Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Temmuz 2005, 17:25
#61
just-life öncelikle hayırlı olsun, bende düşünüyorum tiger almayı da, bu vidaların yerinden çıkması titreşimden mi oluyor acaba, bi de daha sonra uzun yolda başımıza kötü bişey gelmemesi(vidanın fırlamaması)için ne yapmak lazım.
uzunun kısası güvenemiyorum biraz da bilgilendirirsen sevinirim
Reklamlar
-
29 Temmuz 2005, 18:23
#62
BIraz gev oldu ama kusura bakma hayırı olsun kardesım...
gule gule kullan Allah kaza bela gostermesın
Allah tekerını duz bastırsın...
-
29 Temmuz 2005, 19:09
#63
just_life, merhaba dostum.
yaklasik 1000 km olmustur senin motor.
bir yakit raporu daha verirmisin.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
29 Temmuz 2005, 19:19
#64
GÜLE GÜLE KULLAN DOSTUM. SANA YAKIŞIR. 28.07.2006 DA TEKRAR GÖRÜŞELİM. SEVGİLERİMLE
-
29 Temmuz 2005, 20:17
#65
just_life : Kardeş ben aranıza yeni katıldım. Henüz motorum yok ama inşallah olur.bende bayii den tiger 250cc ye baktım inceledim gercekten dehşet bir şey.Seninkide hayırlı olsun ALLAH tekerine taş değdirmesin i,nşallah benimde olur ama ben seyhanla aralarında celişkideyim bana seyhanla kıyaslama yapabilirmisiniz teşekkür ederim.
-
29 Temmuz 2005, 20:55
#66
darısı başıma.........
-
29 Temmuz 2005, 21:11
#67
Seyhanı boşver alcaksan Tiger al.
http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
http://twitter.com/bariskaykusuz
-
29 Temmuz 2005, 21:15
#68
-
29 Temmuz 2005, 21:52
#69
Tüm arkadaslara iyi dileklerinden dolayi Tesekkur ederim.
biker, Hangi motora binersen bin motor aldiin günden itibaren bir süre kontrol alt1nda olamalidir bence bundan önceki motorumda kanuni Mz301 idi Ondada vibrasyon vardi vidalar yerine oturana kadar hergün kontrol ederdim bu sorun malesef kanunide var ama kontrol ederek cozülebilen bir sorundur. Tigerda ise oyle dokulen vidalar felan görmedim tek bu sozu gecen konu disinda. Gerek kendin gerekde servise goturerek her daim kontrol altinda olmalidir. Vidanin dusmesi ile ilgili olarak iki cevap verebilirim.
---- 1.'si 800 bak1m1ndan sonra biraz h1zlanabilecegimi soyledi servisteki usta ic bastim gaza Yuksek h1zda vibrasyonu hissettim. Bana göre vibrasyonda dolayi vida cikmistir. iyi kontrol edilmemis demekki.
---- 2.'si de Serviste kontrol s1ras1nda es gecilmis olabilir.
Sonuc: Servis motoru ald1ktan 1 saat sonra aradi herhangi bir sorun yok dedi. Ve bugun Motora biraz daha yüklendim 120 km hiza 9000 devir civarinda cikiyor.
gurzan, Sabah 1000 Km de idi aksam 1085 ile eve geldim Az önce 20 Ytl'lik benzin ald1m sayaci sifirladim. Bakalim ne olacak ben sana söyleyeyim sonucu 90 kurusa cikacak Cok sert kullan1yorum rodajdan ciktim cikali 1500 km ye kadar asl1nda sabir etmem gerekiyor. Bisey ekliyeyim bayide usta bana dedi ki Bu motor 5. 155km h1z yapar dedi inandim ama ben Tigerin 155 yapacaginada inanmiyorum. Bugun bazi denemeler yaptim çok zorla 12000 devire getir ozaman yapar ama Devir saatinde uyari cizgisi 8000 de basl1yor.
Bunun disinda kullanima sürüs zevkine tarzina +1241654 puan veririm Tigerin.
AsLaN38, Tiger 250 ile Seyhan 250yi ben kiyaslayamam binmedigim bir motor seyhan ama binen arkadaslar biseyler yazicaklardir. Bana sorarsan hangini secersin diye Tiger250cc derim.
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
-
30 Temmuz 2005, 04:05
#70
arkadaşım nasıl gidiyo tiger arada izlenimlerini anlat bende almayı düşünüyorum hatta 3.500 e 2. eli var yepyeni daha o daha cazip ben zaten sıfıra karşıyım yeni 2. el çok daha cazip oluyo sorun da olamaz garantisi var sonuçta
-
30 Temmuz 2005, 04:11
#71
pardon ben yazıyı okumadan mesaj atmışım gereken açıklama yapılmış zaten
-
30 Temmuz 2005, 11:15
#72
Elimden geldigince konu hakkinda siz arkadaslarimi aydinlatmaya calisiyorum.
Bu arada bende merak ediyorum 250cc lik bir motorun Maximum ulasabilecegi hiz ne dir ?
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
-
31 Temmuz 2005, 19:11
#73
Bugun pazardi kiz arkadasimla birlikte biraz gezi yaptik Ankarada yasayanlar bilirler. Burasi Camlik tepesi Bu arada bir resim cekeyim dedim gayet hos bir resim cikti ortaya.
Bu arada Tiger'da 1200 km yi gecti su ana kadar herhangi bir sorunumuz olmadi. iyi anlasiyoruz sanirim. Bugunlerde bir tek zincirin kontrol edilmesi gerektigini düsünüyorum zincir biraz gevsemis gibi geliyor ilk serviste durum normal demisti usta biraz daha bin bakalim duruma gore ayarlariz demisti ikinci serviste baktiracam.
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
-
31 Temmuz 2005, 21:36
#74
just_life herkes sen gibi olsa keşke bizi ne güzel sevindiriyorsun çektiğin daha önemliside yolladığın fotolarla.
Bu arada en fazla kaç bastın ve kilometrede kaç para yakıyor.
Verdiğin cevaplar benim için önemli bir arkadaşa lazım.
http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
http://twitter.com/bariskaykusuz
-
01 Ağustos 2005, 11:57
#75
cumartesi gittim bakmaya tiger a
yok abi öle bi benzin deposu ya hangar gibi ama tek dikkatimi çeken cromajına özen göstermemişler önemli değil oda
tek kelime on numara 12 ay vadeli 5 papele veriyolar zatı sattım 2800 e önümüzdeki aya sarısını alıcam insaşşal
gözünüzden gelen yaşlar ömür boyu rüzgar kaynaklı olsun inşallah
-
01 Ağustos 2005, 14:01
#76
teşekkür ederim açıklama için, ben de nasipse bi motor alıcam ama hangisi elde para yok krediyle alıcam herhalde bakalım,Allah sana ve motoruna uzun ömür versin.
-
01 Ağustos 2005, 14:17
#77
Gittim bir mağazada Bisan 125 Pasific scooter gördüm hadi alayımda bu özlem bitsin dedim çıkarmadıkları problem kalmadı. Bende vazgeçtim,
Tam bu sırada Tiger ı gördüm. fiyatmış, yedek parça araştırması sürerken sizinkini gördüm
Haydi hayırlı olsun. Bende bu motora feci taktım. Vitesli motorda fazla tecrübem yok bu aşk yıllardır karşılıksız devam ediyor. Son noktayı koyacağımda, Yeni BAŞLAYANLARA sence uygun mu.
-
02 Ağustos 2005, 01:08
#78
Dionysos, Valla ben Tiger bayisine gittim bu motoru almak istiyorum dedim Kredi olayi ile nasil alabilirim dedim Yani kredi imkanim varmi dedim. Istersen banka istersende Anadolu cetelem diye bizimle calisan bir firma var dediler Firma 1 gun icinde sadece nufus cuzdanin ile kredi veriyor. Tabi bu secim sana kalmis.
Bunun disinda sen bu motoru sürebilirmisin bilmiyorum Fazla tecrübem yok demissin biraz tecruben var ise bence sürersin 250cc O kadar abartilacak bir güc deil bence. Bir arkadasim bu motoru hiç vitesli kullanmamis olmasina ragmen benim gözetimimde kullandi ve simdi cok rahat sürüyor fakat cok iyi ders verdim devamli bilgilendirdim ayrica oda ilgi duyuyordu motora yani suna eminim senin kadar bilgisi yoktu. Birincisi ben bu motoru sürebilirim diyecek ve alacaksin ve pisman olmayacagina eminim.
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
-
02 Ağustos 2005, 21:19
#79
eeee just life anlat bakalım birşeyler motor hakkında bu aralar bizi bilgilendirmeyi kestin. dönüşü filan nasıl (virajlarda sence cüssesisinin hakkını veriyor mu yoksa idare eder mi diyorsun?) buluyorsun. hiç kalıkış denemesi yaptın mı? ivmesi nasıl? gerçi daha rodaj tam anlamıyla bitmedi sayırlır demi pek zorlamaman gerekiyor hala herhalde. bu sorumu ileride cevaplarsın istersen
-
03 Ağustos 2005, 01:24
#80
Mendizabal, Bu aralar daha cok motorun keyfini cikariyorum desem yeridir Motor su anda 1500 km ye yaklasti ikinci kez servise götürecem bu arada zincirlerde biraz gevseme oldugunu düsünüyorum.
Motoru yeterince cözdügüme inaniyorum artik Tiger kesinlikle seri kalkis yapabilen bir motor degil ve 1. vites max 30 km hiza cikiyor zorlarsaniz sadece motora zarar fakat olay 2. viteste basliyor ve devrini gittikce yükseldikten sonra gayet rahat bir sekilde hiz kazaniyor seri deil ama sonradan hizlaniyor. Motorun kilosu ve iri cüssesi 250cc hacmine göre biraz agir olmak la birlikte bununda getirdigi Denge avantaji direk one cikiyor ve gayet güzel ve rahat bir sürüs zevki veriyor. Virajlarda yüksek hizda bile motor dengesini bozmuyor tekerleklerin yapisi da bunda etkili arti olarak yatarak bile dönme avantaji sagliyor. Yol tutusu mükemmel derecede iyi
Frenlere gelince bir kac kere panik fren yapmak durumunda kaldim otomatik olarak aliskanliktan dolayida ön frenleri daha yogun kullandim bu durumda Gayet güvenli ve kisa mesafe emniyetli bir sekilde motoru yavaslatmayi basardim. Cogu zaman kendimde denedim ki bununda bana faydasi oldu Ön Frenler cok iyi durumda. Arka frenlere gelince arka frenler kampana oldugu icin yüksek hizda sert bir sekilde sadece arka freni kullanmak isterseniz kilitleme durumu söz konusu oluyor. Bu yuzden iki freni ayni anda kullanmak ve arka freni gerekli yerlerde kullanmak daha iyi bence.
Frenlerle ilgili olarak bilmeyen arkadaslar olabilir diye yaziyorum Frene basildigi andan itibaren 4'lü isiklar otomatik olarak yanmaya basliyor. uzun süre basili tutarsaniz bir süre icinde kapaniyorlar.
Motorda su ana kadar Teknik olarak tek bir problem gözüme carpti. Yüksek devirde Kilometre saatinin isiklari sase yapiyor sanirim neden oldugunu ben anlayamadim yani yüksek devirde kesik kesik isiklari yanip sonuyor normale donunce bir sorun kalmiyor bunu servisle gorustum halledilecek bir sorun dediler.
Birde görenler motoru cok begeniyor buda benim hosuma gidiyor en cok begenilen yeri hatta ilk söyledikleri yeri Deposu ne kadar güzel olmus diyorlar. Motorla alakasi olmayanlarda Harleye benzetiyorlar ki bu benim hic hosuma gitmiyor. 250cc olma özelligini fazlasiyla veriyor su ana kadar cok üstünde durmadim denemedim ama en fazla yaptigi hizi merak eden arakadaslar varsa eger benim yaptigim Hiz 120km'dir Tahminimcede zorlasam 140 belki yapar diyorum. Sunuda belirtmek isterim ki bu motorun tarzi racing deildir kesinlikle sehir icinde gezilecek uzun gezilere rahat rahat gidilecek sürüs zevki sonuna kadar cikarilabilecek Orta halli bir motor'dur.
Yakit tüketimi hakkinda yakinda bir bilgi verecegim. Rodaj öncesinde ilk hesabimda Km'de 86 kurus yak1yordu.
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler