Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
20. sayfa BirinciBirinci ... 10181920212230 ... SonuncuSonuncu

Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #381
    eric_cartman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    bi gün benim de olacak
    anladığım kadarıyla ybr250 almak istemişsin, alamamışsın, içinde ukte kalmış, sonra da gelip burda milletin motosikletini karalamaya çalışıyosun. unutma en iyi motor insanın zevk aldığı motordur. Motosikleti zevk için kullananlar da 3e 5 e bakmazlar.
    Ayrıca senin hiç 1000cc motosiklete binmediğin belli oluyo sanırım..
    Burada motor kullananların % 90 ı geçik bölümü, motosikletlerini şehir içinde kullanan insanlar. Bu kullanıma da en uygun motosikletlerden biridir ybr 250. 150 ye göre hayli yüksek torku sayesinde şehiriçinde sıkıştırılma korkusu olmadan gezebilir, ince şase yapısı nedeniyle gayet kıvrak kullanabilirsin. Aslında 1000cc lik motosikletler uzun yol yapanlar tarafından alınır (r1200gs en iyi örnektir bence).
    Herkes senin örnek verdiğin gibi yolun uzunluğuna göre değişik hacimde motosiklet alıcak kadar da zengin değil. Bu yüzden kullanacağı alanların önceliğini belirleyip kendine en uygun seçeneği alıyor.
    Ha sen dersen ki ben çok zenginim 100km için cbf150, 200-300km için fazer, 500+ km için de bmw alırım ; benzin fiyatını da dert etmem o zaman ne mutlu sana


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #382
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Evet arkadaşım almayı çok istedim.Yamaha bayisi hemen hazır zaten.Benim CBF 150'yi alıp peşinata sayıp kalanına taksit de yapacaklar ancak rüzgara karşı 100 km hızı geçemeyen bir motoru alamadım bir türlü.Ben masum değilim hakim bey.Suçumu itiraf ediyorum

  3. #383
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Bence sen cbf150 yi satma ve paran varsada şöyle güzel bi enduro al ; boşver ne yapıcan Ybr250 yi ; şimdi Ybr alsan uzun yola çıkacaksın birde rüzgar çıkacak ve rüzgara karşı 100 km/s hızı geçemeyeceksin iyice sinirin bozulacak ; al şöyle bi Tenere yada xt660r ya da transalp uzun yolada çık onunla ; rüzgar olsada olmasada bağla motoru 120-130 la git güzel güzel ama Ybr250 yok rüzgarda gitmiyor yok o motora o kadar para verileceğine 600 lük alırım deyipte bu motoru alan insanların heveslerinide kursaklarında bırakma derim... Çok istiyorum senin için, inşallah Allah sana gönlündeki motosikleti almayı nasip ederde ; fotoğraflarını buraya koyarsın bizde seni tebrik ederiz ve uzun yoldaki izlenimlerinide bizlerle paylaşırsın...

  4. #384
    MEGAN66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL/Esenyurt
    Motosikleti
    WR250R Gelincik
    Kingman30 Birader ne alırsan al muhalifim, bi karalıycam senin motorunu bi karalıycam, eşek sudan gelinceye kadar karalıycam karalıycam karalıycammmmmmmmmmmmmm Rüyalarına girecek, vicdan azabı çekeceksin, bizlerden özürler dileyeceksin AMMA ben yine karalıycam, 2 elim yakanda
    Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
    İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
    Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam

  5. #385
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Benim alacağım motor 2006 model fazer.10.000 km de tertemiz ikinci elleri senin motorundan sadece 2.5 milyar pahalı.İstediğin kadar yerden yere vurabilirsin.Ybr 250'ye göre ne kadar fazla yakar dersen:Benim gibi hızı sevmeyen biri motoru fazla zorlamaya niyetim olmadığından yılda 10.000 km gezsem 100 km'de 5 Ytl fazla yaksam 10.000 km'de 500 Ytl yapar.E o kadar da olsun.600 cc'ye binecez.Senin gibi rüzgara karşı işeyen kovboyu oynamıcaz

    Eee senin gibi ybr 250 sahiplerini de taktir etmiyorum değil.Çok sabırlı adamlarsınız valla.8.500 Ytl parayı bi motora bayılıp bir de uzun yolda sol şeridi hiç kullanamadan sağ ve orta şeritte kamyonlarla arkadaşlık ederek seyahat etmek gerçekten takdire değer.Hele rüzgara karşı gazı dipleyip motorun benzini içmesine sabretmek.Ayrıyetten 100 km hızın üzerine çıkamamak , dakikalarca sollayana kadar tırların otobüslerin yarattığı türbülansın tokatını yemek sabırların en büyüğü.Ancak bana ters birader.Benim alacağım motor bastın ı 150'leri görecek ki kamyon otobüs görünce hemen hızlanıp sollıyayım.Tehlikeli durumlardan kurtulayım.Allah herkesin gönlüne göre versin.Herkese kazasız belasız sürüşler..

  6. #386
    MEGAN66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL/Esenyurt
    Motosikleti
    WR250R Gelincik
    Hızı Sevmiyorsun ama 4 silindir 600 cc 98 Hp bir canavar alıyorsun, Kingman Büyük adamsın tebrikler Başarılarının devamını dilerim.
    Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
    İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
    Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam

  7. #387
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Alıntı MEGAN66 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hızı Sevmiyorsun ama 4 silindir 600 cc 98 Hp bir canavar alıyorsun, Kingman Büyük adamsın tebrikler Başarılarının devamını dilerim.
    Hızı sadece uzun yolda 100 km hızların üzerinde seyredereken otobüs ya da tırın arkasında giderken yediğim sağlı sollu tokat gibi rüzgardan kurtulmak için seviyorum.Rüzgara karşı giderken gazı kökleyip fazla yakıt tüketmemek için,çeyrek gazla istediğim hızda gidebilmek için seviyorum.3 şeritli gidiş gelişi ayrı olan otobanlarda görüş alanımın temiz olduğu ve önüme çıkabilecek engelleri veya yola dökülmüş olabilecek maddeleri rahatlıkla farkedip kurtulabileceğim durumlarda max. 150 km hızlara çıkmayı seviyorum.225 km hızlara çıkabilen bir motor alıyosam o hızları görecem diye bir kural yok.Hyundai accent arabamda da 220 ibre vardı ama otoban dahil 140 km hızı geçmezdim hiç bir zaman.Daha iyi ya işte yüksek devirlere çıkmadan ekonomik kullanırım bende fazeri.Uzun yolda sakin kullanımda ybr 250 ye göre çok fazla yakacağını da sanmam.Çünkü düşük cc'ler şehir içinde , Yüksek cc'ler uzun yolda az yakar.

  8. #388
    MEGAN66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL/Esenyurt
    Motosikleti
    WR250R Gelincik
    Kıngman bırader cınlı 600 lukler yollardaymıs pek yakında bıras beklede fazere paı gomme 4/1 fıyatına alırsın hatta ybr250 fıyatına 2 adet cınlı 600 luk alır bıze/bana tozunu yutturur 150 km/h hızla yanımdan/yanımızdan gecersın
    Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
    İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
    Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam

  9. #389
    eric_cartman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    bi gün benim de olacak
    fazer ın düşük devirler çok torksuz yorar seni, vitesleriyle çok oynarsın şehiriçinde kamyon (ne arıyo bu kamyon şehiriçinde ya )geççem diye. 8.000 devir üstüne çıkçan çok benzin gitçek.

  10. #390
    MEGAN66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL/Esenyurt
    Motosikleti
    WR250R Gelincik
    Eric_Cartman, yok o fazeri şehir dışında kullanacak, az yakacak çok kaçacak o bakımdan. Ama cinli fazerlar yoldaymış beklemek lazım. Çinli YBR250 varsa ben bir tane daha alıyım alışdım nede olsa uzun yolda tokatlanmaya beni o paklar.
    Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
    İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
    Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam

  11. #391
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150

    Merhaba

    Arkadaşlar sabahdan beri topigi bastan sona okudum. Suan CBF 150 kullanıcısıyım Biara bende bi 250lik alayım dedim Hyo ile CBF arasında kaldım. Malum Hyo nun sorunları belli. Elendi. Sonra CBF250 de karar verdim. Bir ara bir arkadaşın cbf250 sini kısa bir sure kullandım CBF150 rafatlıgını kıvraklıgını bulamayınca vazgecitim. Şimdi YBR250 yi inceledim. Topigin ilk sayfalarına bakınca "tamam bu motorda alınmaz dedim ama yılmadım sonuna kadar okudum. Alıp kullanan iki arkadaşın ısrarcı yazılarına bakarak ilk fırsatta alacam dedim ama sonra uzun yolda ruzgara karşı gitmiyor yorumları tekrar düşünmeye itti beni. Ben CBF150 ile adana mersin arası otobanda iki kişi ile 80 ile 120 km arasında degişen hızlarda gittim. Demiyorum ki motor rahattı. Hiçde degildi sürekli son gaz veya sona yakın gazlarda gittim. Şuan 12000 km oldu ve teknik bir sorun yaşamadım...Motorumu genelde sehir içinde kullanıyorum.

    Simdi sormak istediklerim sunlar...
    1:YBR 250'nin gercekten ruzgara karşı 95-100 km yi gecemedigi oluyormu.
    2:CBF250 su an uretimi durmuş bir makina. Alırsam 3-5 yıl sonra parca sorunu yasarmıyım.
    3:Hyo krank kırma sebebi nedir acaba uzun süre yuksek devirlerde kullanımdan dolayımı acaba.
    4:Tarz olarak naced veya enduro tarzı bişi istiyoriyorum, Bu durumda bana önerebileceginzi başka 250 cc lik motor varmı. (Cin malı olmamak sarti ile)

    Alıslında CBF150 bekledigimin fazlasını aldım. Ama ben hani arda bir uzun yola cıktıgımda da biraz hız yapsın. Fazla zaman kaybetmeyeyim ve yroulmayayım, yani tireşim kesinlikle 0(sıfır)olmalı. Bu sart artcı için de gecerli... Verceginiz bilgiler için şimdiden tesekkür ederim....
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  12. #392
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Al işte kardeşim de geldi.Üst cc'ye geçmek isteyen bir cbf 150 sahibi daha.Kardeşim takıl bana hayatını yaşa.2 aydır şu cbf 150'den kurtulup üst cc'ye geçmeye uğraşıyorum.Hepsini araştırdım.Biz niye üst cc'ye geçip cbf150'den kurtulmaya uğraşıyoruz (keşke satmasak da ikinci motor olarak kenarda dursa).Çünkü uzun yola çıktığımızda sürekli dip gaz , hele rüzgara karşı 80 km hızın üzerine çıkamamak.Tek sebep bu.Ancak ybr 250'nin de rüzgara karşı zayıf olduğunu duyunca bütün ümitlerim söndü ve o anda 250 cc haram bize dedim.Direk 600 cc'ye geçmek lazım.CBF 150'nin yakıt ekonomisine alışmışken nasıl olacak bu iş onu da bilmiyorum.Ancak şu aralar yamahanın tek silindirli 600'lüğü MT03'e takmış durumdayım.Fiyatı 13.500 YTL.Hem de 100 km'de 4 litre yakıyo.Ya da 2.000 Ytl fazla verip Fazer alabilirim.Ya da 2.000 Ytl daha koyup 18.000 Ytl'ye Suzuki dl 650 V-strom alabilirim.Ya da 2.000 Ytl daha koyup CBF 600 s alabilirim (Ama abs frenleri çok dandik ,zor duruyo alet diyolar).Ya da 4.000 Ytl daha koyup Honda VFR 800 alabilirim.Ya da en iyisi 4.000 daha koyup ikinci el bi tane BMW gs 1200 alabilirim........Yok ben en iyisi MT03 alayım 13.500 Ytl ye....
    Bu kısır döngü böyle gider ancak rüzgara karşı 95-100 km'nin üzerine çıkamayan bir motoru hiçbir zaman almam.Bizim bir kere CBF 150'den ağzımız yanmış.O kabusu tekrar yaşatacak bir motora verecek beş kuruş param yok...

  13. #393
    MEGAN66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL/Esenyurt
    Motosikleti
    WR250R Gelincik
    Yok birader sen boşver onları koymuşun o kaddar bıras daha koy R1 al ne uğraşıyosun

    Ruzgar sana yetısmeye calıssın
    Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
    İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
    Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam

  14. #394
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    Ybr, Hyo, CBF arasında kaldım

  15. #395
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Tesekkurler Arkadaşlar Uyarılarınızı dikkate alacagım. CBF 150 ile devam Maddi inkanım oldugu zaman en az 500 CC lik ikinci motorla yola devam..
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  16. #396
    beyazs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2005
    25.000 km., Mayıs 2007'den beri YBR 250'ye binen biri olarak goruslerimi aktarayım istedim. Bu motoru ilk alanlardan biriyim. (Oncesinde 2.5 sene 30.000 km. YBR 125 kullandım)

    - Motor tas catlasin 145 km/h yapiyor. Hiz yapmak istiyorsaniz almayin derim. Ama ilk 3 vites kalkisi super.

    - Enjeksiyonlu olmasindan dolayi az yakiyor. Benim olcumlerime gore 100 km. de 3,6 litre yakiyor. Ben biraz agresif kullanirim 8.000 devirden once vites degistirmem.

    - Kitapciginda her 10.000 km. de bir bakim yapin diyor. Ben 8.000'de bir yaptiriyorum, yag degisimi dahil

    - 16.000 de lastikleri Michelin ile degistirdim. Uzerinde gelen lastiklerden cok daha iyi ve guven verici.

    - Motor sevdasının uzun soluklu oldugunu dusunuyorum. Bu nedenle mumkun oldugunca motorlarımla uzun sure gecirmek istiyorum. Baktigimizda, 125cc, 250cc, 500cc.. en fazla 7-8 cesit motor hacmi var. Toplamda 50.000 km. yol yapan biri olarak 250 CC motor hala bana fazla geliyor.

    Cok sevdigim motorumdan bir kac resim. Yan canta ve top case taktirdim. Toplam 127 litre hacim ile oldukca fazla hırdavatımı alıyor






  17. #397
    MEGAN66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL/Esenyurt
    Motosikleti
    WR250R Gelincik
    Beyazs (gökhan abi) Teşekkürler tanıtım için. Bende YBR250 kullanıcısı olarak ekleyecek bişey bulamadım.
    Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
    İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
    Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam

  18. #398
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Arkadaşlar YBR 250 nin kronik her hangi bir sorunu var mı?Parça fiyatları nasıl?
    bu motorla sürekli kıyaslanan CBF 250 de parça fiyatlarından muzdarip olan bir çok arkadaş var(mesela bir gösterge tablosunun 1000 YTL,bir farın 850 YTL oldugu filan söyleniyor)

  19. #399

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Bazı arkadaşlar diyorki;Etrafımda kuryelere bakıyorum yüzde yirmisi cbf e biniyor.Doğrudur.İki ihtimal çıkıyo ortaya.Ya kuryeler çok iyi kazanıyor??? Yada cbf parça fiyatları çok ucuz???İkiside değil.Bu yüzse yirminin %16 sı şirket motoru,%2 si kendi motoru.Geri kalan %2 ikilik kısımda motorun kime ait oldugunun önemi yok.Çünki bu kısım şehir içinde hız ve büyük motora geçiş sevdalısı.%16+%2 lik kısım ın motoru zaten garanti kapsamında.Yani arızalanan parçaların büyük çoğunlugu garantiden degiştirliyor.Garanti kapsamında olanlar fiyatlardan haberdar olsada kabak son %2 lik kısmın başına patlıyor.Arz talep fiyat üçgeninde ortada kalıyorlar.Arz ve talep olsada garanti kapsamından degişen bol parçanın acı faturası onlar tarafından honda ya nakit olarak dönüyor.Honda da servis ağı alabildiğine geniş bu tartışılmaz.Garanti kapsamı çerçevesinde degişen parçalar hondanın fiyatlarını tartışılabilirki bence yukarı çekiyor.Yamaha bu koşuda aradan ancak az arıza ile aradan sıyrılmaya çalışıyor.Prablemsiz makine+tecrübeli ve bilgili servis(ağdaki bayiler arasında tabiri caiz ise ;esnaflık-zanaatkarlık tercih sebebiyeti oluyor) =mutlu binici...Bu bağlamda honda dost dur(unutmamalıki en acı kazık dost dan gelir).Yamaha bence tabiki.Kolay gelsinherkeze.

  20. #400
    MEGAN66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL/Esenyurt
    Motosikleti
    WR250R Gelincik
    Eeee nerde kaldık, ne var ne yok, benim ybr bu mevsimde ayda bir çalışmasına rağmen tek marşda alıyor, iyi makina vesselam. Sizlerde ne var ne yok?
    Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
    İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
    Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam


20. sayfa BirinciBirinci ... 10181920212230 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)