Bende gördüm ybr 250 liliği dış görünüşünde o kadar ahım şahım birşey değil bence tutulmaz .
Bende gördüm ybr 250 liliği dış görünüşünde o kadar ahım şahım birşey değil bence tutulmaz .
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
CBF 250 de olduğu gibi YBR 250 de fiyatı yüzünden sıkıntı yaşıyor,
daha uygun fiyatta olsalar durum farklı olurdu.
[COLOR="Red"] Özgürlük ona bağımlı olunduğu sürece diğer bağımlılıklardan uzak tutandır[/COLOR]
[B] [COLOR="navy"]Bu dünyada çok güzel yaşanabilir, yeterki isteyelim![/COLOR][/B]
uçmuşlar benceee çok çok çok pahalıı kimse o parayı ona vermezz bence tabi tutkunlarını bilemem
En İYİ motorcu ÖLMEYENDİR :wiinkk:
Ana! Şaka sanmıştım gerçektende 10.700YTL imiş. Pes doğrusuu!..
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
10700 ha.Bu yamaha ya dayak yememiş yada sayı saymayı bilmiyor.Yada çaktırmadan 500 luk falan yaptılar motoru
kampanyası devam ediyor arkadaşlar,panik yok liste fiyatına bakmayın,şu anda kampanya fiyatı 8500 ytl
http://www.beldeyama.com.tr/www/fiya...to.php?k_id=13
Kampanya elbet bıtece ve o motoru o paraya satacak demekkı alan varkı kardesım artıyor fıyatı
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
yazık günah 2 inci el ss alınır o paraya..
arkadaşlar sizce YBR250 ile keyifli , yorulmadan en uzun mesafe ne olabilir ?
ve de yanlara çanta takılsa nasıl olur ? var mı hiç dediğim gibi yapan ?
nette aradım pek fazla bir görsele ulaşamadım.
Evet arkadaşlar motoru ilk alanlardan biri olarak artık makinadan bıktım ve pişmanım diyebilirim.Gelelim özelliklerine.
1.Motorun maksimum garanti hızı 125-130 civarında.En önemli bıkma nedenim de bu.Bu hızlarla yollar bitmek bilmiyor.Yokuş aşağı ve rüzgar arkadan esince 150 yapıyor ama anlamı yok tabi.Yokuş yukarı 110 u pek göremiyor.
2.Motor zayıf olunca sürekli gaz kapalı gidiyoruz tabi.B uda yakıtı 100 km de 4-5 iki kişi ile 5,5'e kadar çıkarıyor.Yakıt rüzgardan acayip etkileniyor.Rüzgarlı havada su gibi yakıyor motor.
3.Yaptığım en uzun mesafe iki kişi ile günde 1000 km.(Sakarya-Çanakkale-Gelibolu-Truva-Sakarya). Özellikle ardçının canını okuyor.Saat başı mola gerektiriyor.Gerçi tüm motorlarda bu var.Konforu kötü diyemem.
4.İyi özelliklerine gelince bakım aralıkları 10 000 km'de bir.Masrafsız ve sağlam.
5.Mükemmel yol tutuşu var.Deli gibi kullanıyorum daha düşme tehlikesi bile atlatmadım.Arabamdan daha emniyetli duruyor.Cbf 150 ile hemen her gün asfaltı öpüyordum.Bununla 18 000 km oldu tehlike bile atlatmadım çok şükür.
6.Sonuç olarak uzun yol ve gezi meraklılarına bu motoru tavsiye etmem.Büyük makina alın.Şehir içi için bir harika.
7.Yeni motorumu seçtim Suzuki DL 650 V-strom.Yamahanın kampanyasını bitirmesini ve YBR 250'nin fiyatının artmasını bekliyorum.Motoru 9400+aksesuarlara aldık şimdi yenisini 8 000 yapmışlar.Bu durumda motor elimde patladı.V-stromu alsam bile 8000 den aşağı bunu satmam dursun bahçede işe falan giderim.
bu motoru özellikle istanbulda köprüde kullanan varsa ve rüzgardan ne kadar etkilendigini yazarsa sevinirim 130kg bana hafif geliyor biraz
Now the world is gone. Im just one.
süper Motor Hafif Uçar Bu Yolda Giderken Hysong Buna Hayatta Yetisemez Hsyong Un Kasa çok Büyük Ve Ağır Ybr Nin Hafif Ve Küçük Ama Motorlar Aynı
Köprüden geçerken 130kg hafif gelir gerçekten. Benim crossla köprüden sadece bi kez geçtim ama o sırada hava mükemmel rüzgarsız yada arkamdan esiyordu. Ama motorumla 7000km. yaptım. Rüzgardan etkilenmek için köprüye gerek yok. Sert bi rüzgar yiyince motoru yelkenli tekne gibi yatırabiliyor. Zemin çok kötü ve birde yattığın sırada denk gelirse gerçekten tehlikeli bence. Bir motosiklet artçısız kullanılıyorsa bence 150-170kg. olması gerekir diyebilirim. Üstadlar daha iyi bilir tabi...
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Rüzgarda savurma olayı pek yok.Köprüden de defalarca geçt,m sorun yok.Rüzgar karşıdan esince motor gitmiyor.Problem bu.Güçlü rüzgarda tam gaz 95 100 ü geçmiyor.
95-100 ü geçmemesi entersan ya ; ybr 125 bile güçlü rüzgara karşı 80 e çıkar , ayrıyeten rampalarda uzun yolda 100 ün altına düşememsi fena değil , uzun yoldada zaten ortalama 110-120 gayet yeterli hız seviyeleri , anlatılanlara bakılırsa enjeksiyonlu bi motora göre yakıtı fazla gibi geldi bana...
Motoru gördüm bu gün , kullanmadım ama üzerine bindim. Ağır değil . Gidon tutumu rahat. Oturuş güzel. Dengeli ve büyük bir motor. Uzunda ayrıca.
Fiyatı uçuk biraz. Benim baktığım kullanılmıştı. Ama 100'ü geçmiyor diyenlere inanmıyorum pek.
2300 ytl ye temız aldıgım ve 350 ytl lık modıfıkasyon sonucu 300cc ye cıkardıgım kanuni tigerimin net bı sekılde 160 duz yolda basıyo 9500 ytl lık ybr 150 yı gecmıcek yakarım o motoru ben be ısallah bı tane denk gelır bana yolda yanından gectıgımde yuzunun halını gormek cok ıstıyorum demekkı benım motorumda 185 kılo degılde 138 kılo olsaydı tekerı onun kadar ınce olsaydı kullum sıcıcak ybr yanı neymıs enjeksıyon varmıs 250 lık motorda enjeksıon olsa ne olur olmasa ne olur ne yakıyo sankı ne 600 luk hondalar var o paraya be zehır gıbı..
arkadaslar bu mayko dorumu soyluyor ınanasım gelmıyo yokus yukarı o hafıflıkte bı motor nasıl 110 gecmez bakın harbı dıyorum 300cc ye ıkarmadan nce benım tiger 125km hıza rampa yukarı net cıkıyodu 300cc ye cıkardım motoru o kadar gar bı motor 185 kılo 160 basıyor agar olması daha ıyı savrulma hıc yok
süper bir motor bende olsa heryere giderim insallah seneye cbf250 bakıyom ybr 250 de olabilir 5.000 finansım olacak
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)