Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
41. sayfa BirinciBirinci ... 31394041424351 ... SonuncuSonuncu

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #801

    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Adıyaman
    Motosikleti
    Windy150
    yok mu bi cevap yazacak ?
    ayrıca tiger 250 takozlarını nereden bulabilirim yardımcım olursanız sevinirim ;;;;;


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #802
    ylcndrsn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2011
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    herkeze slm aranıza yeni katıldım. uzun zamandır tiger kullanıcısıyım. sanırım arka dişli takozlarından bahsediyorsun bana sorarsan yenisini alma. zaten tigerde en büyük sorun arka saplamaları kesmesi. ben bu sorunu nasıl cözdüğümü yazayım belki yardımcı olur.öncelikle yenisinide alsan aynı para ve gene sorun yaşayacaksın.
    öncelikle dişlideki saplamaların birini çıkar ve tornada biraz kalınını yaptırıyorsun ölcüleri aklımda yok ama akşama veririm takozların yerinede biçerdöver takozu var lastik ve çok sağlam ve esnektir resminide akşama gönderirim. ben bu şekilde yaptım 3,5 sene oldu en ufak bir sorunla karşılaşmadım .

  3. #803

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı ylcndrsn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkeze slm aranıza yeni katıldım. uzun zamandır tiger kullanıcısıyım. sanırım arka dişli takozlarından bahsediyorsun bana sorarsan yenisini alma. zaten tigerde en büyük sorun arka saplamaları kesmesi. ben bu sorunu nasıl cözdüğümü yazayım belki yardımcı olur.öncelikle yenisinide alsan aynı para ve gene sorun yaşayacaksın.
    öncelikle dişlideki saplamaların birini çıkar ve tornada biraz kalınını yaptırıyorsun ölcüleri aklımda yok ama akşama veririm takozların yerinede biçerdöver takozu var lastik ve çok sağlam ve esnektir resminide akşama gönderirim. ben bu şekilde yaptım 3,5 sene oldu en ufak bir sorunla karşılaşmadım .
    resimleri ölçüleri kullanılan parçaları markasını modelini falan yazarsanız çok sevinirim arkadaşında tigerda aynı sorun var yenisini almak istemiyoruz çünkü biliyoruzki aynı sorunu tekrar çıkartıcak aynı parçalarla.

  4. #804

    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Adıyaman
    Motosikleti
    Windy150
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    resimleri ölçüleri kullanılan parçaları markasını modelini falan yazarsanız çok sevinirim arkadaşında tigerda aynı sorun var yenisini almak istemiyoruz çünkü biliyoruzki aynı sorunu tekrar çıkartıcak aynı parçalarla.
    Ayrıca amortisör takozları hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim ve nereden temim edebiliriz ?

  5. #805
    ylcndrsn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2011
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    buraya resim eklemetyi beceremedim msn adresin verrisen oraya göndereyim yada nasıl resim ekleniyor?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------

    * ilk önce takozu temin et sanyide bulabilirsin ben biçerdöver onarımı yapan bir arkadaştan bulmuştum kullanışmışta olabilir önemli olan iyi durumda olması ve iç delik çapı 13-14 mm olmalı fazla olmamalı
    * bu linkten lastik takozun şekline bakabilirsin ( lastik takoz yazan parça) http://www.hlsotomotiv.com.tr/takozrulo.html
    * tekerlekteki eski murçları çıkar biraz zahmetli olabilir, çıkan murçların yerini kumpasla ölçerek lastik takozları sıkı sıkıya girecek şekilde dış çaplarını ufaltman gerek bu iş gerçekten zor oluyor ben makkap ucuna panç takarak yaptım, bu şekilde yapacaksan lastik takozun orta deliğini biraz daha daraltman gerek yoksa makkap çok gezer ben demir bir boru sokmuştum .
    *lastik takozları çıkan murçların yerine tak takarken sabunlu su kullanabilirsin fazlasını bıçak veya kesici bir aletle kes temizle.
    *çıkan saplamaları (cıvataları ) numune olarak alıyorsun tornacıya gidiyorsun.

    ölçüler = uzunluk ve şekil aynı olacak
    canta takılan kısım kalınlık 14mm
    zincir dişlisine sıkılan kısım (somun takılan yer) kalınlık 12mm olacak
    ( buraya takılan somun büyük olacağı için biraz uzun olabilir)
    ben bu parçaların 4 tanesini 35tl yaptırmıştım
    *en son olarakta saplamaların cıvata kısmı büyük olduğundan zincir dişlisininde cıvata yerlerini büyütmen gerekecek aynı ölçülerde
    *Sonuç olarak kesin çözüm lastikler esnek ve kaliteli olduğu için kalkışlar ve vites geçişleri daha yumuşak.

  6. #806

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı ylcndrsn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buraya resim eklemetyi beceremedim msn adresin verrisen oraya göndereyim yada nasıl resim ekleniyor?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------

    * ilk önce takozu temin et sanyide bulabilirsin ben biçerdöver onarımı yapan bir arkadaştan bulmuştum kullanışmışta olabilir önemli olan iyi durumda olması ve iç delik çapı 13-14 mm olmalı fazla olmamalı
    * bu linkten lastik takozun şekline bakabilirsin ( lastik takoz yazan parça) http://www.hlsotomotiv.com.tr/takozrulo.html
    * tekerlekteki eski murçları çıkar biraz zahmetli olabilir, çıkan murçların yerini kumpasla ölçerek lastik takozları sıkı sıkıya girecek şekilde dış çaplarını ufaltman gerek bu iş gerçekten zor oluyor ben makkap ucuna panç takarak yaptım, bu şekilde yapacaksan lastik takozun orta deliğini biraz daha daraltman gerek yoksa makkap çok gezer ben demir bir boru sokmuştum .
    *lastik takozları çıkan murçların yerine tak takarken sabunlu su kullanabilirsin fazlasını bıçak veya kesici bir aletle kes temizle.
    *çıkan saplamaları (cıvataları ) numune olarak alıyorsun tornacıya gidiyorsun.

    ölçüler = uzunluk ve şekil aynı olacak
    canta takılan kısım kalınlık 14mm
    zincir dişlisine sıkılan kısım (somun takılan yer) kalınlık 12mm olacak
    ( buraya takılan somun büyük olacağı için biraz uzun olabilir)
    ben bu parçaların 4 tanesini 35tl yaptırmıştım
    *en son olarakta saplamaların cıvata kısmı büyük olduğundan zincir dişlisininde cıvata yerlerini büyütmen gerekecek aynı ölçülerde
    *Sonuç olarak kesin çözüm lastikler esnek ve kaliteli olduğu için kalkışlar ve vites geçişleri daha yumuşak.
    resimleri http://imageshack.us/ sitesine yükleyebilirsin.
    Sağol dostum ellerine sağlık çok güzel anlatmışsın eminim pek çok tigercınında işine yarıycak bu bilgi.. ellerin dert görmesin.

  7. #807
    ylcndrsn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2011
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    sizler saolun başka problemleriniz olursa yardımcı olmak isterim. aslında motor ustası değilim ama kötü ustalara denk geldiğim için bu işide öğrenmek zorunda kaldım bildiklerimi paylaşmak isterim.

  8. #808
    özcan1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bursa / Çanakkale
    Motosikleti
    KLE 500
    Bilgi için teşekkürler ylcndrsn

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------

    Alıntı yoldas002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu takozlar nerede ben bilmiyorum, bi yardımcı olsanız.
    Arka dişliyi bağlayan 4 adet civatanın altında.
    Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
    Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
    Ağlarken Sen Gülüyor Ol !

  9. #809

    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Adıyaman
    Motosikleti
    Windy150
    Alıntı özcan1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgi için teşekkürler ylcndrsn

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------



    Arka dişliyi bağlayan 4 adet civatanın altında.
    yardımınız için teşekkürler

    ayrıca benim motosikletin arka amortisörü çok zıplatıyor, yolcuda olunca arka çamurluk lastiğe sürtüyor, bunun için ise takoz gerekiyormuş, amortisör takozunu nerden temin edebilirim

  10. #810
    ylcndrsn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2011
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Öncelikle arka taraf sert bir şekilde zıplatıyormu yoksa çok fazla yaylanıyormu sanırım ikinci söylediğim olmalı..çok fazla esneme veya yaylanma varsa amortisörü biraz sertleştirmen gerek . gerekirse nasıl yapılacağını uzun uzun anlatırım. Camurluğa sürtüyor demişsin öncelikle emin olmak için bir kontrol et bazen koltuk kilidinin açma teline sürtüyor çoğu kişiyi yanıltıyor. Eğer çamurluğa sürtüyorsa ilk şasenin kuyruk uzantısını kontrol et takım kutusunun olduğu kısmı burada eğilme veya yırtılma varmı . arka makası konrol et tekerleğin bağlı olduğu yer eğilme veya yırtılma varmı her şey normalse amortisörü biraz kaldırırız . takoz orjinali bayilerde mutlaka vardır yoksa bile herhangi bir motorcuda uykun birtana bulabilirsin hepsi aynı sayılır . kolay gelsin..

  11. #811
    patron_58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    Varadero xl 1000
    ylcndrsn abicim benim motor ilk çalıştıgı zaman gaz yemiyor gaz verince stop etmeye yöneliyor gazı bırakınca rölantide çalışıyor neden olabilir??

  12. #812
    ylcndrsn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2011
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    ilk önce ve büyük ihtimal karbüratör manifoltu motor ve karbüratör arasındaki lastik parça yırtık veya patlak olabilir hava alıyordur rolentide çalışırken kısa kısa gaz ver bırak stop etmeye çalışıyorsa büyük ihtimal bundandır bazen gözle geremediğin çatlaklar olabiliyor. sıkılımı yerinden oynamışmı bunlarada bakmak gerekir. olmadı bujini ve karbüratör diyaframını kotrol etmek gerekir şimdilik bunlar . olmassa başka çözümler bulmaya çalışırız.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 ----------

    ayrıca " Kanuni tiger kullanıcıları için bazı bilgiler" başlığı altında bazı bilgiler verdim umarım faydası olur..

  13. #813
    patron_58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    Varadero xl 1000
    Alıntı ylcndrsn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk önce ve büyük ihtimal karbüratör manifoltu motor ve karbüratör arasındaki lastik parça yırtık veya patlak olabilir hava alıyordur rolentide çalışırken kısa kısa gaz ver bırak stop etmeye çalışıyorsa büyük ihtimal bundandır bazen gözle geremediğin çatlaklar olabiliyor. sıkılımı yerinden oynamışmı bunlarada bakmak gerekir. olmadı bujini ve karbüratör diyaframını kotrol etmek gerekir şimdilik bunlar . olmassa başka çözümler bulmaya çalışırız.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 ----------

    ayrıca " Kanuni tiger kullanıcıları için bazı bilgiler" başlığı altında bazı bilgiler verdim umarım faydası olur..
    Karbüratörümde sorun yok temizledim falan manifoldda çatlaklar vardı ama ben bantladım iyice bujimi değiştirmedim ama yarın değiştiriyim.

  14. #814
    ylcndrsn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2011
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    manifoltta çatlak varsa bantlama ile zor olur en ufak bir hava alması bile yeterlidir. ayrıca karbiratör içinde bir filitre var onuda temizleseydin yerini bilmiyorsan tarif ederim.
    bujiyi değiştirirken ii sıkıldığına dikkat et hava almasın ama çokta değil. birde çalıştırdıktan sonra bobinden bujiye giden kabloyu kontrol et bazen gövdeye kaçak veriyor karanlık yerde daha iyi belli olur eğer kaçak varsa bantlamayla olmaz voltaj yüksek olduğu için fayda etmez kavuççuk veya lastik bir boru içine sok.

  15. #815

    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Adıyaman
    Motosikleti
    Windy150
    Alıntı ylcndrsn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle arka taraf sert bir şekilde zıplatıyormu yoksa çok fazla yaylanıyormu sanırım ikinci söylediğim olmalı..çok fazla esneme veya yaylanma varsa amortisörü biraz sertleştirmen gerek . gerekirse nasıl yapılacağını uzun uzun anlatırım. Camurluğa sürtüyor demişsin öncelikle emin olmak için bir kontrol et bazen koltuk kilidinin açma teline sürtüyor çoğu kişiyi yanıltıyor. Eğer çamurluğa sürtüyorsa ilk şasenin kuyruk uzantısını kontrol et takım kutusunun olduğu kısmı burada eğilme veya yırtılma varmı . arka makası konrol et tekerleğin bağlı olduğu yer eğilme veya yırtılma varmı her şey normalse amortisörü biraz kaldırırız . takoz orjinali bayilerde mutlaka vardır yoksa bile herhangi bir motorcuda uykun birtana bulabilirsin hepsi aynı sayılır . kolay gelsin..

    servise gösterdim amortisör sertleşme ile ilgili bayi ayarı yok dedi, hemen değiştirelim dediler işin kolyına kaçtılar. Bir eğilip bakmadılar bile

    eğer ayarı varsa anlatırsan sevinirim...

  16. #816
    ylcndrsn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2011
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    olmazmı var tabiki ama bilen pek yok en kısa zamanda fotoraflayıp yollarım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 ----------

    olmazmı var tabiki ama bilen pek yok en kısa zamanda fotoraflayıp yollarım

  17. #817
    ylcndrsn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2011
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    buraya foto nasıl koyabilirim ?

  18. #818
    özcan1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bursa / Çanakkale
    Motosikleti
    KLE 500
    http://www.imageshack.us/ buradan veya http://www.tinypic.com/ buradan yükleyebilirsin.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:44 ----------

    tinypic sitesinde fotoğrafı siteye upload ettikten sonra IMG Code for Forums & Message Boards yazısının altındaki linki kopyalayıp, mesaj yazdığımız bölgeye yapıştır.
    Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
    Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
    Ağlarken Sen Gülüyor Ol !

  19. #819
    patron_58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    Varadero xl 1000
    Valla bende amortisörü nasıl ayarlıyacağımı bulamadım.Altta ayar falan yok. :D

  20. #820
    ylcndrsn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2011
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Hyosung GV 650








41. sayfa BirinciBirinci ... 31394041424351 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler