kawa er5 yakıtı ne kadar lastıgı ne kadar km kac model ne ybr ıle kıyaslarken ona gore. Hyo krankları topladı yollarda sonuclanmamıs davaları var daha . hondalar 7900 satılırken ybr 8250 ye cok dendı ıst yozgat yaptım gıt gel 1850 km 400 kmde yakıtım bıttı aldım yola devam bıttı aldım yola devam mesele sadece yakıttı 800 kmde 80 ytl yaktım mın hız 100 km/h durmadım dınlenmedım motoru cayırlara yatırmadım vs vs allah nazardan saklasın tık demedı tık . temız bakarım zıncırı gaz yagı ıl 1000 km de kesın temızler 400 de bır yağlar bakımına ozen gosterırım. begenmedıgınız makınayı bır alın kullann garajınızda muhafaza edın sonra konusalım er5 ne yakar 800 kmde arkadaslar? Sonuc ıtıbarı ıle memnunum neye gore 250 lıge gore tskler
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
Mayis 2007'den beri YBR 250 kullaniyorum. Motorum 20100 km. de. Motorumdan cok memnunum. Fiyati konusunda ayni fikirdeyim, pahalı. Ancak, verilen parayi hakediyor kanimca. 100.000 km. binme niyetim var, bir aksilik olmazsa. Gezmeyi, seven biri olarak, motorumda biraz degisiklik yaptim.
tek kelime ile harika olmuş nice 100 binlere
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Tşkler Gökhan Abi
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
Yan çantalar şehir içi kullanım için biraz büyük olsada,gezmeyi seven biri oldugunuz da göz önünde bulundurulursa çok sade ve şık olmuş.ybr 250 bir başka güzel gözüktü gözüme.Allah kazasız belasız ağız tadı ile binmek nasib eylesin.Yorumlarınızın devamını dört gözle bekliyorum.
Motor sanki makyajlı hollywood aktrisleri gibi güzel olmuş yahu, Allah kaza bela vermesin,
125-150-250 cc arasında seçim yapmaya çalışan ben için fikir değişimi hep oluyor
Sn Bardaktan seçim yapma olayınızı altüst edeyim http://bikeadvice.in/category/bike-reviews/yamaha/Model başlıkları rüyalarınızı değiştirebilir.Biz yeni model beklemeyelim.Modası geçmiş model bekleyelim.Teknoloji günahdır deyip dinini şamanizm ile süsleyen ecdadın torunları olduğumuzdan nimetleri hep sonradan,ecnebi hazmedip geğirdikten sonra farkedip uyanan daha dogrusu bu formda kasti olarak tutulan bir toplumuz.Kasti olarak birileri tekerimize çomak sokuyor diye düşünüyorum.
Üstad haklısın yerden göğe kadar yalnız Distribütörler kar marjı bakımından seçim yaparak getirdiklerinden dolayı bizim yapabileceğimiz çok fazla birşey varmı? Dersen ki almayalım kardeşim, biz daha benzin protestolarını tam anlamıyla yapamadık ki (gerçi hiç bir protestoyu yapamadık ama) firmalara savaş açalım. Rekabet dersen çok fazla işlemiyor yada motordan, modellerden anlamayan yada ürün yelpazesini geniş tutmak istemeyen firmaların tercihlerini seçmek zorunda bırakılıyoruz. Aynı zamanda TR deki vergisel ve ekonomiksel yapıdan ve artarak gelen kapitalizmin çöküşünden kaynaklanan küresel ekonomi krizinden dolayı çok şeyi çok bekleriz. Tokyo Borsası 1987 senesine döndü ise 1987 senesinin teknoloji, ihtiyaçları yaşam kaliteleri ile 2008 senesini değerlendirirsek ve bu girdapta ilerlediğimizi düşünürsek bu iş biraz zor. Örneğin işsizlik trendi her ne kadar Tr istatistik Kurumu açıklamasada yükselişini sürdürdüğü sürece TR iş olmadığı sürece 4.000 Euroya gelen YZF R125 ve muadillerini alabilirmiyiz.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
Megan66 büyüksün.Yabancı sermaye piyasayı öyle zorluyorki,devlet ve bürokrasi mecbur bırakılıyor kendi vatandaşına kene gibi yapışmaya.Ulema takımı bunun farkında aslında ama işine geliyor.Çünki bizde her iki tarafı kutsal varlıklarmış(ŞAMANİST) gibi hala taşıyoruz.Umarız 2009 da biraz bu öngörü kırılır da yeni modeller le yüzleşme fırsatımız olur.
@piranha ilgine teşekkür ederim. Bunlardan haberim yoktu, tabii yurtdışı olduğu için pek bakmadım o taraflara, malum gelmesi neredeyse imkansız.
Megan66 bi sorum var sana Bi YBR250 kullanıcısı olaraktan yani ...eğerki fiyatı 8500 te kalırsa ybr yide düşünmüyo değilim...Ama Ybr250 nin son hızı son hızdaki titreşimler kronik problemleri varmıdır?Motoru alırken ne gibi aksesuar seçeneklerimiz var? Ayrıca motor 130 u geçmiyo diyolar doğrumudur? eğer doğruysa çok fena ...Bilen arkadaşlar kullanıcılar varsa yardım ederlerse sevinirim...
Yok mu arkadaşlar bana yardım edecek birileri.......
Ve bi sorum daha olacak Ybr 250 ye performans egzosu takılıyomu mivv yada acropovic bilgisi olan
Oh be en sonunda bi cvp geldi... doğrudur benim içinde öle motor düz yolda 2 kişi ve 120km ile sorunsuz yani titreşim olmaksızın gidebiliosa ne ala....
Ama diğer sorularımıda cevaplarsanız iyi olur arkadaşlar...
yaw dergide okudum bu mivv egzoslar da +2 hp fazladan ve max.tork ile max. güç devirleride 100-200 d/d düşüyomuş ...egzos içinde bi 500-600 ayırırız artık napalım....
zırt pırt motosiklet değiştirilmeyecekse, hız sorunun yoksa insanların lafla fiyat tahriklerine kapılınmayacaksa bana göre ybr 250 biçilmiş kaftan.ybr 250 nin fiatına pahalı diyen arkadaşlar cbf 250 nin fiatına hiç değinmiyolar.hyosung gt250 motorunu alıp krank kıranlar, servis yedek parça problemi çekenleri okudukça ybr 250 bence fiatını hakediyor.tabii türkiye şartlarında pahalı.alım gücümüz düşük; fakat olaya motosiklet binme açısından bakılacak olursa ybr 250 sınıfında ön sıralardadır.beyazs arkadaşımızın verdiği parayı çok gören arkadaşlarımız vardı.bu arkadaşımız ybr 250 siyle bi güzel turlar atıyor.en son almanyaya gidip gelmişlerdi 2 arkadaş.valla helal olsun hakkını veriyo makinenin.yok ben 600 lükten aşağı binmem 1 yıl sonra 600 lüğe atlarım diyen arkadaşlar bu motora hiç bulaşmasın.bulaştıktan sonrada bu forumda bu motosikleti aldım demesin.hayırlı olsun demek yerine eleştirmeyi düşünen insanlarımız maalesef çoğunlukta.alsın paşa paşa binsin.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)