Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Mart 2009, 23:30
#2421
kesinlikle okuyun arkadaşlar
merhaba arkadaşlar ben böyle arasıra yazarım ama hergün okurum yazılarınızı geçen hafta arkadaşımın ricası üzerine balıkesire gittik ben istanbul etilerde oturuyorum tamam dedim ama önce bibakım yaptım
zinciri gerdim yağını değiştirdim
yağa birde 400 gr (doubleup)motor katkı maddesi kattımacayip rahat bir vites değiştirme rahatlığı var neyse sabah 7 de burdan çıktık etilerden kocaeli eskihisara gittim bir saatte ordan feribot ayrıca feribotta arabalar 45 motorlar 8 liraya geçiyor bir ayrıntıtopçulara vardım.oradn depo full bide yedek bidon benzin aldım çantaya gemlik bursa yalova yoluna bir girdim tam 125km hiç inmeden en az 80 enfazla 140km hızla gittim.balıkesire gittik gezdik dolaştık işimiz bitti.dönüyoruz dönüşte yokuş aşağı tam 16 km yol arkamda artçı gazı bir kökledim inanmayacaksınız amam o km kadranı 160.a dayandı ben bile şaşırdım yok olmaz dedim ama yol bitti indim motoruma bir kez daha teşekkür ettim .yeniden devam edecem şimdilik bu kadar
:bounce: evet bende buranın bir üyesiyim ve benimde bir motorum var
Reklamlar
-
18 Mart 2009, 23:38
#2422
georgegologny adlı üyeden alıntı
kesinlikle okuyun arkadaşlar
merhaba arkadaşlar ben böyle arasıra yazarım ama hergün okurum yazılarınızı geçen hafta arkadaşımın ricası üzerine balıkesire gittik ben istanbul etilerde oturuyorum tamam dedim ama önce bibakım yaptım
zinciri gerdim yağını değiştirdim
yağa birde 400 gr (doubleup)motor katkı maddesi kattımacayip rahat bir vites değiştirme rahatlığı var neyse sabah 7 de burdan çıktık etilerden kocaeli eskihisara gittim bir saatte ordan feribot ayrıca feribotta arabalar 45 motorlar 8 liraya geçiyor bir ayrıntıtopçulara vardım.oradn depo full bide yedek bidon benzin aldım çantaya gemlik bursa yalova yoluna bir girdim tam 125km hiç inmeden en az 80 enfazla 140km hızla gittim.balıkesire gittik gezdik dolaştık işimiz bitti.dönüyoruz dönüşte yokuş aşağı tam 16 km yol arkamda artçı gazı bir kökledim inanmayacaksınız amam o km kadranı 160.a dayandı ben bile şaşırdım yok olmaz dedim ama yol bitti indim motoruma bir kez daha teşekkür ettim .yeniden devam edecem şimdilik bu kadar
motorun kaç km de , açmaya bakar bu işler ve sürücü artçı ağırlığına
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
18 Mart 2009, 23:40
#2423
georgegologny adlı üyeden alıntı
kesinlikle okuyun arkadaşlar
merhaba arkadaşlar ben böyle arasıra yazarım ama hergün okurum yazılarınızı geçen hafta arkadaşımın ricası üzerine balıkesire gittik ben istanbul etilerde oturuyorum tamam dedim ama önce bibakım yaptım
zinciri gerdim yağını değiştirdim
yağa birde 400 gr (doubleup)motor katkı maddesi kattımacayip rahat bir vites değiştirme rahatlığı var neyse sabah 7 de burdan çıktık etilerden kocaeli eskihisara gittim bir saatte ordan feribot ayrıca feribotta arabalar 45 motorlar 8 liraya geçiyor bir ayrıntıtopçulara vardım.oradn depo full bide yedek bidon benzin aldım çantaya gemlik bursa yalova yoluna bir girdim tam 125km hiç inmeden en az 80 enfazla 140km hızla gittim.balıkesire gittik gezdik dolaştık işimiz bitti.dönüyoruz dönüşte yokuş aşağı tam 16 km yol arkamda artçı gazı bir kökledim inanmayacaksınız amam o km kadranı 160.a dayandı ben bile şaşırdım yok olmaz dedim ama yol bitti indim motoruma bir kez daha teşekkür ettim .yeniden devam edecem şimdilik bu kadar
hocam iyiki krank kolu felan çıkarmamaşın
-
18 Mart 2009, 23:45
#2424
aklım ermiyo ya nasıl 160 arkadaş? 20 dişlimi taktın? bende motora bakıyom diye geçiniyom, 120yi geçmiyo benimki
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
19 Mart 2009, 00:32
#2425
Dostum bence senin caracal in km saati bozuk
Yada dişli, şanzıman gibi bir oynama vardır
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
19 Mart 2009, 00:38
#2426
ben bayır aşağı en son 140 gördüm artçı ile dişli 16 olsaydı 160 bende görürdüm ama kol çıkartırsa , valla ne grank kalır ne silindir . kadran da sorun vardır . Çok iyi açsan dahi yine zor
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
19 Mart 2009, 00:50
#2427
havanın güzel olduğu ilk gün 17 dişliyi takıp, denicem taş çatlasa 130 yapar benim motor
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
19 Mart 2009, 00:54
#2428
valla arkadaşlar caracal!160'km'hızı yapsa bile ben 1'dakikadan fazla dayanabileceğini sanmıyorum o'hıza,mutlaka bir yerden patlak verir!!
-
19 Mart 2009, 02:03
#2429
ferhat_se adlı üyeden alıntı
valla arkadaşlar caracal!160'km'hızı yapsa bile ben 1'dakikadan fazla dayanabileceğini sanmıyorum o'hıza,mutlaka bir yerden patlak verir!!
roadstarcı oldu caracalıma bok atıyo alalalaaaa . yapar kardeşim 200 bile yapar hatta istanbulu yeniden feth eder :D:D:D
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
19 Mart 2009, 02:45
#2430
arkadaşlar ben de bir süredir yazılarınızı takip ediyorum. motor hevesime ucuz bir cruiser la başlamak istiyorum. önce caracal ın "0" larına baktım, şu an için vergi ve ötv indirimiyle 3, 270 liste fiyatı. bunun pazarlıkla 3000e rahatlıkla inebileceğini düşünüyorum. bir yandan da nasılsa geçiş motorum olacak zarar etmiyim ve 2. el alıyım diyorum ama sahibinden.com da 2. el caracallar 2,300 tl den başlıyor. acaba caracal sahipleri mi çok yüksekten uçuyor ya da caracal çok tutulan bir motor da 2. eli mi çok değerli yoksa benim param mı çok kıymetli anlayamadım bir de akıl var mantık var 700 lira fark için (hadi diğer masraflarla 1000 tl olsun) "0" ı varken 2. ele binilir mi?
bir de her caracal da ortaya çıkan ya da bazılarında çıkıp bazılarında çıkmayan sorunlar epeyce anlatılmış. akü ve lastik haricinde direk sıkıntı yaratacak kalitesiz bir parçası var mı her caracal da kesin olan? mesela ben normalde araba kullanıyorum, geçenlerde trafikte önümde bir scoterın lastiği patladı, zavallıcık götü sağa sola ata ata neler çekti gördüm. bunları yaşamak istemem 3 kuruş fazla verip tubeless lastik alırım. mesela caracalın bunun gibi kesin arıza vericek ya da sorun çıkaracak bir eksikliği var mı bunu öğrenmek istiyorum.
ayrıca forumunuz çok düzgün kişilerden oluşmuş ve çok seviyeli bir tartışma ortamınız var. hepinizi selamlıyorum. ben bir araba şoförü olarak hepinize yol vermeye çalışıyorum. inşallah ilerde ben de motosikletimi alınca bana da yol veren şoförler olur. amma uzun yazdım tabi günlerce okuyup beş dakkada yazınca böyle oluyo, sorduklarıma deneyimli arkadaşlar kısa ve anlayabileceğim cevaplar verirlerse sevinirim. tekrardan selamlar
-
19 Mart 2009, 03:19
#2431
mterayes26 Eray arkadaşımda var Caracal satıyor ister pazarlığa oturun
Ben de sen gibi kafesten 2 tekere yeni geçenlerdenim hoşgeldin. Pazarlık 0 da nasıl edersen 2. elde de et
-
19 Mart 2009, 03:22
#2432
katliwacip adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben de bir süredir yazılarınızı takip ediyorum. motor hevesime ucuz bir cruiser la başlamak istiyorum. önce caracal ın "0" larına baktım, şu an için vergi ve ötv indirimiyle 3, 270 liste fiyatı. bunun pazarlıkla 3000e rahatlıkla inebileceğini düşünüyorum. bir yandan da nasılsa geçiş motorum olacak zarar etmiyim ve 2. el alıyım diyorum ama sahibinden.com da 2. el caracallar 2,300 tl den başlıyor. acaba caracal sahipleri mi çok yüksekten uçuyor ya da caracal çok tutulan bir motor da 2. eli mi çok değerli yoksa benim param mı çok kıymetli anlayamadım
bir de akıl var mantık var 700 lira fark için (hadi diğer masraflarla 1000 tl olsun) "0" ı varken 2. ele binilir mi?
bir de her caracal da ortaya çıkan ya da bazılarında çıkıp bazılarında çıkmayan sorunlar epeyce anlatılmış. akü ve lastik haricinde direk sıkıntı yaratacak kalitesiz bir parçası var mı her caracal da kesin olan? mesela ben normalde araba kullanıyorum, geçenlerde trafikte önümde bir scoterın lastiği patladı, zavallıcık götü sağa sola ata ata neler çekti gördüm. bunları yaşamak istemem 3 kuruş fazla verip tubeless lastik alırım. mesela caracalın bunun gibi kesin arıza vericek ya da sorun çıkaracak bir eksikliği var mı bunu öğrenmek istiyorum.
ayrıca forumunuz çok düzgün kişilerden oluşmuş ve çok seviyeli bir tartışma ortamınız var. hepinizi selamlıyorum. ben bir araba şoförü olarak hepinize yol vermeye çalışıyorum. inşallah ilerde ben de motosikletimi alınca bana da yol veren şoförler olur. amma uzun yazdım tabi günlerce okuyup beş dakkada yazınca böyle oluyo, sorduklarıma deneyimli arkadaşlar kısa ve anlayabileceğim cevaplar verirlerse sevinirim. tekrardan selamlar
sahibindende ki caracal ilanları ötv indiriminden önce verildiği için fiyatlar abartı değil yakında onlarda düşecektir . Eğer düşmezse direk 0 al , düşerse de allah kerim . Valla ne diyim bnm teker patladıgında ben 8000 km de flndım . dubelles yaptım rahatladım . caracal , tiger 250 yi resmen salladı geçti onda ki sorunlar halledildi ve caracal 200 ortaya çıktı .Burda ki en eski caracalcı olarak her türlü sorununa cvp verebilirim bu motorun artık afedersin piçi oldum bilmediğim yeri ve olmayacak işi kalmadı herşeyını elımden gecırdım ogrendım çoğu şey ıcın servıse bıle gıtmıyorum . Ben satıp cbf 150 alacaktım , bundan kat kat daha iyi olmasına rağmen ama bunda ki keyfi vermediği için vazgeçtim bugun 15600 kmdeyım . 2 yıldır bınıyorum ve her turlu yolda gıttım bu motoru yıka sil parlat karsısına geçip keyifle izle aksam ustu ışıl ışıl gez dıkkatı ustune topla
motorhocası adlı üyeden alıntı
mterayes26 Eray arkadaşımda var Caracal satıyor ister pazarlığa oturun
Ben de sen gibi kafesten 2 tekere yeni geçenlerdenim hoşgeldin. Pazarlık 0 da nasıl edersen 2. elde de et
ben satmıyorum artık abi caracalım başkaymış yaa . hele şu an ki fiyatlara asla vermem binerim abi , ben bir caracal daha alsam bunun gibi olmaz
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
19 Mart 2009, 12:05
#2433
ben yaşadığım tüm sorunları yazdım buraya. cross bile yaptım bu motorla bende 9000lerdeyim lastik ve dişleri hala sağlam. daha öncede yazdığım gibi ben bu motoru pazara değil mezara kadar kullanıcam piyangodan para çıkmazsa. onun hesaplarını yapıyorum, yani o kadar seviyorum. tiger a da çok bindim, elbette caracal torkta onla yarışamaz ama, kullanım rahatlığı, sürüş zevki yakıt ekonomisi çok iyi. 40000 yada 50000 de piston segman krank biyel komple değiştirmeyi düşünüyorum. servisimle yaptığım konuşmada bunun yaklaşık 350lira tutacağını söledi. 100000km de silindir bloğu,şanzıman komple değiştiricem yada böle planım var.
insan vücudu tüm hücrelerini 7 yılda değiştirir ve şu an vücudunuzda 7 yıl önce olan tek bi zerre bile yok. bu motoruda öyle kullanmayı düşünüyorum.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
19 Mart 2009, 12:18
#2434
georgegologny adlı üyeden alıntı
kesinlikle okuyun arkadaşlar
merhaba arkadaşlar ben böyle arasıra yazarım ama hergün okurum yazılarınızı geçen hafta arkadaşımın ricası üzerine balıkesire gittik ben istanbul etilerde oturuyorum tamam dedim ama önce bibakım yaptım
zinciri gerdim yağını değiştirdim
yağa birde 400 gr (doubleup)motor katkı maddesi kattımacayip rahat bir vites değiştirme rahatlığı var neyse sabah 7 de burdan çıktık etilerden kocaeli eskihisara gittim bir saatte ordan feribot ayrıca feribotta arabalar 45 motorlar 8 liraya geçiyor bir ayrıntıtopçulara vardım.oradn depo full bide yedek bidon benzin aldım çantaya gemlik bursa yalova yoluna bir girdim tam 125km hiç inmeden en az 80 enfazla 140km hızla gittim.balıkesire gittik gezdik dolaştık işimiz bitti.dönüyoruz dönüşte yokuş aşağı tam 16 km yol arkamda artçı gazı bir kökledim inanmayacaksınız amam o km kadranı 160.a dayandı ben bile şaşırdım yok olmaz dedim ama yol bitti indim motoruma bir kez daha teşekkür ettim .yeniden devam edecem şimdilik bu kadar
Merhabalar
Motorunuza double up kullandığınızı söylemişsiniz. Gerçekten motorun gidişine bir etki ediyor mu? Yoksa tamamen psikolojik mi? Bir de bu katkı maddesini yağ haznesine ne kadar koydunuz? (yağ hazneniz 1litre herhalde)
Saygılarımla
-
19 Mart 2009, 12:25
#2435
2. el konusunda da; ben nasıl kullanıldığını bilmediğim makineyi almam, 2. el virago düşünüyodum, bu yüzden 0 caracal aldım. tavsiyemde 0 almaktır, zati büyük bi mebla değil
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
19 Mart 2009, 13:05
#2436
-
19 Mart 2009, 13:07
#2437
mterayes26 adlı üyeden alıntı
roadstarcı oldu caracalıma bok atıyo alalalaaaa . yapar kardeşim 200 bile yapar hatta istanbulu yeniden feth eder :D:D:D
bu sözler yakışmadı eray sana ve arkadaşlığımıza en iyi çinliyi getirin o'bile patlar'' bu benim yeni aldığım motosiklet içinde geçerli..ayrıca 160'km'h yaptığına siz gerçektende inanıyormusunuz eğer inandıysanız ben ne deyim size..2'sene caracal kullandım 120'km'hızı geçemedim...160'km'h yaptığını idda eden arakadaşımız yeşillik olsun diye yazmış olmalı
-
19 Mart 2009, 14:09
#2438
ferhat_se adlı üyeden alıntı
bu sözler yakışmadı eray sana ve arkadaşlığımıza en iyi çinliyi getirin o'bile patlar'' bu benim yeni aldığım motosiklet içinde geçerli..ayrıca 160'km'h yaptığına siz gerçektende inanıyormusunuz eğer inandıysanız ben ne deyim size..2'sene caracal kullandım 120'km'hızı geçemedim...160'km'h yaptığını idda eden arakadaşımız yeşillik olsun diye yazmış olmalı
aynen
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
19 Mart 2009, 15:49
#2439
Ben bu 120 yi geçememe olayına lastik kalınlığını bağlıyorum. Düşünsenize benim motorumun lastik ebatları ön: 90/90/18, arka: 130/70/18. Bir de honda cbf 150 ye bakın: ön: 80/100/18, arka:90/90/18. Yani bu demek oluyor ki benim ön lastiğim kadar cbf nin arka lastiği var! Şu halde de benim motorumun düz yolda 120yi geçememesi çok normal. Sizler de bilirsiniz ki ince lastik kalın lastiğe göre daha hızlıdır. Bunun en basit örneği dağ bisikletiyle yarış bisikleti arasındaki hız farkıdır.
-
19 Mart 2009, 16:24
#2440
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler