Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Mayıs 2006, 23:39
#1741
gece arka çamurluğun alt içerisine monte ediyorlar. yani lastiğe bakıyor plaka fakat bu çamurluğa uygun değil. Honda CBR600 veya Kawasaki ZX-6R motorlarına böyle monte ediliyor plaka ve rahatçada okunabiliyor.
Benim SL de 400 km 30 YTL yakıyor tabi uzun yolda düşer ve şu an motor halen rodaj da. 650 Km de.
Önden gelen seslerin büyük çoğunluğu subaplardan geliyordur muhtemelen. Ayarlanması için motorun inmesi gerekiyor. Bunuda rodaj döneminde yaptırmayın. Motor 2000 e geldikten sonra iyibir ustaya subap ayarlarını yaptırın vuruntu ve şıkırtılar geçecektir. Genelde motora benim gibi tek binenler zincirlerini biraz daha gerdirebilirler. zincir sesini duymamak için.
Motorunuzu yıkamanızı tavsiye etmem, ama yıkıyorsanız ekzost çıkışlarını bez veya başka birşeyle tıkayın su kaçmasın. içeride çok kısa sürede çürümeler oluşur. çeşitli ebatlarda toz fırçası alıp günlük temizliğini yaparsanız daha iyi olur. Tabi bunları ilk motoru olana ve bilmeyen arkadaşlara yazıyorum.
Yeni gelen arkadaşlarada hoşgeldiniz. bizim motorlar için orjinal sisiy bar yapılmış İstanbulda buradaki acenta öyle söyledi gelecek diyorlar gören varmı. Motomax yaptırıyormuş. Kendime Blueberry_Keeway@hotmail hesabı aldım. Sizlerde Nik'lerinize Keeway ekleyip yeni bir hesap alırsanız daha rahat fun oluşturabiliriz.
Küçücük bir MERHABA diyebilmek-işitmek çok güzel
Reklamlar
-
26 Mayıs 2006, 00:31
#1742
arkadaşlar gecen pazar günü motoru epey bir hatta kasana kadar gaz açtım düz yolda rüzgarsız bir yerde çeşme - izmir otoyolunda motor maksimumum 120 km/h gördü sonra dahada basayım dedim motor teklemeye başladı kaldıramadı yanlız 3-4 dk o hızla gittim yanlız dediğim gibi rüzgarsız yolda test ettim bide motorun üstüne yattım ön cama suratımı dayadım rüzgar etkisi minumuma indi...
Son olarak benim motorumun egzosu açık ama çok değil susturucu duruyor ama yakıt sarfiyatı inanılmaz derecede arttı bujiyi değiştirdim bakımını yaptırdım ama halaha yarım depoyla 120 km yapıyor yani epey bir benzin yemeye başladı ful depoyla herhalde daha denemedim ama 230 km filan yapıyor bu inanılmaz bir rakam ama benim motorum böyle sakın olaki egzosu açtırmayın bin pişman oldum
-
26 Mayıs 2006, 01:35
#1743
RedStar adlı üyeden alıntı
Son olarak benim motorumun egzosu açık ama çok değil susturucu duruyor ama yakıt sarfiyatı inanılmaz derecede arttı bujiyi değiştirdim bakımını yaptırdım ama halaha yarım depoyla 120 km yapıyor yani epey bir benzin yemeye başladı ful depoyla herhalde daha denemedim ama 230 km filan yapıyor bu inanılmaz bir rakam ama benim motorum böyle sakın olaki egzosu açtırmayın bin pişman oldum
benim motorunda egzostu acik ama yakitta bir artis olmadi yedek depo dahil 520km yol yapiyor.fakat benim egzost tamamen acik degil,susturucular da fazladan delik var sadece.bu sekilde de sesi gayet iyi aslinda.
-
26 Mayıs 2006, 01:36
#1744
Sisybar ve yan aynalar ["ASLAN USTA" GERÇEKTEN USTA]
Arkadaşlar Herkese Merhaba,
70. sayfalarda TAMER Çağlayan'da sisy bar ve yan aynalara çözüm bulduğunu anlatırken Arslan Usta'dan bahsetmişti ve telefon falan vermişti. Ben bu sabah aradım Arslan Usta'yı sisbar ve yan aynaların uzatma işlemi için. Elinde bir adet sisybar ve yan ayna kollarından kaldığını söyledi ve bende atladım çağlayana gittim motorla. Arslan Usta ile tanıştım. Mekan bir torna atölyesi benimde ilk başta anladığım gibi bir motor servisi değilmiş. Herşeyden önce Arslan Usta gerçekten çok kaliteli bir insan, kafa ve gerçekten bir sanatkar. Benim işim tasarım ve fotoğraf benim işlerimle ilgili tasarımlarını falan gösterdi ve gerçekten mükemmel işleri var. SL150 içinde yaptığı sisybar ve yan ayna ayaklarını tamamen kendi tasarlamış. Ben daha önce TAMER in forum sayfalarına fotoğrafını çekip koyduğu resimleri beğenerek gitmiştim almaya. Ancak ayna uzantı kolları, sisybar ve sisybar arkasına hemen hemen bi A4 kağıt boyunda bir yüklük eklentisi monte edildikten sonra emin olun motor bambaşka bir görünüşte geldi gözüme.
Arkadaşlar takılan yan ayna kolları motorlarımızın üzerinde gelen orjinal aynalarının kollarının bire bir aynısı fakat yaklaşık 4-5 parmak daha yukarı ve yana doğru uzadığı düşünün. Bu arada Arslan Ustanın hazırladığı kollar alacak olursanız göreceksini işçilik anlamında orjinalinden çok daha güzel ve temiz. Bu kollarla beraber ayna monte edildiğinde olması gerektiği gibi arkaya inanılmaz bir görüş açısı oluşuyor.
Sisybar'da çok güzel. Yan çantaların çökmesini önlemek için yanlara kadar uzanan bir demir aparatla beraber montajını yapıyor Arslan usta ve dolayısı ile yan çantalarda hiç bir zaman için çöme gerçekleşmeyecek şekle geliyor. Ayrıca son derece mukavim. Yaslanma yerine gelirsek yaslanma yeride yaklaşık üç parmak kalınlığında içi orta sertlikte bir snger içeriyor. Çevresinde dönen zımbalar çantalardaki ve koltuk kenerlarındaki zımbalarda son derece uyumlu.
Sisbar arkasındaki ortalama A4 büyüklüğündeki demir taşıma aparatıda yine sisybar için çantalara doğru gelen demir aparatın üzerinden monte ediliyor ve o da son derece mukavim. Ben elimle hafiften bi tarttım bende minimum bi 20 kg çeker.
Bu yaptırdıklarımın maliyeti biraz pahalıca ama ben eklenenlerin işçiliği ve kalitesi karşısında bu alınan paraya helal olsun diyorum.
Arkadaşlar bu eklenelerin fiyatları şöyle;
Yan Ayna Kol Uzantısı: 40 YTL (montaj dahil)
Sisybar: 100 USD (montaj dahil)
Arka Yüklük Aparatı: 50 YTL (montaj dahil)
İletişim Bilgileri:
M.S.A Metal Sanatları Atölyesi
Hürriyet Mah.Dr.Cemil Bengü Cad.Fidan sok.No:17/A
Tel:0212 219 88 24
Arslan KARAKULAK (Arslan USTA)
Dediğim gibi biraz pahalı gibi ama gerçekte değiyor. Moto ziyadesiyle heybetli gözüküyor.
Bu parçaların montajını yapmak isteyen arkadaşlar olabilir diye ayna kolu ve sisybarların ne zaman hazır olur dedim, 15 gün sonra hazır olur dedi Arslan Usta, bilginize... Yine de gitmeden önce bi telefonla aramakta fayda var. Bu arada aklınızda bulunsun kredi kartı için pos cihazı yok, tedarikli gidilmeli. Giden olursa lütfen selamımı götürsün. Kadıköy'den Taner derseniz hatırlayacaktır.
Akşam eve biraz geç geldiğim için resimlerini çekemedim, ekstra bir işim çıkmazsa yarın çekmeye çalışacağım. Çeker çekmez koyacağım resimleri.
ARSLAN USTA ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK...
[FONT="Trebuchet MS"][B][SIZE="2"][COLOR="Red"]hocusfocus[/COLOR][/SIZE][/B][/FONT]
-
26 Mayıs 2006, 02:29
#1745
öncelikle blueberry abi böle bişey düşündüğün için tebrik ediyor ve hemen katılmak için dediğini yapıyorum ; motodelisi_keeway@hotmail.com
ve TEASER arkadaşım; istanbul dışında oturanlar için Arslan Usta kargoyla satış yapıtor mu biliyor musun..eğer cevabın hayırsa senin bir yardımın olabilir mi
ultrAslan alayına isyan!!
-
26 Mayıs 2006, 03:58
#1746
motodelisi adlı üyeden alıntı
öncelikle blueberry abi böle bişey düşündüğün için tebrik ediyor ve hemen katılmak için dediğini yapıyorum ;
motodelisi_keeway@hotmail.com
ve TEASER arkadaşım; istanbul dışında oturanlar için Arslan Usta kargoyla satış yapıtor mu biliyor musun..eğer cevabın hayırsa senin bir yardımın olabilir mi
Arslan Usta kargo ile gönderir bence neden göndermesin... ücretini ödedikten sonra vericeğini düşünüyorum.. ama montajı zor bence. özellikle ayna epey zor... dolayısı ile ben göndersem bile aynı şey...
[FONT="Trebuchet MS"][B][SIZE="2"][COLOR="Red"]hocusfocus[/COLOR][/SIZE][/B][/FONT]
-
26 Mayıs 2006, 07:37
#1747
merhaba arkadaşlar
keeway in super shadow modelini gördünüz mü? baya iyi duruyor. ne dersiniz? biraz fiyat farkı var ama harbiden baya karizma kendisi
-
26 Mayıs 2006, 10:48
#1748
-
26 Mayıs 2006, 11:09
#1749
Çok güzel olmuş bence Ama bu makinayla bu kadar uğraşmaya değer mi, o tartışılır...
BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)
-
26 Mayıs 2006, 11:12
#1750
Arka camurluk Kanuni Seyhan 250 yi ait , taktirmak cok ucuz ama cruiser havasini bozmus ve kisin cok camur atar bu sekilde.Koltukta kanunin sanirim.Yinede custom motor olmus diyebiliriz.Ben olsaydim bunu yesil yada mor gibi degisk bir renge boyardim bari fark gorulsun.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
26 Mayıs 2006, 11:21
#1751
benım egzosta acık ama öle o kadar fazla benzın fln harcadıgı yok yanı nerden baksam bır depoyla 420-430 km yol yaparım yedek depo harıc..hala su egzostan gelen sese bı care bulamadım ama dünyalının dedıgı gıbı yapıcam bi keskıylen cekıc alıp cakıcam ıcıne anasını satım
-
26 Mayıs 2006, 12:08
#1752
Super Moderator
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Arka camurluk Kanuni Seyhan 250 yi ait , taktirmak cok ucuz ama cruiser havasini bozmus ve kisin cok camur atar bu sekilde.Koltukta kanunin sanirim.Yinede custom motor olmus diyebiliriz.Ben olsaydim bunu yesil yada mor gibi degisk bir renge boyardim bari fark gorulsun.
Dün akşam boy'un eşine motosiklet arayışlarına yardım edebilmek için 1-2 modeli pembeye boyadım. Bunlarla uğraşırken öylesine kendi motoruma da yapmıştım bir şeyler.
Tam da konunun üstüne gelmiş; mor Superlight böyle birşey oluyor:
-
26 Mayıs 2006, 13:03
#1753
Yan çantalara birşeyler koyun arkadaşlar. Hiçbirşey bulamazsanız dolgun durması için içine gazete kağıdı doldurun. Ayrıca bağlantı yerlerine de MDF kestirirseniz ilerde çantaların yırtılmamasına sebep olursunuz. Plastik aksam sıcaklar başlayınca yavaş yavaş kendini bırakacak ve dış derisinin (Vinylex in) yırtılmasına sebep olacak. İçine destek koyun ki daha dolgun ve olgun görünsün. ( 8 mm MDF yeterli )
Bende egzost u açtırdım ama benzin sarfiyatımda artma olmadı.aksine motor rahatladığı için yanma odasındaki sıkıştırma ve patlama daha kolay oluyor.daha rahatladığını hissettim.
-
26 Mayıs 2006, 16:33
#1754
arkadaşlar sapancaya yine kaç motor olucaz bakalım en az 20 olmamız şart
KIÇI MOTORUN SELESİNE DEĞEN HERKES ARTIK MOTOSİKLET VAZGEÇİLMEZİDİR.
-
26 Mayıs 2006, 17:54
#1755
beklıyorum beyler hepınızı sapancaya
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
-
26 Mayıs 2006, 18:34
#1756
vala ben gelmek ısterdım ama ısın acıkcası cok erkek olucak ve ben kız arkımla olucam, aslında bızde pıknıge mangala fln gıdıcez sileye yada sile yolunda bı yere..yanı kız arkım olcagı ıcın rahat edemem aranızda ...
-
26 Mayıs 2006, 18:53
#1757
GeCe__ adlı üyeden alıntı
vala ben gelmek ısterdım ama ısın acıkcası cok erkek olucak ve ben kız arkımla olucam, aslında bızde pıknıge mangala fln gıdıcez sileye yada sile yolunda bı yere..yanı kız arkım olcagı ıcın rahat edemem aranızda
...
dostum ben böyle bir mantıgı senden beklemezdım..bir cogumuz bende dahıl kız arkadasları eşleriyle katılıyor zaten..bayanlarımızın sayısıda hayli fazla..ama senın dusuncen nedir bilemem..üzülmedim yanii gelememene
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
-
26 Mayıs 2006, 18:55
#1758
olcan138 dostum ellerine saglik cok gusel olmus kesinlikle bir cekicilik gelmis motora.Ben begendim bayagi. Konumuz ile alakasi yok ama su renk degistirmeyi photoshopta nasil yaptigini bana ozelden bir atarmisin lutfen.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
26 Mayıs 2006, 19:40
#1759
GeCe__ adlı üyeden alıntı
vala ben gelmek ısterdım ama ısın acıkcası cok erkek olucak ve ben kız arkımla olucam, aslında bızde pıknıge mangala fln gıdıcez sileye yada sile yolunda bı yere..yanı kız arkım olcagı ıcın rahat edemem aranızda
...
baba bu ne yav ne alakası var bende esımle bırlıkte gıdıcem sen hıc gelmedın herhalde herhangı gezı veya organızasyona gelseydın boyle demezdın
-
26 Mayıs 2006, 20:11
#1760
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler