Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Mayıs 2006, 20:30
#1381
Selamlar Arkadaşlar;
Bu makinenin bir iki sıkıntısı var belli başlı, zincir şakırtısı, ayna körlüğü vs vs... Ben aslında bu gibi işerle ve motor ustalarıyla uğraşmamak için 0 km makine aldım ve ısrarla da Promethe76 (ki kendisi iş arkadaşım olur) arkadaşımıza aldırdım. Fakat motoru alırken 2500 YTL civarı bir fiyat verdiğimiz için bu tür teknik aksaklıkları hoş görmeye çalışıyoruz, bilinçli tüketici ayaklarına yatıyoruz
Şimdi öncelikle şu "ŞAKIRTI, ÇATIRTI, ZİNCİR SESİ" denen hadise debriyaj balatası kaynaklı değil onu tecrübe ederek anladık, en azından sesi azalttık ama kesin sonuç alamadık. Çözünce hepinizi bilgilendireceğim demiştim ama işler yoğun olduğu için fazla uğraşamadım. Yarın gidip motoru indirtecem şanzımanı aşağı aldıracağım ve bu FABRİKASYON HATAYI Motomaxın karşılaması için elimde mevcut olan olmayan tüm tüketici haklarını kullanacağım. Israrla ben motorumu sevmeye devam ederken ve hala ısrarla insanlara sanki bir çıkarım varmış gibi satın almaları yönünde öneride bulunurken ve çoğumuzun farkında olduğu bir TANITIM FİYATIYLA piyasaya girmeye çalışan KEEWAY markasının ilk kullanıcıları olarak sanırım Motomax bizi bu konularla ilgili olarak üzmeyecek ki reklam kampanyalarının en etkilisi olan FISILTI GAZETELERİ kendilerini üzmesin
"DÖRTLÜ" hikayesi ve "SELEKTÖR" olayı çok ufak bir iki hareketle çözülebilecek sorunlar olduğu ve kendi başıma halledebileceğim için henüz o problemlere kafamı takmadım, daha doğrusu sırası gelmedi. Çok cüzi paralara ve ciddi ustalığa gerek kalmadan halledilebilecek dörtlü-selektör sorunları için gerekirse kare kare resimleyerek herkesin yapabilmesi için foruma yazacağım. Şu an motor ustalarına bağımlı olduğum ŞANZIMAN-ŞAKIRTI denkleminde kilitlenmiş durumdayım ki işlerimin biraz hafiflemiş olduğu bu üç beş günlük dönemde işimi gücümü bırakıp, gerekirse yıllık iznimi de kullanıp çözecem bu hadiseyi.
"ZİNCİR" dumadan uzuyor, 50-100 km yol yapınca başlıyor kendini salmaya, en kısa zamanda iyi bir zincirle değiştirilmesi gerektiği kesin.
Geçmişte çokça ikinci el motor satın aldığımdan motordan çok iyi anlayan bildiğim ustalar var ama YETKİLİ SERVİS olmadıkları ve motorun garantisini iptal ettirebileceklerinden dolayı henüz onlara başvurmadım ama kafayı çizip ve de parayı bastırıp her an için bu sorunları çözme inkanına sahibim ama önce motomax-garanti-servis üçleminde konuyu çözmeye gayret ediyorum.
Dediğim gibi henüz pes etmedim ve yeni kullanıcılara bu tarz problemleri BU MOTORLARDA BÖYLE diye yutturmaya çalışanların karşısındayım. Çözüme ulaşır ulaşmaz gerekli bilgilere sahip olacaksınız. Bu arada 2005 çıkışlı makinelerin çoğunda bu tür problemler yaşanmıyor, birkaçını bizzat deneme şansım oldu.
SL150 motor ve şanzıman aksamı olarak Honda Titan-CG125'in tasarımı ve parçalarını kullanmış, dolayısıyla yıllar sonra bile yedek parça sıkıntısı yaşanmayacak.
Hep motorunuz sizi taşımaz, bazen de siz motorunuzu taşırsınız. Motoru ve SL'lerinizi sevmeyi bırakmayın.
Herkese İyi Seyirler...
Reklamlar
-
10 Mayıs 2006, 21:38
#1382
aitho;
Dostum,arkadasın promethe76'den bılgı alarak yarın sabah debrıyaj balatasını degıstırmeye karar vermıstım..Madem sen yarın sanzımanı ındırecegını soyluyorsun,ben erteledım beklıyorum ıyı haberlerını...Sevgıler..
-
10 Mayıs 2006, 21:58
#1383
Kornalardan birinin fişi çıkmış, o şase yapmış, elektrikçi farketti, akünün sigortasını yeniledi. Yopaşın anlaşmalı elektrikçisi (daha doğrusu motomax'ın ama herhangi bir motomax tabelası yok), küçük bi yer, para almadı. Göztepe sanayinin içinden yukarı doğru çıkan ilk sokakta, 800metre kadar çıkınca ışıklarda, sağda. Göztepe SSK polikiliklerinin civarı. Uzman Elektrik.
Bağdat caddesi ve sahilde tur attım, Bostancı sahilde Selami Karakelleye çektim. Yatık durmasını seviyorum diye yan ayağın üzerine yatırdım. 5dk geçmedi aaa motor düştü dediler. Benim motor Siperlik camı kırıldı. Yokuşta diil, düz yol. Biri çarptı heralde, ama bi daha yan ayağın üstüne yatırmam çok tehlikeli. Son model bi mersedesin tamponuna düştü, neyseki adam kalednder çıktı sana bişey olmasın dedi gitti.
İşte böyle park halinde de olsa ilk kazamı yaptım, nazarlık olsun.
-
10 Mayıs 2006, 22:05
#1384
abi yaw harley gibi ama arkası olmaması çok kötü özellikle arkaya bincekler içiin:@
-
10 Mayıs 2006, 22:06
#1385
ebru_soldier adlı üyeden alıntı
2500 ytl ye ilk göz ağrımı zeytin siyahı SL'yi satmayı düşünüyorum daha alalı 1 hafta oldu motor 32 km dedir onun 20 km zaten eve getirtirken oldu..yani böle ben satıyorum bu motor beni aşar 1 hafta oldu daha kullanamadım kursta racinglere biniyorum aha bunu yapamadım..en iiisi ben bir scooter aliyim 125 lik ..çok acele ettim çok motoru benden başka herkes ama herkes beğeniyor..yaf annem bile beğeniyor kardeşime kalsa motordan inmeyecek
2500 ytl ye satıyorum ...acilen
arkadaşım neden motoru kulanamıyorsun rahat değilsin kulanım acısından cık rahat bir taz eyer yardımım dokanırsa yardım edebilirim hafta ici her gün müsaitim yolarda bayan görmek motorun üstünde ben gurur duyuyorum hemen pes etme benim hanım icin de uğraşıyorum yok diyorum oyle arkada keyf yapmak kulanacaksın arkadaşlar hade hep beraber yoları boşaltalım bayanlar icin.
-
10 Mayıs 2006, 23:07
#1386
Can. adlı üyeden alıntı
Metali ben 40 YTL verip kolu uzattım aynen orjinali gibi oldu ve kendi aynalarını kullanıyorum. Diğer motorların aynaları bizimkine pek yakışmıyor bence. 40 YTL biraz pahalı olabilir ama ben terciğimi bundan yana kullandım çokda memnunum.
Diğer motorların aynaları 20 YTL civarlarında mesela cobalt bu konuda sana bilgi verebilir. Tercih senin.
Can. slm... bu kolu uzattığın yerin telefonunu ve adresini verirsen sevinirim yaw... bende orda halletireyim bari... çünkü bu şekilde çok zor oluyor... birde bende bi kaç tane gördüm farklı ayna çok sevimsiz gözüküyor....
[FONT="Trebuchet MS"][B][SIZE="2"][COLOR="Red"]hocusfocus[/COLOR][/SIZE][/B][/FONT]
-
11 Mayıs 2006, 02:38
#1387
METALİ adlı üyeden alıntı
Beyler şu ayna konusunu tekrar sormak istiyorum , 40 ytl verip kolumu uzatalım yoksa o fiyata yada daha ucuza komple yeni ayna mı takalım ... yorumlar rica olunur.
40ytl ye alacağın aynayı tavsiye ederim.Mevcut ayna saplarının aynı tasarımda daha uzun hali,yani aparat değil bu.Bu arada benim aynamın camı kırıldığı için yeni ayna sipariş ettim bizim bu işe yaramayan aynaların çifti 50 milyona satılıyor.
-
11 Mayıs 2006, 02:39
#1388
joveio adlı üyeden alıntı
Yatık durmasını seviyorum diye yan ayağın üzerine yatırdım. 5dk geçmedi aaa motor düştü dediler. Benim motor
Siperlik camı kırıldı. Yokuşta diil, düz yol. Biri çarptı heralde, ama bi daha yan ayağın üstüne yatırmam çok tehlikeli.
Dostum yan ayaa aldığın zaman motoru boşta bırakıyorsan birinin ufak temasında öne kayıp ayağın kapanması ve devrilmesi kaçınılmaz ... Eğer motoru yan ayağa alacaksan motoru önce birinci vitese alıp öne doğru boşluğunu al ve öyle ayağı aç o zaman kolay kolay yerinden kıpırdayıp devrilmez...
-
11 Mayıs 2006, 02:45
#1389
iyi fikir, bu tam bir FAQ olmuş . Teşekkürler SoD.
-
11 Mayıs 2006, 02:47
#1390
TEASER adlı üyeden alıntı
Can. slm... bu kolu uzattığın yerin telefonunu ve adresini verirsen sevinirim yaw... bende orda halletireyim bari... çünkü bu şekilde çok zor oluyor... birde bende bi kaç tane gördüm farklı ayna çok sevimsiz gözüküyor....
cana sormuşun ama bende bilgi verebilirim.
yer çağlayan hürriyet mahallesinde.Dr.Cemil bengü cad. fidan sokak.
0212 219 88 24
Arslan usta
-
11 Mayıs 2006, 10:20
#1391
Gece_ gel sana tahtakale den bluetooth adaptor alalım 10 ytl usb den calısıyor
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
-
11 Mayıs 2006, 11:01
#1392
JOVEİO
Yan ayaklığın bağlanmış olduğu civatanın boyunu biraz kısaltırsan sorun tamamen hallolur. Çunku yan ayak vidaya yaslanıyor tam açılmıyor.En küçük bir düzeltmede yay ayağı geri çektiği için motor yatmaya daha meyilli oluyor. Civata yı 5 mm kes. sorun hallolur.
-
11 Mayıs 2006, 11:45
#1393
supershadow 250 10 güne kadar geliyormuş, beklemeye değer mi sizce? v motor nasıldır? performans yakıt tüketimi sağlamlık vs ?
-
11 Mayıs 2006, 12:39
#1394
TAMER adlı üyeden alıntı
cana sormuşun ama bende bilgi verebilirim.
yer çağlayan hürriyet mahallesinde.Dr.Cemil bengü cad. fidan sokak.
0212 219 88 24
Arslan usta
tmaer çok tşk ederim verdiğin bilgi için.... yaw karşıda olması bana ehliyetsizlikten dolayı handikap... çok çevirme v.s. varmış... bulda olsaydı çok neşeli olacaktı... ama yinede tşk ederim...
[FONT="Trebuchet MS"][B][SIZE="2"][COLOR="Red"]hocusfocus[/COLOR][/SIZE][/B][/FONT]
-
11 Mayıs 2006, 12:53
#1395
Teaser selam,
Bende de ehliyet yok o nedenle aynaları söktüm ve araba ile götürüp yaptırdım sonra getirip geri taktım. Ayna kollarını söküp takmak çok kolay. Motoru götürmene gerek yok.
-
11 Mayıs 2006, 12:58
#1396
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Ebru bak senin gibi bir bayan daha var SSS kodlu oda superlight istiyordu internetten ona bu motoru kullanmayi ogrettim 2 ay boyunca dusunki hic yardim yok destek yok ve bu kiz simdi catir catir bu motoru suruyor.Bence dur bi dusun korkunun ustune git derim.Bu motor hicte oyle zor bi olay degil.Bence biraz daha ugras bak goreceksin cocuk isi bu.
***Onemli***
Dostlar motordaki beyini Honda NX 350 beyini ile degistirdim su anda motorum 12000 devire cikabiliyor ve sorun yok kesici ona gore ayarli yani kalkis anindan itibaren hizlanma bile olsun cok farkli.Son hizi tam deniyemedim yol musait degildi ama 4. viteste 90 gordum hemde hic zorlanmadan.Sanirim motor standart olarak 120 ye geliyor artik.Beyin biraz pahali 75 YTL ve tanidik sag olsun diyecem iscilik bile odemedim. Motoruna son hiz ve guc isteyen arkadaslara tavsiye ederim
zeda üstad bu beyin denen şey nedir biraz açıklarmısın birde nası performans deneyebildinmi tam olarak bende etkilendim alayım diye düşünüyorum nereden bulabiilirim, birde senin bir ara hava filitresi değişimi işin vardı onun da bilgilerini tekrar verebilirmisin baya ilgimi çekti benim motor dediğim gibi 90 ı geçmiyor
-
11 Mayıs 2006, 13:22
#1397
sımdıye kadar hıc zorlamadım motor 100 gorsun 110 gorsun dıye ama gecen gun bıras abandım devır 7000 di 4.vitesten 5 e gecerken hız 60 km cıvarıydı 5 e atıp gaz verınce 6500-7000 devır arasında 80-90 rahat gıdıyo bıras daha abansak 110 gormesı normal herhalde ama 80 ı gecınde ( yada 7000 devrı )vibrasyon artıyo ve pek guvenlı bulmuyorum o yuzden ( bırazda lastıklere ve frenlere guvenmedıgımden) daha hızlı gıtmeyı hıc denemedım (zaten sehır ıcı yogun trafıkte nereye kadar gıdeceksın kı ?
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
-
11 Mayıs 2006, 13:46
#1398
-
11 Mayıs 2006, 14:48
#1399
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
-
11 Mayıs 2006, 15:14
#1400
GeCe__ adlı üyeden alıntı
yaw strateji dostum nasıl 6000 devırı gecemıyosun ben sana söylıgım kesın jıgle acıık senın, en altta olucak dostum en altta 80 km gecememene ımkan yok yaw vala benım motor hıc hızı kesılmeden 100 cıkıo onu söylıgım bı muddet sonrdaa 105-110
Hayır dosyum jigleyi doğru kullanıyorum en altta yani 5 viteste 5000 deviri geçmiyor zorlayınca da çok garip bi hırıltı geliyor motordan 1.000km yi devirdim ama 90 nı bile göremedim daha
[B]Karanlığa Taş Atılmaz [/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler