Arkadaşlar sanırım önümüzdeki hafta sonu hava açacak, bi ufak gezinti ayarlayalım. sohbet ederim
Arkadaşlar sanırım önümüzdeki hafta sonu hava açacak, bi ufak gezinti ayarlayalım. sohbet ederim
Obkavi iyi fikir ama ben ehliyetsizlik nedeni ile katılamayacağım.obkavi adlı üyeden alıntı
Hazirandan sonra nereye isterseniz gelirim.
SORULARA GENEL YANITLAR:
Herkese selam, yav amma erken yatıyorsunuz geceleri yaaaa, SL'ciler evlenip çoluk çocuğa karıştı herhalde
Sevgili Ebru o orta ayağa alamama konusu acemilikten kaynaklanıyor. Gayet teknik bi'olay aslında ve fakat o tekniği tam anlamıyla anlayana kadar sana işin fırlamalığını öğrreteyim. Motorcuğundan in, motosikletini parkedeceğin yerin biraz önüne çek, daha sonra geri geri ittirmeye başla (Gidondan tutarak) sevgili motorun geri geri giderken sol ayağınla orta ayağı indir. Kendi kndine kalktığını göreceksin. İşlem tamam. Şimdilik böyle idare er. Ama neden orta ayak konusunda diretiyorsunuz ki, eğer zemin sert ve düs ise yan ayağı kullanın derim. Hem o şekilde motor daha güzel görünüyor. Arkadaşlar ayrıca orta ayağa alırken (acemi arkadaşlar için söylüyorum) asla ve katha seleden tutup da geriye ya da yukarı çekmeyin. Selenin kıç tarafı arka çamurluğa bağlı ve çamurluklar sac-metal değil. Alırsınız çamurluğu kucağınıza valla. Söylemedi demeyin.
Dostum WD-40 diskine sıkarsan ön fren tutmaz. Disk temizleyici ve/veya Henkel'in metal parlatıcısını kullan anında çıkartır. WD-40 büyük yapı marketlerde ve hırdavatçılarda bulunuyor.
NGK Bujinin seri numarası sorulmuş:
Yaz için: Standart Seri DPR-8EA
Kış için : Platinium Serisi DPR-8EVX
Platinium serisi resistanslı olduğu için kışın sorun çıkartmaz ve özellikle ilk marş için mükemmel.
Akülerimiz çok çok kaliteli dostlar ;YUASA yani daha ne diyeyim.
HAMMER ve CAN kardeş yanıtlar için teşekkürler.
Eğer sığdıracak yer bulursan neden takılmasın. Ban de düşünüyorum sadece sis farları ve takacağım diğer aksesuarlar için. Ayrıca 4'lü flaşör düğmesi ve tertibatı da yapacağım ve sis farlarına da şöyle ayarcı bir düğme ayarlayayım diyorum. Bende sis farı taktım Amerikan polis motorlarının sis farları gibi duruyor. Küçük bir HD. oldu sanki makina (ya da benim gönlümde öyle) yarın - öbürgün fotolarını çekip yollayayım bakalım beğenecek misiniz.obkavi adlı üyeden alıntı
Ebru motosikletin ne renk?
Bu arada herkesin siyah mı yaawww?? Yok mu benden başka krem alan ?
[B][COLOR="DarkOrchid"]One Shot One Kill[/COLOR][/B]
Arkadaşlar.. şimdiden soyliyeyim.. özellikle istanbul ve çevresinde oturan dostlar...
HAZİRAN BAŞI EHLİYET ISLATMA PARTİSİ yapılacaktır... buradaki tüm SL ci dostlar ehliyeti olan olmayan, malum şu anda ehliyetsizler pek dolaşamıyoruz ceza yememek için ama sabırlar tükenmek üzere... Bu nedenle haziran başında keeway çetesi ve diger arkadaşlar, buluşup acık havada kurtlarımızı dökelim, fikirlerimizi tecrubelerimizi paylaşalım.. harika ve buyuk bi organizasyon olucak.. en azından 30 ila 50 keewayci toplanmasını bekliyorum
Bu arada bu akşam motor koruma demirini çıkarttım.. agır bişimiş yaa ehehe motor hafifledi bakalım son hıza yansıycakmı.. orta ayagı cıkartayım dedim ama inanılmaz zorluyo vida falan yok sadece bir pim var ve orta demiri onu cıkarmak kafi ama cıkaramadım oyle yarım yamalak kaldı... ikinci olarak hafta sonu ercan ustaya gidip orda arka amortisorleri degistirmeyi dusunuyorum.. bu sekilde sert ve alcak gorunum elde edicem...egsoz uda tamamen açıcam.. yani düz boru olucak.. sonrasındada direksiyon özel dizayn yaptırılacak... ayaklıklarıda çıkartıyorum onların yerinepalet şeklinde degilde düz parmak ayaklıklar koyulacak.. plakalıkta çıkartılarak zincirin yanına alınacak plakanın yanları kesilecek.. yani yapılacak çok seyler var insallah buluşmaya yetiştiririm..
buluşmada herkesi görmek istiyorum.. harika olucak
keyifli sürüşler dilerim dostlar.. saglıcakla kalın...
KSK FOREVER ... 35½
arkadaşlar orta ayağa almak cok kolay ayğı yere değdi mi hafif vucut yükünüzü ayağınıza verin kendiliğinden kalkar orta ayağa bütün motorlarda tam dengededir
bir arkadaşımız ön koruma demirini cıkarmış sürate fazla fark etmez ama motor durduğu yerde dahi devrilse daha cok motor zarar görür koruma demiri devrilmelerde cok işe yarar
bende sis far bağladım 55watlik 2 adet ayrı birdüme yaptım selektör yapmakta kulanıyorum cok güzel işe yarıyor
normal far ampulune gelince cok sönük onun da bizim duylara takıla bilen güçlü ampulü var canavar gibi oluyor aküyü de zorlamıyor
alarm 1 ay dahi acık kalsa aküyü yemez
eksozu acan arkadaşlar şehir icinde mahsuru olmaz ancak acık benzin cok yakar ama acık eksozla uzun yola cıkmayın motorun başını yersiniz unutmayın acık eksoz supapların üstüne devamlı ateş vermek demektir boğazdan dirak ateş cıkıyor uzun yolda supap da yer pistonu da delersiniz acıcası ben de bodrum yapmayı düşünüyorum 80 yukarı cıkmadan normaldir ama eksozum acık onu tıkıyacam bendeki bilgiler işe yararsa
bide arkadaşım orta ayağı alırsan lastik patladığında ne yapacaksın yolun ortasında orta ayak cok lazım bide ben lastikleri dubleks yaptım faydalı bence patlamaz.
rüzgarınız bol olsun .
Evet, Regal-Raptor sahipleri muhtemelen pazar günü muhtemelen 12.30 saati civarında muhtemelen Bostancı Beer's'da toplanıyorlar.Ve bu buluşmada bizi de aralarında görme fikrine sıcak bakıyorlar. Fikirlerimiz nelerdir?demonicdreams adlı üyeden alıntı
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
Pazar günü icin sağnak yağmur diyor ... yağmazsa Körfezde yarışlarda olacağım ... regal cilerde gelsin
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13373
Ceko35 : Ben daha gecen hafta kaza yaptim su anda motorumda bir cizik bile olmamasinin tek sebebi koruma demiridir. Hiz isitiyorsan al benim gibi disli degistir subap ayarla 120 vuruyor zorlanmadan.Korumayi artir , indirme derim.Egzozun sadece on filtre kapagini cikar daha fazla iceri gitme.Cunku egzozlar buyuk capli ve hava girdigi gibi cikar motorundan basinc kaybeden motorda cekis olmaz yayilir kalirsin yolda.
Dostlar sis lambasi icin icindeki ampullari sinyal lambasi ile degistirin sadece goruntu olur ama kuyu bitirmez. Bilginize bizim duylara takilan H4 tipi ampuller geldi piyasaya.(Diger adi ile civali ampul) . Bunu takin biraz fark eder.Bizim motorlarin isiginin az olmasinin sebebi yari asimetrik reflektor kulanmamizdir.Uygun bir reflektor ile bu sorun cozulebilir.
Bugun motor bakimdan cikiyor 3 gundur ugrasiyorlardi.Bakalim ne oldu motoruma cok merak ediyorum.Butun degisiklikler olursa bayagi hizlanmis olacak.Size mutlaka haber verecem.Hiz isteyenler icin motorumla oynama istemiyorum diyorsaniz.20 ytl ye yuksek avansli 12000 ornegin beyin alin takin.5. viteste 120 gorursunuz kesin.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Yan ayağın kendi kendine kapanması sorununu ben de coğunuz gibi civatayı kısaltarak halletmiştim.
Yalnız yine de uyarmak istedim.Önceki halinde yaylı mekanizma tam görev yaptığı için motoru düz konuma getirdiğinizde ayak kendiliğinden kapanıyordu.
Artık açık unutmayıp kendimizin kapaması gerekiyor.
Şimdi durduk yerde ne alaka diyenler varsa dün ayağı açık unutup gittiğim için neredeyse çakılıyordum biraz korkuttu da o yüzden arkadaşlarla paylaşayım kulağa küpe olsun istedim.
gecmiş olsun ucuz atlaşmısın şansın varmış bizler değişiklik yapıyoruz ama hesaplamadan ucuz mal dahi olsa güvenlik hesapları ayrıdır ayağı civata kesen arkadaşlar bari bir müşür yapsın ayak acıken marş basmasın bence .Hammer adlı üyeden alıntı
dikaatttttttt dikkaatttttt
beyler geçen gün eminönüne gittim geziyoruz ufak ufak.. derken ön fren tutmadı, hepimiz bisikliet kullanmışızdır dimi? hani fren patlarda fren boşalırya
aynen öyle oldu trafik vardı ve bende doğal olarak yavaş seyrediyordum hemen arka frene bastım ve sonra bi daha ön frene bastım bu sefer normale dönmüştü...
bi kaç arkadaşa sordum ön fren hidroliğinden böyle durumlar olacağını hemen bırakıp tekrar basmamı söylediler... aklınızda bulunsun hızlı giderken yakalanmayın
ayrıca önemli bi konu daha var sizlerle paylaşmak istediğim
sarı tehlike:
eminönün de 2 taksici DALLAMA beni sıkıştırdılar kaskla kafa atıcaktım ama sonra ölür mölür dedim atmadım ... bizler sürekli gezi düzenliyoruz ama arada protesto turlarıda atmamız gerekicek bence yoksa istanbul trafiğinde her an üzücü bi olayla karşılaşabiliriz :(
koluna taktığın kask kafanı korumaz
katılmamak mümkün değil . ehliyeti Haziran'da alacak biri olarak sabrın sonuna yaklaştığımı belirteyim, umarım selamet olur. Uzun süredir düşündüğüm bir hareketi de gerçekleştirmek için büyük fırsat olur bu gezi ve parti : toplu halde trafik polisine ehliyet gösterme eylemi . herkes görev başındaki memurun yanından geçerken ehliyetini şöyle bi gösterir, memur bey ve bayanlar da sevinir heralde (ya da delimidir nedir bunlar diye toplu ceza eylemine de girişebilir ).ceko35 adlı üyeden alıntı
SL150 fun club'ta da ilan edelim bu gezi işini...
saygılar.
Get your motor running, Head out on the highway
Looking for adventure, And whatever comes our way...
olcan138 sıcak bakma da ne demek ,kesinlikle katılımınızı bekliyoruz,marka model hikaye maksat tanışıp kaynaşmak aidikurt seni de bekliyoruz ha ona göre
7 mayıs pazar saat 12:30 bostancı beers(kokoreççilerin karşısı)
Sisy bar taktiran arkadaslarin dikkatine , orta sehpayi acarken sisybardan destek alin cok rahat oluyor , olmayanlar dikkat koltuk vidalari yalama oluyor.Cok koltuga yuklenmeyin.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
9,5 beygir 134 kiloluk sl'nin bir dişli değişimi ve supap ayarı ile 120yi rahat yapması pek mümkün görünmedi bana... YBR'ler 10,5 (hatta eskileri 12,5) hp ve 108kg, dişli değiştirince yani ön tarafı bir diş büyütünce hızda değişme olmuyor... Acaba bu 120'ye rahat çıkma dediğin yokuş aşağı allah ne verdiyse basmak olmasın? Ya da göstergeler yanlış gösteriyor olmasın?zeda3000 adlı üyeden alıntı
wsalla arklar benim ehliyet agustos bası ben dayanamam cıkarım walla kafayı yicem abbasım yatıo bende deli oluorum su kurstan bi yazı gibi bişi alsam işe yararmı sizce agustosa kadar?
ARKADASLAR bugun yenı sıssy barımı taktım kanunı sayhan 250 sıssy barı guzel oldu gercekten en yakın zamanda resmını yuklerım bakarsınız bu arada ehlyetsıa arkadaslar cok korkuyosunuz yaw ben hemen hemen her aksam gezıyorum hemde 3 motorlu fln onlar cbr125 oluyo 2 sınde ehlıyette yok bu kadar panık atak olmayın aksam vaktı kolay kolay cevırmezler acıkcası zor bıde benım gezdıgım yerler cadde yanı mekanız ora napak tabı bu arada bende de ehlıyet yok dun aksamda gece 3,30 da kadar gezdık hatta 2 motorluyla tanıstık bırı bızden bı arkımız slci ötekı onun arkı ondada asya t1 150 vardı neyse beers a cok gıderım regalcılar ama yarın malesef cok ısterdım.. saygılar.. göztepeliii.. mzs92
Insane bu motor ayarsiz hali ile 110 basiyor hic zorlanmadan. Gostergede hata yok sahsen olctum.Hem araba ile hem motor ile.Yani 120 yapmasi hicte hayal degil.Sanirim Zipirin motoru 120 zaten yapiyordu. Walla bu motor bu hizi yapiyor ne yapiyim radara yakalanip cezayi burayami link ediyim?
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Ben de katılıyorum şu yaz tam anlamıyla gelsin de SL'ciler önderliğinde tüm motorcular "Bizi Farkedin" eylemi yapalım. Tüm şehirlerde aynı saatte tüm motosikletçiler kendi şehir merkezlerinde birleşsin. Ne dersiniz?snrtrt adlı üyeden alıntı
Bi'göz atın isterseniz. Yakıt tasarrufu ile ilgili
http://www.hipernex.com/Pro.aspx?CID=1661&IID=23095#
[B][COLOR="DarkOrchid"]One Shot One Kill[/COLOR][/B]
bence gerekli asıl sorunlardan birisi de köprüdeki Soygundur
motorsikletler ucuza geçmeli eylemci olucam yakında .. motorcu olmaktan vazgeçecim en sonunda )
koluna taktığın kask kafanı korumaz
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)