Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ağustos 2010, 18:51
#761
arkadaşlar merhaba ben de yeni tiger aldım daha 500 km oldu fakat benzin konusunda sorunum var. önceki mesajlarda arattım fakat bulamadım. ilk doldurduğumda 20 lira ile 180 km gitmişti sonra yanmıştı lamba sonra 160 en son 120 km gitti yani 5 lt gibi bir ortalama yaktı. Rodajını düzgün yapıyorum 5bin deviri geçmedim hiç. neden olabilir? yardımlarınızı bekliyorum.
Reklamlar
-
05 Ağustos 2010, 20:49
#762
Tigerlerin titreşim sorunu hala devam ediyormu. Sıfır modellerede bir çözüm getiremedimi kanuni.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
06 Ağustos 2010, 11:18
#763
Arkadaşlar dişli bulamıyorsanız yaptırabilirsiniz. Bulunduğunuz şehirde mutlaka sanayide dişli yapan yerler vardır. Başka bir konuda daha önce bir arkadaşımız paylaşmıştı kalıp çıkartıp dişli yapabiliyorlar. Bulamıyorsanız arka dişliyi oynayın, piyasada 20-30 liraya arka dişliler var. Ben hem ön dişliyi hem arka dişliyi oynadım.
Performans nasıl derseniz, orjinal dişlisi olan bir tiger ile 400 mt drağa kaldırdık benim motoru, kalkışta çok yavaş kalıyor fakat, 3. 4. viteslerde mükemmel bir performans veriyor. 5. Viteste belli bir hıza sabitliyor diyebilirim. Geçtiğimiz günlerde Konyadan Kütahyaya gittim. Bir ara afyon çıkışında bmwf650 nin kuyruğuna yapıştım şaşırdı kaldı. Özellikle yokuşlara çok güzel tırmanıyor.
-
08 Ağustos 2010, 02:06
#764
tekrar merhaba daha öncede belirtmiştim benzin sıkıntımı bu seferde 110 km gitti 20 liralık benzinle. servise sordum devirli kullan diyor da devirli kullanıyorum zaten anlatamıyorum. Onlar da pek bilmiyorlar herhalde. Tiger s lerde benzin muslğu açık ve res. olmak üzere 2 kademeli değil mi? aklıma geldi kapatmak mı gerekiyor diye. neden olabilir yardımlarınızı bekliyorum
-
09 Ağustos 2010, 19:36
#765
Motosikletiniz kaç model. 2005 modellerin karbüratörleri farklı. Olay tamamen ayarla alakalı. Şu an motosikletim kısıtlamasız devirli kullanmak şartıyla 130-140 kr arası yakıyor.
13 dişli çok yakıta bir etken. Açık hava filtresi taktım motosikletime, filtre taktığım bu 3. motosiklet ve 2. tiger, önceki motosikletim 30 binleri devirdi sattığım kişi halen motora ne ufak masraf etmedi debriyaj balatası harici. Başka bir tamirciye gösterin.
Açık filtre denemek isteyen arkadaşlar varsa, direk filtre taktığınızda olmuyor. Benzin memesi 155 veya 135 le değişmesi lazım.
-
11 Ağustos 2010, 16:04
#766
Meraba arkadaşlar pazartesi sabaha karşı çıktığım uşakm ayvalık uzun yol deneyimlerimi size aktarmak istedim
Daha doğrusu uzun yolda kalışımı
sabah saatlerinde çıktım yola bakımlarımıda yaptırdım önceden tabi ama motorumda uzun zamandır var olan şıngır şıngır sesle birlikte(serviste motoru açmadan bilemeyiz arızasını sen çık yola bişey olmaz denildi bu arada bana).100 km yol gittikten sonra ayağımda bir yanma hissettim tamda kırmızı ışıkta durmuştum bi baktımki ayağıma yağ fışkırıyor sonrada başladı motordan dauamanlar çıkmaya hemen sağa çektim.sonra motorlu bi arkadaş benim motoru iple çekti servise gittik.motoru soyduk baya bir baktık silindir üst kapağındaki somunlar sıkılmamış iyice hele birisi iyice çıkmış motor ordan yağ atmış.tabi ondan sonra motor ısınıp başladı duman çıkarmaya.silindir üst kapağınıda söktük Kam mili sürtünmeden yemiş.bu arada şıngırtıyıda bulduk eksandirik zincirinin bağlı olduğu dişlideki somunlarda sıkılmamış.tabi sökmeye devam ediyoruz motoru birde baktık pistonunu içinde hareketli bir kısım var segmanın biri takılmış biri takılmamış.pistonda gitti silindirde pistunun içindeki parçanın sürtünmesiyle gitmiş.Anlıyacağınız ölümlerden döndük.çok şükür erken farkedildiçustanın dediğine göre süratli giderken olsa bunlar yandık yani.şimdi motor serviste bir yığında masraf ,motorla yapılacak bir tatil zevkide zortingen
-
12 Ağustos 2010, 14:40
#767
husenaga adlı üyeden alıntı
Meraba arkadaşlar pazartesi sabaha karşı çıktığım uşakm ayvalık uzun yol deneyimlerimi size aktarmak istedim
Daha doğrusu uzun yolda kalışımı
sabah saatlerinde çıktım yola bakımlarımıda yaptırdım önceden tabi ama motorumda uzun zamandır var olan şıngır şıngır sesle birlikte(serviste motoru açmadan bilemeyiz arızasını sen çık yola bişey olmaz denildi bu arada bana).100 km yol gittikten sonra ayağımda bir yanma hissettim tamda kırmızı ışıkta durmuştum bi baktımki ayağıma yağ fışkırıyor sonrada başladı motordan dauamanlar çıkmaya hemen sağa çektim.sonra motorlu bi arkadaş benim motoru iple çekti servise gittik.motoru soyduk baya bir baktık silindir üst kapağındaki somunlar sıkılmamış iyice hele birisi iyice çıkmış motor ordan yağ atmış.tabi ondan sonra motor ısınıp başladı duman çıkarmaya.silindir üst kapağınıda söktük Kam mili sürtünmeden yemiş.bu arada şıngırtıyıda bulduk eksandirik zincirinin bağlı olduğu dişlideki somunlarda sıkılmamış.tabi sökmeye devam ediyoruz motoru birde baktık pistonunu içinde hareketli bir kısım var segmanın biri takılmış biri takılmamış.pistonda gitti silindirde pistunun içindeki parçanın sürtünmesiyle gitmiş.Anlıyacağınız ölümlerden döndük.çok şükür erken farkedildiçustanın dediğine göre süratli giderken olsa bunlar yandık yani.şimdi motor serviste bir yığında masraf ,motorla yapılacak bir tatil zevkide zortingen
Motordan yana hiç sıkıntı yaşamadım, farklı bir deneyim aktarayım. Arka zincir dişlisi alüminyum jant olduğu için zamanla esneme ve oynama yapıyor, yolda resmen yalpalıyor. Ustaya gösterdim oynaması daha iyi dedi. Bir kaç gün sonra bu oynamadan dolayı zincir attı, zinciri ön bloğa sıkıştırdı, arka saplamaları kırdı, anlıcanız kilitledi seyir halinde, dua ediyorum 70 felandı süratim yoksa direk asfaltla bütün olacaktım, yalpalaya yalpalaya durdum. Elimde başka bir ustaya götürdüm. Şimdi jant üzerine sert metalden adı akıma gelmedi otomobillerde de jant göbeğinde boşluk olmaması için plastik parça atıyorlar. Parça atıldı dişli zırh gibi oldu.
Olayın özü şu, herşey ustada bitiyor, el beceriniz varsa bildiklerinizi kendiniz, bilmediklerinizi de bizzat başında durmak şartı ile iyi bir ustaya yaptırmak. Yoksa ne motor keyfiniz kalır, ne cebinizde paranız, ne de sağlam bir yaşantınız. Kendi yaptıkları işçiliğe laf ettirmezler sonrası başlarlar motor kötülemeye. Elinize geçen, en ünlü marka bile olsa bu mantıkla onu da rezil edersiniz. Her eline anahtar alan usta değildir unutmayalım.
Geçmiş olsun arkadaş.
-
13 Ağustos 2010, 01:45
#768
Motordan yana hiç sıkıntı yaşamadım, farklı bir deneyim aktarayım. Arka zincir dişlisi alüminyum jant olduğu için zamanla esneme ve oynama yapıyor, yolda resmen yalpalıyor. Ustaya gösterdim oynaması daha iyi dedi. Bir kaç gün sonra bu oynamadan dolayı zincir attı, zinciri ön bloğa sıkıştırdı, arka saplamaları kırdı, anlıcanız kilitledi seyir halinde, dua ediyorum 70 felandı süratim yoksa direk asfaltla bütün olacaktım, yalpalaya yalpalaya durdum. Elimde başka bir ustaya götürdüm. Şimdi jant üzerine sert metalden adı akıma gelmedi otomobillerde de jant göbeğinde boşluk olmaması için plastik parça atıyorlar. Parça atıldı dişli zırh gibi oldu.
Olayın özü şu, herşey ustada bitiyor, el beceriniz varsa bildiklerinizi kendiniz, bilmediklerinizi de bizzat başında durmak şartı ile iyi bir ustaya yaptırmak. Yoksa ne motor keyfiniz kalır, ne cebinizde paranız, ne de sağlam bir yaşantınız. Kendi yaptıkları işçiliğe laf ettirmezler sonrası başlarlar motor kötülemeye. Elinize geçen, en ünlü marka bile olsa bu mantıkla onu da rezil edersiniz. Her eline anahtar alan usta değildir unutmayalım.
Geçmiş olsun arkadaş.
Haklısın arkadaşım.Motorumu çok severek aldım.senelerdir hayalini kurduğum uzun yol zevkini tatmak istedim.ama önemsenmeyen şıngırtılar,yanlış ustaların eline geçmesi bu duruma düşürdü.Böyle olmasında da bi hayır vardır dedim çünki kendi gözlerimle gördüm ustaların yapmış olduğu ihlalleri.ne eksiği varsa yapılsın sonuçta hiçbirşey bizim canımızdan önemli değil.
Tigeri ilk aldığımda bu motor evladiyelik bununla Türkiye turuna çık denilmişti,sonra çatlak sesler çıkmaya başladı bu çin malıdır diye ama yinede motoruma güvenip çıktım.Hatamı ettim.Hayır.Bi yapılsın yine çıkcem
Benim yakışıklım bundan sonra beni yolda bırakmıcek
-
18 Ağustos 2010, 03:38
#769
arkadaşlar gittim aldım motorumu salihlideki ustadan takmış parçaları.parçalar yeni olduğu için subab ayarı yapmadım gevşek bıraktım motoru zorlamadan gidebilirsin dedi.çıktım yola 120 km yol gittim tam girdim memlekte yine ayağıma yağ attı.tabi sinirden gözüm döndü artık gerçekten sıkılmaya başladım.yakacaktım motoru benzin döküp.götüdüm neyse burdaki ustaya oda dedi silindir üst kapak değişecek subab ayarı yapmadan seni göndermemesi lazımdı kam mili yeni takılmış olmasına rağmen yine yemişb dedi.ayrıca yap pompasındada sıkıntı var.sen bu motor adam olsun istiyosan 600-700 gözden çıkarcen dedi.Ya arkadaşlar Allah aşkına şu dünyadaki tek merakım motor ama ondan da soğudum artık bi yardım edin Allah aşkına
-
12 Eylül 2010, 14:46
#770
merhaba, iki kişi bindiğimde motosiklete çukurlarda bir şey takırdıyor, akü kutusu egzosa çarpıyor herhalde. Amortisörü yükseltmek istiyorum servise götürdüm ayarlanmıyor dedi aslında klavuzda yazıyor ama anlayamadım bilen bir arkadaş hangi civatanın ne şekilde çevrileceğini açıklayabilrse ya da resmini çekip gönderebilirse çok sevinirim.
-
13 Eylül 2010, 18:44
#771
Evet yaa. Ayarlanabilir amortisör diye yazıyor.Bende bakındım ama göremedim nereden ayarlandığını...
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
18 Eylül 2010, 01:06
#772
husenaga adlı üyeden alıntı
arkadaşlar gittim aldım motorumu salihlideki ustadan takmış parçaları.parçalar yeni olduğu için subab ayarı yapmadım gevşek bıraktım motoru zorlamadan gidebilirsin dedi.çıktım yola 120 km yol gittim tam girdim memlekte yine ayağıma yağ attı.tabi sinirden gözüm döndü artık gerçekten sıkılmaya başladım.yakacaktım motoru benzin döküp.götüdüm neyse burdaki ustaya oda dedi silindir üst kapak değişecek subab ayarı yapmadan seni göndermemesi lazımdı kam mili yeni takılmış olmasına rağmen yine yemişb dedi.ayrıca yap pompasındada sıkıntı var.sen bu motor adam olsun istiyosan 600-700 gözden çıkarcen dedi.Ya arkadaşlar Allah aşkına şu dünyadaki tek merakım motor ama ondan da soğudum artık bi yardım edin Allah aşkına
salihli ustaları genel olarak iyidir. ama merak ediyorum usta seni yollarken 120 km lik bir mesafeye gideceyini biliyormuydu.motorun tum bu tamiratı yapılırken ust kapak sipob ustasına gösterılıp kontrol edildimi. görüşü alındımı.
usta nekadar ustada olsa böle bir durumda sipobcunun el atmasada bir göz atmasında fayda var.
-
30 Eylül 2010, 01:01
#773
Arkadaşlar sahibinden.com da 2010 model ilanlarda tigers de ABS olduğu belirtilmiş bu doğrumu?Bilgisi olan varsa cevapşasın lütfen.
-
01 Kasım 2010, 00:10
#774
kenanaates adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sahibinden.com da 2010 model ilanlarda tigers de ABS olduğu belirtilmiş bu doğrumu?Bilgisi olan varsa cevapşasın lütfen.
Normalde olmaması lazım çift disk var ön frenlerde, arka fren ise tambur. zaten yetkili sitedeki bilgilerde öyle. Yine de kullanan ya da duyan arkadaşlar daha doğru bilgi verebilir.
Bu arada daha önceleri tiger amortisör ayarı nın nasıl yapıldığı ile ilgili soru sormuştum, ilk olarak koltuğu kaldırınca altındaki amotrisörün üst tarafında yatay şekilde duran somunlu vidayı açıyoruz, arka tarafa takoz filan koymakta fayda var, sonra en üstte duran (dikdörtgen-oval arası şeklinde) civatadan istediğimiz ayarı yapabiliyoruz. Çok fazla yükselmiyor ama sertleşiyor bir de 5 seviye olarak yazıyor klavuzda ama herhangi bir gösterge, işaret yok o yüzden ben 2 tur sertleştirdim. Tarif ederek kolayca yaptırabilirsiniz. keyifli sürüşler
-
01 Kasım 2010, 16:07
#775
austinphile adlı üyeden alıntı
ilk olarak koltuğu kaldırınca altındaki amotrisörün üst tarafında yatay şekilde duran somunlu vidayı açıyoruz, arka tarafa takoz filan koymakta fayda var, sonra en üstte duran (dikdörtgen-oval arası şeklinde) civatadan istediğimiz ayarı yapabiliyoruz. Çok fazla yükselmiyor ama sertleşiyor bir de 5 seviye olarak yazıyor klavuzda ama herhangi bir gösterge, işaret yok o yüzden ben 2 tur sertleştirdim. Tarif ederek kolayca yaptırabilirsiniz. keyifli sürüşler
Teşekkürler...
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
06 Kasım 2010, 19:51
#776
arkadaslar bu disli bizim motorlara uyarmi dersiniz ??
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...f-434-15/detay
-
06 Kasım 2010, 21:52
#777
-
11 Kasım 2010, 20:33
#778
herkese iyi forumlar diliyorum
tiger modifiyesi üzerine bir başlık açtım katılır ve yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim
hatta bu konuda bahsi geçen modifikasyonları denemiş, düşünmüş veya maliyet analizi yapmış olanlarnız varsa fikirleri benim için oldukça önemli şimdiden teşekkürler
tekeriniz düz bassın...
başlık:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ur-mu-%5D.html
ÖLMEK İÇİN DEĞİL ÖLENE KADAR...
*** eski VampiReCRow
-
15 Kasım 2010, 19:42
#779
dün vizeye girdim 62 tl
noter üstüne alma 70 tl
ak sigorta 35 tl
vergisi 30+30=60 tl yıllık
ben sigortasini 53 liraya yaptiriyorum :S
-
19 Kasım 2010, 13:02
#780
Selam arkadaslar benim bir sorum olucak ben tiger almayı dusnuyorum ama 1500 tl ye ucuz bir cihaz alıp bastan asagı yenilemeyi düsünüyorum motordan hic anlamadıgım icin parcaları kaliteli alıp yolda kalmak istemiyorum bana ne kadar a patlar ???
birde cihazı mat bir siyah a boyamak istiyorum ama ruhsatta kırmızı siyah diye geçtigi icin nasıl yapabilirim bir arkadasım vizeye sokarken siyaha boyayıp vizede rengi siyah diye işletebilirsin dedi bilgisi olan var mı???
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler