Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Temmuz 2009, 22:03
#501
cbf 250 nin yan sanayi parca bulma imkanin var ama ybr de yok piyasada pek olmayan bi motor oldugu için yedek parca sanayi pek gelişmedi ama ybr 125 te peynir ekmek gibi yan sanayiden motor yaparsin o derece.... ybr 250nin orjinal yedek parca fiyatlarini pek bilmem ama cbf ten aşagi kalmayacagi kesin
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Reklamlar
-
01 Ağustos 2009, 21:19
#502
sedat_57 adlı üyeden alıntı
cbf 250 nin yan sanayi parca bulma imkanin var ama ybr de yok piyasada pek olmayan bi motor oldugu için yedek parca sanayi pek gelişmedi ama ybr 125 te peynir ekmek gibi yan sanayiden motor yaparsin o derece.... ybr 250nin orjinal yedek parca fiyatlarini pek bilmem ama cbf ten aşagi kalmayacagi kesin
Yedek parçası hakkında fazla bilgim yok,Ama sinyali aşağı yokarı 60'tl teki
-
01 Ağustos 2009, 22:21
#503
cey_cey adlı üyeden alıntı
Yedek parçası hakkında fazla bilgim yok,Ama sinyali aşağı yokarı 60'tl teki
Normaldir 250 cc yan sanayisi glişmemiş
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
14 Ağustos 2009, 19:15
#504
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar YBR 250 nin yedek parça fiyatları nasıl ? Bakıma kaç bin de bir giriyor ve ödediğiniz bakım maliyetleri ne kadar ? Yağ değişimi kaç binde bir ? Mesela ön arka dişli zincir seti ne kadar ? Mesela ön far.. sağ sol grenaj, sağ sol depo altı grenaj, ekzantrik zinciri ? Deb.. balatası, fren balataları ? Bunları değiştiren.. değiştirmese dahi fiyatlarını bilen varmı aramızda ? Ben cbf 250 almaktan yedek parça ve bakım maliyetlerinin astronomnik seviyede olmasından dolayı vazgeçip cbf 150 aldım. Şu an gayet memnunum hatta 14000 deyim ve geçen cumartesi 5 günde 1750 km yol kat ederek güzel bi güney turu yaptım. Çok yakın gelecekte olmasa bile 250 cc düşünüyorum. Cbf 250 devre dışı kaldı. Motor sıfırlaması 2500 tl (piston, segman, gömlek,krank), ön amortisör takımı 2000 tl, eksantrik zinciri 210 tl, ön kontrol panali komple 1000 tl. Forumdan biri debriyaj balatasını değiştirtmiş 400 tl. Grenaj fiyatlarını bilmiyorum ama bunlardan aşağı kalacağını sanmıyorum. Dolayısıyla ben bu motoru alsamda bi arıza durumunda elimde patlar yaptıramam. Alanlarda herhalde hayli zengince arkadaşlar. Cbf 150 de böyle bi sorunum yok. Mesela 80-100 bin oldu motoru bitirdim. krank dahilk 400 tl ye motor sıfırlıyorlar ve bunu yaptırabilecek gücüm var. Ybr 250 yedek parça ve bakım maliyetleri hakkında bilgi verebilecek arkadaş var mı ? Bi gün alırsam parça fiyatları ve bakım maliyetleri beni üzer mi =? Özellikle eski kullanıcılardan fazlaca km yapmış arkadaşlardan yardım.
Mesela cbf 150 lerde kronik yağ eksiltme durumu var. Ybr 250 lerde bu durum nasıl, yağ ilavesi yapmanız gerekiyormu diğer yağ değişimine kadar ?
Üstad parçaları çok çok pahalı. Ve bazı parçalar için beklemen gerekiyor. Örneğin servise gitsen fren mareti bulamazsın sipariş üzerine çalışır. Beldeyamada yoksa yurtdışından sipariş çekilir. Yalnız bakıma gelince öyle ahım şahım paralara gerek yok. Servise bağlı biraz. Mesela Gökhan abi kendi yapar bakımını. Makina sorunsuzdur. Ben nerdeyse 20 bin olacak hala yağ harici bişey değiştirmedim. Sedat bilir benim makinayı. Alacak isen gönül rahatlığıyla korkma al. Pişman etmez/olmazsın. Selamalrımla. Murat.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
17 Ağustos 2009, 21:53
#505
uzun zamandır bu foruma yazmamıstım gozume carptı gene bıseyler yazayım dedım tigerim suan 40000 de ve tas gıbı motorunda tık yok gelelım sımdı otekı mevzuya hyo ların kırank kırmasına hayatında hıc motor kullanmamıs ınsanlar ıkı vıtes degıstırmeyı orenınce kendını motor kullanmayı bılıyo sanıyorlar eger bı motorla uzun sure redlıne tamgaz gıdersenız tabıkı kıracaktır bu butun motorlar ıcın gecerlıdır ya vıstes degıstırırken ıyıce sıkıstırıyolar motoru yada uzun zaman tam guc yol alıyolar motorun bı kullanıs sıtılı vardır eger o sekıl kullanılırsa hıc bır sorun olmaz bı motorun max hızı 150 lıyse sen uzun yolculuklarda 130 zu gecmıyceksın arkadas 150 ye cıksanda uzun sure bu suratte kalmıycaksın gel denıyelım senın ybr nı max tam guc yarım saat bakalım o ne yapıcak megan arkadasa burdan seslenıyorum yalan soyluyorsun ben bu motora bındım max hız 130 duz yol bana kımse anlatmasın yok arkamdan ruzgar esıyodu yok rampa asagı hızı motorun hızı rampa asagı olculmez duz yol hızı nedır bunu yaz mılletın kafasını karıstırma ben 95 kıloyum ybr 250 nın hızı 130 arkadaslar 125 ten 130 zada zor cıkıyo sonra enjeksıyonlu demıs yenı kasa gv 250 ler hyo lar hep enjeksıyonlu yenı bısey degılkı
-
17 Ağustos 2009, 22:26
#506
kartepeli adlı üyeden alıntı
uzun zamandır bu foruma yazmamıstım gozume carptı gene bıseyler yazayım dedım tigerim suan 40000 de ve tas gıbı motorunda tık yok gelelım sımdı otekı mevzuya hyo ların kırank kırmasına hayatında hıc motor kullanmamıs ınsanlar ıkı vıtes degıstırmeyı orenınce kendını motor kullanmayı bılıyo sanıyorlar eger bı motorla uzun sure redlıne tamgaz gıdersenız tabıkı kıracaktır bu butun motorlar ıcın gecerlıdır ya vıstes degıstırırken ıyıce sıkıstırıyolar motoru yada uzun zaman tam guc yol alıyolar motorun bı kullanıs sıtılı vardır eger o sekıl kullanılırsa hıc bır sorun olmaz bı motorun max hızı 150 lıyse sen uzun yolculuklarda 130 zu gecmıyceksın arkadas 150 ye cıksanda uzun sure bu suratte kalmıycaksın gel denıyelım senın ybr nı max tam guc yarım saat bakalım o ne yapıcak megan arkadasa burdan seslenıyorum yalan soyluyorsun ben bu motora bındım max hız 130 duz yol bana kımse anlatmasın yok arkamdan ruzgar esıyodu yok rampa asagı hızı motorun hızı rampa asagı olculmez duz yol hızı nedır bunu yaz mılletın kafasını karıstırma ben 95 kıloyum ybr 250 nın hızı 130 arkadaslar 125 ten 130 zada zor cıkıyo sonra enjeksıyonlu demıs yenı kasa gv 250 ler hyo lar hep enjeksıyonlu yenı bısey degılkı
kardesim megan yalan söylüyo bendemi söylüyorum ben kendim bindim adamin motoruna düz yolda 140 ı gördüm daha gidiyodum...Zaten motor direk 130 çikabiliyo 140 da 1 dk içinde gayat rahat görüyo....Ben inaniyorumki az bi egimde bile 150 km ye cok cok rahat olaşir.....Keşke öyle bi motorum olsada çekemeyen arkadaslara ispatlasam resimlerle vidyolarla ama yok...
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
18 Ağustos 2009, 09:39
#507
YBR 250'ye yaptıgım modifiye ile ilgili mesajı tasıdım.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post1739207
-
18 Ağustos 2009, 10:31
#508
-
18 Ağustos 2009, 11:25
#509
Motor çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Bu arada iki aynı model arasında maksimum hız farkı bakım unsurları ile alakalıdır. Dün 16000 bakımına girdim. Cbf 150. Sevise gitmeden önce çekiş max. hız vs o kadar kötü idi ki, motor canı çalışmak istemiyormuş gibi çalışıyor, düzde 100-105 i geçmiyor. Atak değil, seri değil. Hele yolculu binmdiğimde iyice siniyor. Bakımda bu sıkıntımdan bahsettim. Servis bakımı sonrası motoru bi teslim aldım. sanki cbf 150 olmuş cbf 200, sibop ayarı, karbratör temizliği güzel değilse, lastik hava basınçları düşükse, hava filtresi kirli ise vs vs çoğaltılabilir. Motorun zaten çekişi ve maksimum hızı düşüyor. Bu durumda iki aynı model motorun çekiş ve son hızları elbette farklı olabiliyor. Ayrıca bakım unsurlarında bi problem olmamasına rağmen bence 250 cc 20 veya bilemiyicem ama 22 beygir bi motorun son hızının 130 km/h olması bile bence yeterlidir. Motor 40-50 bg olduğu halde 130 u geçmese oo. Omotorada binilmez elbet ama durum farklı.
Ayrıca Murat kardeşim, saol verdiğin bilgiler için.
-
18 Ağustos 2009, 12:48
#510
ellerinize sağlık süper olmuşta motrun fiyatı zaten dudak uçuklatıyor birde modifiye ve aksesuara para verdiğimizi düşünürsek nerdeyse mt-3 parası ouyor
hayat şansa bırakılacak kadar uzun değil
-
18 Ağustos 2009, 16:49
#511
yukarıda arkadas cbf 250 nın bazı parca fıyatlarını yazmıs ınanılmaz bu kadar fahıs parca fıyatı olurmu ybr nınkı kesın daha fazladır arabadan pahalı parcaları 16000 km rede motor yaptırım motor gıtmıyodu demıs arkadas ılgınc bı hondaya 16000 de motor atılmıs zaten bu yenı hondalar tıtanın elıne su dokemez obı gercekte ben 40000 deyım daha sıbob ayarı olmadı benım motor bakımlarını kendım yaptım fıltre felan hyo nun parcaları cok daha uygun yrb ve cbf ye gore ee ıkısınıde gecıyo zaten yolda gorunuste var motorda ben herkese hyo tavsıye edıyorum bı suru para verıpte 130 zu gecmıyem makınalar almayın arkadas hala ıdda edıyor ben bındım 140 yapıyo dıye ee bende bındım 130 bu nasıl ıs sen zayıfsın galıba bıraz:D 130 la tıtresım ıyı yol tutus ıyı yakıt az yakıyor ama bunların acısı arızalar gelemeye baslayınca cıkacak tabı ybr dıye bozulmucak anlamına gelmez paranla rezıl olmakta var bıde kac kısı var ybr alan parcaları kesın yoktur servıslerde paran varsada beklıcen hyo da oyle bısey yok gıt kanuni servislerine ver sıparısı 1 gunde elınde kuralkan .net adresındede butun parca fıyatları yazıyo krak krıyo safsatalarınada ınanmayın adam 600 luk makına gorunumunde dıye 250 lık hyo ya verıyo gazı krıyo krankı benım cevremde adam gıbı kullanan arkadaslarım var hepsı cok memnun motorundan 60 lıra 1 sınyal yazmıs cus yanı baska bısey demeye gerek yok mersedes arabasının sınyalı ne kadar acaba nerdeyse onun fıyatı
-
18 Ağustos 2009, 16:52
#512
beyazs;
Gerçektende çok güzel olmuş yakışmış baya uğraşmışsınız anlaşılan,emeğinize sağlık
-
18 Ağustos 2009, 16:57
#513
sedat arkadas sımdı hondı meydan dıyorum 400 ytl makul bı ucrete orjınal bı parcayla 300 cc ye cıkardıgım kanuni tigerin 160 km hıza ulastınının vıdyosunu buraya koyarsam ybr ye bu kadar para verılmez gercegını kabul edıcekmısın..
-
18 Ağustos 2009, 19:19
#514
Abi napmışsınız öyle yav.Biraz detaydanda bahsedin işçilik kokuyor kaliteli durmuş yani çirkinde durabilirdi orjinalliği kaçtığı için ama HARİKA olmuş kaç paraya ne karar zamanınıza mal oldu kimlerle çalıştınız vs. Ybr 125e falanda yapılır bu olay ozaman.
-
18 Ağustos 2009, 19:34
#515
karenajlar orıjınal gıbı duruyor olemı degılmı bende merak ettım en şık 250cc motor olmus :D
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
18 Ağustos 2009, 21:19
#516
kartepeli adlı üyeden alıntı
sedat arkadas sımdı hondı meydan dıyorum 400 ytl makul bı ucrete orjınal bı parcayla 300 cc ye cıkardıgım kanuni tigerin 160 km hıza ulastınının vıdyosunu buraya koyarsam ybr ye bu kadar para verılmez gercegını kabul edıcekmısın..
kardeşim senin çin mali kanuni tigerin degil 160 299 bile yapsa yine ybr 250 nin eline su dökemezHızmeraklisi adam ybr 250 almaz zaten gider 600F alir.....Burda haftalarca st kanuniden parca bekleyen arkadasimiz vardi sen o zamanlar yoktun tabi şimdi kuru kuruya atip tutuyorsun.....
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
20 Ağustos 2009, 12:46
#517
Sedat gerek yok uyma arkadaşa. Lastik fiyatları konusunda sıkıntımız var. YBR250 Lastiğinin ortalama fiyatları nedir? Nerededir?
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
22 Ağustos 2009, 16:00
#518
mobilyette + panter 105+ asya motor150 +yamaha YBR125 opel astra ford fokus inşallah cbr 250
yamahasülo
-
25 Ağustos 2009, 18:10
#519
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Ybr 250 o rampalari yırtar derim ben cok rahat bence 60-80 arasi zaten 1. viteste redlinede 60 görmüyormu bu makina
Sedat Kardeş bunu bizzat YBR 250 kullanıcılarından duymak isteridim. Maddi imkanlar dogrultusunda almayı düşündügüm motorlardan birisi..Ama acelem yok...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
25 Ağustos 2009, 18:34
#520
kartepeli adlı üyeden alıntı
sedat arkadas sımdı hondı meydan dıyorum 400 ytl makul bı ucrete orjınal bı parcayla 300 cc ye cıkardıgım kanuni tigerin 160 km hıza ulastınının vıdyosunu buraya koyarsam ybr ye bu kadar para verılmez gercegını kabul edıcekmısın..
Hocam iyi güzel hoş yazmışsınız da, tiger Yani Kanuni, 160 değil, 260 a çıksa ne olur ki. Kanuni ile Yamahayı aynı kefeye koyup, modifikasyondan sonra 10-15 km hızını arttırmayı başardığın max hızın la mı ybr yi kötülemeye çalışıyorsun. İstersen sen o motora 600 cc motor tak, 260 ta kadran KOY. O motor yine KANUNİ TİGER, yine KANUNİ TİGER. Bu arada senin geçmişinde hiç japon motorun olmamış anlaşılan. Olsaydı 10-15 km fazla hıza japonu değişmezdin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)