..eyvalla efendi kaplan, da nelere dikkat etmeli yola çıkmadan ve de çıktıktan sonra?..dağ başında kalmayalım..
..eyvalla efendi kaplan, da nelere dikkat etmeli yola çıkmadan ve de çıktıktan sonra?..dağ başında kalmayalım..
arkadaşlar benim bundan önceki motorum kanuninin seyhan 125 lik modeliydi iki sene kullandım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım periyodik bakımlarını zamanında mecidiye köy servisinde yaptırdım.daha sonra tiger almaya karar vermiştim. yakın bir dostum tigerı ilk alanlardan ve aldıktan bir süre sonra karadeniz turuna çıktı ve sorunlar böylece başladı .orduda marş motoru dağıldı ve istanbula gelene kadar gittiği hiçbir servis yedek parça olmadığı için motoru tamir edemedi.iki defa elektrik arızası nedenı ile yolda kaldı ve motoru marş motoru olmadığı için İstanbula kadar vurdurarak getirmek zorunda kaldı.
bu arada bende tiger almaktan vazgeçtim.arkadaşım hala tiger kullanıyor fakat zaman zaman çıkan sorunlar nedeni ile hiç memnun değil.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
MERHABA dostlar,
arkadaslar siz Tiger kulanicilara bir kactane sorum olucak. (lütfen yinemi kararsiz bi motorcu demeyin)
Regal raptor, Asya 200 GY-2 ve Tiger arasinda gidip geliyorum..... acikcasi raptor gicir gicir nikalaji ile etkileyici bir görünüse sahib, cinlilerin arasindaki en kaliteli diye adlandiriliyor.
fakat oturma yüksekligi cok düsük olusundan ve altimda ufacik kaldigindan ve yedek paraca, servis konusunda KANUNI nin eline su dökemiyeceginden hafif hafif vazgecme yollarindayim.
ASYA 200 GY-2 servis, yedek parca derdi yoktur galiba, yüksek oturma posisyonu da iyi, 14 HP ama 130 kg ile iyi bir secime benziyor, atik, tipi hos ve süratli bir motor onun dezavantaji ise uzun yolda cok rahatsiz ve fazla titresimli olmasi.... simdiiiii
sizce arkadaslar: bu görüslerime ne ekliyebilirsiniz? ylnisim varise hangi konuda? hic bir raptorla yola gittiniz mi? ASYA 200 GY ile kapisan varmi (bu ara olay gercekten sürate deyil, cekis ve güc kiyaslamasinda)
lütfen, rica ederim yazimi göz ardi etmeyin, herkezin kisa da olsa, öz de olsa düsünceleri benim icin COK önemli.
simdiden ANADOLU KALPANI sahiblerine tesekkür ederim!
all you need is love
Ah be güzelim şu Tiger hakkındaki düşüncelerini merakla bekliyorum ;hele şöyle bi 1500-2000 km geçsin ;şansın bol olsun ;kazasız belasız sürüşler dilerim.Servisini ara bakalım bi dene;yaw gaz telim koptu birde fren telim ;yolda kaldım de;bakalım ne diyecekler....Bu tip şeylere karşı hazırlıklı olmanı tavsiye ederim.Sevgiler....
hayırlı olsun arkadaşım iyi günlerde kullan
Dorado V5
Arkadaşlar servis olayı çok önemli. Sağlam motoru bakım için götürüyorusunuz bozuk çıkıyor. Benim eski Tiger'ı Kanuni sitesinde yazan bir yetkili servise götürdük. Motoru bozdu arkadaş. Servis dışı bir tamirciye götürdük ve motor şu an sorunsuz.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
tüh yaw.... kimseden cevab alamadim. zaten bu topige de fazla bir katilim yok galiba, yaziiik
all you need is love
benden senin gibi başlarda tiger düşünüyordum ama sonradan motorlarından sorun yaşayan arkadaşlar yüzünden vageçtim benim boyun 187 ve 88 kiloyum regal raptor hiçde altımda ufak durmadı ama bilemiyorum herkesin göz zevki başkadır
ayrıca regal raptorda sorun yaşayan hemen hemen hiç yok gibi bende yaklaşık 1 ay sonra alacağım nasip belkide tiger alacağım ama aldığım zaman en az 2 yıl kullanacağım için motorun servisi ve sorun çıkarmamasıda önemli eskişehirde regalin serviside sorunlu ama heryerde kanuni servisi var çık işin içinden çıkabilirsen
Arkadaslar, TIGER hakkinda deyisik internetsayfalarindan buldum ve bizim sayfada eksikligini cektigim bilgileri paylasim dedim.
SAFAK52 nikli arkadasdan alintidir.
Uzun araştırmalar sonucu bi arkadaşımızın TIGER ile yaptığı ayrıntılı araştırmayı yayınlıyorum...
ÖNCELİKLE DİŞLİ KONUSUNDA:
Zincir kurtarıyor. Zaten Tiger'ın arka aks gergi serbestliği bayağı var. 15 dişli değiştiğinde zincir değişmesine gerek yok.
Tiger'da benim yaşadığım olumsuzluklar:
ZİNCİR KORUMA:
Öncelikle orjinal parçası olmayan zincir koruma demiri çok ince ve fazla dayanmıyor. Eğiliyor. Herkes bu parçayı söküyor. Bende söktüm attım. Sökünce zincir yağ atar diye korkmayın çünkü çamurluk içine doğru kaldığı için zincir üzerinize yağ sıçratmıyor. Ben böyle kullanıyorum sorun yok. Ayrıca artçının ayağını tehlikeye sokma gibi bir durumuda yok. Uğraşmak isteyen sanayide biraz vakit harcayarak çok daha dayanıklı bir koruma yaptırabilir. Tercih sizin.
KM SAATİ:
Km saati normal km kaydını sorunsuz yapıyor. Ancak hız göstergesi titreşim arttığı zaman sapıtıyor ve oynuyor. Bunu garantiden çözebiliyorsunuz. Ben değiştirttim. Şu an çok titreşimli yollarda ve motor devrinde yapmakta. Bir daha değiştirmeyi düşünmüyorum. Beni rahatsız etmiyor çünkü gözüm yolda oluyor.
DEPO ALTI TAKIRTI SESLERİ:
Depo altında devir saatinin bulunduğu yerlerdeki vidalarda veya somunlarda gevşeme oluyor. Bunlar yolda zırıltı yapıyor. Ben bakımda bu sorunu halledeceğim için hiçbirşeyi elletmedim. Yapacağım şey şu: Viddaları ve somunları olması gerek şekilde sıkıp daha sonra oje ile mühürleyeceğim. Umarım çözüm olur. Bazı arkadaşlar uhu sürüp taktıklarını söylediler. Herkes farklı bir çözüm sunuyor.
Bu olumsuzlukların dışında bir sorun yaşamadım. Yedek parça istediğimde buldum. Servisimde iyi çok şükür. Neticede Tiger'ın bu olumsuzlukları yolda bırakacak tipten sorunlar değil. Şu an 3000km'den fazla yol (şehir içi ve şehirler arası) yaptım ve makine sorunsuz. (Maşallah)
DİĞER KULLANICILARDAN VE SERVİSTE BİZZAT GÖRDÜĞÜM ARIZALAR:
ELEKTRİK SİSTEMİ:
Öncelikle bu sorun tamamen motora eklenen ek elektrikli cihazlardan kaynaklanıyor. Serviste bu sorunu yaşayan 1 kişi gördüm sadece. Sorunun kaynağı bu kişinin motora taktığı 7 adet sis lambasından kaynaklanıyor. Arızanın çıkış şekli akü bitmesi ve şarj olamaması. Serviste ne yapıldıysa olmadı dedi. En son konjüktörü yakmış. Tesadüfen başka bir serviste çözüm ararken gördüm. Ve bu tesisatla sen yeni takılanı da yakarsın dedim. Ayrıca kalitesiz alarm kullanımıda bu gibi sorunlara sebep oluyor. İşin ehli kişilere montaj yaptırmanızı tavsiye ederim. Diğer bir konuda uzaktan çalıştırma. Servisimde sorduğum tüm ustalar uzaktan çalıştırmayı önermiyorlar. Sadece Tiger için değil tüm motorlar için. Tesisat, bobin yakıyor diyorlar. Ben sorunsuz kullananda gördüm ama benim motorumda bu sistem iptal; kullanmıyorum.
ARKA DİŞLİ MONTAJ VİDASI (4ADET) KIRMASI:
Bu sorunu bir kişide gördüm. Sebebide arkadaşın Tiger ile tek teker kalkmaya çalışması. Ard arda çat çat vurdurarak debriyajı zorlayan bu arkadaş arka dişliyi yerinden sökmüş. Neticede hasar gören arka dişli montaj vidaları. Yeni vida takıldı ve sorun çözüldü.
AKÜ DÜŞMESİ:
Bu sorunu bir arkadaşımız yaşadı ve kaza yaptı. Çözümü Kanuniye iletildi ve yeni gelen motorlarda gördüğüm kadarıyla akü üstüne geçen metal bir parça takılmış. Bende de buna benzer bir parça var. Foruma resimlerini daha önce ekledim. Bu parçanın takılmadığı motor varsa kesinlikle taktırmasında fayda var.
DEPO ALTI BENZİN MUSLUĞU BAĞLANTI MCONTASI:
Bu sorunu forumdan bir arkadaş söylemişti. Ben serviste bunu sorduğumda daha öyle birşeye rastlamadıklarını söyledi. Ama bu sorun çıkarmaz anlamına gelmiyor. Bende daha bir sorun yok çok şükür.
RENK SOLMASI:
Bu sorun çok yüksek basınçlı suyla yıkama, uygun olmayan deterjan kullanma, güneş altında devamlı bırakma gibi sebeplerle rengin solması sorunudur. Motorumun üzerini kapattığım için bir sorun yaşamadım. Ama renk solmasını şikayet eden 1 kişi gördüm. Her motorda olacak bir sorun değil.
Bu gibi sorunların kaynağı genelde kullanıcı kaynaklı. Tabi fabrikasyon sorunlarda olabilir. Bu her motorda olabileceği gibi elbette bu motorda da olabilir. Yedek parçasının bulunabilirliği sebebiyle sorunların çözümü kısa sürede gerçekleşmektedir.
TİGER 250 KULLANIMINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER VE BAZI KİŞİSEL GÖRÜŞLERİM:
MOTORUN AĞIRLIĞI:
Birçok kişinin sorun edip, motoru almaktan vazgeçirebilen bir konu. Sanılanın aksine 185kg ağırlık motora bindiğinizde pek hissedilmiyor. Daha çok öne arkaya motoru hafif rampalarda çekmek sorun oluyor. Kullanımda özellikle depo yarım veya daha fazla doluyken çok keyfli. Çünkü motorun ön arka ağırlık dengesi senteye geliyor.
FRENLER:
Tiger 250'nin çift disk ön frenleri gerçekten çok güçlü. Özellikle kuru ve sıcak lastikle çok iyi frenleme yapabiliyorsunuz. Yalnız bu gücün getirdiği dezavantajlar var. Sıralarsak:
1.Ön frenlere alışmanız gerekiyor.
Motora tam alışmadan ön frenler kontrolsüz asla kullanılmamalı.
2.Islak zeminde özellikle yağmurun ilk yağdığı zaman ön frenler hemen kitler. Bu nedenle motor freni + arka fren hafifçe kullanılarak sürülmeli. Normal yağmur yağarken sürdüğümde fazla sorun olmamıştı ama yerin çamurlaştığı yerde çok dikkat. Zaten yağmurda sürmek her iki tekerli araç için ciddi sorundur.
3.Arka freni serviste düzgün ayarlatın. Bazı servisler pedal çok yukardayken tutacak şekilde ayar çekiyor. Neticede refleks olarak hızlı basarsanız arka kitleyebilir. O nedenle pedalın yarım basıldığında tutacak şekilde ayarlanırsa frenlemede sorun kalmıyor. Herkes kendi ayarını kendisine göre yapabilir.
LASTİKLER:
Yanal tutunmaları hiçde fena olmayan lastiklere sahip. Ben bayağı bir yattığımı hatırlıyorum ve sorunsuzca yere tutunmuştu. Bu lastikler tubless değil. Ama jantı alaşım cant olduğu için sadece uygun bir tubless sibop ayarlanıp takılırsa tubless lastik takabiliyorsunuz. Bizim burda 2-3 kişi bunu yaptı sorunusuz kullanıyorlar. Güvenlik açısından yapmakta fayda var. Bende en kısa zamanda yapacağım.
AKÜ:
Akü ile ilgili en olumsuz görüşüm sağa veya sola fazla yatmada sıvı sızdırması. Üzerinde gelen aküde malesef bu sorun var. Başka birkaç kişide de bunu gördüm. Paranız varsa üzerindeki aküyü çıkarıp yerine kuru akü takmanız sizin için daha sorunsuz olur. Bakım gerektirmediği içinde kullanımda rahat edersiniz. Bende hala orjinal akü durmakta ve sorunsuz görevini yerine getirmektedir.
AMORTİSÖRLER:
Kimilerine göre sert, konforsuz. Kimilerine görede tam istediği gibi. Benim açımdan bir sorun yok. Daha çok kişisel bir görüş.
GÖVDE PARÇALARI,VİDALAR VS:
Gövde parçalarının bir çoğu plastik. Plastik olmasına rağmen çok şık duruyor. Bir sorun yaşamadım. Vidaların belli aralıklarla (mesela en erken 2 haftada bir) kontrolünde fayda var. (her motor için geçerli)
DEPO:
Depo'nun koltuk tarafı alt kısmına çizilmemesi için dikkat etmeniz gerek. Özellikle bazı giysiler veya ufak çantalardaki metal kısımlar burayı zedeleyebiliyor. Dikkat edilirse sorun yok. Küçük bir çanta yüzünden benim motorda ufak bir-iki çizik oldu malesef.
AYNALAR:
Aynanın geniş olup arkayı göstermesinin çok iyi olduğunu söylemek siterim. Ancak çok büyük bir dezavantajı var oda yanal gösterme açısına sahip değil. Bu nedenle özellikle sol tarafta ölü nokta kalıyor ve o noktayı göremiyorsunuz. Tercihen iyi bir ayna almak gerek. Araştırmalarım sürüyor aynayı değiştirmek istiyorum. Eğer ayna değiştirmeden çözerim derseniz ufak dış bükey ayna alıp üzerine takın veya yapıştırın. En azından solunuzda araç olup olmadığını görürsünüz.
SON SÜRAT VE TİTREŞİM:
Şimdiye kadar kullanımdan gördüğüm kadarıyla 15 dişli ile uzun yolda 90km le giderken tireşimin büyük oranda azaldığı. Çünkü motor 90'la giderken daha düşük devir çeviriyor. Böylece daha az yakıt harcıyor, daha az çevreyi kirletiyor ve motor ömrüde uzuyor. Yaptığım amatör testlere göre 8000rpm civarında 120 km yapar oldu. Motorunu 8000rpm'in üstüne yani kırmızı çizigye sokmayı düşünen arkadaşlar çok daha fazla sürat yapabilirler. Yalnız titreşimin korkunç derecede arttığını belirtmeliyim.
TÜKETİM:
Yaptığım testlerde şehir içi kullanımda 100km'de 3.22 civarı tüketim elde ettim. (eski 13'lü dişli ile) Bu rakama göre 18 lt depo ile 559km yol gidebiliyorsunuz. TL bazında konuşursak 20YTL ile 240km yol yapabiliyorsunuz. 250cc, 185kg (aks. ile 200km civarı) bir motorla bence iyi rakamlar.
VİTES:
Vitesler rodajdayken biraz zor geçiyor. Bu durum normal. Rodajdan sonra bayağı rahatlıyor. Ama ustamla konuşmamda bana bu motorun en keyifli sürüşünü 5000km 'den sonra yaparsın dedi. Dişli değişmeden önce 1. vitesi çok çabuk bitiren motor bu nedenle hızlı vites değişirmeyi ve devirli sürüşle kendini hantallıktan bir nebze kurtarıyordu. Dişli değiştikten sonra bu sorun büyük ölçüde kalktı ve şehir içi kullanım bana göre normale bindi.
DİKKAT:
Vites geçişlerinde zorlanma ve boşa almada zorluk belirli bir km yapmanıza rağmen değişmediyse debriyaj ayarınzda problem olabilir. İyi bir debriyaj ayarıyla vitesler yağ gibi geçiyor.
MOTOR TEKNOLOJİSİ:
Motor 20bg, Suzuki GN250/Marauder 250 motoru ile aynı teknik yapıdadır. Üstten eksantrikli, silindir başına 4 subaplı bir motordur. Yağlama sistemi basınçlı ve yağ filtrelidir. Biyel kol yatağında bilye yatak kullanılmıştır bu nedenden sürtünme oranı düşüktür ve devamlı yağ altında çalışır. Elektronik ateşlemedilir. Karbüratörü vakumlu olup, motor freninde benzin tüketimini kısar. Büyük bir kağıttan hava filtresi vardır. Zincir o-ring'dir.
BUJİLER:
Uygun buji markaları ve kodları:
Denso Buji: X24ESR-U
Champion Buji: RA6HC
Bosch Buji: XR4CS
NGK Buji: Standart: DR8EA (Kanuni'nin Tiger için servislere gönderdiği buji bu modeldir.), Platin: DR8EVX, Iridium: DR8EIX
AC Delco Buji: S123XL
YAĞ:
Bulunduğunuz iklim şartlarına göre uygun yağı kullanmanız gerekir. Yağ kalitesi olarak Yarı-Sentetik yağları tercih etmenizi öneririm. Hem hesaplı hemde sentetik yağlara yakın koruma sağlar.
KULLANILABİLİR YAĞ VİZKOSİTESİ DEĞERLERİ:
Sıcak İklim (Örn: Akdeniz, Ege) : 10-40, 20-50, 10-50
Soğuk İklim: (Örn: İç Anadolu, Doğu Anadolu vb.) 0-30, 5-30 gibi.
AKSESUARLAR:
Aksesuar olarak özellikle motor koruma demirinin mutlaka takılması gereklidir. Sizin ve motorun güvenliği için şart. Ön küçük farlar mavi renkte olduğu için ben taktırmadım. Kendim yaptırdım. Ön cam piyasadan uygun fazla büyük olmayan bir ürün kullanabilirsiniz. Çantalar için çeşit çok. Yalnız çantayı takacaksanız çantanın iç tarafa büyüküp tekere çarpmaması için profil demirden bir parça yapıp arka el tutamağı vidalarına monte ettirin. Böylece çanta bu demir sayesinde içeri kapanmaz.
TEMİZLİK VE BAKIM:
Ben motorun sadece belden aşağısını düşük basınçlı suyla yıkıyorum. Tekerlek bilyalarına ve elektronik aksama basınçlı su tutmayın. Sık yapılan bir hatadır. Geri kalan kısmı hafif ıslatıp bezle temizliyorum. Kurulama öncesi basınçlı hava ile kurulama yapılabilir. Sonra bezle devam edersiniz. Zincir mazotla temizlenip hava ile kurulanmalı ve zincir yağı ile yağlanmalıdır. Gözle, elle, ve anahtar takımıyla parçaların durum kontolünü ayda 1 yapın. Vaktiniz varsa her hafta sonuda kontrol edebilirsiniz.
ORTA SEHPA:
Yani motorun ayakları. Yeri olmasına rağmen motora takılmamış. Aslında takılsa iyi olurdu. Motoru ayaklığın üstüne alırdık ve zincir yağlama, temizlik falan daha kolay olabilirdi. Eksik olarak düşünebiliriz.
YEDEK PARÇA,SERVİS DURUMU:
Büyük servisler genelde kendi parça stoğunu tutuyor. Servislerin haricinde parça satan yerlerde de Tiger'ın parçalarını bulmanız mümkün. Bulamadığınız parçayı Kanuni'nin parça katalog sitesinden numarasını alıp servise yada yedek parçacıya sipariş ettirerek getirtebilirsiniz. En fazla 2-3 iş günü sonunda parça elinizde oluyor. Burda önemli bir önerim olacak. Genelde sık kullanılan periyodik bakımlarda değişen parçalar (Buji, yağ filtresi, hava filtresi vb.) yedek parçası/servis'de bitmiş olabiliyor. Bu her zaman olan birşey değil ama rastlarsanız motorunuzun bakımı gecikir. O nedenle 2-3 buji, 2 yağ filtresi ve 1 adet hava filtresini kendi parça stoğunuzda bulundurun. Böylece servise giderken parçalarınızla gider ve rezil olmadan hızlıca servisinizi yaptırırsınız. Yok ben parçaları koyacak yer bulamam ev kalabalıklaşır diyen arkadaşlar için önerimse; servise bakıma gelmeden parçaları ayırmasını yoksa getirtmesini isteyin. Aşağıda Kuralkan parça katalog sitesinin adresini veriyorum.
http://www.kuralkankatalog.com/
Genel görüşlerim, tespitlerim şimdilik bunlar. Zamanla kullanmda göreceğimiz zayıflıklar veya artıları bu forumda yayınlarım.
_________________
ALLAH´IM düşmanlarımla ben ilgilenirim sen beni dostlarımdan koru! (metin motordelisinden safak52 nikli arkadasdan alinmistir)
all you need is love
benim tigerda arka dişli vidalarını kırması 2 defa oldu tektekere felanda kalkmadım ayrıca
sert malzemedn yapıldığı için vidalar uzun yol yapıldıktan sonra esneme yapmadığı için kırılıolar 2. defa kırıldıktan sonra ben servis harici bir yerde yumuşak ve dayanıklı metalden yaptırdım 1000 km oldu şu an sorun yokk motorrum 4500 de
sonuç olarak kullanıcılar motorlarından memnunlar ve ara sıra çıkan kullanıma bağlı sorunlar haricinde mct yada jinlun kadar sorun çıkartmıyor diyebilirmiyiz??
Sevgili intercom Tiger cruser tarzı bir motorsiklet oluduğu ve yüksek miktarda düzgar direncine maruz kaldığı için 90-100 km üzerindeki hızlarda rahatsızlık yaratıyor.
Ön dişli değişimi ve düzenli bakım gibi basit işlemler sonucunda vibrasyonu kontrol altında tutmak mümkün.Ayrıca ivmelenmesi ve son hızının Raptordan aşağı olmadığı Asya motordan da daha iyi olduğunu söyleyebilirim.Ben tiger'ı 2005 Aralık ayında 0 km olarak aldım şu an 8.000 Km civarında .Tek rahatsızlık duyduğum konu depo üzerindeki boyanın solarak renk değiştirmesi ve zincir koruma demirinin yamularak kırılması oldu.Boya sorununu motoru sedefli kırmızı renge boyatarak çozdüm(inan çokta güzel oldu)onun haricinde çok keyifli bir yol arkadaşı olduğunu söyleyebilirim.Raptor ile kıyaslamanı ne kadar sağlar ama benim kanaatim raptor 1.80 boy 100 Kg. bir adamda küçük hissi yaratıyor .Belkide kendi motorumdan inip ona bindiğimden böyle bir hisse kapıldım . Umarım kafanda bir fikir oluşmasına yardımcı olmuştur.
marhabalar arkadaşlar. uzun zamandır site içindeki forumları takip ediyorum.
ilk zamanlarda bende regal mi tiger mı diye ikilemde kalmıştım.
ama terazinin kefesi artık tiger dan yana gibi. bunda da en büyük etken kesinlikle daha heybetli ve göz dolduran bir motor olması. ve de tamamiyle kişisel zevkime daha yakın durması diyebiliriz.
forumdan tiger ile ilgili yaşanabilecek sorunların kaynakları ve bunların çözümüne ilişkin olarak bir çok bilgiye ulaşmak mümkün. bu bakımdan burda deneyimlerini aktararak ben ve benim gibi çaylaklara yardımcı olan tüm dostlara teşekkürler. emeğinize yüreğinize sağlık.
şu an ehliyetimi almak için kursa yazılmış bulunmaktayım. ve bu iş biter bitmez motosikleti almayı planlıyorum.
HEPİNİZE KEYİFLİ SÜRÜŞLER
KAYBOLMUŞ BİR KENTİN ESKİCİSİYİDİ
MAKİNELEŞMEYE KARŞI, DUYGULARI TOPLUYORDU %0.1
Tebrikler eskici iyi bir karar vermişsin Raptor'da dahil diğer tüm markalarda çıkan sorunların bir çoğu örtbas edilip,olumlu yanları ballandıra ballandıra anlatılıyor,kısaca kimse ayranım ekşi demiyor.Ancak servisler ziyaret edildiğinde durumun böyle olmadığı rahatça görülüyor.Ben motorumun periyodik bakımlarını İstanbul ve Edirne'de birden fazla serviste yaptırmama rağmen parça bekleyen veya serviste yatan Tiger 'a rastlamadım.Ancak depo üzerindeki boya solması ciddi bir problem(sadece kırmızı renkte gördüm) ve birçok tiger'de gözlemlenebiliyor.
benimde aradığım cevap buydusahapimer adlı üyeden alıntı
2.el sahibinden satışını almak kaydı ile temiz tiger arıyorum aksesuarlı olması tercihimdir peşin alacağım fiyatta uçmayan arkadaşlar bana mail yada özel mesaj atsınlar!
turkeiboy_@hotmail.com
Sevindim.
Boya işi ile uğraşmak istemiyorsan Altın rengi tavsiye ederim.Altıktan sonra yapılacak basit modifiyeler için yardımcı olurum .Şimdiden hayırlı olsun
Teşekkürler zaten birinci tercihim sarı renk gibi olan model daha çok hoşuma gidiyor ama kriterime uyarsa kırmızıyıda alabilirimsahapimer adlı üyeden alıntı
yardim tekliflerin ve cevaplarin icin tesekkürler sahapimersahapimer adlı üyeden alıntı
uzuuun aramalar, arastirmalar, karistirip sorgulamalar sonucu Tigere de karar verdim. scooterim kalsin satmiyacagim, fakat kredi de almak istemedigimden (motor seni özgür etmeli, kredi kartina köle deyil.. ne laf, ne laf ) ancak ikinci ellini alabilecegim. rengi hic önemli deyil, siyaha boyacagim bu kesin. 15 lik disli, ve beni en cok korkutan arka disliye saglam vida bulduktan sonra keyifli keyifli gezecegim, insallah.
hepiniz sag olun !
all you need is love
siyah renge boyatırsan muhteşem görünür tahminime göreintercom adlı üyeden alıntı
iLGİN İÇİN TOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM. BU ARADA RAPTOR İLE İLGİLİ YORUMUN TERAZİYİ TAM ANLAMIYLA TİGER'A YATIRDI DİYEBİLİRİM.sahapimer adlı üyeden alıntı
VE İZİN VERİRSENİZ BİR SORU SORMAK İSTİYORIM.
ŞÖYLEKİ ŞU PROBLEM ÇIKARAN ZİNCİR KAPAĞI İLE İLGİLİ ACABA BUNA TAM OLARAK ÇÖZÜM BULAN BİR ARKADAŞ VARMI. YOKSA ŞU MALUM KAPAĞI Bİ ZAMAN SONRA ATIP DAHA SONRA TÜMDEN UNUTUYORMUYUZ...
İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER. HERKESE KEYİFLİ SÜRÜŞLER
KAYBOLMUŞ BİR KENTİN ESKİCİSİYİDİ
MAKİNELEŞMEYE KARŞI, DUYGULARI TOPLUYORDU %0.1
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)