, egzozun ustunde, dis yuzeyinde cikintilar olusur. o yuzden vurarak ya da iterek degil, yavasca delerek yap. benimkinden daha tatmin edici bir ses cikacagindan eminim.
ben su an memnunum. daha volumlu ve daha kalin bir ses cikiyor.
Reklamlar
-
05 Mayıs 2009, 22:22
#2622
200 cc den ne ses bekliyorsunuz arkadaşlar
hoooppppp uyumayııııınnn , eskişehirli caracalcılar bana ulaşsın . msn ım bır ön sayfada .
perşembe günü eskişehir de motosiklet korteji yapılacaktır. Kendilerini bilgilendireyim
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
06 Mayıs 2009, 17:46
#2623
Yaklaşık 10000km ;
motor arka çamurluk ve amortisörden sesler gelmeye başladı
çalışması zorlaştı
rolantisi düştü
100m gittikten sonra durmayan soğuk motor, durmaya başladı.
Ampül sorunu olmadı, yeterince gece yol gittim
Sesi toklaştı, güzelleşti
Yeterince yağmur yedi, gösterge buhulaşma sorunu olmadı, koruma demirleri küften kahverengi oldu.
Ayarlarma sırasında sol ayna kırıldı
Yakıt tüketiminde belirgin bir değişiklik olmadı
Sisi vidalarının biri kırıldı, diğeri düştü (ilk zamanlar burayada yazdığım gibi vida gevşeme sorunu çok)
Denriyaj telinin bikaç lifi koptu, komplekopmadan değiştirdim
Şamandırayı garantiye verdim,2 aydır bekliyorum
Motoru haftalarca çalıştırmadıktan sonra tek marşta çalışıyor ancak hava soğukken (kışın) çalıştırmak imkansız, ben çalıştıramadım ne vurdurmayla ne marşla çalışmıyo
Aküsü fena değil, hiç bitmedi, kışın çalıştırmaya çalışırken çok fazla marş yapmamdan döndüremeyecek kadar zayıflamıştı ama çalışınca iyi doluyor.
Şaşırtıcı ki;
9000den sonra, motor stop edince, vitesteyse marş basmıyor, boşa almadan marş basmıyor. bu tip bi özelliğin bazı motorlarda olduğunu biliyorum ama ilk 9000de hangi vitesle olursa olsun marş basıyordu, zincir yağlamasırasında, sehpa üstünde denenmiştir.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
06 Mayıs 2009, 21:40
#2624
solmyr adlı üyeden alıntı
Yaklaşık 10000km ;
motor arka çamurluk ve amortisörden sesler gelmeye başladı
çalışması zorlaştı
rolantisi düştü
100m gittikten sonra durmayan soğuk motor, durmaya başladı.
Ampül sorunu olmadı, yeterince gece yol gittim
Sesi toklaştı, güzelleşti
Yeterince yağmur yedi, gösterge buhulaşma sorunu olmadı, koruma demirleri küften kahverengi oldu.
Ayarlarma sırasında sol ayna kırıldı
Yakıt tüketiminde belirgin bir değişiklik olmadı
Sisi vidalarının biri kırıldı, diğeri düştü (ilk zamanlar burayada yazdığım gibi vida gevşeme sorunu çok)
Denriyaj telinin bikaç lifi koptu, komplekopmadan değiştirdim
Şamandırayı garantiye verdim,2 aydır bekliyorum
Motoru haftalarca çalıştırmadıktan sonra tek marşta çalışıyor ancak hava soğukken (kışın) çalıştırmak imkansız, ben çalıştıramadım ne vurdurmayla ne marşla çalışmıyo
Aküsü fena değil, hiç bitmedi, kışın çalıştırmaya çalışırken çok fazla marş yapmamdan döndüremeyecek kadar zayıflamıştı ama çalışınca iyi doluyor.
Şaşırtıcı ki;
9000den sonra, motor stop edince, vitesteyse marş basmıyor, boşa almadan marş basmıyor. bu tip bi özelliğin bazı motorlarda olduğunu biliyorum ama ilk 9000de hangi vitesle olursa olsun marş basıyordu, zincir yağlamasırasında, sehpa üstünde denenmiştir.
soldaki ve sağdaki yuvarlak nikelajları çıkart gördüğün vidaları yağla yanık yağ ile ses kesilecek .
çamurlukta ki sesin kaynağını bul çözüm yolu bulalım . motorun karbüratörünü ayarlattır .
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
07 Mayıs 2009, 02:40
#2625
eray nerdesin beaa!! senin caracal kaç bin oldu?
-
07 Mayıs 2009, 02:57
#2626
abi 16500 deyım . ben her gece burdayımda siz yoksunuz . caracal harika oldu nazar değmesın . 1 . viteste asfatta patinaj çekiyor .
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
07 Mayıs 2009, 15:15
#2627
mterayes26 adlı üyeden alıntı
abi 16500 deyım . ben her gece burdayımda siz yoksunuz . caracal harika oldu nazar değmesın . 1 . viteste asfatta patinaj çekiyor .
yuruyen aksamda degisiklik yaptin mi? yoksa sadece gorunus uzerinde modifiye mi yaptin?
selamlar.
-
07 Mayıs 2009, 22:21
#2628
efeoktay adlı üyeden alıntı
yuruyen aksamda degisiklik yaptin mi? yoksa sadece gorunus uzerinde modifiye mi yaptin?
selamlar.
yok babacan , manifolt çatlamış onu değiştirdim . Herşey aynı iyi de bir karbüratör ayarı
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
12 Mayıs 2009, 18:24
#2629
dostlar highway hawk urunlerine bakiyorum. ve begeniyorum. bir elcik siparisi verdim bugun. iste su:
http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44995
yarin elime gececek. umarim uyum saglar motor ile.. bir dahaki ay da yine highway hawk far ve kaş alacagim. plastik fari pek begenmiyorum.
bu arada bizim sagda solda yer alan parlak bolumler plastik degil mi? aslinda onlari da soyle krom falan kaplatabilsek ne kadar guzel olur :D
-
12 Mayıs 2009, 21:39
#2630
10000i geçsin karbüratör ayarına bi baktırıcam, sanırım ses plakalıktan geliyor.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
13 Mayıs 2009, 22:25
#2631
elciklerim geldi. uyacak gibi. yarin serviste taktiracagim. cok guzeller :D
WD40 ile paslanan yerleri ve hareketli bolgeleri spreyliyorum. ama sadece sprey yeterli mi? yoksa spreyden sonra silmek mi lazim? WD40'in uzerinde silmeyin yaziyor. bana pek faydali gibi gelmedi bu sprey.... paslar tamamen gecmiyor.
bu arada on fren ve arka frenin daha sıkı olmasi icin ne yapmak lazim?
selamlar..
-
13 Mayıs 2009, 22:27
#2632
efeoktay adlı üyeden alıntı
elciklerim geldi. uyacak gibi. yarin serviste taktiracagim. cok guzeller :D
WD40 ile paslanan yerleri ve hareketli bolgeleri spreyliyorum. ama sadece sprey yeterli mi? yoksa spreyden sonra silmek mi lazim? WD40'in uzerinde silmeyin yaziyor. bana pek faydali gibi gelmedi bu sprey.... paslar tamamen gecmiyor.
bu arada on fren ve arka frenin daha sıkı olmasi icin ne yapmak lazim?
selamlar..
ön fren kullandıkça sertleşir , arka fren eğer bitmediyse tamburun ustunde vıdayı sıkacaksın
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
14 Mayıs 2009, 01:26
#2633
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
14 Mayıs 2009, 15:01
#2634
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
17 Mayıs 2009, 01:26
#2635
mterayes26 adlı üyeden alıntı
hoppala.. gecmis olsun kardesim. bir sey var mi sende? motor ne durumda? nasil oldu kaza?
-
17 Mayıs 2009, 01:32
#2636
efeoktay adlı üyeden alıntı
hoppala.. gecmis olsun kardesim. bir sey var mi sende? motor ne durumda? nasil oldu kaza?
ben konu açtım arastırırsan bulursun aniden önüme çıkan ticariye vurdum .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 AM ----------
http://www.motosiklet.net/forum/tazi...za-yaptim.html
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
17 Mayıs 2009, 23:45
#2637
Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinicem.Yaşım 17 benim bende sizler gibi cruiser hastasıyım.Teknik bilgilerim= modelim 1992 yani 17 yaşındayım bu sene bir hafta önce a2ye yazıldım 65 kiloyum 1.74 te boy var bende bu motor malum 150 kilo ben bu motoru taşıyabilirmiyim önerirmsiniz bu motoru bana. vitesli motora ilk kez başlıyacam bu arada dostlar fikirlerinize çok ihtiyacım var
Gerçekci ol,imkansızı iste.
-
18 Mayıs 2009, 00:28
#2638
furkan43 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinicem.Yaşım 17 benim bende sizler gibi cruiser hastasıyım.Teknik bilgilerim=
modelim 1992 yani 17 yaşındayım bu sene bir hafta önce a2ye yazıldım 65 kiloyum 1.74 te boy var bende bu motor malum 150 kilo ben bu motoru taşıyabilirmiyim önerirmsiniz bu motoru bana. vitesli motora ilk kez başlıyacam bu arada dostlar fikirlerinize çok ihtiyacım var
Motosikletlerde 2 tekerlek yerden kesilir kesilmez 100 kiloda olsalar, 500 kiloda olsalar artık farketmeyecektir!
Ama dururken motorun kontrolü için başlarda biraz haddinden fazla efor sarfedersin; zamanla tekniği kavradığında sorun kalmaz. Ayrıca 150 kilo ortlama bir ağırlıktır motosikletler için. Çook daha ağırlarıda var.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
18 Mayıs 2009, 02:02
#2639
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
18 Mayıs 2009, 02:10
#2640
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler