Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
14. sayfa BirinciBirinci ... 4121314151624 ... SonuncuSonuncu

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #261
    SicK_BoY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Aprilia Caponord ETV 1000
    Teşekkür ederim Makine...

    Şu '' En Güzel Tiger Hangisi '' yarışmasınada kendime pek şans vermiyorum açıkcası orda senin KAPLAN yatarken
    Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    uzunca bir rapor yazabilirim bu konuda ama, uzun lafın kısası, birinci vitesin kısalığından yakınanlar ve elinin altında +15 km'ye varan fark isteyenler için ön dişli değişikliği tek kelimeyle mükemmel. Tavsiye ederim...
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  3. #263
    SicK_BoY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Aprilia Caponord ETV 1000
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı
    uzunca bir rapor yazabilirim bu konuda ama, uzun lafın kısası, birinci vitesin kısalığından yakınanlar ve elinin altında +15 km'ye varan fark isteyenler için ön dişli değişikliği tek kelimeyle mükemmel. Tavsiye ederim...

    Sana kesinlikle katılıyorum dostum sokak aralarında bile sürekli 2. vitesle gidiyorum inan bende o durumdan biraz şikayetçiyim... Siparişimi verdim en kısa zamanda bende 15 dişli taktıracam

    Birde burdan sormak istiyorum benim arka kampana biraz bollaştı onu kendim biraz sıkı hale getirmek istesem yapabilirmiyim acaba??
    Kampana'nın arka kısmında elle bile sıkılabilecek bi vida var onu biraz saat yönünde çevirdim ama sanırım pek fazla işe yaramadı

    Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz acabaa??
    Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...

  4. #264
    hakandemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı
    uzunca bir rapor yazabilirim bu konuda ama, uzun lafın kısası, birinci vitesin kısalığından yakınanlar ve elinin altında +15 km'ye varan fark isteyenler için ön dişli değişikliği tek kelimeyle mükemmel. Tavsiye ederim...
    Bizler okumayı seven insanlarız Yazabiliyorsanız sevinirim ne kadar uzun olduğu önemli değil.Akselerasyonuna etkisi ne oldu merak ediyorum..Bazılarının dediği gibi güce olumsuz yönde hissedilebilir bir etkisi oldu mu? Saygılarımla

  5. #265

    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kanuni tiger
    herkese selam ben istanbuldan meco1 ve tabiiiki tiger kullanicisiyim su an makinem 6000 km de yazilari okuyunca bende 15 lik disli taktirayim diye düsünüyorum ancak taktiran arkadaslara bir sorum olacak:
    bu haliyle bile (13 lük disli) yokuslarda ki kalkislarda zorlandigini hissediyorum bide 15 lik disli takinca durumu daha beter etmiyelim . ben motoru %90 iki kisi kullaniyorum 75+65 kilo140 kg. bilgilendirirseniz sevinirim.
    Birde sck boy garanti karti sorununu çözdünmü bilmiyorum ama sana maslaktaki kanuni servisin nosunu vereyim:MOTLAS Atatürk sanayi sitesi 2.kisim14.sokak no:470 tel:0,212,2860830 sahibi Ozan Uugcan 0,532,5803102

  6. #266
    SicK_BoY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Aprilia Caponord ETV 1000
    Çok sagol meco1 ama henüz o problemi çözemedim... Dişli konusunda hiç bi şüphen olmasın... Biliyosun ki Just_life bu topic'i açanlardan biri ve kanuni tiger en uzun süredir onda vardı ve o da taktırdı... Just_life ile bayaa bi konuştuk hiç bir performans eksikliği yaratmıyo aksine hızını ve vites aralıklarını arttırıyor ben en kısa zamanda taktırıcam...

    Birde senin şu motorsikletin zorlanması biraz anormal geldi bana...
    Motorda bi problem olmasın çünkü benim tiger neredeyse 45 derecelik bi yokuşta durup çok rahat bir şekilde ve zorlanmadan kalkabiliyor... Şimdi sakın içine kurt düşmesin ama senden de kaynaklanıyo olabilir
    Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...

  7. #267
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Ben 100kg'ım ama çok dik rampalara bile çıktım. Ancak performans beklemeyin. Ben bu motora hep tek biniyorum. Kendi ağır, ben ağırım daha ne zorliyim

    Görüşmek üzere.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  8. #268
    brcmt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    tiger ın kontrolü nasıl sence yeni kullanmaya başlayacak biri için ?

  9. #269
    Dogin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2005
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    aslında bende almayı düşünüyorum ama rengine karar veremedim arkadaşlar gri'de güzel görünüyo yada alıp direk sanayiye gidip siyahamı boyatsak acaba bence siyah bu motora daha iyi giderdi bu renkleri seçmelerinin nedeni neydi merak ediyorum

  10. #270
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı hakandemir adlı üyeden alıntı
    Bizler okumayı seven insanlarız Yazabiliyorsanız sevinirim ne kadar uzun olduğu önemli değil.Akselerasyonuna etkisi ne oldu merak ediyorum..Bazılarının dediği gibi güce olumsuz yönde hissedilebilir bir etkisi oldu mu? Saygılarımla
    motorun hızlanması eskisinden daha iyi. 1 ve 2. viteslerde değişimden sonra daha yüksek sürate çıkılabildiği için... değişmeden önce, 1. vites çok çabuk ölüyordu, bazen 2. viteste kalktığım bile oluyordu. Ama şimdi herşey tam da olması gerektiği gibi...Öte yandan çekişte çok az düşme var ama, rahatsız edecek boyutta değil... yani 1 vites ya küçültürsün ya da aynı visteste biraz daha düşük devirle aynı yokuşu çıkabilirsin...

    Uzun yolda 6500-7000 devirlerde 100 km. sürati gördüğünüz için vibrasyon iyice düştü ve seyahat çok konforlu hale geldi... Nerden mi biliyorum???

    Fuarlar için eşimle beraber İstanbul'dayız. Bir de lokasyonuma bakın...

    İki kişi toplam 740 km...
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  11. #271
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı brcmt adlı üyeden alıntı
    tiger ın kontrolü nasıl sence yeni kullanmaya başlayacak biri için ?
    Tiger almadan önce yine Kanuni'nin 150c'si vardı. Kıyasladığım zaman daha bile rahat diyebilirim... Dengesi harika... Bugün Haşim İşcan geçidinde(bisikletçiler çarşısı)-süratimi tam hatırlayamamakla beraber- kazık frenle bir arabanın arka tamponuna 10cm. kala durdum... Bizim korna malum,bütün alt geçit inledi... Ne arkası, ne önü kontrolüm dışındaydı. O frene rağmen, dümdüz bir çizgide ve hiç rahatsız etmeden, öne dalmadan durdum...Bunda biraz sert diye muhtemelen hepimizin şikayet ettiği/edebileceği ön amortiserlerin de haliyle etkisi oldu tabii
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  12. #272
    SicK_BoY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Aprilia Caponord ETV 1000
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı
    Tiger almadan önce yine Kanuni'nin 150c'si vardı. Kıyasladığım zaman daha bile rahat diyebilirim... Dengesi harika... Bugün Haşim İşcan geçidinde(bisikletçiler çarşısı)-süratimi tam hatırlayamamakla beraber- kazık frenle bir arabanın arka tamponuna 10cm. kala durdum... Bizim korna malum,bütün alt geçit inledi... Ne arkası, ne önü kontrolüm dışındaydı. O frene rağmen, dümdüz bir çizgide ve hiç rahatsız etmeden, öne dalmadan durdum...Bunda biraz sert diye muhtemelen hepimizin şikayet ettiği/edebileceği ön amortiserlerin de haliyle etkisi oldu tabii

    Sana kesinlikle katılıyorum -Black- bende frenlerden çok memnunum eğer iki freni birden dengeli bir şekilde sıkarsan çok rahat durabiliyorsun...
    Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...

  13. #273
    hakandemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Frenler gerçekten iyi hatta bu motorun en iyi yönlerinden biri diyebilirim.Ön çift disk olması artı ön süspansiyonların sert olmasıda olumlu bir katkıda bulunmuş.Bu donanımı fazla bulanlar bile var ama güvenlik için yapılan şeylerin yerinde ise abartısı olmaz.Tiger için isabetli olmuş
    Black bilgiler için sağol İnşaallah bu hafta bende ön 15 dişli siparişini vereceğim.

  14. #274
    akincilar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    hayoılı olsun yenı motorun için. Bendede 2005 model 7000 km de tiger var. cok memmundum ama artık transalp alacagımdan satılıktır. düsünenler bana ulassın motorum temizdir. fiattada bır anlasmaya varacagımızı düsünüyorum herkeze saygılar(full aksesuar mevct) akin 05436656669

  15. #275
    jumper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2005
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Honda CBF 150 :)
    Herkese tavsiye ederim.
    Ben pek kullanamıyorum maalesef,bel rahatsızlığım yüzünden.

  16. #276
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    [QUOTE=jumper]Selam arkadaşlar!

    Değişen ve arızalanan parçalarım:

    Depo benzin contası, benzin deposu, devir saati, konjektör, bobin, elektronik beyin, sağ egzost, depo kapağı lastiği parçalandığı için komple kilit kitiyle beraber, aynalar plastik olduğundan koptular değişti, parlak grenajların bazıları, çok adi malzemeden olan ve çatlayıp benzin akıtan karbüratörle silindir arasındaki lastik benzin bağlantısı Yamahanınkiyle değişti, buji, alarm kiti, zincir koruma demiri yamuldu, far ampulleri, fren yapınca devreye giren dörtlü flaşörler çok akım çektiğinden servis iptal etti, giderken aniden stop etme nedeniyle elektrik tesisatındaki zayıf yalıtım onarıldı, arka fren kilitlemesi nedeniyle ayarı açıldı, buji ateşleme kablosu, gerisi aklıma gelmiyor.


    QUOTE]

    Bu söylediklerinden bazılarının diğer markalarda da olması/olabilmesi muhtemel, özellikle conta,lastik gibi parçaların... ve 1 tanesini bile aylarca bekleyenler var bahsettiğin markalarda...ve fiyatları da 3-4 kat civarında...onu da hesaba katmak lazım...(alarm kiti sonradan takılıyor bildiğim kadarıyla, buji bütün motorlarda filtrelerle birlikte en fazla değişen parçadır. zincir koruma problemli idi en başta, montajı düzgün yapılmadığı için benim ki de yamuldu, ancak düzeltip taktım ve bir şikayetim yok... flaşörler ile ilgili birr sıkıntı yaşamadım şimdilik...)

    Tanınmış bazı firmalarda,yedek parça konusu tam bir kabus olabilir bazen,hele Anadoluda ve 3 büyük şehir dışında isen parça konusunda hiç şansın yok... İstanbul'da bile Kawasaki,suzuki gibi firmalarda aylarca beklendiğini biliyorum...
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  17. #277
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı SicK_BoY adlı üyeden alıntı
    Sana kesinlikle katılıyorum dostum sokak aralarında bile sürekli 2. vitesle gidiyorum inan bende o durumdan biraz şikayetçiyim... Siparişimi verdim en kısa zamanda bende 15 dişli taktıracam


    Kampana'nın arka kısmında elle bile sıkılabilecek bi vida var onu biraz saat yönünde çevirdim ama sanırım pek fazla işe yaramadı
    Biraz daha çevir
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  18. #278
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    bu arada enteresan bir bilgi daha vereyim... regal raptor veya mondial ile kıyaslandığında -onların başlıklarına da göz attım,keeway'leri falan bilmiyorum- sanırım en düşük yakıt tüketimi bizim motorda...

    Alırken biraz daha pahalı olmasına rağmen yakıt tüketimi ile fiyat farkını kapatabileceğini düşünüyorum...2 kişi tam yüklü ortalama 100km. sürat ile(dişli değişiminden sonra ve evet 90 değil 100km. sürat ile) 3.5 litre = 0,091-0,092 kuruş km.

    Kilometrede 0,01 ila 0,03 kuruş daha tasarruflu... Yani kısaca, 100 kilometrede 3 milyon gibi...Biz 9 liraya gidiyorsak, onlar 12 lira yakıyor...Verdiğim değerler de 2 kişi ve tam yüklü...(yani en azından bizim motorda öyle)

    bahsettiğim markaların her ikisinden de beygir gücü ve tork olarak güçlü ve tek silindir olması nedeniyle daha tasarruflu...
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  19. #279
    SicK_BoY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Aprilia Caponord ETV 1000
    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı
    Biraz daha çevir

    Hocam öyle deme ama ne işe yaradığını söylede ona göre çevirelim

    Bu arada Flood'a gerek yok beee onlar geyik topic'inde olcak şeyler
    Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...

  20. #280
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    @Black

    Evet kullandığımız motor hem ekonomik hemde daha güçlü.Tüm ucuz motosiklet modellerine baktığımızda en yüksek güç Tiger'da. Tek silindir olması da hem bakım maliyetini düşüyüro hemde yakıt tüketiminin az olmasını sağlıyor. Neticede kısa sürede farkı kapatır.

    Görüşmek üzere.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)


    REKLAM ALANI
14. sayfa BirinciBirinci ... 4121314151624 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler