Beyazs nickli Gökhan Abiyi iyi tanırım. Tespitlerinde yanılmıyor. Aynı makinaları bende kullandım/kullanıyorum. Benin arkadaşımda CBF150 vardı. Vardı diyorum dayanamadı sattı. CBF 150 sahiplerini kınamıyorum yanlış anlaşılmasın. Ama bahsedilen 2 makina farklı makinalar. 2sinide kullandım. YBR250 güven veren bir makina. Hem viraj, frenleme hemde yol alma konusunda. Fiyatına yorumum yok, alıpda 1 senede motor değiştirmek yada ayran gönüllülük gibi problemi olmayan arkadaşlarımızı bu makina pişman etmeyecektir.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
Fotolarda gördüğünüz CBF150'si olan, benim kayınbiraderim. YBR125'ini satıp, 25 cc fazla olsun, çamurdan olsun diyip aldı CBF150'yi. Ancak hç memnun kalmadı, keske YBR125'i satmasaydım diyor simdi. Parayı denklestirirse, YBR250 alacak. Iki motor 200 km. gidis - 200 km. donus yol yaptık. Performans olarak fark var iki motor arasında. Ancak, bahsedilen rampa performansını yakalayıp, yakalayamayacığını tam söyleyemeyeceğim.
jantları güzelmiş makinenin :D ama fiyatı çok uçuk dediğiniz gibi
Sakarya festivali sonrası yaptığımız, günübirlik SülüklüGöl gezisi... YBR 250'ye biraz enduro yaşattık
SülüklüGöl : Yaklaşık 300 sene önce toprak kayması ile Hongurdak Deresi'nin önünün tıkanması sonucu oluşan Sülüklügöl, Adapazarı Dokurcun yakınlarında yaklaşık 1100 metre rakımda bulunuyor. Tabiatı Koruma Alanı ilan edilen göle adını veren sülükler, 1976 yılında üretme amacıyla göle bırakılan balıklar tarafından yok ediliyor.
Sülüklügöl'e, Akyazı üzerinden gidiliyor.
Kahvaltı için Akyazı'dan simitimizi aliyoruz.
Marketten de içeceklerimizi.. Her ne kadar, marketçi amca beni çekme, ben fotojenik değilim dese de...
Kahvaltımızı yapmak için, yol üstünde dere kenarı bir yerde mola veriyoruz.
Kahvaltı sonrası yolumuza devam ediyoruz. Dokurcun köyünü geçer geçmez, manzaralı güzel bir yol başlıyor.
Biraz sonra, bu dağlara tırmanacağız
Asfalt yolun bitip, toprak yolun başladığı noktadayız. Burdan sonra oldukça zorlu 10 km. yol bekliyor bizi
Bazı zorlu yerlerde, yürüyerek çıkmak durumunda kalıyor MILKAm.
Endur ruhu var ama motorumda
45 dakikalık zorlu bir tırmanıştan sonra, Sülüklügöl'deyiz.. Çektiğimiz zorluklara değdi. Muhteşem bir manzarası var.
Kesinlikle, bir haftasonu gelinip, kamp atılacak yer olarak not ediyoruz.
Şimdi de zorlu iniş...
10 km. lik zorlu iniş tamam..
Toplam 450 km. yol yaptık. Zevkli bir haftasonuydu.
cok güzel gzi olmuş abi motoruna saglikk....Ön çamurlugu göremedim
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Evet sorma.. Aynen 150 lira.. Yamaha yedek parça fiyatları çok fazla. Yedek parçayla motor toplamaya kalksan, motorun 3 katını bulur herhalde. İş dönüşü, arkadan bir servis aracına hafif dokundurdum.
Haklisin abi onlarda ydek parcadan parayi buluyolar ne yapsinlar gerci ybr 250 satarkende bayagi kar yapiyolar ama...Yedek parcadada ellerine düşme yani o derece İleride Zincir dişli degişimi yaptigini düşünürsek ben 1000 lira diyorum(ileride dedigim bence 50 binden aşagi degişirilmez heralde o motorda)
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Temmuz ayında Brezilya'ya gidiyorum. Oradan alabileceğim yükte hafif, pahada ağır ne yedek parça varsa, alıp getirecem. Ne de olsa, bu motora en az 5 yıl daha binme niyetindeyim
öyle bi imkanin varsa ne iyi olur bi takım zincir dişli seti 8-10 adet buji ön arka fren balatalari bide debriyaj balatasi 100 bine kadar götürürü Lastigide budan alirsin cokta güzel olur valla Hep kendi motorumdaki pilanlarim bi ybr 250 alip 50 bin km ye kadar sadece yagini ve bujisini degiştirmek istiyorum....
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
bu kriz de bu fiyatt
Arkadaşlar YBR 250 nin yedek parça fiyatları nasıl ? Bakıma kaç bin de bir giriyor ve ödediğiniz bakım maliyetleri ne kadar ? Yağ değişimi kaç binde bir ? Mesela ön arka dişli zincir seti ne kadar ? Mesela ön far.. sağ sol grenaj, sağ sol depo altı grenaj, ekzantrik zinciri ? Deb.. balatası, fren balataları ? Bunları değiştiren.. değiştirmese dahi fiyatlarını bilen varmı aramızda ? Ben cbf 250 almaktan yedek parça ve bakım maliyetlerinin astronomnik seviyede olmasından dolayı vazgeçip cbf 150 aldım. Şu an gayet memnunum hatta 14000 deyim ve geçen cumartesi 5 günde 1750 km yol kat ederek güzel bi güney turu yaptım. Çok yakın gelecekte olmasa bile 250 cc düşünüyorum. Cbf 250 devre dışı kaldı. Motor sıfırlaması 2500 tl (piston, segman, gömlek,krank), ön amortisör takımı 2000 tl, eksantrik zinciri 210 tl, ön kontrol panali komple 1000 tl. Forumdan biri debriyaj balatasını değiştirtmiş 400 tl. Grenaj fiyatlarını bilmiyorum ama bunlardan aşağı kalacağını sanmıyorum. Dolayısıyla ben bu motoru alsamda bi arıza durumunda elimde patlar yaptıramam. Alanlarda herhalde hayli zengince arkadaşlar. Cbf 150 de böyle bi sorunum yok. Mesela 80-100 bin oldu motoru bitirdim. krank dahilk 400 tl ye motor sıfırlıyorlar ve bunu yaptırabilecek gücüm var. Ybr 250 yedek parça ve bakım maliyetleri hakkında bilgi verebilecek arkadaş var mı ? Bi gün alırsam parça fiyatları ve bakım maliyetleri beni üzer mi =? Özellikle eski kullanıcılardan fazlaca km yapmış arkadaşlardan yardım.
Mesela cbf 150 lerde kronik yağ eksiltme durumu var. Ybr 250 lerde bu durum nasıl, yağ ilavesi yapmanız gerekiyormu diğer yağ değişimine kadar ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)