Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1961
    obkavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Çekmeköy/İstanbul
    Motosikleti
    google arama motoru :)
    siner dostum erken çıkabilirsem uğrarım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1962
    escapesus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750C (+Keeway SL150)
    Alıntı senolesen adlı üyeden alıntı
    sevgili kardesim escapesus
    lastik kagucuklarimiz cok sert oldugu icin genelde yapiyo savurmayi bir arkadasim cozumu lastik havalari ile cozumledi kiloya gore degisiyor biraz kilo varsa eger ( ki bende yok ) normlarin altina dusersen hava basincini yola daha iyi tutunuyor ve kayma olayi baya bir azaldigi gibi frenlerde saglamlasiyo tutunmadan dolayi yalniz cok keskin virajlarda asiri suratte lastik katlanma yapiyomus bu da esas tehlike bence yine de dikkatli olmak lazim kullanma klavuzundaki hava basincina ayarladigimizda lastikte yere tutunan bir kisim kalmiyor gibi bende hafif olarak dustum basinci su an rahatiim kolay gele
    teşekkür ederim bilgiler için. daha önce burada yazılmıştı galiba; lastik basınçları normal kullanımda ön:30 arka:34 olmalı diye. ben de ona göre dün gece ayarladım basınçları. 2 aydır lastiklerin sübap kısmına ulaşabilecek bir hava makinesi bulamamıştım, malum janttaki boşluk ve sübap 2-3 cm gibi boşluk bırakıyor. sonunda Merter Shell'deki hava pompasını zorlayarak kullanabildim de lastik havasına bakabildim (arka 53'tü!!!, 34 yaptım), denemeye fırsat bulamadım henüz... bu sübapa bi çözüm bulan var mıdır acaba. benim aklıma L şeklinde bir bağlantı ile sübap girişini janta dik olarak değil 90derece yan tarafa vermek geliyor. ama böyle bir L bağlantının varlığından haberim yok.
    Get your motor running, Head out on the highway
    Looking for adventure, And whatever comes our way...

  3. #1963
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Soyle bir kac sayfa ucmusuz o yuzden ben isim vermeden sorulari olan arkadaslara cevap yaziyim artik yardimci olur sanirim.

    Takip mesafesi : Ehliyetimi yurt disindan aldigim icin ogrendigim en dogru sistemi ogretecem size. Km/h hiz gostergesinde yazan rakkami ikiye bolun o rakkam size takip mesafesini verecektir. Ornek: 50km/h takip mesafesi 25 mt. Bunu astiginizda fren mesafesi ile riske girer ve kazaya magruz kalirsiniz.

    Zincir germe: Her 500 km de bir zincirinizi gerip yaglamaniz lazim.Arka tekerli tutan iki buyuk somun var onlari gevsetin.Sasinin son buldugu tekerlege parelel bakan ve uzerinde yukari ok isareti olan iki vida goreceksiniz.Onlari tahmini bir ayar sikin ve sag ve solu esit sikin.Gevseklik payi 1 ile 1.5 cm dir.Sonra o iki buyuk somunu tekrar sikin.8 ytl gibi bir rakkama alacaginiz sivi gres yagi ile bir tur zincirlere sikin.Ve olay bu ne ses ne bir sey.

    Alarm Kullanimi:Alarmin hassasiyet ayari kutudan yapilmasina hic gerek yok.Elimizdeki kumanda gayet akilli dostlar. Ekteki dosyayi indirin bu alarm kullanma kilavuzudur.Ve tum bilgiler orda var.
    http://rapidshare.de/files/22436304/...LAVUZ.doc.html
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  4. #1964

    Üyelik
    18 Ocak 2006

    Merhaba Dostlar.

    Ben uzun süredir formu takip ediyorum ve sonun da benimde motorum var. Arkadaşlar şuan itibariyle 350 km. deyim motorumda zincir bollaşması bende de olmaya başladı ( sanıyorum normal ) birde dikiz aynaları tamamiyle ölü hiçbiryeri göstermiyor ( Hala bir çözüm bulamadım ) yardım ederseniz sevinirim sinyaller ve dörtlü problemlerini çözmüşler tekbasışta açılıyor tekrar basınca sönüyor. Aranızda olmak güzel ( tabi kabul ederseniz )

  5. #1965
    senolesen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    Şehir
    izmir / alsancak
    escapesus

    yalniz bana kendi fikrim tabi yine 30 - 34 bar basinc cok gibi geliyor ben yanilmiyorsam 28 - 30 yaptim biraz daha fazla yakit ama frenaj ve savrulma oranlari gayet iyi gibi oldu birde lastik sisirme konusunda total istasyonlarinin cogunda dijital hava pompalari var onlarin subap girisleri kaucuk ve yumusak lastik subabini plaka hizasina yaklastirirsan zincir kismindan rahat hava basabiliyorsun bir denemeni tavsiye ederiim bu arada migroslarda ve diger benzeri marketlerde 8 ila 14 ytl arasinda lastik kiti var basinçli tup cok ise yariyor lastik patmalasinda bu da bilmeyen arkadaslarimiz varsa ek bilgi olsun cantalarda yedek bulunmasi gereken bir yardimcı unite kolay gelsiin kazasiz belasiiz

  6. #1966
    siner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Şehir
    Bahçeşehir
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Zeda ustam da takip mesafesi hakkında bilgilendirdi bizi saolsun. takip mesafesi hakkaten de hızın yarısı kadar metre cinsinden uzaklıktır. fekat elimizde şerit metre önümüzdeki araçla mesafemizi ölçemeyeceğimizden haddim olmayarak ukalalık yapmış olabilirim. sürç-i lisan ettiysem af'ola!
    değişmeyen tek şey değişimin kendisidir..

  7. #1967
    senolesen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    Şehir
    izmir / alsancak
    siner kardeess

    ondeki aracin gectigi noktadan 3 saniye sonra geciyosan takip mesefan dogruduuurrr 3 sn. belirlemek icin de 3haneli rakam sayman gerekir ornekk 815 - 816 - 817 gibi 817 de ayni noktadan gectiysen sorun yook erken gectiyseennn azicik yavasla yafffff allah gostermesin :-)

  8. #1968
    locco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Acıbadem
    Motosikleti
    Keeway Sl 150
    bi arabaya arkadan yapıştık.öotoru yatırdık.olay matematiksel hesaplamalara donustu
    allah kimenin başına vermesin.iyi bir nasihat oldu bana.

  9. #1969
    ceko35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    KSK but live in İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO & Ducati Monster
    Locco kardeşim cok gecmiş olsun... sende tam motorcu oldun.. aman dikkat Allah bi kere ihtar veriyo.. direk kırmızı kart göstermemesi iyi olmuşş...
    bizi listeden sildin sanırım kardeşim.. eskisi gibi aramaz sormaz oldun.. kazanı bile soylemedin :( neyse.. ne diyeyim.. ararsan edersen görüşürüz gezeriz dostum, kendine iyi bak...

    tüm arkadaslara keyifli sürüşler dilerim dostlar...
    KSK FOREVER ... 35½

  10. #1970
    senolesen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    Şehir
    izmir / alsancak
    kardesim gelmis gecmis olsun sana bisi olmamasi bizim icin daha onemli matematiksel hesap isin latifesi birazda hani bilmeyen varsa die...

    varsin motor yatsin yenisi herzaman gelir tekrar gelmis gecmis olsun allah korumus

  11. #1971
    siner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Şehir
    Bahçeşehir
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    valla arkadaşlar hakkaten matematik problemine dönüştü. dediğim gibi ukalalık yapmak istemiyorum.
    ama takip mesafesinin 2sn olmasını (ki bu iki saniye hızınızın km cinsinden yarısı kadar aldığınız yol oluyo) oto ehliyeti alırken öğretmişlerdi. ayrıca trt de yayınlanan "ileri sürüş teknikleri" isimli program ve meşhur Demir BÜKEY abimizin (teknikleri yazan, sunan, yayınlayan, karayolları kurumunun meda-ı ifiharı) bizlere kazandırdığı bilgilerdir, paylaşmak istedim.

    bi de saniyeleri saymak için şunu demek lazım bunu demek lazım polimiğine girmeyelim. isterseniz süre ile eşdeğer telaffuz uzunluğu olan başka kelimeler sarfedin, rakam bile olmasa olur. ha, ben 1996 da eskişehir paraşüt okulunda, teğmenler tarafından atlayış eğitimleri alırkene kubbe kontrol için gerekli 4 saniyeyi sayma yöntemimizi örnek gösterdim o kadar.
    değişmeyen tek şey değişimin kendisidir..

  12. #1972
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    gecmis olsun locco dikkat et kendine
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  13. #1973

    Üyelik
    17 Ekim 2005
    arkadaşlar az önce şu yaylar konusunda motomax a mail attım bakalım ne olacak? bu arada 2500 km oldu bu hafta bakıma gireceğim. bakım yaptıran arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. bide ne kadar ödediniz. sayfalarıokurken bi arkadaşın ön camı değiştirdiğini veya kırıldığını okumuştum. benim ön camıda bıraktığım otoparkta kırmışlar kaça değiştirdin dostum ön camı

    locco geçmiş olsun üzüldüm yaa ama sende bişi olmamasına sevindim.
    [B]Karanlığa Taş Atılmaz [/B]

  14. #1974
    locco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Acıbadem
    Motosikleti
    Keeway Sl 150
    herkese tesekkürler.ceko sen benim kardeşimsin.aramaz sormaz olduk haklısın.sana anlattım mevzuları.

  15. #1975
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    aranızdakı mesafeyı nasıl koruyacagınızı bılmıyormuydunuz yaw bılseydım söelrdeım bende bastan ama gerek kalmamıs arkadaslar sölemıs bıle...

    sercan01 ne demek aramıza hos geldın...
    ya beyler bu arada o yayı takmak ıcın bu dunya ıvır zıvırı acıyormuyssun bıde motorun yagsı alttan akar dedı, haydaaa!!! borcunda 40 ytl olur dedı vah vah arkadaslar bunu bı arastıralım hep bırlıkte

  16. #1976
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Ben tekrar gecmis olsun diyecem

    yanliz su yari hiz takip mesafe sistemini anlatiyim.Bu sistem dunyada kalbul edilen en dogru sistemdir.Cunku binli sayim ve diger yontemleri surucu surekli uygulayamaz ve dikkati dagilir ve sonuc malum takip mesafesi yapacam diye kazaya kurban gitmek. Zaten her 10 sn bir hiz saatine bakiyorsunuz(Hele SL ciler bir baska bakiyor) istem disi onunuzdeki arac ile masefeyi tahminen ayarlamaniz yeterli.Bu size cok yardimci olur.Ben bu sekilde cok kez olasi kazaalrdan kurtuldum.
    Turkiyede hic bir sekilde guvenli surus egitimi verilmiyor benim daha cok kizdigim soforler degil onlara bunu ogreten ogretmenlerde.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  17. #1977
    obkavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Çekmeköy/İstanbul
    Motosikleti
    google arama motoru :)
    ya arkadaşlar bu debriyej yayları için mail gelmişti tekrar motomaxa bi mail döşendim bunun ücreti ne olacak işçilik ödeyecekmiyim bu benden kaynaklanan bi olay değil fabrikasyon bi probblem diye cevap gelsin bilgi verexeğim

  18. #1978
    OĞUZ KAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    KONYA-SELÇUKLU
    Motosikleti
    KAWASAKI Er6-N & Yuan 200 Cross
    beyler bu motor hava soğutmalı ya.. ne kadar km de şişiyo? tıkanıyo? sıvı soğutmalılarla arasında ne kadar fark var? şehir içinde hava soğutmalı olduğundan dolayı sorun olur mu?? ii günler (az kaldı geldim yanınıza )
    [B][FONT="Times New Roman"][COLOR="DarkRed"]BABAM SAĞOLSUN :) [/COLOR][/FONT][/B]

  19. #1979
    ebru_soldier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul-şişli
    Motosikleti
    süperlight 150
    borty denen arkadaşla temasa geçmem lazım benim bu sisy için nasıl yaparım bunu tek tek sayfaarda aramalımıyım.birde sisy bar hakkında ne dersiniz nerden tavsiye edrsiniz güzel hesaplı bişe

    birde bu motoru boşta çalıştırmadan nası çalıştırırız bazan boşa geçmiyo korna bombardımanına giriyorum ya

  20. #1980
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    ebru, oturduğun yer Acıbadem'e yakınsa orada borty'nin cafe'si var. Oraya gidebilirsin.

    Önerebileceğim sisybar Kanuni Seyhan 250C'ninki, hem güzel, hem hesaplı.

    Motoru boşa almadan çalıştıramazsın, boşa alma antrenmanları yap, kornalara da aldırma boşver...
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler