Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Nisan 2009, 12:23
#2541
mterayes26 adlı üyeden alıntı
keşke duro almasaydın , ben aldım pişmanım yerli malları daha iyi
walla servisten önerdiler ama zaten tepeme gelmişlerdi anlık oldu gittim aldım fakat anlamadım sen beğenmemişsin yol tutuş daa ii oldu frenleme aynı keza bence orjinalinden kesinlikle daha iyi ...sadece motorun arkası 1 ,2 cm yükseldi arkada oturan için ii oldu bence...bide ben pazarlık ederim alırken kredi kartı ile almasaydım daha ucuza bile alırdım ...kazıklanmayın arkadaşlaaaaarrrr...
Reklamlar
-
14 Nisan 2009, 13:51
#2542
CARACAL-TAL adlı üyeden alıntı
walla servisten önerdiler ama zaten tepeme gelmişlerdi anlık oldu gittim aldım fakat anlamadım sen beğenmemişsin yol tutuş daa ii oldu frenleme aynı keza bence orjinalinden kesinlikle daha iyi ...sadece motorun arkası 1 ,2 cm yükseldi arkada oturan için ii oldu bence...bide ben pazarlık ederim alırken kredi kartı ile almasaydım daha ucuza bile alırdım ...kazıklanmayın arkadaşlaaaaarrrr...
sen uzun yola çık , keskin bir virajda biraz motoru yatır bak popondan nasıl kıvılcım çıkıyor . Sorsanıza bir şey yapmadan önce , artık caracalın kitabını yazdım 16300 km oldu boru değil
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
14 Nisan 2009, 22:54
#2543
arka lastigin ebadini 1 parmak buyutmek mumkun mudur? yani 1 parmak daha kalin bir lastik nasil olur? problem yaratir mi?
-
14 Nisan 2009, 22:59
#2544
orjinali ile pek oynamayın arkadaşlar
bugün bir sündürdüm motoru
1.vites 50
2.vites 80
3.vites 100 - 105
4.vites 110 u da geçiyordu yol bitti 5 e bile atamadım
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
14 Nisan 2009, 23:09
#2545
mterayes26 adlı üyeden alıntı
orjinali ile pek oynamayın arkadaşlar
bugün bir sündürdüm motoru
1.vites 50
2.vites 80
3.vites 100 - 105
4.vites 110 u da geçiyordu yol bitti 5 e bile atamadım
gerçekten sünmüş,benim makina 4. viteste 100ü geçmez
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
14 Nisan 2009, 23:13
#2546
solmyr adlı üyeden alıntı
gerçekten sünmüş,benim makina 4. viteste 100ü geçmez
makine kaç km de ?
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
14 Nisan 2009, 23:17
#2547
9100 kusur hatırlamıyorum bi süredir yatıyo
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
14 Nisan 2009, 23:41
#2548
solmyr adlı üyeden alıntı
9100 kusur hatırlamıyorum bi süredir yatıyo
oo iyi iyi yavaş yavaş zorla makineyi farkı göreceksin , ben 60 km boyunca tam gaz gittim 15 gün önce durdum dinlendirdim fln motor çok değişti
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
14 Nisan 2009, 23:45
#2549
mterayes26 adlı üyeden alıntı
oo iyi iyi yavaş yavaş zorla makineyi farkı göreceksin , ben 60 km boyunca tam gaz gittim 15 gün önce durdum dinlendirdim fln motor çok değişti
hacı,bu tür zorlamalar zararlı diye biliyorum ben? ben hiç yapmıyorum öle şeyler, demekki o yüzden basmıyo nalet çıkardığımda 3. viteste bi abanayım bakalım
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
14 Nisan 2009, 23:52
#2550
solmyr adlı üyeden alıntı
hacı,bu tür zorlamalar zararlı diye biliyorum ben? ben hiç yapmıyorum öle şeyler, demekki o yüzden basmıyo nalet
çıkardığımda 3. viteste bi abanayım bakalım
bırak allahını seversen birşey olmaz ben böyle yaparak 80 i geçmeyen motora 120 yaptırdım iki kişi ama çok iyi dinle motorun sesini , ama gazı iyi kullanman lazım , motor ğı ğı ğı ğı yaptığı anda vitesi büyüt az daha gidersen öyle kol çıkar . Bunu yapmadan önce motoru iyi ısıt
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
15 Nisan 2009, 00:01
#2551
eyvallah,deniycem
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
15 Nisan 2009, 00:42
#2552
arkadaşlar motorlarınızı devirli kullanın açılsın istiyorsanız,
yanı REDLINE olmasın ama dibinde kullanım,
misal::8 bın redlıne ise,7.5 idealdir,
farkını goreceksınız zaten,
her konuda ilerleme kaydedecektır,
motor test aşamasında son devıre yaslanılarak yapılıyor,
motor daha rahat hareket eder,
vıtes degısımlerı daha işlevlı olacaktır...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
15 Nisan 2009, 00:59
#2553
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motorlarınızı devirli kullanın açılsın istiyorsanız,
yanı REDLINE olmasın ama dibinde kullanım,
misal::8 bın redlıne ise,7.5 idealdir,
farkını goreceksınız zaten,
her konuda ilerleme kaydedecektır,
motor test aşamasında son devıre yaslanılarak yapılıyor,
motor daha rahat hareket eder,
vıtes degısımlerı daha işlevlı olacaktır...
bunu ne sıklıklarla ne kadar süre yapıcaz
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
15 Nisan 2009, 01:41
#2554
yaaaaaaaa arkadaşlar bu motordan istediğiniz veya beklediğiniz nedir benim rolanti 2000 devir en fazla 10.000 devire çıkıyorum ve 4. viteste 120 çok rahat görüyorum size yazmıştım bunu ben 160 gördüm diye ve motorda hiç bir titreşim sarsınyı falan olmadı ayrıca motoru açmak için size bir taktik vereyim örneğin 3 vitesde 8000 devirde gidin düz yolda sonra debriyaja basıp vitesi 1atın çok kısa bir mesafe böyle birazcık bağırtın motoru ve bunu ortalama olarak her 500 km de 1 yapın ama çok sık değil bu taktik iyidir ben yaptım
:bounce: evet bende buranın bir üyesiyim ve benimde bir motorum var
-
15 Nisan 2009, 02:42
#2555
georgegologny adlı üyeden alıntı
yaaaaaaaa arkadaşlar bu motordan istediğiniz veya beklediğiniz nedir benim rolanti 2000 devir en fazla 10.000 devire çıkıyorum ve 4. viteste 120 çok rahat görüyorum size yazmıştım bunu ben 160 gördüm diye ve motorda hiç bir titreşim sarsınyı falan olmadı ayrıca motoru açmak için size bir taktik vereyim örneğin 3 vitesde 8000 devirde gidin düz yolda sonra debriyaja basıp vitesi 1atın çok kısa bir mesafe böyle birazcık bağırtın motoru ve bunu ortalama olarak her 500 km de 1 yapın ama çok sık değil bu taktik iyidir ben yaptım
abi aman diyim onu herkes yapamaz , çocukların motoruna yazık olmasın o sesi iyi dinleyip gerektiğinde debriyaj sıkacak kulak lazım
rölantin çok fazla ben 1200 de çeviriyorum
ve ben sunu öğrendim bir motorun rodajı yoktur . Motor hep açılmak ister , isterse 100 bin km de olsun
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
15 Nisan 2009, 03:20
#2556
georgegologny adlı üyeden alıntı
yaaaaaaaa arkadaşlar bu motordan istediğiniz veya beklediğiniz nedir benim rolanti 2000 devir en fazla 10.000 devire çıkıyorum ve 4. viteste 120 çok rahat görüyorum size yazmıştım bunu ben 160 gördüm diye ve motorda hiç bir titreşim sarsınyı falan olmadı ayrıca motoru açmak için size bir taktik vereyim örneğin 3 vitesde 8000 devirde gidin düz yolda sonra debriyaja basıp vitesi 1atın çok kısa bir mesafe böyle birazcık bağırtın motoru ve bunu ortalama olarak her 500 km de 1 yapın ama çok sık değil bu taktik iyidir ben yaptım
arkadaşım kusuruma bakma ama ben 160 gördün,vurdum,yasladım, vs
sözler yazan kimselere inanmıyorum,
kaldıki motorun ne oldugu bılındıgınden dolayı hiçbir zamanda inanmayacağım,
bir ara yuan çelık 150 motor ile benım racer yan yana gezıyordum (her ikimizdede atçılarımız ile)
bir ara bastırdı gidiyor,
yakalayayımda yanlız kalmasın dedim,
bastırdım ve geçtım onu,
durunca dediki,
''abi ben 135 yasladım gidiyorum yanımdan vızzz dıye gectın gıttın yahu''
saçmalama olum laa,ben orada 110 anca vurmustum ,,dedim bende,
yani sanıyorum senın göstergende sorun oluşmuş olabılır,
aynı hızı yanında bır araç ile denemenı tavsıye ederım,
umarım kusuruma bakmassın...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
15 Nisan 2009, 03:24
#2557
160 mı?.. Caracal'la mı?..
Bende bisikletle düz yolda 220 yapıyorum! Hemde Redline'a(!) bile girmeden! Düşün işte..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
15 Nisan 2009, 03:32
#2558
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
160 mı?.. Caracal'la mı?..
Bende bisikletle düz yolda 220 yapıyorum! Hemde Redline'a(!) bile girmeden! Düşün işte..
bisikletin 4 tekerli mi :D
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
16 Nisan 2009, 16:48
#2559
motorum 2000-3000 km arasinda. maks suratim 90 km ve cok bagiriyor. acma calismalari yapayim mi?
bir de ses icin egzozu modifiye edecem. egzoz acan var mi? servise yaptirmayi dusunuyorum.
selamlar.
-
17 Nisan 2009, 00:12
#2560
efeoktay adlı üyeden alıntı
motorum 2000-3000 km arasinda. maks suratim 90 km ve cok bagiriyor. acma calismalari yapayim mi?
bir de ses icin egzozu modifiye edecem. egzoz acan var mi? servise yaptirmayi dusunuyorum.
selamlar.
2000 - 3000 KM LER de bağırması çooook normal motorun daha körpe
tek silindirli motor egsozu açıksa , arkadan bol bol küfür yağar
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler