Tamamiyle katılıyorum.Artı olarak Bende fren sesi falan olmadı bu bence birazda kullanıcıya göre değişiyor..Evet akü boşalıyor ama bu bütün çinlilerde olan bir sorun. ben regalraptor kullananların forumunada uyeyim onlarda da var. Çözümü basit 40Ytl'ye yeni bir akü olay bitti. Bu arada bende ilk başta çalıştırmakta zorlanıyodum akü kaynaklı örendim artık herhangi bir problem yaşamıyorum.
Evet arka tamburdan belediye otobusu sesi gelmekte. Herhangi bir problem değil, belli bir sure sonra ses iyice azalıyo.
Lastikler berbat değil, kim solediyse kafadan sallamış yada onun şahsi fikridir saygı duyalım
Bende lastiklerin cin malı olduğundan sorun cıkartcağını falan dusunuyodum ama yağmura yakalandığımda anladımki herhangi bir sorun yok. Hatta gece saat:03:00'da çiğ düşmüş yollarda kullandım 60km hıza çıktım çok hafif kaymalar yaptığı doğru ama o çiğde koca munubuslerin bile kaydığını gördüm. Kısaca lastikler güvenilir.
Vibrasyon, birincisi cruiser tibi motorlarda vibrasyon olması çok doğaldır, ben hiçbir devirde rahatsız edici bir vibrasyonla karşılamadım, sadece ardcı biraz rahatsız olabilir oda oturuş pozisyonu ile alakalı. İşin farklı bir komik tarafı harley Davidsonlar sanılanın aksine cruiser motorlarda en fazla vibrasyon yapan aletlerdir. Motor yapısı ile ilgili bir olay.
Son olarak Tiger bloğundan kalitelimidir bilmem ama tiger dan daha sorunsuz bir makina olduğunu biliyorum ben motoru almadan önce aylarca araştırma yaptım, tiger forumundada aylarımı harcadım desem yeridir.
şuan 1000km deyim herhangi bir sorun veya rahatsızlıkla karşılaşmadım, bütçesi kısıtlı olan çinmalı düşünen herkese caracalı tavsiye ederim. Tabiki bütçesi daha yüksek olanlara farklı ürünler daha cazip gelebilir.
Benden bu kadar...
DS650 benimde hayallerimin motoru.Biraz kullanmayı öğrendikten sonra kesim alıcam o motoru..Selamlar Selka,
yazılarını ve gv'ye karşı tutumunu hyosung sayfalarında okudum takdir ediyorum. Bencede gerçekten guzel bir makina teknik olarak ne kadar iyi olursa olsun japon yerini tutmayacaktır gibime geliyo, hyusungfanclup sitesinde dolaştım ''kronik'' denilen sebebini henuz çözemedikleri gaz kesme problemi beni çok düşündürüyo, karbürator diyen var, cdı diyen var. Birde su dönemde stkanuni olması ve aslında mahkemelik olması falan hep beni düşündüren sebepler. Sonuç olarak bu alacağım son motor olacak.
shadow 750 bana buyuk gelir gibime geliyo hatta 650 bile bana buyuk çünkü hızla hiçbir işim yok benim. ben gerçek anlamda gezmek için alıyorum motoru, sehirler arası gezide benim işim icabı zor olduğundan 100km ye çıkan caracal bile işimi fazlasıyla görüyo, sadece bu motora yatırım yapmak istemiyorum, şimdi airbrush'dı eksoz'du derken 1000ytl para harcıcam en az, bunu son makinama yapmak daha doğru geliyo.
Bu yuzden ds650 en mantıklısı geliyo bana.
Selka ayrıca sende ve bende olan kucuk bir problemi belirtmek istiyorum kırılmazsan, 2mizinde ilk motoru olması ve bize problem çıkartmaması farklı motorlar kullanmamamız sanırım bizi motorlarımıza bağlıyan faktör, bende senin gibi caracal'ı çok överdim eskiden ama artık daha notr davranmaya çalışıyorum çünkü japon makinaların kalitesini bilmiyorum oyuzden caracal'a çok iyi motor diyemem.
Bir laf vardır, kötü olmadan iyinin değeri anlaşılmaz diye. Enaz 2-3 tane farklı motor kullandığımda caracal hakkında daha doğru yorum yapacağımı biliyorum.
Sonuç olarak şuara ds650 sayfalarını aşındırıyorum yanında bide shadow sayfası aşındırcam belli oldu :D