Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1241
    obkavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Çekmeköy/İstanbul
    Motosikleti
    google arama motoru :)
    Arkadaşlar sanırım önümüzdeki hafta sonu hava açacak, bi ufak gezinti ayarlayalım. sohbet ederim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1242
    Can. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2006
    Şehir
    Fındıkzade / İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F6
    Alıntı obkavi adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar sanırım önümüzdeki hafta sonu hava açacak, bi ufak gezinti ayarlayalım. sohbet ederim
    Obkavi iyi fikir ama ben ehliyetsizlik nedeni ile katılamayacağım.
    Hazirandan sonra nereye isterseniz gelirim.

  3. #1243
    jarmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Keeway-Superlight
    SORULARA GENEL YANITLAR:

    Herkese selam, yav amma erken yatıyorsunuz geceleri yaaaa, SL'ciler evlenip çoluk çocuğa karıştı herhalde
    Sevgili Ebru o orta ayağa alamama konusu acemilikten kaynaklanıyor. Gayet teknik bi'olay aslında ve fakat o tekniği tam anlamıyla anlayana kadar sana işin fırlamalığını öğrreteyim. Motorcuğundan in, motosikletini parkedeceğin yerin biraz önüne çek, daha sonra geri geri ittirmeye başla (Gidondan tutarak) sevgili motorun geri geri giderken sol ayağınla orta ayağı indir. Kendi kndine kalktığını göreceksin. İşlem tamam. Şimdilik böyle idare er. Ama neden orta ayak konusunda diretiyorsunuz ki, eğer zemin sert ve düs ise yan ayağı kullanın derim. Hem o şekilde motor daha güzel görünüyor. Arkadaşlar ayrıca orta ayağa alırken (acemi arkadaşlar için söylüyorum) asla ve katha seleden tutup da geriye ya da yukarı çekmeyin. Selenin kıç tarafı arka çamurluğa bağlı ve çamurluklar sac-metal değil. Alırsınız çamurluğu kucağınıza valla. Söylemedi demeyin.

    Dostum WD-40 diskine sıkarsan ön fren tutmaz. Disk temizleyici ve/veya Henkel'in metal parlatıcısını kullan anında çıkartır. WD-40 büyük yapı marketlerde ve hırdavatçılarda bulunuyor.

    NGK Bujinin seri numarası sorulmuş:
    Yaz için: Standart Seri DPR-8EA
    Kış için : Platinium Serisi DPR-8EVX
    Platinium serisi resistanslı olduğu için kışın sorun çıkartmaz ve özellikle ilk marş için mükemmel.
    Akülerimiz çok çok kaliteli dostlar ;YUASA yani daha ne diyeyim.

    HAMMER ve CAN kardeş yanıtlar için teşekkürler.

    Alıntı obkavi adlı üyeden alıntı
    Ya Buna İkİncİ Bİr AkÜ Takilmiyomu ?
    Eğer sığdıracak yer bulursan neden takılmasın. Ban de düşünüyorum sadece sis farları ve takacağım diğer aksesuarlar için. Ayrıca 4'lü flaşör düğmesi ve tertibatı da yapacağım ve sis farlarına da şöyle ayarcı bir düğme ayarlayayım diyorum. Bende sis farı taktım Amerikan polis motorlarının sis farları gibi duruyor. Küçük bir HD. oldu sanki makina (ya da benim gönlümde öyle) yarın - öbürgün fotolarını çekip yollayayım bakalım beğenecek misiniz.

    Ebru motosikletin ne renk?
    Bu arada herkesin siyah mı yaawww?? Yok mu benden başka krem alan ?
    [B][COLOR="DarkOrchid"]One Shot One Kill[/COLOR][/B]

  4. #1244
    ceko35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    KSK but live in İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO & Ducati Monster
    Arkadaşlar.. şimdiden soyliyeyim.. özellikle istanbul ve çevresinde oturan dostlar...
    HAZİRAN BAŞI EHLİYET ISLATMA PARTİSİ yapılacaktır... buradaki tüm SL ci dostlar ehliyeti olan olmayan, malum şu anda ehliyetsizler pek dolaşamıyoruz ceza yememek için ama sabırlar tükenmek üzere... Bu nedenle haziran başında keeway çetesi ve diger arkadaşlar, buluşup acık havada kurtlarımızı dökelim, fikirlerimizi tecrubelerimizi paylaşalım.. harika ve buyuk bi organizasyon olucak.. en azından 30 ila 50 keewayci toplanmasını bekliyorum


    Bu arada bu akşam motor koruma demirini çıkarttım.. agır bişimiş yaa ehehe motor hafifledi bakalım son hıza yansıycakmı.. orta ayagı cıkartayım dedim ama inanılmaz zorluyo vida falan yok sadece bir pim var ve orta demiri onu cıkarmak kafi ama cıkaramadım oyle yarım yamalak kaldı... ikinci olarak hafta sonu ercan ustaya gidip orda arka amortisorleri degistirmeyi dusunuyorum.. bu sekilde sert ve alcak gorunum elde edicem...egsoz uda tamamen açıcam.. yani düz boru olucak.. sonrasındada direksiyon özel dizayn yaptırılacak... ayaklıklarıda çıkartıyorum onların yerinepalet şeklinde degilde düz parmak ayaklıklar koyulacak.. plakalıkta çıkartılarak zincirin yanına alınacak plakanın yanları kesilecek.. yani yapılacak çok seyler var insallah buluşmaya yetiştiririm..

    buluşmada herkesi görmek istiyorum.. harika olucak

    keyifli sürüşler dilerim dostlar.. saglıcakla kalın...
    KSK FOREVER ... 35½

  5. #1245
    dünyali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2006
    Şehir
    bodrum
    arkadaşlar orta ayağa almak cok kolay ayğı yere değdi mi hafif vucut yükünüzü ayağınıza verin kendiliğinden kalkar orta ayağa bütün motorlarda tam dengededir
    bir arkadaşımız ön koruma demirini cıkarmış sürate fazla fark etmez ama motor durduğu yerde dahi devrilse daha cok motor zarar görür koruma demiri devrilmelerde cok işe yarar
    bende sis far bağladım 55watlik 2 adet ayrı birdüme yaptım selektör yapmakta kulanıyorum cok güzel işe yarıyor
    normal far ampulune gelince cok sönük onun da bizim duylara takıla bilen güçlü ampulü var canavar gibi oluyor aküyü de zorlamıyor
    alarm 1 ay dahi acık kalsa aküyü yemez
    eksozu acan arkadaşlar şehir icinde mahsuru olmaz ancak acık benzin cok yakar ama acık eksozla uzun yola cıkmayın motorun başını yersiniz unutmayın acık eksoz supapların üstüne devamlı ateş vermek demektir boğazdan dirak ateş cıkıyor uzun yolda supap da yer pistonu da delersiniz acıcası ben de bodrum yapmayı düşünüyorum 80 yukarı cıkmadan normaldir ama eksozum acık onu tıkıyacam bendeki bilgiler işe yararsa
    bide arkadaşım orta ayağı alırsan lastik patladığında ne yapacaksın yolun ortasında orta ayak cok lazım bide ben lastikleri dubleks yaptım faydalı bence patlamaz.

    rüzgarınız bol olsun .

  6. #1246
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı demonicdreams adlı üyeden alıntı
    Bu kadar teknik yorumların arasına buluşmayla ilgili yazı yazmak istemezdim ama....

    Ben pazar günü geleceğimi söyledim. Niyetli başka adamlarda var ne güzel. Tek sorunumuz birinin çıkıp "şu saatte falanca yerde" dememesi...

    Anadolu bilmem, o yüzden yeri başka biri söylesin. Hatta söylemesin, Bostancı Beers dediğiniz yere gidelim. Ama sabah 10'da değil tabii ki. Kahvaltı ya da piknik değil, çay kahve içmeye gidiyoruz. O yüzden diyorum ki;
    Pazar günü saat 12:30'da Bostancı Beers'tayız.
    Peki bana ne oluyoda kafama göre karar veriyorum? Onu da şöyl izah etmeye çalışacağım; Cuma gecesi bitmek üzere, zaman daralıyor, bir yerde mutabık kalmamız gerekiyor ve ben lapbadanak dalıyorum. İtirazı olan varsa hemen etsin ki millete ulaşma derdimiz minimumda kalsın. İtiraz eden yoksa yukarıdaki ilan geçerlidir. Keeway'cileri toplama işi bunu okuyan ilk keeway'linin eline kalmıştır. İlgisiz davrananın canı çıksın
    Evet, Regal-Raptor sahipleri muhtemelen pazar günü muhtemelen 12.30 saati civarında muhtemelen Bostancı Beer's'da toplanıyorlar.Ve bu buluşmada bizi de aralarında görme fikrine sıcak bakıyorlar. Fikirlerimiz nelerdir?
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  7. #1247
    SoD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Pazar günü icin sağnak yağmur diyor ... yağmazsa Körfezde yarışlarda olacağım ... regal cilerde gelsin

    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13373

  8. #1248
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Ceko35 : Ben daha gecen hafta kaza yaptim su anda motorumda bir cizik bile olmamasinin tek sebebi koruma demiridir. Hiz isitiyorsan al benim gibi disli degistir subap ayarla 120 vuruyor zorlanmadan.Korumayi artir , indirme derim.Egzozun sadece on filtre kapagini cikar daha fazla iceri gitme.Cunku egzozlar buyuk capli ve hava girdigi gibi cikar motorundan basinc kaybeden motorda cekis olmaz yayilir kalirsin yolda.

    Dostlar sis lambasi icin icindeki ampullari sinyal lambasi ile degistirin sadece goruntu olur ama kuyu bitirmez. Bilginize bizim duylara takilan H4 tipi ampuller geldi piyasaya.(Diger adi ile civali ampul) . Bunu takin biraz fark eder.Bizim motorlarin isiginin az olmasinin sebebi yari asimetrik reflektor kulanmamizdir.Uygun bir reflektor ile bu sorun cozulebilir.

    Bugun motor bakimdan cikiyor 3 gundur ugrasiyorlardi.Bakalim ne oldu motoruma cok merak ediyorum.Butun degisiklikler olursa bayagi hizlanmis olacak.Size mutlaka haber verecem.Hiz isteyenler icin motorumla oynama istemiyorum diyorsaniz.20 ytl ye yuksek avansli 12000 ornegin beyin alin takin.5. viteste 120 gorursunuz kesin.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  9. #1249
    Hammer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    CBF 250
    Yan ayağın kendi kendine kapanması sorununu ben de coğunuz gibi civatayı kısaltarak halletmiştim.

    Yalnız yine de uyarmak istedim.Önceki halinde yaylı mekanizma tam görev yaptığı için motoru düz konuma getirdiğinizde ayak kendiliğinden kapanıyordu.

    Artık açık unutmayıp kendimizin kapaması gerekiyor.


    Şimdi durduk yerde ne alaka diyenler varsa dün ayağı açık unutup gittiğim için neredeyse çakılıyordum biraz korkuttu da o yüzden arkadaşlarla paylaşayım kulağa küpe olsun istedim.

  10. #1250
    dünyali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2006
    Şehir
    bodrum
    Alıntı Hammer adlı üyeden alıntı
    Yan ayağın kendi kendine kapanması sorununu ben de coğunuz gibi civatayı kısaltarak halletmiştim.

    Yalnız yine de uyarmak istedim.Önceki halinde yaylı mekanizma tam görev yaptığı için motoru düz konuma getirdiğinizde ayak kendiliğinden kapanıyordu.

    Artık açık unutmayıp kendimizin kapaması gerekiyor.


    Şimdi durduk yerde ne alaka diyenler varsa dün ayağı açık unutup gittiğim için neredeyse çakılıyordum biraz korkuttu da o yüzden arkadaşlarla paylaşayım kulağa küpe olsun istedim.
    gecmiş olsun ucuz atlaşmısın şansın varmış bizler değişiklik yapıyoruz ama hesaplamadan ucuz mal dahi olsa güvenlik hesapları ayrıdır ayağı civata kesen arkadaşlar bari bir müşür yapsın ayak acıken marş basmasın bence .

  11. #1251
    snrtrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul/içerenköy
    Motosikleti
    keeway sl 150 / hyosung gv 650
    dikaatttttttt dikkaatttttt

    beyler geçen gün eminönüne gittim geziyoruz ufak ufak.. derken ön fren tutmadı, hepimiz bisikliet kullanmışızdır dimi? hani fren patlarda fren boşalırya
    aynen öyle oldu trafik vardı ve bende doğal olarak yavaş seyrediyordum hemen arka frene bastım ve sonra bi daha ön frene bastım bu sefer normale dönmüştü...

    bi kaç arkadaşa sordum ön fren hidroliğinden böyle durumlar olacağını hemen bırakıp tekrar basmamı söylediler... aklınızda bulunsun hızlı giderken yakalanmayın

    ayrıca önemli bi konu daha var sizlerle paylaşmak istediğim

    sarı tehlike:

    eminönün de 2 taksici DALLAMA beni sıkıştırdılar kaskla kafa atıcaktım ama sonra ölür mölür dedim atmadım ... bizler sürekli gezi düzenliyoruz ama arada protesto turlarıda atmamız gerekicek bence yoksa istanbul trafiğinde her an üzücü bi olayla karşılaşabiliriz :(
    koluna taktığın kask kafanı korumaz

  12. #1252
    escapesus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750C (+Keeway SL150)
    Alıntı ceko35 adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar.. şimdiden soyliyeyim.. özellikle istanbul ve çevresinde oturan dostlar...
    HAZİRAN BAŞI EHLİYET ISLATMA PARTİSİ yapılacaktır... buradaki tüm SL ci dostlar ehliyeti olan olmayan, malum şu anda ehliyetsizler pek dolaşamıyoruz ceza yememek için ama sabırlar tükenmek üzere... Bu nedenle haziran başında keeway çetesi ve diger arkadaşlar, buluşup acık havada kurtlarımızı dökelim, fikirlerimizi tecrubelerimizi paylaşalım.. harika ve buyuk bi organizasyon olucak.. en azından 30 ila 50 keewayci toplanmasını bekliyorum
    katılmamak mümkün değil . ehliyeti Haziran'da alacak biri olarak sabrın sonuna yaklaştığımı belirteyim, umarım selamet olur. Uzun süredir düşündüğüm bir hareketi de gerçekleştirmek için büyük fırsat olur bu gezi ve parti : toplu halde trafik polisine ehliyet gösterme eylemi . herkes görev başındaki memurun yanından geçerken ehliyetini şöyle bi gösterir, memur bey ve bayanlar da sevinir heralde (ya da delimidir nedir bunlar diye toplu ceza eylemine de girişebilir ).
    SL150 fun club'ta da ilan edelim bu gezi işini...
    saygılar.
    Get your motor running, Head out on the highway
    Looking for adventure, And whatever comes our way...

  13. #1253
    gyazici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    34 SJB 79 Regal Raptor-E
    olcan138 sıcak bakma da ne demek ,kesinlikle katılımınızı bekliyoruz,marka model hikaye maksat tanışıp kaynaşmak aidikurt seni de bekliyoruz ha ona göre
    7 mayıs pazar saat 12:30 bostancı beers(kokoreççilerin karşısı)

  14. #1254
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Sisy bar taktiran arkadaslarin dikkatine , orta sehpayi acarken sisybardan destek alin cok rahat oluyor , olmayanlar dikkat koltuk vidalari yalama oluyor.Cok koltuga yuklenmeyin.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  15. #1255
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı
    Ceko35 : Ben daha gecen hafta kaza yaptim su anda motorumda bir cizik bile olmamasinin tek sebebi koruma demiridir. Hiz isitiyorsan al benim gibi disli degistir subap ayarla 120 vuruyor zorlanmadan.Korumayi artir , indirme derim.Egzozun sadece on filtre kapagini cikar daha fazla iceri gitme.Cunku egzozlar buyuk capli ve hava girdigi gibi cikar motorundan basinc kaybeden motorda cekis olmaz yayilir kalirsin yolda.

    Bugun motor bakimdan cikiyor 3 gundur ugrasiyorlardi.Bakalim ne oldu motoruma cok merak ediyorum.Butun degisiklikler olursa bayagi hizlanmis olacak.Size mutlaka haber verecem.Hiz isteyenler icin motorumla oynama istemiyorum diyorsaniz.20 ytl ye yuksek avansli 12000 ornegin beyin alin takin.5. viteste 120 gorursunuz kesin.
    9,5 beygir 134 kiloluk sl'nin bir dişli değişimi ve supap ayarı ile 120yi rahat yapması pek mümkün görünmedi bana... YBR'ler 10,5 (hatta eskileri 12,5) hp ve 108kg, dişli değiştirince yani ön tarafı bir diş büyütünce hızda değişme olmuyor... Acaba bu 120'ye rahat çıkma dediğin yokuş aşağı allah ne verdiyse basmak olmasın? Ya da göstergeler yanlış gösteriyor olmasın?

  16. #1256
    sKy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    keeway 150cc superlight
    wsalla arklar benim ehliyet agustos bası ben dayanamam cıkarım walla kafayı yicem abbasım yatıo bende deli oluorum su kurstan bi yazı gibi bişi alsam işe yararmı sizce agustosa kadar?

  17. #1257
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    ARKADASLAR bugun yenı sıssy barımı taktım kanunı sayhan 250 sıssy barı guzel oldu gercekten en yakın zamanda resmını yuklerım bakarsınız bu arada ehlyetsıa arkadaslar cok korkuyosunuz yaw ben hemen hemen her aksam gezıyorum hemde 3 motorlu fln onlar cbr125 oluyo 2 sınde ehlıyette yok bu kadar panık atak olmayın aksam vaktı kolay kolay cevırmezler acıkcası zor bıde benım gezdıgım yerler cadde yanı mekanız ora napak tabı bu arada bende de ehlıyet yok dun aksamda gece 3,30 da kadar gezdık hatta 2 motorluyla tanıstık bırı bızden bı arkımız slci ötekı onun arkı ondada asya t1 150 vardı neyse beers a cok gıderım regalcılar ama yarın malesef cok ısterdım.. saygılar.. göztepeliii.. mzs92

  18. #1258
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Insane bu motor ayarsiz hali ile 110 basiyor hic zorlanmadan. Gostergede hata yok sahsen olctum.Hem araba ile hem motor ile.Yani 120 yapmasi hicte hayal degil.Sanirim Zipirin motoru 120 zaten yapiyordu. Walla bu motor bu hizi yapiyor ne yapiyim radara yakalanip cezayi burayami link ediyim?
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  19. #1259
    jarmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Keeway-Superlight
    Alıntı snrtrt adlı üyeden alıntı
    dikaatttttttt dikkaatttttt

    ayrıca önemli bi konu daha var sizlerle paylaşmak istediğim

    sarı tehlike:
    eminönün de 2 taksici DALLAMA beni sıkıştırdılar kaskla kafa atıcaktım ama sonra ölür mölür dedim atmadım ... bizler sürekli gezi düzenliyoruz ama arada protesto turlarıda atmamız gerekicek bence yoksa istanbul trafiğinde her an üzücü bi olayla karşılaşabiliriz :(
    Ben de katılıyorum şu yaz tam anlamıyla gelsin de SL'ciler önderliğinde tüm motorcular "Bizi Farkedin" eylemi yapalım. Tüm şehirlerde aynı saatte tüm motosikletçiler kendi şehir merkezlerinde birleşsin. Ne dersiniz?

    Bi'göz atın isterseniz. Yakıt tasarrufu ile ilgili

    http://www.hipernex.com/Pro.aspx?CID=1661&IID=23095#
    [B][COLOR="DarkOrchid"]One Shot One Kill[/COLOR][/B]

  20. #1260
    snrtrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul/içerenköy
    Motosikleti
    keeway sl 150 / hyosung gv 650
    bence gerekli asıl sorunlardan birisi de köprüdeki Soygundur

    motorsikletler ucuza geçmeli eylemci olucam yakında .. motorcu olmaktan vazgeçecim en sonunda )
    koluna taktığın kask kafanı korumaz


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler