Honda CBF 600 ABS Hakkında Herşey
Reklamlar
-
26 Nisan 2015, 12:33
#161
bahadirce adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, 2006 model cbf 600 ile ben de Adana'dan aranıza katılmış bulunuyorum.
2 haftadır kullanıyorum. Kullanıyorum dediğime bakmayın 150 km oldu daha. :D
Alışmaya çalışıyorum, cbf 150'yi satalı 2 yıl oldu. 2 yıldır kontak çevirmişliğim yoktu. Yeni başlamış gibi heyecan doluyum şu aralar.
Hem ilk 4 silindirim, hem de 2 yılın verdiği doluluk var.
Sormak istediğim bikaç şey var,
-Şehir içi ortalama 3.000-4.000 civarı sürüyorum, motorun sesine alışamadığım için yüksek devir gibi geliyor sanki. Şehir içi ortalama hangi devirde sürmem hem yakıt için, hem motor için idealdir. 100 km.'de 7,60 lt gibi bir şey yaktı. Yüksek geldi biraz, 5,5-6 lt.ler konuşuluyordu ben almadan önce.
-7.000 devirlerde bir titreşim söz konusu selede ve elcikte. Sizde de var mıdır? Bunun çözüm yolu var mıdır?
-Amortisörleri sertleştirmek motorun yerden yüksekliğini arttırır mı? Bi iki yerde (doğru düzgün çukur olmamasına ramen) altı sürttü ya da dürttü.
Cevaplar için şimdiden teşekkürler...
merhabalar,
öncelikle motosikletiniz hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler dilerim. sorularınızın cevaplarına gelince
-3-4 bin devirler bana düşük geldi. ideali 5000 devir olmakla birlikte ben 5000-6000 devir arası kullanıyorum. yakıt tüketimim de 100 km'de 6 litre civarı. sizin motosikletinizde sorun var gibi, acil bakım yaptırmanızı ve özellikle hava filtresini, bujileri kontrol ettirmenizi tavsiye ederim.
-7000 devirde titreşim konusunu hiç hissetmedim. belki de titriyor ama alışkanlıktan dolayı farketmiyorum. lakin ciddi bir titreşim olsa illa ki dikkatimi çekerdi.
-amortisörlerler oynamamanızı tavsiye ederim. cidden hayati konular bunlar ama genel olarak bizim motorların altı alçak. naked motor ve asfalt için üretilmiş nihateyinde. bende artçılı binerken bir çok kez altını sürttüm, artık tümseklerden geçerken bile çok hassas davranıyorum. tek binerken ise altını vurmak gibi bir sorunla karşılaşmadım.
iyi günlerde kullanın
CBF 150-->CBF 250-->CBF 500-->CBF 600-->...?
Reklamlar
-
13 Mayıs 2015, 09:26
#162
Merhaba arkadaşlar 2011 model cbf600 için orjinal egsoz bakıyorum elinde olan varmıdır ? Nerede bulabilirim ? Teşekkürler herkese.
-
16 Mayıs 2015, 13:30
#163
-
20 Mayıs 2015, 16:32
#164
dental_land adlı üyeden alıntı
üstad motorunuz çok güzel maşallah...
vidasız klipsli diffüzör ü nereden kaça aldınız? nasıl memnun musunuz?
bayum 1.85 cbf 600 umun ustunde uzun tur camı almama ragmen çok rüzgar yiyorum böyle bir çözüme gitmek mantıklımıdır acaba onu düşünüyorum.....
ayrıca ön sis farlarını da sormak istiyorum...nasıl takılıyor? koruma demirine mi? elektrik bağlantısı aküden mi yoksa panelin oralardan mı? yardımcı olursanız sevinirim....
-
21 Mayıs 2015, 18:44
#165
pam adlı üyeden alıntı
üstad motorunuz çok güzel maşallah...
vidasız klipsli diffüzör ü nereden kaça aldınız? nasıl memnun musunuz?
bayum 1.85 cbf 600 umun ustunde uzun tur camı almama ragmen çok rüzgar yiyorum böyle bir çözüme gitmek mantıklımıdır acaba onu düşünüyorum.....
ayrıca ön sis farlarını da sormak istiyorum...nasıl takılıyor? koruma demirine mi? elektrik bağlantısı aküden mi yoksa panelin oralardan mı? yardımcı olursanız sevinirim....
Diffüzörü https://www.facebook.com/S4K4LL1 bu satıcıdan 110 tlye aldım . Taktıktan sonra pek fazla yol yapamadım ama mutlaka daha az rüzgar gelecektir kaskıma diye düşünüyorum .
Sislerin montajı için sislerin olduğu yerde grenajı tutan vidalar var o vidaları çıkartıp daha uzunları ile değiştiriyorsunuz ve sislerin vida deliklerinden geçiriyorsunuz . Dolayısıyla motorda hiçbir delik açmadan orjinalliğini koruyorsunuz . Kısa far kablosundan bağlantı çektim , basit bir de anahtar taktınız mı yarım saatte iş bitiyor .
Ürün budur: http://www.ebay.com/itm/2X-CREE-10W-...c97a77&vxp=mtr
-
19 Haziran 2015, 22:17
#166
herkese selamlar
honda cbr600f,suzuki v strom dl650,yamaha fazer,honda vfr800,honda cbf1000,suzuki gsx r600,suzuki gsx 650f,suzuki gsr600 kullandıktan sonra,çok uzun zamandır almayı planladığım cbf600 e sonunda kavuştum.
şimdilik sadece 100 km yaptım,cbf1000 kullanmışlığımdan yabancılık çekmedim.
en önemli avantajı kafa granajı ve rahat aynalar,özellikle naked motordan sonra ayna açısından ve rüzgar bakımından çok konforlu.Tork hızlanma ve frenler zaten çok iyi.Sadece 2 nokta olsa çok daha iyi olurmuş.1 yakıt göstergesi,2- vites göstergesi(açıkcası gözler arıyor)
yağ olarak ne kullanıyorsunuz marka ve numara rica edeceğim.Miktar olarak ta bilgisi olan varsa sevinirim.
herkese bol sürüşler,rüzgarınız arkanızda,deponuz dolu olsun.yol yaptıkça edindiğim tecrübeleri paylaşıyor olacağım,
selamlar ve saygılar.
-
27 Haziran 2015, 16:48
#167
fz6 fazer dan sonra 2006 CBF600 ile bende aranıza katılmış bulunuyorum.
Dün kısa süreli kullanabildim ve öğleninde arabayla şehir dışına çıkmak zorunda kaldım.
Nerdeyse 1 yıllık aradan sonra içim kaynıyor desem yalan olmaz
fazer la kıyasladığımda çok daha sakin bir motor olduğunu söyleyebilirim. Ama daha güven veriyor.
Kesinlikle fazer dan daha dengeli gibime geldi.
Debriyaj değişimi gerekiyor. servisim 600 tl lere yakın bir fiyat çıkardı. ne dersiniz?
-
29 Haziran 2015, 21:32
#168
debriyaj baltası ve seti işçilik dahil piyasada 450-500 tl civarında.bunu yaparken yağ ve filitre değişimi yapıp,fiyatı 600 diyorsa normal bence.Parca orjinalmi dikkat etmenizi tavsiye ederim.
kazasız sürüşler
-
Arkadaşlar merhaba, cbf 600 için uygun uçuk fiyatlı olmayan egzoz önerisi olan var mı ?
-
-
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, cbf 600 için uygun uçuk fiyatlı olmayan egzoz önerisi olan var mı ?
Avcrom egzozlara bir bakın.
| 500px.com/Arranger | Youtube.com/channel/UCpMYGwzlf5cTevF5uVbXWeg/videos | Flickr.com/photos/132925453@N03 |
-
06 Aralık 2015, 21:19
#172
-
Arkadaslar bu motorun karburatorlusude mi var ? Hangi modeli tutuluyor bunun ?
-
15 Şubat 2016, 15:15
#174
Abs olması oldukça güven veriyor, böyle hızlı bir motora da başka türlü olmazdı
-
15 Şubat 2016, 15:40
#175
Bilgiler icin tesekkurler ER6iNbay, Fz6 motorum icin vites gostergesinden siparis verdim. Led farlar da cok ilgincmis, bez gibi, ilk defa goruyorum, son teknoloji boyle demek ki.
-
24 Şubat 2016, 22:57
#176
Merhaba,
Benim gidon rulmanlarının bariz değişmesi lazım, ön tekeri kaldırınca gidon ortada bir yerde takılıyor, döndürmek zor oluyor.
Gidon rulmanlarını değiştiren var mı? kaça, nerede yaptırdınız?
-
Merhabalar 2005 model cbf600 aldım birkaç sorum var daha önceki motorlarim hep 2 silindirli idi bu makine ile bu aylarda bile şehir içinde ışıklarda beklerken hararet çok yükseliyor hatta kırmızı h bölümde sona geliyor. Fan açtığı halde sogutamiyor sizce neleri kontrol etmeliyim radyator su seviyesi disinda su karışım oranı veya turu etkilermi ayrıca eski sahibi headers kısmını siyaha boyamiş bu boyanın soğumaya negatif bir etkisi olurmu veya çıkarmak için ne yapabilirim ayrıca harareti gidermek için başka ne yapabilirim yoksa bu durum normalmi
-
osim2001 adlı üyeden alıntı
Merhabalar 2005 model cbf600 aldım birkaç sorum var daha önceki motorlarim hep 2 silindirli idi bu makine ile bu aylarda bile şehir içinde ışıklarda beklerken hararet çok yükseliyor hatta kırmızı h bölümde sona geliyor. Fan açtığı halde sogutamiyor sizce neleri kontrol etmeliyim radyator su seviyesi disinda su karışım oranı veya turu etkilermi ayrıca eski sahibi headers kısmını siyaha boyamiş bu boyanın soğumaya negatif bir etkisi olurmu veya çıkarmak için ne yapabilirim ayrıca harareti gidermek için başka ne yapabilirim yoksa bu durum normalmi
Şehir içinde dur kalklarda hararet 100 derecelere genellikle çıkıyor, antifirizi kontrol edin soğutma kapı lower'dan düşük upper'dan yukarda olmasın (upper çizgisi önerilir). manifoltlar boyalı ise büyük ihtimalle ısıya dayanaklı ve yalıtım özelliği olan bir boyadır bu da aksamın daha çabuk sürede ısınmasıdır.
-
CB 650 F gibi rahat ve hızlı bir motor kullanmadım, kesinlikle tavsiye ederim
-
03 Nisan 2016, 14:52
#180
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)