Benim Kuralkan'ın sitesinden indirdiğim kullanma klavuzunda şöyle yazıyor yakıt musluğu ile ilgili;
ON: Yakıt akışını sağlayan pozisyon.
OFF: Yakıt akışını kesen pozisyon.
RES: Yakıt musluğunu bu konuma getirmek yakıt akışını yedek yakıt üzerinden sağlayacaktır (Not: Bu konum sadece normal yakıt bittiğinde kullanılabilir.) Buna istinaden en kısa sürede yakıt alınmalıdır. Çünkü depoda sadece 1.4 litre yakıt kalmıştır.
1 depo benzin aldım 570 km oldu hala benzin lambası yanmadı, birde arka çok yaylanıyor amortisör değişen oldumu yada biligisi olan
45km yol + 90km/h = 30dk. 45km yol 180km/h=15dk. kazancımız 15dk, peki kaybedeceklerimiz
http://www.kanuni.com.tr/tr/kilavuz/39.pdf Ahmet abi bu link kuralkanın sitesinde tiger s in kullanım klavuzu. Bunun 17. sayfasında amortisörlerle ilgili bilgi var. Pdf olduğu için kopyalayıp yapıştıramadım buraya. Kısaca 5 aşamalı bir amortisörü var fakat serviste ayarlatman gerekiyor. Sen yine de bir göz atsan iyi olur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:54 AM ----------
Yukarıdaki msjıma cevap veren olmadı. Ben biraz değiştirerek tekrar sorayım; çıkma egzosu olan varmı, modifiyeden filan
Bir de arkadaşlar bakım zamanı geldi hangi yağı önerirsiniz? Ben shell kullanmayı düşünüyorum bu sefer
Ben kendim bakmadım motorumun benzin musluğuna şuana kadar Alıntı yaptığım kuralkanın kendi sitesidir, bunun dışında pek birşey söyleyemeyeceğim..
Forum biraz sessiz kalmış bu arada.. Millet gezmekten bişey yazamıyor herhalde
Cumartesi 12500 bakımını yaptırdım motorumun, buji, yağ filtresi, yağ, debriyaj teli, değişti. Yetkili serviste toplam 100 tl tuttu.
Bugün de kilyosa gittim arkadaşlarla, çok tatlı virajları olan ve ormanın içinden kıvrılan bir yolu var.. Motor gayet iyi tepki verdi virajlara ve çok zevkli bir sürüş oldu. Tiger virajlarda iyi olduğunu bir kez daha göstermiş oldu yani bana..
Bu arada motor yağının motor için ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anladım; vites geçişleri, çekiş, gazı açınca verdiği tepki çok değişiyor. Birdahaki sefere yağı daha erken değiştirmeyi bile düşündüm bugün..
Şimdilik bu kadar, herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum..
Arkadaşlar motor vites değiştirdikten sonra biraz süratlenince kesik kesik öksürüyor lastik patladığı için götüremedim tamirciye sadece soırabildim böyle bişey var diye ,elektrikle alakalı bi problem olabilir dedi şarzda bi problemim yok ama başka ne gibi bi sorun olabilir başına gelen yada anlayan var mı ?
dikkatli ve kazasız sürüşler arkadaşlar...
Bende de benzer birşey olmuştu, akü kutup başlarına baktır, oraları iyice temizlet, benimkinin sorunu öyle çözülmüştü. Yada benzin bitmiştir selamlar..
Küçük bir arızaymış yaptırdım şimdi rahat herkeze iyi sürüşler...
arkadaşlar 12 9 akü kullanıyorum benim motor tamircisi 12 10 akü takalım diyor sizce nasıl problem olur mu?
herkeze selamlar .
3400 km. de olan tigerimi satmak istiyorum . Ciddi İlgilenen arkadaşların beni 0532 601 83 85 nolu numaramdan aramalarını rica ederim . Aşağada motorum ile ilgili birkaç bilgi vermek isitiyorum .
- Garaj Motoru ( garajda branda ile muhafaza ediyorum )
- tüm parçaları orjinal 8değişen parçası olmadı)
- tüm bakımları serviste yapıldı. , sigorta ve vergi borçları ödenmiş durumda
- Üzerinde 15 li dişlisi takılı ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:55 PM ----------
arkadaşlar resim nasıl ekleniyor ? Motorumun resimlerini de eklemek istiyorum , bilen varsa yardım istiyorum ...
Teşekkürler Buldum. Yakında taktırıcam.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:56 PM ----------
Orjinal haliyle 8000 devirde 120 yapabiliyorum.Arka dişliyi değiştirince 6000 de yaparım inşallah. Zaten 120 yi geçmeye niyetim yok.Amaç benzin tasarrufu..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:01 PM ----------
Arka dişli yazmışım pardon. 15 dişli diyecektim.
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
arkadaşlar orjinal dişlisiyle zaten 135 yapıyorum 15 dişliyle 150 yapar diye umut ediyorum ama daha taktırmadım.
çok fazla vibrasyon var diyolar doğru mudur acaba?? 250 lilik chopperlar arasında tavsiye edebilir misiniz??
kaç para ayırcan motor için önce onu söyle ona göre öneride bulunalım çünkü paraya göre öneriler ve kaliteler değişiyor
Arkadaşlar benim motor fazla şarz etmekten konjektörü yaktı şuan yaptırdım sorun yok fakat yine olur mu diye korkmuyo değilim neden olabilir böyle bişey daha önce başına gelen oldumu konjektör fazla ısınıyordu sonunda yandı..başkalarının motor şarz etmiyor benimki tersine fazla şarz etti..
arkadaşım bnm motorda yaktı,bn bi arkadasa kullanmayı öğretiyodum bizim eleman baya baya acemi cıktı boş vitesde gazı sonuna kadar verdi bırak dedim heyecandan bırakamadı da,sonra sol kapağın altından duman ve koku gelmeye basladı hemen kontagı kapattım arkadası indirdim motordan uzaklastık patlar falan die meger konnjektör yanmış sonra değiştirdim, inşallah taktırdıgın konjektör kalitelidir deilse aküyü sarj problemi çıkarabiliyor, tekrarının olmaması için motoru fazla zorlamayacaksın.
ŞEHİTLERİMİZ ÖLMEYECEK BU VATAN BÖLÜNMEYECEK...
selam arkadaşlar çarşamba günü denizliden 2007 model tiger aldım denizliden bursaya atladım marşına bastım babamla beraber bursaya hiç kontak kapatmadan geldim üzeride 15 dişlide var ve hiç problem çıkarmadan geldim yaklaşık 5 saatlik kesintisiz bir yolculuğu yaptı 2 kişi 500 km ye yakın bir yol ve değişik hava koşullarında geldim. 2 kişi ağırlığımız 180 kg civarındaydı. 55 tl lik yakıtla o kadar yolu durmaksızın getirdi. ama tabiki hız yapmadım 90 - 100 km hızla geldik. 100 km ye kadar titreşim sorunu yok. sonrasında ısrar edersen titreşim var. devileri ayarlarsan olduçka atak bir motor. aksesuara çok uyan her türlü modifyeyi destekleyen bir yapısı var.
ramzey 125 cc sport scooter
kanuni motocar 200 cc
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)