Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Arkadaşlar niye bukadar tartışma çıkmış anlamadım işine gelen alır motoru işine gelmeyen almaz.Yamaha kalitesini kanıtlamış bir marka.Her motorun kendine göre avantajı var.8.5milyar vermek istemeyenler gider daha uyguna başka motor alır(piyat/performası)daha yüksek olduğunu söylediği.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
Reklamlar
-
erdo2002 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar niye bukadar tartışma çıkmış anlamadım işine gelen alır motoru işine gelmeyen almaz.Yamaha kalitesini kanıtlamış bir marka.Her motorun kendine göre avantajı var.8.5milyar vermek istemeyenler gider daha uyguna başka motor alır(piyat/performası)daha yüksek olduğunu söylediği.
Erdo aynı fikirdeyim, lakin TR milleti olarak bir karalama alışkanlığımız almış yürümüş, bir motor üretememişiz ama laf, çamur atmakdan da geri kalmamışız, kalmıyoruz.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
MEGAN66 adlı üyeden alıntı
Erdo aynı fikirdeyim, lakin TR milleti olarak bir karalama alışkanlığımız almış yürümüş, bir motor üretememişiz ama laf, çamur atmakdan da geri kalmamışız, kalmıyoruz.
Anlaşılan sen motorunu yeni almış ve toz konduramayan kişiyi temsil ediyosun.Bu konunun geçmiş sayfalarını okumanı şiddetle tavsiye ediyorum.Şu an adını hatırlamıyorum ancak bi arkadaşta senin gibi sürekli savunmuş motorunu.Ancak üç ay sonra bıktığını yazmış.Yerden yere vurmuş motorunu.Merak etme sen de şöyle yaz gelsin uzun bi yola çık.Otobana da uğramayı ihmal etme.İnşallah bide tersten esen rüzgara yakalanırsın.O zaman tekrar konuşuruz.
-
Üstad hangi yazdan sonbahardan bahsediyorsun mayıs sonu aldım ve şuan 10.000 km yol yaptım, yarısı artçı ile beraber, uzun yol derken yozgata gittim geldim, dağa taşa çıktım, otobanada çıktım rüzgarlı yollarada, altındaki makinanın değerlerini bilir ona göre hareket edersen hiç bir alet sorun çıkarmaz, ybr250den fazer tadı almaya çalışırsan tuzlu gelir. Bu bir fanatiklik değil. Hayatta yetinmeyi bilmeyen herkes herşeyden bıkar sadece makinalardan da değil! İmkanım ve tecrübem olursa bende 4 silindir isterim ama cahil motorcu değilim, imkan ve tecrübeye göre hareket ediyorum, slmlar.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
mayko33 adlı üyeden alıntı
Rüzgarda savurma olayı pek yok.Köprüden de defalarca geçt,m sorun yok.Rüzgar karşıdan esince motor gitmiyor.Problem bu.Güçlü rüzgarda tam gaz 95 100 ü geçmiyor.
Bu ne kardeşim ya.Eğer bu doğruysa hiç savunmayın bu motoru.Diğer insanları da aldatmayın boşuna.Millet parayı yolda bulmuyo.Ben 8.500 Ytl bayılıp bu motoru alacam bide yola çıkmadan önce meteorolojiden rüzgar durumunu takip edicem.Balıkçı teknesi sanki de rüzgar durumuna göre yola çıkacaz.Motor dediğin kasasını kaldıracak kadar güçte olacak ki zorlanmasın.Dediğim gibi piyasada adam gibi 250'lik yok malesef.500-600 cc'den aşşağısı yalan.
-
Kingman30, mayko33 demişki, 95-100 geçmiyor, rüzgarın saatteki hızı kaç? Bir diğer konu 250 lilik motor neden alınır? Peki binilebilecek 250 liklerin 0 fiyatları nedir? Ve Ayşe Şule Bilgiçi okudunmu? Son yazısını.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
MEGAN66 adlı üyeden alıntı
Üstad hangi yazdan sonbahardan bahsediyorsun mayıs sonu aldım ve şuan 10.000 km yol yaptım, yarısı artçı ile beraber, uzun yol derken yozgata gittim geldim, dağa taşa çıktım, otobanada çıktım rüzgarlı yollarada, altındaki makinanın değerlerini bilir ona göre hareket edersen hiç bir alet sorun çıkarmaz, ybr250den fazer tadı almaya çalışırsan tuzlu gelir. Bu bir fanatiklik değil. Hayatta yetinmeyi bilmeyen herkes herşeyden bıkar sadece makinalardan da değil! İmkanım ve tecrübem olursa bende 4 silindir isterim ama cahil motorcu değilim, imkan ve tecrübeye göre hareket ediyorum, slmlar.
o motorla marsada gitsen o para verilmeezzz.
-
Okudum şimdi arkadasım.Gene de fikrim değişmedi.Teknik bilgim tam yeterli değil ama krank kırılmasının çeşitli sebepleri oldugunu biliyorum.Yani bütün sucu bir markaya atmak doğru değil.
-
Ben burda bişeyler yazıyor isem, bu başlığı okuyacak 250 lilik kategorisinde bişeyler almak isteyen insanları bilgilendirmek, soracakları sorulara yanıt vermiş olmak için, inatlaşmak için değil. 250 lik kategorisinde bu araca bu para verilmez ise vermeyebilirsiniz, verdim mutluyum, paramın hesabınıda biliyorum, aracımdan da ilk günki gibi zevk alıyorum. Sayg.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
Evet bende ayşe şule bilgiçi okudum.Zaten bende motorculuğa CBF 150 ile 7.000 km yaparak başladım.Bana motorculuğu sevdiren bu motor oldu.Ancak uzun yolda beni tatmin etmemeye başladı.Bir gün rüzgara yakalandığımda 80 km hızın üzerine çıkamadan 300 km yapmak zorunda kaldım.Aynı kabusu yeni alacağım motorla yaşamak istemiyorum.YBR 250'de ondan pek farklı değilmiş yani.95-100'ün üstüne çıkmıyomuş rüzgara karşı.Alacağım motorda son sürati 200'ün üstü olsun diye bir özellik aramıyorum.Sadece otobana çıktığımda rüzgar dahi olsa 140'ın altına inmeyecek bir motor arıyorum.Ancak 250'liklerin arasında ybr de dahil olmak üzere böyle bir motor yok.600 cc'den aşşağısı haram bize.Ybr 250'yi de alan herkes zamanla daha yüksek cc'ye geçmek isteyeceğinden eminim.Olan paracıklara olacak.1 sene sonra satmak isteseniz bile 2.500 Ytl zararına satsanız alan çıkmaz.Piyasası çok kötü.2.500 zarar edeceğinize gidin yaşadığınız şehirde yüksek cc motoru olan birine 2.000 Ytl verin 1 sene boyunca size hergün motorunu kullandırsın ders versin.Ya da motosiklet kurslarına harcayın o parayı daha iyidir.
-
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
Kingman, babacan bizde bu motoru geçiş motoru olarak yada -abi bu hız bana yeter, senelercede kullanırım, bi alırım pir alırım- mantığına yakın aldık, yüksek sürat yada 150 km/h süratı torku ile verebilecek makinalar 500 cc ve üzeridir onda hem fikirim, lakin anlatmaya çalıştığım biz bu makinaların değerlerini bilerek aldık, başka bişeyler bekleyerek almadık ki! Diğer konu üstadım değerlendirmeleri sıfır fiyatlarına göre yapmakda fayda var, mesela ER-5 sıfırı olsa sence kaç ytl olur idi? Yada CBF500? Fazer? Herşey sürat ve güçlede alakalı değil, ben 7.900 ytl verip honda alacağıma 8.500 yamaha alırım/aldım da. 250 lilik makinadan bahsettiğin hızlara ivmelenme tork bekler isen yanlış olur, bizim kilerin eti butu belli birader. Ama yerden yere vurulacak makinalarda değil, bunu honda cbf250 içinde savunuyorum dikkatini çekerim! Ama gönlüm -bak gönlüm diyorum- yamahadan yana, her daim
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
Kimse YBR 250'nin CBF 150'ye göre tork avantajından bahsetmiyor. Şehir içinde giderken CBF150 ile 1 m arkanıza dayanıp selektör yapan servisler YBR 250'de bunu yapamazlar. İsterseniz kalkışta da diğer araçlara fark atarsınız. Herşey son sürat değil, sürekli 140 ile gitmek isteyen arkadaşlar otomobillerini kaç km süratle kullanıyorlar merak ettim. Ben otomobille en fazla 120 - 130 yaparım uzunyolda, motorla da 120 yapsam fazla bile gelir. Ben de Ducati Monster almak istiyorum, sürati sevmiyorsam hiç almayayım mı yani ? Bir fark olmaz mı sanıyorsunuz 250'lik makinaya göre ?
Megan arkadaşın yazdığı gibi önemli olan ne istediğini ve elindeki ile yetinmesini bilmektir.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Kimse YBR 250'nin CBF 150'ye göre tork avantajından bahsetmiyor. Şehir içinde giderken CBF150 ile 1 m arkanıza dayanıp selektör yapan servisler YBR 250'de bunu yapamazlar. İsterseniz kalkışta da diğer araçlara fark atarsınız. Herşey son sürat değil, sürekli 140 ile gitmek isteyen arkadaşlar otomobillerini kaç km süratle kullanıyorlar merak ettim. Ben otomobille en fazla 120 - 130 yaparım uzunyolda, motorla da 120 yapsam fazla bile gelir. Ben de Ducati Monster almak istiyorum, sürati sevmiyorsam hiç almayayım mı yani ? Bir fark olmaz mı sanıyorsunuz 250'lik makinaya göre ?
Megan arkadaşın yazdığı gibi önemli olan ne istediğini ve elindeki ile yetinmesini bilmektir.
CBF 150'de yeşil ışık yandıktan sonra bütün arabaları arkasında bırakıyo.Ancak 100 km hıza ulaştığı anda görünmez bir el dur bakalım orda diyo.Daha fazla hızlanamazsın.Ybr 250'de ara hızlanma konusunda mükemmeldir ona şüphem yok.2 sene sıfır aldığım hyundai accentimi ben de senin gibi uzun yolda en fazla 110 km hızla,otobanda max.150 km hızla kullandım.190'ları rahatlıkla görebilecek arabamla hız limitlerimi hiç zorlamadım.Bir keresinde radara 117 ile yakalanmıştım.Polis eğer 1 km daha hızlı olsaydım cezasının çok ağır olacağını söyledikten sonra 110'u geçme gereği duymadım.Sattığım kişi belki son hızını test etmiştir.Ancak ben bilmiyorum en fazla kaç yaptığını.Sorun max. hız sorunu değil.Ybr 250 düz yolda rüzgarsız havada rahatlıkla 120-130'ları görebilir.Ancak birinci sorun bu hızlarda gitmek için gazı kökleyerek gitmek.(ki bunu uzun süre yapmak hem motoru zorluyacak hem de yakıt tüketimini neredeyse iki kat artıracaktır.).İkincisi rüzgara karşı 95-100'ü geçemediğini söyleyenler var.500-600 km.lik uzun bir yolculuğa çıktığınızı düşünün.Çekilr mi?Ben motorumla uzun yolda 110-120 ile giderim , otobanda da 130 yaparım (ki ben CBF 150 ile bile 125'i gördüm yokuş aşşağı.Bence yol müsaitse rahatlıkla otobanda iyi bir motorla 150 yapılmasında bir sakınca yok ) diyosanız altınızdaki motor düz yolda rahat 160 yapması lazım.Ya da rüzgardan hiç etkilenmemesi lazım.500-600 cc'ler rasında genelinin bile max hızının 170-180 olduğunu düşünürsek 250 cc hayatta yeterli değil.Rüzgarsız havada ok derim ama rüzgara tersten yakalanırsanız 95-100 le bitmek bilmez o yollar.
-
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
Eeeee yorumlar bitti galiba
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
kingman30 hocam, en son yazdığın açıklama gösteriyor ki sen uzun yol motoru arıyorsun ama yılda normal işinde gücünde çalışan bi insan kaç kez uzun yol yapar onu bilemem verdiğin örnekler bence çok uç örnekler ; sen yılda 1 bilemedin 2 kez uzun yol yapacaksın ve yolda sana karşı şiddetli bi rüzgara kapılacaksın ve hızın 90-95 km/s hız olacak ; 90-95 ile yol bitmez diyorsun ama bana göre bu hız aralığı bile gayet uygun ve genel ağırlıklı şehir içi kullanıp yıldada 1-2 kez uzun yol yaparım diyorsan bence Bu makina fiyatını ne kadarda çok eleştirsekte biçilmiş kaftandır...
-
szr adlı üyeden alıntı
kingman30 hocam, en son yazdığın açıklama gösteriyor ki sen uzun yol motoru arıyorsun ama yılda normal işinde gücünde çalışan bi insan kaç kez uzun yol yapar onu bilemem verdiğin örnekler bence çok uç örnekler ; sen yılda 1 bilemedin 2 kez uzun yol yapacaksın ve yolda sana karşı şiddetli bi rüzgara kapılacaksın ve hızın 90-95 km/s hız olacak ; 90-95 ile yol bitmez diyorsun ama bana göre bu hız aralığı bile gayet uygun ve genel ağırlıklı şehir içi kullanıp yıldada 1-2 kez uzun yol yaparım diyorsan bence Bu makina fiyatını ne kadarda çok eleştirsekte biçilmiş kaftandır...
İlk başta seni tebrik etmekte fayda var, bizi anladığın için -beni- Şehiriçi ideal, örneğin 600 cc düşünüyorum ama şehir içinde ne kadar kullanışlı düşünmüyo değilim, YBR250 ile artçı ile sabah yola çıktık, tekdirdağ çanakkale edirne yaptık geldik otoyolda hızımız 120 km/h ile motorda bir zorlanma ve deli gibi yakma diye bişi yok yozgata gittim geldim tık yok km 0,10 kuruş yaktı uzun yolda 120 km/h ile ha, kimse yanlış anlamasın, zorlanmadımda yolun o keyif ve heyecanla nasıl bittiğini anlamadım, ama bunu diğer arkadaşlara bir türlü anlatamadım, anlatamıyorum
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
szr adlı üyeden alıntı
kingman30 hocam, en son yazdığın açıklama gösteriyor ki sen uzun yol motoru arıyorsun ama yılda normal işinde gücünde çalışan bi insan kaç kez uzun yol yapar onu bilemem verdiğin örnekler bence çok uç örnekler ; sen yılda 1 bilemedin 2 kez uzun yol yapacaksın ve yolda sana karşı şiddetli bi rüzgara kapılacaksın ve hızın 90-95 km/s hız olacak ; 90-95 ile yol bitmez diyorsun ama bana göre bu hız aralığı bile gayet uygun ve genel ağırlıklı şehir içi kullanıp yıldada 1-2 kez uzun yol yaparım diyorsan bence Bu makina fiyatını ne kadarda çok eleştirsekte biçilmiş kaftandır...
Birde olaya şu yönünden bakalım.Ben senede bir-iki kere uzun yola çıkacak olsam o zaman gider 1000 cc motor alırım.En çok yakan motor hangisiyse onu alırım.Neden mi?Çünkü zaten çok gezmeyeceksem çok benzin yakmam.O yüzden çok yakan motorun bir sakıncası yok.Arkadaşım bunun orta yolunu bulmak lazım.Orta yoluda 600 cc.Bir de başka bir alternatif var ki bunu yapan 12 yıllık bir motorsikletçi daha yeni cbf 150 sitesine üye oldu.Adamda hem fazer var hem de yeni cbf 150 aldı.İki tane motorum olsun derseniz en mantıklısı CBF 150 ile yanında bir 600 cc motor.50-100 km menzilli yolculuklarda ekonomik bir şekilde gezmek isterim derseniz 10 litre benzinle 400 km gidebilen cbf 150 ile 90-100 km max hızlarla her yere çok konforlu bir şekilde gidebilirsiniz.Eğer 400-500 km menzilli yolculuklara çıkacam derseniz atlarsınız 600 cc motorunuza istediğiniz yere gidersiniz.Böylece 600 cc nizi şehir içinde kullanıp boşuna çok benzin yakmazsınız.Ben de sanırım yakında fazerimi CBF 150'mi satmadan alıcam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)