Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2181
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı efeoktay adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    solmyr, baska bir forumda motorunun nerdeyse hurda oldugunu yazmistin yanlis hatirlamiyorsam. memnun degil gibiydin.. ?
    o öyle değil, burda yazdığımı başka yerde yazdım, ilk sayfalarda var bakmak istersen. motoru ilk aldığım zaman sadece tek sefere mahsus vida gevşemeleri, yakınmamın nedenide motoru alıdığımdan bikaç içinde olmaları, sonuda kötü olacak sanmıştım. ama ilk bikaç aydan sonra japon mallarında görülen arızaların yarısını ya yaşadım ya yaşamadım. bu moped den sonra ilk motorum olduğu için yeni motorun ilk sorunları hakkında cahildim. şimdi baktığımda (kısa vadede) japonlardan hiçbi farkı yok (tabi bu yorumu yaparken kendi motorum olması da etkiliyor. yani taraf tutuyorum)

    sağdaki ben , sağdaki caracal'ım

    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2182
    MaRaNtZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı ceash adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adamın mesaj sayısı 1 üstündeki kotuma fanila ee KAZI da köklüyor bence cevap vermeye gerek bile yok çünkü topicte birdaha rastlanacağına inanmıyorum isterseniz bulmak için şöyle bir başlık açın
    KAZI KÖKLEYEN FANİLALI FIRTINA SESİMİZİ DUYARSAN TOPİCE 3 KERE TIKLA


    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o öyle değil, burda yazdığımı başka yerde yazdım, ilk sayfalarda var bakmak istersen. motoru ilk aldığım zaman sadece tek sefere mahsus vida gevşemeleri, yakınmamın nedenide motoru alıdığımdan bikaç içinde olmaları, sonuda kötü olacak sanmıştım. ama ilk bikaç aydan sonra japon mallarında görülen arızaların yarısını ya yaşadım ya yaşamadım. bu moped den sonra ilk motorum olduğu için yeni motorun ilk sorunları hakkında cahildim. şimdi baktığımda (kısa vadede) japonlardan hiçbi farkı yok (tabi bu yorumu yaparken kendi motorum olması da etkiliyor. yani taraf tutuyorum)

    sağdaki ben , sağdaki caracal'ım

    Resim tam karizma çıkmış yawww...
    Saygılarımla...

  3. #2183
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Alıntı efeoktay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostlar CC yukseltmek istiyorum. hangi markaya terfi edecegimi henuz karar vermedim ama kafamda bir seyler var. Caracal'larin istanbul piyasasi kac para acaba? yaza kadar 2000 - 2500 km yaparim gibi geliyor. ne diyorsunuz? kaca satilir bizim kara kizlar?
    makine araştırdığım için fiyatları az çok takip ediyorum. Ve Caracal'ın bugünkü satılabilecek fiyatı 2000 lira civarıdır. Tabii bu istanbul için söylediğim fiyat. Onlarca makine var, 2500 lira istiyor adam; 6 aydır ilan orada. Güncelleyip duruyor; fiyatta bir indirim yapmadan.. 2000 liralık makineler bile satılmıyor, öylece duruyor aslında; ama en azından teklif geliyordur..
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  4. #2184

    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Caracal 200 (siyah)
    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    makine araştırdığım için fiyatları az çok takip ediyorum. Ve Caracal'ın bugünkü satılabilecek fiyatı 2000 lira civarıdır. Tabii bu istanbul için söylediğim fiyat. Onlarca makine var, 2500 lira istiyor adam; 6 aydır ilan orada. Güncelleyip duruyor; fiyatta bir indirim yapmadan.. 2000 liralık makineler bile satılmıyor, öylece duruyor aslında; ama en azından teklif geliyordur..
    moralimi bozdun. tabii ekonomik kriz sebebiyle hareket yok. elinin altinda hic motor olmayan icin bu bir avantaj. fiyatlar yerlere vuruyor. bu aleti satarken net 2000 zarari gozden cikardim evet.

    alacagim makinadan bahsedeyim, siz de fikirlerinizi soyleyin. Hyosung GV 650. sagda solda okuyorum, insanlarla konusuyorum. Japon mali yanlilarina "niye Hyosung almamaliyim" diye sordugumda aldigim cevap hep ayni, "cunku bir Honda'nin, bir Yamaha'nin ismi yeter". boyle bir arguman olabilir mi? ne kadar komik.. Kimse "cunku Dragstar'in su tarafi GV 650'den daha iyi" diyemiyor. cunku yok.

    GV 650 dedigin alet 72 beygir. 650'lik baska hangi cruiser'da boyle bir beygir gucu var? aletin en cok ovundugu yonu teknoloji ustunlugu ve tabii ki frenleri. benim ise almak isteme sebebim yine her zamanki gibi dis gorunus. bence spor cruiser'lar icinde intruder ile rekabet edebilecek en iyi motosiklet. intruder tabii ki cok isterdim ama pahali ve fren problemi varmis.

    Hyosun GV 650'nin ikinci el fiyatlari 8000 YTL ve 2009'a girdigimizi var sayarsak alet en fazla 3 yasinda. ote yandan yine ayni paraya alinabilecek ortalama bir Japon maalesef 10-11 yasinda.

    fikir ve yorumlarinizi okumak isterim.

    selamlar.

  5. #2185
    Rakun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ER6-F 2006 Siyah Kırmızı
    Ben hyosung sevmem yorum yapmıyım

    (cruser konusunda tabii)
    34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
    Kartal/İstanbul

  6. #2186
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    gv 650 cruiser motorlarına göre fazla devirli bi motora sahip. ve aslındada üstündeki cruiser motoru değil. 7500devirde 61.6 tork üretiyor ki bu devir cruiserci için çok fazla. normal bi cruiser için bu devirler en uçlardır. o yüzden cruser zevki hissedilmez ve vites araları kısadır tahminimce ve düşünk devirlerde yani şehir içinde kalkışlarda trafikte düşük devirde pek bi tork üretemediği için sorun olabilir. hem en güçlü cruiser değil shadow 64 Nm torku 3500 devirde üretiyor. dış görünüş açısından şadov ve dıragsıtardan daha hoş

    (ekliyim ki ben kullanmadım, yukardakiler nacizane tahmin)
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  7. #2187

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı caracalstar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eray konuya hızlı gırdın kaçtın hemen yaa :D
    NEREYE KACTIM BABALAR GİBİ BURDAYIM :D

    Alıntı *_FIRTINA_* adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya şu caphur mudur nedir ne anlıyosunuz ya ben birine bindim çelik ti heralde sığır gibi bağırıyo gitmiyo aynı leş gibi benim motora normal hızla giderken kazı kokledinmi yerinden fırlar motorun hızı hemen artar bunlar yıkık ya ya ben anlamıyom ha gerçi renkler ve zevkler tartışılmaz ama ne biliyim işte ben soyledim
    CAPHUR DEĞİL CRUISER VEYA CHOOPER
    ÇELİK CROWN 150 DEN BAHSEDİYORSUN . 2 MOTOR ARASINDA 1 MOBİLET GÜCÜ FARK VAR
    ALIR GELİRİM PRESTON 200 SENİN MOTORUNUN AYNISI VERİRİM SONRA KAZ DEĞİL GAZ KOLUNU ELİNE
    SENİN MOTORUNDAN DA VAR BENDE , HİÇ DURMADAN KAÇ KM GİDERBİLİRSİN İSTERSEN YARIŞALIM
    EVET ZEVKLER VE RENKLER TARTIŞILMAZ

    Arkadaşlar . Bırakın Bu Işleri Dönelim Japona . Ben Xt De Karar Kıldım Motoru Da 25oo Ytl Ye Veriyorum Inşallah
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  8. #2188
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    boşver xt'yi be eray!!! seneye ya dragstar yada tdm 900' geliyor kardeşim birinden birini mutlaka alacam... enduro'larada kanım kaynamıyor değil hani şu kriz'den kurtulursak bi

  9. #2189
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    GV650; naked motoruna sahip bir sport cruiser.. Aslında bir melez demek daha uygun düşer. Çünkü bu makinenin vucudu cruiser, ciğerleri naked!

    Tasarımı gerçekten çok iyi. V-Rod'un harika bir klonu. Spor Cruiser sınıfında benimde aklımı çelen makinelerden biri. Zaten üzerindeki motor, ödüllü bir motor.. Aynı motor bugün Suzuki DL650 ve SV650'de de kullanılıyor. 72HP güç üretiyor ancak cruiser dışlanması burada başlıyor. Cruiser dediğimiz makinelerde önemli olan yüksek devirlerde yüksek beygir gücü yada ataklık değildir.. Cruiserların özellikleri her devirde elinizin altında amiyane tabirle HAYVANi bir güç bulundurmalarıdır. Bu makineler beygir gücünden çok torklarıyla, çekiş güçleriyle ön plana çıkarlar. Mesela; Shadow-Dragstar-Intruder vb. makinelere bir bakın; maksimum güçlerini çok düşük devirlerde sağladıklarını görürsünüz.. Buda motor ömrü ve yakıt ekonomisine büyük fayda sağlar! Cruiserlar birçok sınıftan daha uzun bir motor ömrüne sahiptir ki bunun başlıca nedeni düşük devirlerde çalışmalarıdır. Zaten bu yüzden ömürlük makinelerdir!

    Ancak öte yandan GV650'nin tasarımıyla bir cruiser ruhu verip, elinin altında inaılmaz seri bir naked varmış gibi bir his sağlamasıda çok büyük avantaj. Burada kişisel tercihler ön plana çıkıyor..
    ---

    Ekleme yapmalıyım;

    Siz o Honda ve Yamaha'nın ismi yeter diyenlere bakmayın.. Motordan zerre anlamayan marka kuklası olmuş kişilerdir genelde.
    Ancak öte yandan mesela Dragstar örneğini vermişsiniz. Dragstar birçok konuda GV650'nin gerisinde kalan bir makine. Tubeless lastikleri yok, frenleri malum, ayarlanabilir suspansyon yok, enjeksyon yok vs.. Ama Dragstar'ın bir RUHU var. Bu tamamen kişisel düşüncem. 42 yıldır hiç değiştirilmeden üretilen bir makineden bahsediyoruz ve eğer cruiser alıyorsam o klasik ruhunu vermesini çok isterim.. Dragstar da bunu fazlasıyla başarıyor. Harley Davidsonlar da bu yüzden tercih edilmiyormu zaten?
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  10. #2190
    Rakun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ER6-F 2006 Siyah Kırmızı
    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GV650; naked motoruna sahip bir sport cruiser.. Aslında bir melez demek daha uygun düşer. Çünkü bu makinenin vucudu cruiser, ciğerleri naked!

    Tasarımı gerçekten çok iyi. V-Rod'un harika bir klonu. Spor Cruiser sınıfında benimde aklımı çelen makinelerden biri. Zaten üzerindeki motor, ödüllü bir motor.. Aynı motor bugün Suzuki DL650 ve SV650'de de kullanılıyor. 72HP güç üretiyor ancak cruiser dışlanması burada başlıyor. Cruiser dediğimiz makinelerde önemli olan yüksek devirlerde yüksek beygir gücü yada ataklık değildir.. Cruiserların özellikleri her devirde elinizin altında amiyane tabirle HAYVANi bir güç bulundurmalarıdır. Bu makineler beygir gücünden çok torklarıyla, çekiş güçleriyle ön plana çıkarlar. Mesela; Shadow-Dragstar-Intruder vb. makinelere bir bakın; maksimum güçlerini çok düşük devirlerde sağladıklarını görürsünüz.. Buda motor ömrü ve yakıt ekonomisine büyük fayda sağlar! Cruiserlar birçok sınıftan daha uzun bir motor ömrüne sahiptir ki bunun başlıca nedeni düşük devirlerde çalışmalarıdır. Zaten bu yüzden ömürlük makinelerdir!

    Ancak öte yandan GV650'nin tasarımıyla bir cruiser ruhu verip, elinin altında inaılmaz seri bir naked varmış gibi bir his sağlamasıda çok büyük avantaj. Burada kişisel tercihler ön plana çıkıyor..
    ---

    Ekleme yapmalıyım;

    Siz o Honda ve Yamaha'nın ismi yeter diyenlere bakmayın.. Motordan zerre anlamayan marka kuklası olmuş kişilerdir genelde.
    Ancak öte yandan mesela Dragstar örneğini vermişsiniz. Dragstar birçok konuda GV650'nin gerisinde kalan bir makine. Tubeless lastikleri yok, frenleri malum, ayarlanabilir suspansyon yok, enjeksyon yok vs.. Ama Dragstar'ın bir RUHU var. Bu tamamen kişisel düşüncem. 42 yıldır hiç değiştirilmeden üretilen bir makineden bahsediyoruz ve eğer cruiser alıyorsam o klasik ruhunu vermesini çok isterim.. Dragstar da bunu fazlasıyla başarıyor. Harley Davidsonlar da bu yüzden tercih edilmiyormu zaten?
    Kesinlikle haklısın dostum kişisel olarak bende bu konuda dragstar derim. Kısmetse alacağım bu yaz. hyosung un bence hatası motor ve şanzıman konusu. GV 250 dede aynı durum geçerli, ancak biraz masrafla düşük devirdede tork üretmesi sağlanabilir fakat gv250 için gereksiz bir masraf olur deymez bence. GV650 ise masrafa değer ama o zamanda harcadığınız parayla zaten güzel bir japon motor alınabilecek konuma gelir.

    Bu yüzden hyosung un cruser da başarısız olduğunu düşünüyorum.

    Ancak güzel bir motor teknolojisi var ss ve naked için çok başarılı bir geleceği olabilir hyosung un.
    34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
    Kartal/İstanbul

  11. #2191
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    zevk meselesi tabi ama bence bikaç bin daha eklenip shadow alınabilir. tam bi cruiser ve en iyi verimli motora sahip. yakınlarındaki motor hacimlerindeki en yüksek sıkıştırma oranına sahip ve motor hacmine göre tork'a
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  12. #2192

    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Caracal 200 (siyah)
    yorumlarinizin hepsinde haklisiniz. cruiser'in dusuk devirde yuksek guc.. torku ve cekisi hissetmek. ruh...

    ama acikcasi ben olaya biraz arti eksi analizi olarak bakiyorum. yani cebimden cikacak para ile kac yasinda, ne gucte hangi marka cruiser'i alabilirim diye baktigimda, 10-11 senelik artik ahi gitmis vahi kalmis japon mallari goruyorum. honda olsa n'olur, intruder olsa ne olur.. olmus 50.000 km ne yapayim o makinayi ben? allah bilir neler gecmis basindan..

    ama ayni paraya 3 yasinda cok daha guclu ve ileri teknoloji bir kore mali alabilecegimi goruyorum. ustelik tipi de tam istedigim gibi. evet belki o klasik cruiser donanimindan yoksun, belki tam olarak o ruhu vermeyecek. ama artilari bana gore daha fazla.

  13. #2193
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    tabiki eski bir japon almaktansa hyo almak daha mantıklı gibi görünüyor!!! ama sadece görünüyor açıkcası o markaya güvenim tam değil benim..gv 250 almaya kalkışsak en az 7000'ytl gibi bir rakam verecez bu rakamı verdikten sonra 2 yaşındaki dragstarı 9000'ytl'ye bulabiliriz bence ... her yönden düşünmek lazım bu makineler gerçektende küçük bir servet.(bize göre büyük bir servet )

  14. #2194
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı efeoktay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yorumlarinizin hepsinde haklisiniz. cruiser'in dusuk devirde yuksek guc.. torku ve cekisi hissetmek. ruh...

    ama acikcasi ben olaya biraz arti eksi analizi olarak bakiyorum. yani cebimden cikacak para ile kac yasinda, ne gucte hangi marka cruiser'i alabilirim diye baktigimda, 10-11 senelik artik ahi gitmis vahi kalmis japon mallari goruyorum. honda olsa n'olur, intruder olsa ne olur.. olmus 50.000 km ne yapayim o makinayi ben? allah bilir neler gecmis basindan..

    ama ayni paraya 3 yasinda cok daha guclu ve ileri teknoloji bir kore mali alabilecegimi goruyorum. ustelik tipi de tam istedigim gibi. evet belki o klasik cruiser donanimindan yoksun, belki tam olarak o ruhu vermeyecek. ama artilari bana gore daha fazla.
    işin içinden çıkılmazki böyle. 3. yaşındaki motorundan başına gelenler olur. para biriktirebilecek durumdaysan bekle bence hem gv650 2. el alternatifi genişlesin, hem diğer alternatifleri araştırırsın.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  15. #2195
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Alıntı efeoktay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yorumlarinizin hepsinde haklisiniz. cruiser'in dusuk devirde yuksek guc.. torku ve cekisi hissetmek. ruh...

    ama acikcasi ben olaya biraz arti eksi analizi olarak bakiyorum. yani cebimden cikacak para ile kac yasinda, ne gucte hangi marka cruiser'i alabilirim diye baktigimda, 10-11 senelik artik ahi gitmis vahi kalmis japon mallari goruyorum. honda olsa n'olur, intruder olsa ne olur.. olmus 50.000 km ne yapayim o makinayi ben? allah bilir neler gecmis basindan..

    ama ayni paraya 3 yasinda cok daha guclu ve ileri teknoloji bir kore mali alabilecegimi goruyorum. ustelik tipi de tam istedigim gibi. evet belki o klasik cruiser donanimindan yoksun, belki tam olarak o ruhu vermeyecek. ama artilari bana gore daha fazla.
    Yorumlarımın hepsini her halukarda sıfır makineler için yapmıştım. Aksi taktirde işin içine fiyat / performans konusu girerse tabiiki tercihler değişir, değişebilir..
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  16. #2196
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    benim koruma demirinin üzeri açılmaya küflenmeye başladı. garantiden değiştirirler mi acep?
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  17. #2197

    Üyelik
    27 Aralık 2008

    slm

    Alıntı superzzt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kazasız belasız sürüşler.Kullandıkça bizi bilgilendirirsin

    hayırlı olsun..

    Alıntı superzzt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kazasız belasız sürüşler.Kullandıkça bizi bilgilendirirsin

    hayırlı olsun..

    www.3d-linebilisim.com

  18. #2198
    Huysuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Caracal 200
    Uzun zamandır yoktum bir geldimki FIRTINA geçmiş burdan :D
    amann konuşmaya bile gerek yok FIRTINAyı geçip gitmiş madem....

    Bende 1 ara GV650 almayı kafaya takmıştım sonra 1az daha üzerine ekleyip SHADOW almayı düşünüyorum tabi 2nci el hangisi uygun olursa ihtimal Dragstarda olabilir. Ama biraz bekleyelim bakalım ocak ve şubat fuar zamanı bakalım yeni neler göreceğiz....

  19. #2199
    MaRaNtZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Millet nerelerdesiniz hiç ses seda yok....
    Saygılarımla...

  20. #2200
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    tatlı su motorcusu çıktı bu caracal tayfasıda..

    hadi itiraf edin, kış geldi yatırıosunuz dimi motorları?
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler