valla deneyeceğim ilk bindiğimde , yanlız tepe ve dişli çıkının ordakı baya zorlayacak
valla deneyeceğim ilk bindiğimde , yanlız tepe ve dişli çıkının ordakı baya zorlayacak
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
tepe kısımdakı baglantı 2 adet şasiyi tutuyor,1 adet motoru,
o şekılde monte edılmış,
yanı yanlışlık olmasın dıye yazıyorum.
ben başka MZ motorlar gıbı dırect takoz ıle baglayayım istedım,
botor boşta kalsın arada lastık olsun ve motor sarsıntıda motoru hareket ettırsın dıye dusundum,
ama baglayacak yerı ayarlama işi risklı oldugundan ellemedım,
yoksa komple bıtırecegıme ınanıyorum tıtreşimi,
''bır ara MZ gorursenız motor nasıl şasiye baglanmış bır bakın,
ön kısımda lastıklı takoz var onlarda,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
merhaba;
bugün motorla biraz dolaştım. çalıştırdım, biraz gittim ve stop etti. normal,ısınmadı dedim devam ettim. 10km sonra gazı bırakıp boşa aldığımda 1000devir civarı rolantide dönüyodu,normalde 1300 civarı döner. biraz böyle çalışıp stop etti. çalışmak istemiyo gibi sanki. düşük viteste bi süre iyice motoru ısıttım yine aynı,1000 devir civarı. boşda gaza abanınca stop ediyo, bi süre boşda salıverince stop ediyo,çok güçsüz bi sesi vardı. bunların hiçbiri olmuyodu hiç. problem nedir ne değildir acaba?
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Rolantiyi yükseltmeyi denedin mi deponun altına elini koy orada cevirilmesi gereken bir vida var sarı yuvarlaga benzer seyin orada onu tornavidayla motor calısır vaziyetteyken devrine göre(bana kalırsa sesine göre ) ayarla bu kadar basit
Caracal ım artık yollarda ....kavuştum sonunda
canercaracal, iyi diyorsunda sorun rolanti neden düştü? subap ayarlarını yeni yaptım, depo dolu, karbüratörden süpheleniyorum. rolantiyi artırmak sorunun üstünü örtmek olacak
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
bikaç konu okuyup danıştıktan sonra şu depoyu bitirim başka bir benzinlikten benzin alıcam, bakalım. o zaman anlaşılacak sorun benzinden değilse karbüratörü elden geçiricem
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
orta ayaktayken motor bariz saga yatik duruyor. sizinki tam duz mu?
orta ayaga alip motoru birinci vitese taktigimda arka lastik donmeye basliyor. debriyaji sikili tabii. bu demek oluyor ki debriyaj iyi ayirmiyor degil mi? debriyajdayken viteste dahi olsa lastigin donmemesi lazim.. sizde durum nasil?
ben ayarlamıştım, debriyaj çok kısa bi arada kapıyodu o zaman, yarım depriyajlarla gidilmesi gereken yerlerde sorun oluyo,ilerde kapıyo. benim hoşuma gitmedi, eski yerine aldım.
balatayı bikaç 100km önce değiştirevericem artık
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
benim debriyaj telmi yaklasik 100 km once degisti. ona ragmen bunu yapiyor. bu tip bir durumda vitesteyken motoru sabit tutmamak lazim. isikta falan duracaksan bosa almak lazim. cunku motor arka lastigi debriyajdayken dondurmek istiyor, sen sabit duruyorsun yerinde... o zaman motor zarar gorur diye dusunuyorum.
o kadarda tutmuyo benimki. sehpadayken dokundunmu duruyo,bıraktın mı yawaştan dönmeye başlıyo. ben zati motosikletti dururken yada rampa inerken hep boşa alırım. boşa çokrahat geçiyo bizim cıhazlar. kısa inişlerde,bi tanıdığı gördüğümde falan debriyajı sıkılı tutuyom bu motor adına en ufak bi sorun açmaz. seninki çok sertse ayarla, balatan çabuk erir
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
hiçbir şey olmaz bütün motorlarda olağan şeydir bu .
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
ya bisey sorcam 12 lt ya depo bunun kac litresi yedek depo!?
Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!
ben bilmiyorum. bu normal
servise sordum oda bilmiyo
30km kadar ömrü var
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)