Benimde yok gibiydi aldım kullandım. Merak etme debriyaja gaza bir alış ondan sonrası çok kolay. Makine iyi alet. km olarak genç. Alırsan pişman olmazsın. Motorun üzerinde neler var aksesuar olarak?
Görüşmek üzere.
Benimde yok gibiydi aldım kullandım. Merak etme debriyaja gaza bir alış ondan sonrası çok kolay. Makine iyi alet. km olarak genç. Alırsan pişman olmazsın. Motorun üzerinde neler var aksesuar olarak?
Görüşmek üzere.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
merhabalar
makine öncelikle yardımların ve ilgin için çok teşekkür ediyorum.evet siyah renk bana da güzel olcak gıbı gelıyor.hatta forumda bı yerde tıger e benzer bır resım de sıyah vardı cok guzeldı...
egzost için hala kararsızım...
henüz motorla da anlaşamadık ama bakalım hayırlısı acele etmeme gerek zaman cözecek herşeyi teşekkür ederim...
görüşmek üzere
bu arada almayı dusundugum makıne bu 1 hafta kadar kullanmıstım saroza falan gıttım ama gerı gotururken tum elektrık tesısatını yakıp arabanın arkasına baglayıp servıse kadar cekmıstım.şu an komple elektrık tesısatı degısmıs durumda...
gorusmek uzere
nasıl yaktın? gerçekten ilginç.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
üstünde koruma demiri ve yan deri çantalar var.
cicibar takılmamış zaten her modelede gitmiyor bence tigerin başka bir havası var.
\'NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE\'
İ.E.T.T GERİ DÖNDÜ,YAŞASIN AKBİL
0 km.'ler 3900'e düştü haberin olsun...leonine adlı üyeden alıntı
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Black, eğer dediğin doğruysa çok iyi. En azından almayı düşünen arkadaşlar için bayağı rahatlatıcı.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
arkadasım motoru yeni almısın hayırlı olsun
dostlarım ben tiger la tam 7 aydır tanıştım
7 aydır kullanıyorum ve halende sıkılmadım sıkılmamda motorum tam 8025 kmde simdilik bi sıkıntım yok ilk aldıgımda vibrasyondan sikayetciydim onuda vites dislilerini degistirerek cözümledik yakıt sarfiyatınıda biraz düsürdüm bende cbr 125 le arada kalmıstım ama tigeri aldım bilmiyorum benim tercihim bu
Makine Dostum öncelikle Tiger'a olan ilgi ve alakanı takdir ediyorum. Bu arada benim Tiger'da Ankarada ki hava koşulları nedeni ile servise çektim şuanda binmiyorum.
Makine arkadaşım dişli değiştirme ile ilgili yazılarını okudum. Ve deneme fırsatın oldu ise nasıl bir gelişme oldu Tiger buna ne gibi tepkiler verdi gibi ufak detayları yazarsanız sevinirim. Bende dişlileri değiştirmeye karar verdim bizim servis ustamız çok iyi birisi fakat dişlinin orjinal ve ya yansanayi bir ürün oup olmadıgını bilmiyor ama getir orjinal bir parça ise takalım dedi. Senden isteğim ben bu senin bahsettigin dişliyi nasıl temin ederim nereden bulabilirim. Telefon veya baglantı kuracagım bir bilgi bekliyorum görüşmek üzere.
Not: Tiger 250cc fiyatında bir değişik henüz olmamış öyle bir durum yok dedi servis bayii
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
Merhaba
just_life; öncelikle dişli hakkında bilgi vermek istiyorum. Taktırdığım bu dişli tamamen orjinal Tiger parçasıdır. Garantilidir. Taktırdığınızda motorun garantisi bitmez. Bu bilgileri direkt kuralkan'dan telefonla görüşerek aldım. Ayrıca emin olmak için parça kataloğundan baktım ve bu katalogda 15'li dişlinin parça numarası olduğunuda gördüm. Bu parçayı Adana servisimden sipariş geçtim ve parça elime hemen ulaştı. Sizde yetkili servisinizden bu parçayı sipariş üzerine getirtip takabilirsiniz. Toplam yaptığım masraf 47YTL'dir.
Teknik sorularınıza gelirsek. Konum olarak Zincir ön dişlisidir. Tiger'ın üzerinde standart 13'lü zincir dişlisi gelmekte. Motor 13'lü dişli ile son sürat olarak redline a girmezseniz 100-105km civarı bir sürat yapıyor. (kesin emin değilim elektronik olarak ölçmedim). 15'li dişli takıldıktan sonra otobana çıkıp düz yol son sürat denemesi yapmadım. Bu denemeyi yaptıktan sonra size bildireceğim. Bu dişlinin sökülüp takılması 20dk civarı bir süre.
Dişli sökme-takma: Dişli frezeli bir yatak üzerine takılıyor. Dişli + pul (frezeli iç) + Somun parçalarından oluşuyor. Önce somunu güvenceye almak için bir kısmı eğilen pulun bu kısmı açılıyor. Sonra hava basınçlı torklu makine ile somunu söküyorsunuz. Daha sonra pul çıkıyor ve ardından dişli. Yeni dişliyi takıp tüm işlemleri tersine çeviriyorsunuz. Tabi bunları yapmadan önce motor sehpaya alınıyor ve zincir gevşetiliyor.
Vites değişimlerine etkisi şu yönde oldu. 1. vitesin çok çabuk ölmesi büyük ölçüde düzeldi. Diğer viteslerinde rahatladığını söyleyebiliirim. En büyük etkisi bence şu; 90-95km hızla giderken yüksek devirden dolayı hissedilen titreşim büyük oranda azaldı. Konforu daha da artmış oldu. Tahminlerime göre uzun yol ve şehir içi kullanımında yakıt tüketiminde de düşme göreceğime inanıyorum.
Motor şu anki haliyle (aksesuarlar eklenmiş durumda yaklaşık 200kg'ı bulmuştur), benim gibi ağır bir insanı (97kg) taşımasına rağmen bence yeterli performansını çok güzel veriyor. Ayrıca tüketimide düşük.
Görüşmek üzere.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
Makine sana bende tesekkurlerimi iletmek istiyorum...
Senin KAPLAN'in resimlerini gormek istesek bizleri kirmazsin degil mi??
Motorsiklet Dostun,Rüzgar Arkadaşın Olsun...
arkadaslar ben 2 hafta once fıyatı sarkoyde 3.890 gıbı gordum yanlısım olabılır.öyle hatırlıyorum.
Tamam. Son halini çekip göndereyim. Yalnız Cumartesi günü koyabilirim ancak.
Tiger 250 kullanıcılarına yardımcı olması açısında Türkiye'de bulabileceğiniz markalardan Tiger'a uygun olan buji marka ve numaralarını yazıyorum.
Not: Bu numaralar birçok farklı official buji karşılaştırma tablolarına göre kontrol edilip, tespiti yapılmıştır. Kullanımından doğacak zararlar kişinin kendisini ilgilendirir.
Kanuni Tiger 250'ye uygun bujiler:
Denso Buji: X24ES-U --> Katalokta bu yazıyor.
Champion Buji: RA6HC
Bosch Buji: XR4CS
NGK Buji: D8EA
AC Delco Buji: S123XL
Not: Daha sonra teknik bölüme Tiger ile ilgili ayrıntılı bilgiler içeren bir topic açacağım.
Görüşmek üzere.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
Foruma yazan ve benim şimdiye kadar yaptığım gibi okumak ile Ben de bir süredir motor almayı ciddi ciddi düşünüp ne alacağıma karar yetinen,herkeze,merhaba.
vermeye çalıştım istanbulda,ne kadar bayi ve ne kadar marka,varsa dolaştım,hepsinin broşürünü aldım,forumlarına göz gezdirdim,ama mart ayında almaya çalışacağım motor,tiger ,fuarda,kampanya ,peşin fiyatına taksit olmasını umut ediyorum,motor kullanmışlığım ve ehliyetim var ama,kısmet olursa bu benim ilk motorum olacak,şimdiden sayenizde çıkarabileceği sorunları bile biliyorum,
motor almak istememin nedeni,artık,otomobili,ne zevk nede ulaşım aracı olarak kullanamamak,sadece,zaruri hallerde,kullanabiliyoruz istanbulda,park sorunu,benzin sarfiyatı da cabası,tiger almak istememin nedeni ise,model olarak beğeniyorum.Ben naked motorlardan hoşlanıyorum,bu tam crouser ile naked arası bir motor gibi geliyor bana birde çin malların dan biraz pahalı da olsa paramı riske atmak istemiyorum,nasıl çıkar acaba demek istemiyorum,parçası servisi ve kulalananının fazla olması avantaj satmak istediğim zaman ise,biraz para etsin,tabi benim düşümcem bu.Japon markalarının bu tarz motorları da baya bir para hani,sizin yazılarınız dan da okuduğum kadar ile de benim için en mantıklısı bu,memnun olmayan yok
Birçok soru forum içinde cevaplanmış olduğundan şimdilik soracak sorum yok,hatta benim boyum da bir arkadaş ayaklarının yere basış şeklini bile sormuştu,benim aklımdaki tereddütleri ortadan kaldırdı,Just-life ve Makine gibi arkadaşların motorlarına ortak olduk, kilometreler ilerledikçe,yaşadıkları sorunları,servis masraflarını ve özellikle yakıt sarfiyatlarını ,dişli değiştiren arkadaşarın yaşadıklarını yazmalarını ise merakla bekliyorum,mart ayında tiger sahibi olarak sizlere katılmak dileği ile herkezin yolu açık olsun
champion_ufuk Fiyat konusunda servis ile iki kere telefonda görüştüm bir değişiklik yok. Fakat bir tahminim var oda fuarda olursa eğer bir kampanya gibi bir olay ile böyle bir durum olabilir.
icehockey Forumları takip etmen ve araştırman motorcu olmadan önceki ilk görevindir. Şeklini tarzını zevkini belirledikten sonra kafanda cevaplanmamış soru kalmadığı zaman istediğin motoru alıp zevk ile binebilirsin. Yardım amaçlı Tiger hakkında aktif olan bir diğer üyemiz Makine ile ne kadar bilgi ne kadar sorun var ise yazmaya calıstık. Yardımcı olabiliyorsak forum amacına ulaşıyor demektir.
Bir diğer konu ise ön dişli 15 Makine arkadasımızın yazılarını takip ettikten sonra hemen Makine arkadasım ve Bayii ile baglantıya gecip orjinal olan motor parcası için gerekli dişlinin takılmasını istedim. Tarih itibari ile yarın motorun dişlisi değişmiş olucak. Toplam masraf merak edenlere 48 ytl. Deneme ve bilgi icin simdilik Makine arkadasımızı kullanacagız.
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
just_life adlı üyeden alıntı
Ellerindeki stokları bitirmeye çalışıyolar da ondan...Stoklar bitince onlar da aşağıya çekecekler... ya da aynı fiyattan... Anladınız siz onu???
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Bu fiyata neler dahil... işçilik+ön dişli mi? yoksa zincir kısa kalacağı için zincir de değişiyor mu? ya da zincir zaten kurtarıyor mu?just_life adlı üyeden alıntı
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-Black-
Bu fiyata işçilik + ön dişli dahildir. Zincir ile ilgili bir bilgim yok eski dişlisi 13 dişli bu 15 dişli 2 dişli farkını muhtemelen kurtarıyordur zincir.
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
şimdiki fiyatı 4600 bu fiyatın 3900 olma ihtimali varmı acaba ?
bence 700 ytl indirim olmaz nerdeyse motorun 3/1 fiyatını indirmiş gibi oluyo
\'NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE\'
İ.E.T.T GERİ DÖNDÜ,YAŞASIN AKBİL
şimdiki fiyatı 4600 bu fiyatın 3900 olma ihtimali varmı acaba ?
bence 700 ytl indirim olmaz nerdeyse motorun 3/1 fiyatını indirmiş gibi oluyo
\'NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE\'
İ.E.T.T GERİ DÖNDÜ,YAŞASIN AKBİL
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)