Kanuni Storm 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Eylül 2007, 18:44
#181
Reklamlar
-
19 Eylül 2007, 18:49
#182
kardesım aldıgım ıkıncı gun geri vermek istedim ama ne servis nede fabrıka yanastı şu anda motor dedigım gıbı durutor yalnız ön farlar duruyor
ne servis ne fabrikanın umrunda degil
kardesım aldıgım ıkıncı gun geri vermek istedim ama ne servis nede fabrıka yanastı şu anda motor dedigım gıbı durutor yalnız ön farlar degıstı
motorun civatalarını komple sıkın
Asla Yakmayin Kendinizi Görünüsüne Aldanmayin Teneke
-
19 Eylül 2007, 19:17
#183
Senin motora sen naptında farları su doldu jant delikken motor nasıl gitti nasıl iştir bu anlamadım bi türlü..
-
19 Eylül 2007, 19:57
#184
kadir..... adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben 2 ay önce bir tane aldım pismanım niye ilk aldıgım gün ön farlar agzına kadar su doldu ıkıncı gun ön fren diski yerinden cıktı arka jant delik cıktı ön lastık egrı cıktı sag sinyal kapagı yerinden fırladı seyır halndeyken arka freb kitledı her yeri dökülüyor ses geliyor fabrıkasına sesleniyorum bunu benden gerı alın
Arkadaşım sen motoru nerden aldınki öncelikle ...
bu tarz motorlar satıldıkları yere genelde demonte olarak geliyor ve orada birleştiriliyor ...
öncelikle kabahat satan yerde ....
ayrıca garanti süresince bir çok şeyi garanti kapsamında araştır ve
hakkını sonuna kadar ara...
farlar su alıyorsa garanti kapsamından değişmeleri yada
tamir etmeleri gerekir...
her ucuz motor gibi bunlarında eksikleri var ancak güzel kullanınca
hiç te sıkıntı olmuyor...
-
19 Eylül 2007, 20:05
#185
motoru ankara ulustan aldım hergün lastıgıne hava vuruyorum ön farları aldıgımın ıkıncı gunu yıkadıgımda su aldı yarı yarıya su doldu ayrıca benzin hortumlarıda eridi dikkat edin
-
19 Eylül 2007, 20:10
#186
suyu tazyikli vurmuşsun o zaman ...
benim arkadaşın başına da geldi..
benzin hortumlarında her hangi bir sorunn olmadı lastikler ve jant dahil ..
ufak tefek aksaklıklarıda yazdık topiği baştan takip edersen okursun ...
-
19 Eylül 2007, 20:15
#187
cevap
şu an yine tazyikli yıkıyorum am su almıyor yazdıklarımın hepsini servis biliyor arka jantın siparişi 10 günden beri gelmiş degil
-
19 Eylül 2007, 20:27
#188
şunu biliyorum ki.
kanuni diğer bezerlerinde 1gömlek üstün diyebilirim ....
yaptığımız abant yolculuğunda bunu hissettik ...
tabiki bir avrupa yada japon değil bu makineler.
ancak ufak tefek sorunlarını da servisin halletmesi gerekir....
-
19 Eylül 2007, 20:28
#189
şu an motor 2300 de merak ediyorum 5000 de bunun hali ne olur .motoru 5000 de olan varmı onlar bu soruya cevap yazsın...
servis banane diyor ilgilenmiyor ayrıca geri vermek istiyorum 2 ay oldu nasıl geri veririm
Sakin Ha Arkadaslar Kymco Dan Vazgecmeyin
-
25 Eylül 2007, 00:15
#190
DARKDIAMOND adlı üyeden alıntı
Strom'da lastik ebadını değiştiren veya bilgisi olan arkadaşımız varmıdır?Mesela 130 genişlik yerine arkada 140 genişlik olsa nasıl olur?
zaen pek performanslı bi motor sayılmaz abi performansın hepten düşer.. ama takılıyodur muhtemelen
-
25 Eylül 2007, 00:18
#191
kadir..... adlı üyeden alıntı
şu an motor 2300 de merak ediyorum 5000 de bunun hali ne olur .motoru 5000 de olan varmı onlar bu soruya cevap yazsın...
servis banane diyor ilgilenmiyor ayrıca geri vermek istiyorum 2 ay oldu nasıl geri veririm
Sakin Ha Arkadaslar Kymco Dan Vazgecmeyin
5600 km de ben sattım
mola vermeden uzun süre yol gittiğimden (400 km) subapları değiştirdim..
Ayrıca nitrious81 da asya marka olanı var (motorları aynı) 13.000 km de ve motorla ilgili değişen parçası ve sorunu yok
Bu motoru kymco ile kıyaslamak mantıksız.
Bu fiyata bu kadar.
-
26 Eylül 2007, 12:09
#192
death ' sana katılmakla birlikte
Arkadaşımdaki STORM 7000 km oldu ... can sıkacak pek bir sıkıntısı yok ...
Benimki de 5000 oldu ... kaza yaptığım içim 1 haftadır yatıyor...
ufak tefek sorunlar dışında sıkıntı yok ..YOLA DEVAM...
-
26 Eylül 2007, 14:45
#193
3 hafta önce Beşiktaş'dan yola çıkıp 418km. yol yapıp Çaycuma'ya(Zonguldak) gittim.Oradada baya gezdim (Amasra'yada gittim).5000km bakımını orada yaptırıp yola çıktım ve sahilden (Kaynaşlıya kadar sonrada Adapazarından E-5'e çıktım) 450km yol yapıp İstanbul'a döndüm.10 gün öncede siteden arkadaşlarla Çınarcık'a gittik ve şu an motorum 6100km'de.Ön diskten gelen "cik" sesi ve iç kesimlerden gelen rahatsız edici gıcırtı dışında bir rahatsızlığım yok.Bakım haricinde tamir için servise gitmişliğimde yok.Verdiğim para karşılığında aldığım karşılık brnim için yeterli.Ha bide uygun fiyata satarsam benim için çok iyi olacak.Çünkü daha uzun menzilli gezilere daha rahat bi makinayla çıkmak istiyorum.Çin malları içinde şans faktörü çok önemli.Ben bu açıdan şanslı olanlardanım demekki.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
26 Eylül 2007, 18:46
#194
Paslanma
1. Kanuni Storm'u yaklaşık 3 ay önce aldım. Motor konusunda çok yeniyim. Sadece 2 defa yağmur gördü, onun dışında metal kısımlarına hiç su vurmadım. Egzos çıkışında içte gözüken bir boru var, paslanmaya başladı ve kısa bir zaman sonra bayağı pas içinde kalacak, gidişat öyle. Bu normal mi, bunlarda hep olur mu ? Başka marka motorlara baktığımda, öyle bir paslanma görmüyorum. Ne yapmamı önerirsiniz. Teşekkürler.
2. Kanuni Storm motorumu yaklaşık 2 km. uzaklıktaki işime gidiş/geliş için kullanıyorum. Hafta sonları pek kullanmıyorum. Cuma bırakıp, pazartesi sabahı tekrar çalıştırmak istediğim zaman, MARŞ DÜĞMESİNDEN ÇALIŞMIYOR. Ayak marşı ile çalıştırmak zorunda kalıyorum, onda da çoğu defa pek kolay çalışmıyor. Neden böyle oluyor? Cevapları ile yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.
-
26 Eylül 2007, 19:28
#195
deaerd adlı üyeden alıntı
1. Kanuni Storm'u yaklaşık 3 ay önce aldım. Motor konusunda çok yeniyim. Sadece 2 defa yağmur gördü, onun dışında metal kısımlarına hiç su vurmadım. Egzos çıkışında içte gözüken bir boru var, paslanmaya başladı ve kısa bir zaman sonra bayağı pas içinde kalacak, gidişat öyle. Bu normal mi, bunlarda hep olur mu ? Başka marka motorlara baktığımda, öyle bir paslanma görmüyorum. Ne yapmamı önerirsiniz. Teşekkürler.
2. Kanuni Storm motorumu yaklaşık 2 km. uzaklıktaki işime gidiş/geliş için kullanıyorum. Hafta sonları pek kullanmıyorum. Cuma bırakıp, pazartesi sabahı tekrar çalıştırmak istediğim zaman, MARŞ DÜĞMESİNDEN ÇALIŞMIYOR. Ayak marşı ile çalıştırmak zorunda kalıyorum, onda da çoğu defa pek kolay çalışmıyor. Neden böyle oluyor? Cevapları ile yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.
1)nemli bi ortamda en ufak bi çizikten bile pas tutabilir.. benim de var ufak tefek paslar.. yanmaz boya ile boyayan arkadaşlar var.. sende boyayabilirsin..
2) marş düğmesi hiçmi çalışmıyor yani marş basmıyormu.. yoksa marş basıptamı çalışmıyor anlamadım.. eğerki marş basıpta çalışmıyorsa gazı çok az çevirirsen belki sonuç alabilirsin. rolantini hafiften yükseltmen gerekir.. ayak marşı motor soğukken çok zor çalışıyor malesef.. ayak marşınada basarken hafiften gaz gidonunu çeviriceksin.. bence bunu bide servise göster...
kadir..... adlı üyeden alıntı
şu an motor 2300 de merak ediyorum 5000 de bunun hali ne olur .motoru 5000 de olan varmı onlar bu soruya cevap yazsın...
servis banane diyor ilgilenmiyor ayrıca geri vermek istiyorum 2 ay oldu nasıl geri veririm
Sakin Ha Arkadaslar Kymco Dan Vazgecmeyin
arkadaşım ya sen motoru çok hor kullanıyorsun.. yada senin hiç şansın yok.. darkdiamond'unda dediği gibi bu çin malı işi biraz şans.. ben 7077 km deyim halledilemeyecek sorun çıkarmadı.. ha sorun çıkarmadı değil ama bunda servisin büyük etkisi var.. ben servise götürdüğüm sürece motorum seninki gibi olmaya başladı.. hep eksik... verdiğin paranın karşılığını alamama.. bende gitmiyorum artık servise dışarda bi tanıdık motor tamircisi ustaya götürüyrum adam hem motorun hakkını veriyor.. hemde oraya verdiğimin 1/3 ini ancak vermişimdir.. motorumda karbüratör sorunu vardı.. orjinal karbüratör sürekli sorun çıkarıyordu.. usta kendi sattığı karbüratörü taktı.. sorun kalktı.. en basitinden örnekti bu.. ayrıca 3000 km dir hiç sorun yaşamıyorum yani ustaya o arızayı yaptırdığımdan beri.. hanedan12 ile istanbuldan düzce ve abanta gittik geldik.. çok zorlamadığın sürece sorun yaşamadık.. motoru yokuşlarada son sürat zorlayınca dışarı yağ attı sadece.. ondada mecbur kalmıştık akşam trafiği ortalık kamyon dolmuştu.. yavaş gitsen yanından vızır vızır geçiyorlar.. anlıycan durum böyle.. birde bu motor japon malı bi motor değil.. japon malıda arıza yapar ama verdiğin paraya göre elindeki motor bu.. yaptırmak düzgün bakmak senin elinde olabilen bişey.. bence sen iyi bir usta bul...
-
27 Eylül 2007, 15:34
#196
abal adlı üyeden alıntı
1)
2) marş düğmesi hiçmi çalışmıyor yani marş basmıyormu.. yoksa marş basıptamı çalışmıyor anlamadım.. eğerki marş basıpta çalışmıyorsa gazı çok az çevirirsen belki sonuç alabilirsin. rolantini hafiften yükseltmen gerekir.. ayak marşı motor soğukken çok zor çalışıyor malesef.. ayak marşınada basarken hafiften gaz gidonunu çeviriceksin.. bence bunu bide servise göster...
Örneğin, iş günleri hem MARŞ DÜĞMESİNDEN hem de MARŞ PEDALINDAN gayet iyi çalışıyor. Ama arada 2 gün kullanmayınca, marş düğmesi zorluyor ancak motoru çalıştırmaya yetmiyor. O zaman da marş pedalından çalıştırmak zorunda kalıyorum. Bu 2 günlük süre için de ne oluyor da marş motoru motoru çalıştıramıyor.
-
27 Eylül 2007, 15:58
#197
deaerd adlı üyeden alıntı
Örneğin, iş günleri hem MARŞ DÜĞMESİNDEN hem de MARŞ PEDALINDAN gayet iyi çalışıyor. Ama arada 2 gün kullanmayınca, marş düğmesi zorluyor ancak motoru çalıştırmaya yetmiyor. O zaman da marş pedalından çalıştırmak zorunda kalıyorum. Bu 2 günlük süre için de ne oluyor da marş motoru motoru çalıştıramıyor.
2 gün kullanmayınca oluyorsa sebep aküdür.
Bir elektrikcide kontrol ettir.
Olmadı bir şarj ettir..
-
27 Eylül 2007, 17:11
#198
Servis Önerisi
TUZLA/İstanbul'da oturuyorum. Buradaki servis henüz çok yeni. Yakınlarda olup, profesyonel olarak işleri yürüten Kanuni Servis öneriniz var mı? Teşekkürler...
-
27 Eylül 2007, 18:07
#199
deaerd adlı üyeden alıntı
TUZLA/İstanbul'da oturuyorum. Buradaki servis henüz çok yeni. Yakınlarda olup, profesyonel olarak işleri yürüten Kanuni Servis öneriniz var mı? Teşekkürler...
Kadıköy Nautilius(Carrefour)'un yanındaki Kanuni servisine götürüyorum.Uzmanlık dereceleri her Kanuni servisi kadar yani ortalama.Tavsiyem serviste bile motorunun yanında dur ve ne yaptıklarını öğrenmeye çalış.Zira yarın öbürgün mutlaka lazım olacak bu bilgiler.Çin mallarının en iyi tarafıda teknik olarak insanı ustaya yakın bilgi sahibi yapmaları.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
ARKADAŞLAR storm un bir yanlışını yakaladım...
geçenlerde motoru performans sürüşü yapayim dedim...
bi baktım ki...motorda 4'lü sinyal yok... bunu yapabilirmiyiz?
kendimiz yani...¿
____Kazasız Belasız Sürüşler Dileğiyle____
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler