Teşekkür ederim Makine...
Şu '' En Güzel Tiger Hangisi '' yarışmasınada kendime pek şans vermiyorum açıkcası orda senin KAPLAN yatarken
Teşekkür ederim Makine...
Şu '' En Güzel Tiger Hangisi '' yarışmasınada kendime pek şans vermiyorum açıkcası orda senin KAPLAN yatarken
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
uzunca bir rapor yazabilirim bu konuda ama, uzun lafın kısası, birinci vitesin kısalığından yakınanlar ve elinin altında +15 km'ye varan fark isteyenler için ön dişli değişikliği tek kelimeyle mükemmel. Tavsiye ederim...
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-Black- adlı üyeden alıntı
Sana kesinlikle katılıyorum dostum sokak aralarında bile sürekli 2. vitesle gidiyorum inan bende o durumdan biraz şikayetçiyim... Siparişimi verdim en kısa zamanda bende 15 dişli taktıracam
Birde burdan sormak istiyorum benim arka kampana biraz bollaştı onu kendim biraz sıkı hale getirmek istesem yapabilirmiyim acaba??
Kampana'nın arka kısmında elle bile sıkılabilecek bi vida var onu biraz saat yönünde çevirdim ama sanırım pek fazla işe yaramadı
Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz acabaa??
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
Bizler okumayı seven insanlarız Yazabiliyorsanız sevinirim ne kadar uzun olduğu önemli değil.Akselerasyonuna etkisi ne oldu merak ediyorum..Bazılarının dediği gibi güce olumsuz yönde hissedilebilir bir etkisi oldu mu? Saygılarımla-Black- adlı üyeden alıntı
herkese selam ben istanbuldan meco1 ve tabiiiki tiger kullanicisiyim su an makinem 6000 km de yazilari okuyunca bende 15 lik disli taktirayim diye düsünüyorum ancak taktiran arkadaslara bir sorum olacak:
bu haliyle bile (13 lük disli) yokuslarda ki kalkislarda zorlandigini hissediyorum bide 15 lik disli takinca durumu daha beter etmiyelim . ben motoru %90 iki kisi kullaniyorum 75+65 kilo140 kg. bilgilendirirseniz sevinirim.
Birde sck boy garanti karti sorununu çözdünmü bilmiyorum ama sana maslaktaki kanuni servisin nosunu vereyim:MOTLAS Atatürk sanayi sitesi 2.kisim14.sokak no:470 tel:0,212,2860830 sahibi Ozan Uugcan 0,532,5803102
Çok sagol meco1 ama henüz o problemi çözemedim... Dişli konusunda hiç bi şüphen olmasın... Biliyosun ki Just_life bu topic'i açanlardan biri ve kanuni tiger en uzun süredir onda vardı ve o da taktırdı... Just_life ile bayaa bi konuştuk hiç bir performans eksikliği yaratmıyo aksine hızını ve vites aralıklarını arttırıyor ben en kısa zamanda taktırıcam...
Birde senin şu motorsikletin zorlanması biraz anormal geldi bana...
Motorda bi problem olmasın çünkü benim tiger neredeyse 45 derecelik bi yokuşta durup çok rahat bir şekilde ve zorlanmadan kalkabiliyor... Şimdi sakın içine kurt düşmesin ama senden de kaynaklanıyo olabilir
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
Ben 100kg'ım ama çok dik rampalara bile çıktım. Ancak performans beklemeyin. Ben bu motora hep tek biniyorum. Kendi ağır, ben ağırım daha ne zorliyim
Görüşmek üzere.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
aslında bende almayı düşünüyorum ama rengine karar veremedim arkadaşlar gri'de güzel görünüyo yada alıp direk sanayiye gidip siyahamı boyatsak acaba bence siyah bu motora daha iyi giderdi bu renkleri seçmelerinin nedeni neydi merak ediyorum
motorun hızlanması eskisinden daha iyi. 1 ve 2. viteslerde değişimden sonra daha yüksek sürate çıkılabildiği için... değişmeden önce, 1. vites çok çabuk ölüyordu, bazen 2. viteste kalktığım bile oluyordu. Ama şimdi herşey tam da olması gerektiği gibi...Öte yandan çekişte çok az düşme var ama, rahatsız edecek boyutta değil... yani 1 vites ya küçültürsün ya da aynı visteste biraz daha düşük devirle aynı yokuşu çıkabilirsin...hakandemir adlı üyeden alıntı
Uzun yolda 6500-7000 devirlerde 100 km. sürati gördüğünüz için vibrasyon iyice düştü ve seyahat çok konforlu hale geldi... Nerden mi biliyorum???
Fuarlar için eşimle beraber İstanbul'dayız. Bir de lokasyonuma bakın...
İki kişi toplam 740 km...
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Tiger almadan önce yine Kanuni'nin 150c'si vardı. Kıyasladığım zaman daha bile rahat diyebilirim... Dengesi harika... Bugün Haşim İşcan geçidinde(bisikletçiler çarşısı)-süratimi tam hatırlayamamakla beraber- kazık frenle bir arabanın arka tamponuna 10cm. kala durdum... Bizim korna malum,bütün alt geçit inledi... Ne arkası, ne önü kontrolüm dışındaydı. O frene rağmen, dümdüz bir çizgide ve hiç rahatsız etmeden, öne dalmadan durdum...Bunda biraz sert diye muhtemelen hepimizin şikayet ettiği/edebileceği ön amortiserlerin de haliyle etkisi oldu tabiibrcmt adlı üyeden alıntı
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-Black- adlı üyeden alıntı
Sana kesinlikle katılıyorum -Black- bende frenlerden çok memnunum eğer iki freni birden dengeli bir şekilde sıkarsan çok rahat durabiliyorsun...
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
Frenler gerçekten iyi hatta bu motorun en iyi yönlerinden biri diyebilirim.Ön çift disk olması artı ön süspansiyonların sert olmasıda olumlu bir katkıda bulunmuş.Bu donanımı fazla bulanlar bile var ama güvenlik için yapılan şeylerin yerinde ise abartısı olmaz.Tiger için isabetli olmuş
Black bilgiler için sağol İnşaallah bu hafta bende ön 15 dişli siparişini vereceğim.
hayoılı olsun yenı motorun için. Bendede 2005 model 7000 km de tiger var. cok memmundum ama artık transalp alacagımdan satılıktır. düsünenler bana ulassın motorum temizdir. fiattada bır anlasmaya varacagımızı düsünüyorum herkeze saygılar(full aksesuar mevct) akin 05436656669
Herkese tavsiye ederim.
Ben pek kullanamıyorum maalesef,bel rahatsızlığım yüzünden.
[QUOTE=jumper]Selam arkadaşlar!
Değişen ve arızalanan parçalarım:
Depo benzin contası, benzin deposu, devir saati, konjektör, bobin, elektronik beyin, sağ egzost, depo kapağı lastiği parçalandığı için komple kilit kitiyle beraber, aynalar plastik olduğundan koptular değişti, parlak grenajların bazıları, çok adi malzemeden olan ve çatlayıp benzin akıtan karbüratörle silindir arasındaki lastik benzin bağlantısı Yamahanınkiyle değişti, buji, alarm kiti, zincir koruma demiri yamuldu, far ampulleri, fren yapınca devreye giren dörtlü flaşörler çok akım çektiğinden servis iptal etti, giderken aniden stop etme nedeniyle elektrik tesisatındaki zayıf yalıtım onarıldı, arka fren kilitlemesi nedeniyle ayarı açıldı, buji ateşleme kablosu, gerisi aklıma gelmiyor.
QUOTE]
Bu söylediklerinden bazılarının diğer markalarda da olması/olabilmesi muhtemel, özellikle conta,lastik gibi parçaların... ve 1 tanesini bile aylarca bekleyenler var bahsettiğin markalarda...ve fiyatları da 3-4 kat civarında...onu da hesaba katmak lazım...(alarm kiti sonradan takılıyor bildiğim kadarıyla, buji bütün motorlarda filtrelerle birlikte en fazla değişen parçadır. zincir koruma problemli idi en başta, montajı düzgün yapılmadığı için benim ki de yamuldu, ancak düzeltip taktım ve bir şikayetim yok... flaşörler ile ilgili birr sıkıntı yaşamadım şimdilik...)
Tanınmış bazı firmalarda,yedek parça konusu tam bir kabus olabilir bazen,hele Anadoluda ve 3 büyük şehir dışında isen parça konusunda hiç şansın yok... İstanbul'da bile Kawasaki,suzuki gibi firmalarda aylarca beklendiğini biliyorum...
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Biraz daha çevirSicK_BoY adlı üyeden alıntı
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
bu arada enteresan bir bilgi daha vereyim... regal raptor veya mondial ile kıyaslandığında -onların başlıklarına da göz attım,keeway'leri falan bilmiyorum- sanırım en düşük yakıt tüketimi bizim motorda...
Alırken biraz daha pahalı olmasına rağmen yakıt tüketimi ile fiyat farkını kapatabileceğini düşünüyorum...2 kişi tam yüklü ortalama 100km. sürat ile(dişli değişiminden sonra ve evet 90 değil 100km. sürat ile) 3.5 litre = 0,091-0,092 kuruş km.
Kilometrede 0,01 ila 0,03 kuruş daha tasarruflu... Yani kısaca, 100 kilometrede 3 milyon gibi...Biz 9 liraya gidiyorsak, onlar 12 lira yakıyor...Verdiğim değerler de 2 kişi ve tam yüklü...(yani en azından bizim motorda öyle)
bahsettiğim markaların her ikisinden de beygir gücü ve tork olarak güçlü ve tek silindir olması nedeniyle daha tasarruflu...
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-Black- adlı üyeden alıntı
Hocam öyle deme ama ne işe yaradığını söylede ona göre çevirelim
Bu arada Flood'a gerek yok beee onlar geyik topic'inde olcak şeyler
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
@Black
Evet kullandığımız motor hem ekonomik hemde daha güçlü.Tüm ucuz motosiklet modellerine baktığımızda en yüksek güç Tiger'da. Tek silindir olması da hem bakım maliyetini düşüyüro hemde yakıt tüketiminin az olmasını sağlıyor. Neticede kısa sürede farkı kapatır.
Görüşmek üzere.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)